Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mieluummin juon teetä. Keisarin morsianta, Early greytä, Liptonia, milloin mitäkin.
Kahvia olen opetellut juomaan n. 15-vuotta. En osaa sanoa mitä merkkiä se milloinkin on, mutta mustana ilman sokeria sen juon. Ei kovin hyvää.
23.01.2007 21:07
Täälläkin jo talven tuntua. Lunta on vähän tullut maahan ja lisää luvattiin. Pakkastakin sopivasti.
Tätä olen odottanutkin. Jesss.
23.01.2007 20:59
melkein kaikki valintasi olisin sinulle valinnut samoin. Hmmm... tuo blondi ois menny vikaan :).
Mitäs varusmiespalvelua käyvälle poitsulle kuuluu? Onko hän käynyt jo lomilla?
Onko pikkuveljellä nimi?
23.01.2007 20:56
Kiitos vastauksistasi.
Mainio juttu muuten kun osa laittaa leivän päälle ensin makkaran ja sitten juuston. Minä laitan ensin juuston ja sitten makkaran tai kinkun viipaleen. Aina ehdottomasti noin päin :).
23.01.2007 20:37
nyt ei ollu kysymys sefuvalinnasta.
23.01.2007 19:49
Ei taida löytyä sellasta sykoloogia joka näitä tulkitsee. Oisit vaan ihan rauhassa tehny valinnat.
23.01.2007 19:47
Sinä se paukautat kehiin sellasia avauksia jotka saa kirjoittajat reagoimaan. Ja hyvä niin. Hienoa että löytyy monenlaisia mielipiteitä. Niistä se keskustelu syntyy. Joskin myös kiihkeitä väittelyitä.
Jälkeenpäin onkin hyvä paiskata kättä eikä jäädä kantamaan kaunaa kuohahtaneista tunteista.
Me ei olla vielä ehditty pahemmin riidellä. Jos joskus otetaan yhteen ne on ne asiat jotka sen tekee. Ei mitään henkilökohtaista.
*kättelee lujasti tomppaa*
21.01.2007 19:55
Kirjoitin vain miten asia on. Ei liity Tomppaan mitenkään.
20.01.2007 19:44
Naimisissa olevat miehet ihan kaikki joskus haaveilevat sänkyleikeistä toisen naisen kanssa. Sellasta miestä ei ole olemassakaan jolla sellanen ei kävisi mielessä.
20.01.2007 19:36
Saattaa niin ollakin että moni eronnut nainen on esim. viihteellä varattua miestä kohtaan tylympi kuin vapaata. Varatut ja vapaat naiset on rennompia varatun miehen seurassa. Näin olen vähän itsekin huomannut kun kuuntelen työkavereitani. Onhan meitäkin toki monen tyyppisiä.
Itse en edes osaa olla tyly ja vihamielinen. Eikä ole aihettakaan. Varattuja ja vapaita kohtaan olen samanlainen. Olenpa käynyt varatun miehen kanssa illallisellakin, eikä siinä sen kummempaa.
Viikon päästä lähden risteilylle ja aion nykäistä lähintä miestä hihasta ja pyytää tanssilattialle, oli hän sitten vapaa tai varattu. Siis jos hän ei itse ymmärrä pyytää minua ;)).
19.01.2007 19:14
Joskus saatoin olla aika tiukka tietyissä asioissa mutten enää aikoihin. Olisko tuo elämä kouluttanu suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä.
Olen valmis tinkimään periaatteista tiettyyn rajaan asti.
19.01.2007 18:52
Onpas mukavaa kun oot palstahengissä vielä. Mites muuten oot selvinny myrskystä siellä, kaikki ok?
Mulla kone on niin huonossa hapessa ettei meinaa päästää mua tänne ketään moikkailemaan. Pitänee viedä tohtorille.
Ihan hirveesti on masentanu nuo vesisateet, viime viikolla vettä, viikonloppuna vettä, eilen vettä. No tänään on jotain ihme hipusia satanu, ei näytä vedeltä.
19.01.2007 18:46
Vedetään välillä henkeä ja ladataan akkuja.
Odota vaan kun alkaa olla kevättä rinnoissa niin kyllä se juttukin taas luistaa.
09.01.2007 09:37
taisin olla puolillaan, niin paljon sain juosta vessassa. Saa nähdä onko tuo pudotus pysyvää. Pitänee tiputtaa vielä pari kiloa varmuuden vuoksi. On sitten vähän varaa painon seilata ylös alas.
08.01.2007 17:35
Lämmin kiitos terveisistä ja muistamisesta.
Mukavaista vuoden alkua sinullekin.
Olkoon kuluva vuosi sinulle onnellinen, tapahtumarikas ja kaikinpuolin antoisa.
Vielä yksi mietelause ;)
"Rakkauden ensi huokaisu on järjen viimeinen."
-Antoine Bret
07.01.2007 22:07
Joulusaldolle joka oli +2,5 kg on nyt annettu kyytiä oikein olan takaa. Eilen lauantaina 6.1 vaaka ilmoitti tuosta joulusaldosta -2,9 kg. :))
Tänään en ole käynyt vaa'alla. Ääh... tuli syötyä pihvit ja aurajuustoperunoita.
07.01.2007 21:48
Valkoisen pastan ja riisin pois. Käytän vaan tummaa riisiä ja täysjyväpastaa.
Nyt iltateelle ja syön ne kaks joulutorttua pois pakastimesta.
01.01.2007 18:49
nuo sun lahjomiset :). Hyvä vinkki.
Suklaan pakastamisesta en osaa sanoa. Miksipä niitä ei vois pakastaa. Mutta korkeintaan kolmeksi neljäksi kuukaudeksi kun ne sisältää niin paljon rasvaa.
01.01.2007 18:47
Ei mitään herkkuja lähiviikkoina. Valkoiset leivät ja sämpylät jääköön vähäksi aikaa.
Tanssikurssit alkaa parin viikonpäästä, ei lintsauksia sieltä. Sitten sitä lenkkeilyä. Eikös noilla sais jo pois niitä kinkkuja.
Tänään syön pakasteesta pois tortut etteivät enää ole houkutuksena siellä. Suklaat on syöty jo aikaisemmin.
01.01.2007 16:59
tuota ulkoilua enemmän. Tunnustan etten ole oikein lenkkeilyihminen. Taidan tässä kaikkien nähden luvata että tänä vuonna harrastan lenkkeilyä enemmän.
01.01.2007 16:50
42 / 93