Nyt pitäisi olla jo uuden vuoden lupaukset mietittynä... Miten on, teettekö lupauksia ja kuinka ovat tehdyt pitäneet?
Minä en taida luvata tänä vuonna mitään.. kun vuosi on niin lyhyt aika, ettei niitä lupauksia ehdi toteuttaa :-)
LUPAUKSET
13
1144
Vastaukset
- pähkäilijä
...aika tehdä tuhiwait.
- luulotteleva
ne on jo tehnytkin, tarpeen vaatiessa.
- Hansku83
En tee uudenvuoden lupauksia. Ei ne pidä sitten kuitenkaan kuin hetken vain. Ihan hyvinhän sitä voi tehdä lupauksia ihan miloin vain eikä juuri uutena vuotena, Pitäs olla oikeesti motivoitunut eikä vain siki koska niin ehkä kuuluu tehdä
- Pussipuskapiru
Aina tulee tehtyä jotain ja ne on kyllä aina jonkin aikaa pitäneet.
Tupakanpolton lopetin vime uutena vuotena ja lakko kesti melkein jouluun...sitten kun tuli murhetta ja surua, niin ostin askillisen ja polttelin sen ja nyt olen taas ollu polttamatta siitä lähtien.
Luulen että mun uudenvuodenlupaukseni on edelleen tupakkalakon pitäminen tämän tulevankin vuoden ajan.
Siis lakko, en puhu kokonaan lopettamisesta, siitä voi puhua vasta muutaman vuoden päästä kun tietää että se tosiaan on loppu! Teen niinkuin Zone, mietin vielä kun kerran aikaa on :).
Palataan kun vuosi 2006 käy vähiin.- Lupaan;
-rakastaa enemmän
-vihata vähemmän
-ymmärtää enemmän toisia
-etsiä asioista positiiviset puolet
-pyrkiä harmoniaan itseni kanssa
ja vähentää elopainoa muutamalla kilolla :D Sepä ei olekaan ihan helppoa. Kun en tupakoi, senkään lopettamista en voi tehdä. Olen alkoholin kohtuukäyttäjä, senkään suhteen en voi luvata mitään, paitsi etten lisää sen käyttöä. Jonkun verran harrastan liikuntaa, sitäkään en voi luvata enempää.
Mutta ystäviä ja sukulaisia lupaan muistaa ja huomioida enemmmän kuin menneenä vuonna. Joitakin muitakin lupauksia on mielessäni mutta ei niitä ääneen voi nyt lausua.
Joulun aikaan saatu painosaldo 2,5 kg pitää saada pikaisesti pois. Laskettelupuku on ahdas. Toivon nimittäin että tänä talvena tulis vielä lunta. Vaikea on kammeta itseään ylös jos sukeltaa pöpelikköön.
Lupaan rakastaa ja rakastankin - se ei ole vaikeaa - vaan se että tilanne on se mikä on.
Tässäpä näitä muutamia ensi vuodelle...Nyt alkoi surumieli painaa vaikka iloisena juhlistin tulevaa vuotta kuohuviinillä.
"Tuhon tietä kuljen
turman tietä kuljen
sua rakastan ja tiedän sen
sun ainoas ole mä en.
Vaikka tahtoisin sinut mä jättää
vaikka koetankin lähteä pois.
En saata silti milloinkaan sua jättää
mun luokses pakko palata vain ois.
Tuhoon vaikka kuljen
syliin sun nyt suljen
Se väärin on, mä tiedän sen
mut olkoon niin,
sua ilman mä en
elää vois."
-Ikävöiden rakkaalleni jota saan niin harvoin tavata-
Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2007 teille kaikille.
Rakastaa ja pitäkää huolta rakkaistanne ja läheisistänne.- Pussipuskapiru
Mariet kirjoitti:
Nyt alkoi surumieli painaa vaikka iloisena juhlistin tulevaa vuotta kuohuviinillä.
"Tuhon tietä kuljen
turman tietä kuljen
sua rakastan ja tiedän sen
sun ainoas ole mä en.
Vaikka tahtoisin sinut mä jättää
vaikka koetankin lähteä pois.
En saata silti milloinkaan sua jättää
mun luokses pakko palata vain ois.
Tuhoon vaikka kuljen
syliin sun nyt suljen
Se väärin on, mä tiedän sen
mut olkoon niin,
sua ilman mä en
elää vois."
-Ikävöiden rakkaalleni jota saan niin harvoin tavata-
Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2007 teille kaikille.
Rakastaa ja pitäkää huolta rakkaistanne ja läheisistänne.mieltäsi painaa?
Oon kyllä itekin vähän alamaissa ollu pidemmän aikaa, elämä ei aina kulje niin kun ite haluais.
Surua, ikävää ja murheita on kaikilla joskus.
Onneks välillä on myös iloa ja onnea..
Oikein hyvää vuotta 2007 sulle, kyllä se elämä taas hymyilee kunhan jonkin aikaa odotellaan.... Pussipuskapiru kirjoitti:
mieltäsi painaa?
Oon kyllä itekin vähän alamaissa ollu pidemmän aikaa, elämä ei aina kulje niin kun ite haluais.
Surua, ikävää ja murheita on kaikilla joskus.
Onneks välillä on myös iloa ja onnea..
Oikein hyvää vuotta 2007 sulle, kyllä se elämä taas hymyilee kunhan jonkin aikaa odotellaan....on varmasti osasyyllinen näihin mielialojen vaihteluihin. Vuoden vaihtuessa sitä muistelee mennyttä vuotta ja miettii mitä se uusi vuosi tuokaan tullessaan.
Sinullakin on ollut surua ja murhetta, ja huolta terveydestä mutta aina jaksat puskea ja taistella päivästä toiseen. Ihailen todella taistelutahtoasi.
Onneksi myös niitä iloisia ja onnellisia hetkiä arkeen aina mahtuu.
Kiitos sinulle ja hyvää uutta vuotta. Jäädään innolla odottamaan mitä tämä vuosi tuokaan tullessaan.- Pussipuskapiru
Mariet kirjoitti:
on varmasti osasyyllinen näihin mielialojen vaihteluihin. Vuoden vaihtuessa sitä muistelee mennyttä vuotta ja miettii mitä se uusi vuosi tuokaan tullessaan.
Sinullakin on ollut surua ja murhetta, ja huolta terveydestä mutta aina jaksat puskea ja taistella päivästä toiseen. Ihailen todella taistelutahtoasi.
Onneksi myös niitä iloisia ja onnellisia hetkiä arkeen aina mahtuu.
Kiitos sinulle ja hyvää uutta vuotta. Jäädään innolla odottamaan mitä tämä vuosi tuokaan tullessaan.paljon hyvää vuosi 2007 tuo tullessaan, vaikka alkoikin vesisateen ja sumun harmaana:)
Kyllä mielikin piristyy kunhan satais hiukan lunta ja sitten aurinko tulis esiin ja olis kirkkaat loistavat hanget:)
Oon jo kyllästyny tähän kurakeliin..
- utelus
ja kovasti yritän pitää myös lupaukseni. Lupasin olla kiltimpi, muutamia rumasti/pahasti sanottuja sanojani olen katunut, hyi, hyi. Joten lupasin tästälähin malttaa mieleni koskapa pahoitan sanoillani sen toisen, että myös oman mieleni. :(
Lupasin myös syödä suklaata vähemmän ja lenkkeillä enemmän ja odottelen lunta että pääsen taas hiihtämään. :)
Muita paheita ei sitten olekkaan, mistä mitään pitäisi vähentää eikä hyveitä mitä pitäisi lisätä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393