Olen pahoillani yleistyksestä, jonka joudun pakostakin tekemään, mutta ei todellakaan ole sattumaa, sillä kymmenet tuntemani eronneet naiset käyttäytyvät samoin:
Eronneilla naisilla on usein tyly, jopa vihamielinen suhtautuminen naimisissa olevia miehiä kohtaan. Naisten täytyy välittömästi osoittaa, että ei ole kiinnostunut miehestä, varmuuden vuoksi, vaikka mies ei olisi näyttänyt mitään mielenkiinnon heräämisen merkkejä. Eronneen naisen ilmeet ja eleet kertovat: "Jätä minut rauhaan, sinä olet naimisissa, haen vapaata miestä". Naisesta saa todella kylmän ja luotaantyöntävän vaikutelman.
Naimisissa olevilla ja vapailla naisilla ei tätä ongelmaa ole. He antavat miehen ensin näyttää, kenestä mies on kiinnostunut ja tekevät vasta sen jälkeen valinnan kenet suostuvat päästämään lähempään tuttavuuteen.
Eronneet naiset
194
11289
Vastaukset
- umpisolmu
...eikä mulla tietenkään voikaan olla tuosta kokemuspohjaa...mutta voisko olla kyse jostain pelosta...esim. pelosta että kun on eronnut, niin nyt sitten pidetään "kaikille vapaana riistana"
ja sitten sitä laittaa piikit pystyyn...
Uskoisin, että jokainen ero, oli se sitten vaikkapa omasta aloitteesta, on aina kivulias ja jättää haavoja, joiden umpeutuminen vie aikaa..- tomppa2006
...itseäni eniten ihmetyttää se, että useinmiten on kyse normaalista kanssakäymisestä. Ei pitäisi olla tarvetta osoittaa mitään signaaleja.
Vai jääkö eron jälkeen jotain kaunaa naimisissa olevia miehiä kohtaan? - umpisolmu
tomppa2006 kirjoitti:
...itseäni eniten ihmetyttää se, että useinmiten on kyse normaalista kanssakäymisestä. Ei pitäisi olla tarvetta osoittaa mitään signaaleja.
Vai jääkö eron jälkeen jotain kaunaa naimisissa olevia miehiä kohtaan?...voi tietenkin olla, mutta eiköhän sitten miehiä kohtaan yleensä.... toisaalta sinäkään et oikein voi tietää miten eronnut nainen kohtaa vapaan miehen... Tuskin kaikki heti kuitenkaan "heittävät verkkoja veteen" silloinkaan...
Yleisesti voisi kuvitella, että jos kyse jonkinlaisesta kateudesta, niin se ilmenesi myös aviossa yhä olevia naisiakin kohtaan....silloinhan olisi kateutta tyyliin: Noilla menee hyvin ja itse ajoin karille.... - tomppa2006
umpisolmu kirjoitti:
...voi tietenkin olla, mutta eiköhän sitten miehiä kohtaan yleensä.... toisaalta sinäkään et oikein voi tietää miten eronnut nainen kohtaa vapaan miehen... Tuskin kaikki heti kuitenkaan "heittävät verkkoja veteen" silloinkaan...
Yleisesti voisi kuvitella, että jos kyse jonkinlaisesta kateudesta, niin se ilmenesi myös aviossa yhä olevia naisiakin kohtaan....silloinhan olisi kateutta tyyliin: Noilla menee hyvin ja itse ajoin karille.......miten eronnut nainen kohtaa vapaan miehen. Sivusta joutuu seuraamaan aika usein aivan päinvastaista suhtautumista vapaata miestä kohtaan.
Se suurin pointti mitä haen on, että eronneet miehet kohtelevat kaikkia naisia tasapuolisesti. Ei sillä ole väliä, onko vapaa, eronnut tai naimisissa. En usko olevan kyse kateudesta naimisissa olevia kohtaan... - umpisolmu
tomppa2006 kirjoitti:
...miten eronnut nainen kohtaa vapaan miehen. Sivusta joutuu seuraamaan aika usein aivan päinvastaista suhtautumista vapaata miestä kohtaan.
Se suurin pointti mitä haen on, että eronneet miehet kohtelevat kaikkia naisia tasapuolisesti. Ei sillä ole väliä, onko vapaa, eronnut tai naimisissa. En usko olevan kyse kateudesta naimisissa olevia kohtaan......olen seurannut ko tilanteita... joten mielipiteeni perustuu lähinnä arvailuun...
Tilanteita tietty niin paljon...ja ollaanko pienessä promillessa tms. Luulisin että jos oman eron on jo käsitellyt, niin varsin samanarvoisesti voi miehen kuin miehen kanssa keskustella, flirttaillakin, mutta ehkäpä on ihan hyväksi, että antaa sitten etusijan vapaille uroksille....
Aivan tietoon perustuen voin todeta, että jokunen vuosikymmen sitten eronnut nainen oli kyllä tavallaan hylkiö....saattoipa jopa tuttavapariskunnan rouva lopettaa tuttavuuden, jottei tuo "vapaa" nainen tulisi miestään vikittelemään.... - tomppa2006
umpisolmu kirjoitti:
...olen seurannut ko tilanteita... joten mielipiteeni perustuu lähinnä arvailuun...
Tilanteita tietty niin paljon...ja ollaanko pienessä promillessa tms. Luulisin että jos oman eron on jo käsitellyt, niin varsin samanarvoisesti voi miehen kuin miehen kanssa keskustella, flirttaillakin, mutta ehkäpä on ihan hyväksi, että antaa sitten etusijan vapaille uroksille....
Aivan tietoon perustuen voin todeta, että jokunen vuosikymmen sitten eronnut nainen oli kyllä tavallaan hylkiö....saattoipa jopa tuttavapariskunnan rouva lopettaa tuttavuuden, jottei tuo "vapaa" nainen tulisi miestään vikittelemään.......näin sen pitäisi olla. Jos on oman eron käsitellyt, niin varsin samanarvoisesti voi myös naimisissa olevan miehen kanssa keskustella.
Viestisi lopussa olleesta hylkiö sanan käytöstä sen verran, että se on poistunut. On niin paljon eronneita naisia, jopa kahteen tai kolmeen kertaan eronneita, ei aiheuta enää kummaksuntaa tai pelkoa... - umpisolmu
tomppa2006 kirjoitti:
...näin sen pitäisi olla. Jos on oman eron käsitellyt, niin varsin samanarvoisesti voi myös naimisissa olevan miehen kanssa keskustella.
Viestisi lopussa olleesta hylkiö sanan käytöstä sen verran, että se on poistunut. On niin paljon eronneita naisia, jopa kahteen tai kolmeen kertaan eronneita, ei aiheuta enää kummaksuntaa tai pelkoa......tuon toki itsekin olen havainnut...
Uskoisin, että jos eron kohdallani koen, tuntisin suurta epäonnistumista...ja epäonnistumisia en mielelläni itselleni suo, tai siis niiden tunnustamisessa olen huono. - tomppa2006
umpisolmu kirjoitti:
...tuon toki itsekin olen havainnut...
Uskoisin, että jos eron kohdallani koen, tuntisin suurta epäonnistumista...ja epäonnistumisia en mielelläni itselleni suo, tai siis niiden tunnustamisessa olen huono....tuosta eroasiasta. Pitkän harkinnan jälkeen olen mennyt naimisiin, uskon liiton kestävän, kunnes kuolema meidät eroittaa, pienet vastoinkäymiset eivät sitä riko.
- umpisolmu
tomppa2006 kirjoitti:
...tuosta eroasiasta. Pitkän harkinnan jälkeen olen mennyt naimisiin, uskon liiton kestävän, kunnes kuolema meidät eroittaa, pienet vastoinkäymiset eivät sitä riko.
...eri menetelmät....
Hienoa, että olet löytänyt rakkauden/kumppanuuden, jonka vuoksi olet valmis taistelemaan...
Mulla tuo enemmälti tuota epäonnistumisen tunnustamattomuutta...
Vaan tulos sama... kunnes kuolema jne. - tomppa2006
umpisolmu kirjoitti:
...eri menetelmät....
Hienoa, että olet löytänyt rakkauden/kumppanuuden, jonka vuoksi olet valmis taistelemaan...
Mulla tuo enemmälti tuota epäonnistumisen tunnustamattomuutta...
Vaan tulos sama... kunnes kuolema jne....näin tärkeässä asiassa on vaikea kenenkään hyväksyä. Ei haluta myöntää tehneensä väärää valintaa ihmissuhteessa...
- mirkkuakka
on oppineet matkanvarrellaan jotain...ja/tai niitä on kohdeltu kaltoin...siinä se taitaa villakoiran ydin olla...
- tomppa2006
...vaikka ettei naimisissa oleviin miehiin voi luottaa?
- mirkkuakka
tomppa2006 kirjoitti:
...vaikka ettei naimisissa oleviin miehiin voi luottaa?
luotto oo 100 varmaa yhteenkää mieheen sillä hetkellä...sen hetkinen "mielenlaatu" ajaa pakostakin jonkinlaiseen "siili"-ilmiöön...eikä varmaan ole tarkoitettu pelkästään naimisissa oleville miehille...vaan koko mieskuntaa kohtaan ...ainaski alkuvaiheessa....................(Täällä on taas menossa 24 jokapäiväinen "iltapäivä seisokki"....jökkii...)
- tomppa2006
mirkkuakka kirjoitti:
luotto oo 100 varmaa yhteenkää mieheen sillä hetkellä...sen hetkinen "mielenlaatu" ajaa pakostakin jonkinlaiseen "siili"-ilmiöön...eikä varmaan ole tarkoitettu pelkästään naimisissa oleville miehille...vaan koko mieskuntaa kohtaan ...ainaski alkuvaiheessa....................(Täällä on taas menossa 24 jokapäiväinen "iltapäivä seisokki"....jökkii...)
...kuulostaisi vähän hullulta, ettei luota miehiin ja kuitenkin hakee koko ajan uutta miestä?
Usko vaan naimisissa olevien miesten olevan jonkinasteisessa pannassa. Voi tietysti olla solidaarisuutta naimisissa olevia naisia kohtaan. Mielestäni eronneen naisen ei sitä kuitenkaan tarvitse osoittaa... - mirkkuakka
tomppa2006 kirjoitti:
...kuulostaisi vähän hullulta, ettei luota miehiin ja kuitenkin hakee koko ajan uutta miestä?
Usko vaan naimisissa olevien miesten olevan jonkinasteisessa pannassa. Voi tietysti olla solidaarisuutta naimisissa olevia naisia kohtaan. Mielestäni eronneen naisen ei sitä kuitenkaan tarvitse osoittaa...hakee uutta miestä?????Eikös nainen saa käydä kuppilassa tuulettumassa....?Pitääkös muka aina hakee miestä..??? Nii ja miksikäs sit naimisissa olevan miehen pitää vikitellä vasta eronnutta naista...???(Luulee varmaan saavansa helppoo vierasta).....Sori Tomppa mut nyt päästit Mirkun valloilleen...Mä oon eronnu 20v sit ja en kattellu minkäänlaista äijän turilasta 2vuoteen...Oisha noita tyrkkyyrkkyjä ollu naituja ja naimattomia....mut ei tullu mieleenkään.....Ensin korjattiin oma ja lasten sydän kuntoon ja sit....joskus vahingossa töissä tapasin nykyisen mieheni joka oli muuten silloin naimisissa....Nii et kuis ny???? Mähän oon varottanu et oon kärkäs....Ei saa suuttua...se on vain elettyä elämää....kokemus puhuu...
- tomppa2006
mirkkuakka kirjoitti:
hakee uutta miestä?????Eikös nainen saa käydä kuppilassa tuulettumassa....?Pitääkös muka aina hakee miestä..??? Nii ja miksikäs sit naimisissa olevan miehen pitää vikitellä vasta eronnutta naista...???(Luulee varmaan saavansa helppoo vierasta).....Sori Tomppa mut nyt päästit Mirkun valloilleen...Mä oon eronnu 20v sit ja en kattellu minkäänlaista äijän turilasta 2vuoteen...Oisha noita tyrkkyyrkkyjä ollu naituja ja naimattomia....mut ei tullu mieleenkään.....Ensin korjattiin oma ja lasten sydän kuntoon ja sit....joskus vahingossa töissä tapasin nykyisen mieheni joka oli muuten silloin naimisissa....Nii et kuis ny???? Mähän oon varottanu et oon kärkäs....Ei saa suuttua...se on vain elettyä elämää....kokemus puhuu...
...pillastuvan, mutta minä en ole syyttänyt eronneita naisia mistään miesten vikittelystä!
Minä hain aloituksellani juuri sitä, että tavallisessa elämässä, myös työpaikoilla voi syntyä mahdollisuuksia, jos antaa niille tilaisuuden. Sinä olet niin tehnyt, oikein. - mirkkuakka
tomppa2006 kirjoitti:
...pillastuvan, mutta minä en ole syyttänyt eronneita naisia mistään miesten vikittelystä!
Minä hain aloituksellani juuri sitä, että tavallisessa elämässä, myös työpaikoilla voi syntyä mahdollisuuksia, jos antaa niille tilaisuuden. Sinä olet niin tehnyt, oikein.yleensä se joka pillastuu ku osuu oikke....mut se oli ja meni jo..Mut miksi pitää sit yrittää lähestyy niitä eronneita naisia???....Varsinki ku tiät ettei ne haluu et lähestyt???? Luulis jo oppivan yskän...jollet sä haluu et joku lähestyy sua ni kyll sä jollailailla sen näytät tai ainaski yrität liueta paikalta...?Vai???(Älä ole huomaavinasikaan heitä nii huomaatkin että ne lähestyvät sinua....)
- tomppa2006
mirkkuakka kirjoitti:
yleensä se joka pillastuu ku osuu oikke....mut se oli ja meni jo..Mut miksi pitää sit yrittää lähestyy niitä eronneita naisia???....Varsinki ku tiät ettei ne haluu et lähestyt???? Luulis jo oppivan yskän...jollet sä haluu et joku lähestyy sua ni kyll sä jollailailla sen näytät tai ainaski yrität liueta paikalta...?Vai???(Älä ole huomaavinasikaan heitä nii huomaatkin että ne lähestyvät sinua....)
...niitä lähestyä, vaan kyse on siitä miksi heidän tarvitsee se minulle viestittää. Se on aika loukkaavaa, jos en kerran edes ole jostain kiinnostunut...
- mirkkuakka
tomppa2006 kirjoitti:
...niitä lähestyä, vaan kyse on siitä miksi heidän tarvitsee se minulle viestittää. Se on aika loukkaavaa, jos en kerran edes ole jostain kiinnostunut...
silmäsi niiltä viesteiltä....Ei naiset tee sitä tahallaan vaa se tulee selkäytimestä ja eivät voi sille mitään......(katos ny mä oon jo leppyny),en hakkaa enää tätä vehettä....
- tomppa2006
mirkkuakka kirjoitti:
silmäsi niiltä viesteiltä....Ei naiset tee sitä tahallaan vaa se tulee selkäytimestä ja eivät voi sille mitään......(katos ny mä oon jo leppyny),en hakkaa enää tätä vehettä....
...on mukavampi keskustella. Voin minä sulkea silmäni, mutta ihmetyttää vaan, miksi näin on?
- DoeJohn
tullut keskusteltua muutaman eronneen naistutun kanssa. Ovat jotkut laittaneet esim. S24 treffi puolelle profiilin .. asiatonta viestiä tulee pilvin pimein ja hyvin paljon juuri naimisissa olevilta, vaikka nainen olisi laittanut omaan profiiliinsa tietoja ettei hae seikkailua ja hakee vain ja ainoastaan vapaita, eronneita tai leskiä.
Tomppa .. mä kyllä ymmärrän osittain tuota asennetta, joskaan kaikkea ei voi selittää järjelläkään .. ;D- mirkkuakka
mikähän naituja miehiä vaivaa?......Kaverit kans kertoilee nykyisin et eka yrkkyjä on naimisissa olevat äijät...No nämä ei todellakaan ole järjen vaan tunteen juttuja...Anteeksi vielä et äsken palo kii edellisessä..kuuluu mun luonteeseen..mut se meni jo...
- DoeJohn
mirkkuakka kirjoitti:
mikähän naituja miehiä vaivaa?......Kaverit kans kertoilee nykyisin et eka yrkkyjä on naimisissa olevat äijät...No nämä ei todellakaan ole järjen vaan tunteen juttuja...Anteeksi vielä et äsken palo kii edellisessä..kuuluu mun luonteeseen..mut se meni jo...
pitäisi yleistää .. itekin oon kahleissa, enkä noihin mitään oo yrittämässä ;D
- mirkkuakka
DoeJohn kirjoitti:
pitäisi yleistää .. itekin oon kahleissa, enkä noihin mitään oo yrittämässä ;D
Mä en tarkoittanut sua ja niitä muutamia poikkeuksia......mähän "yleistin".....tarkoitin näitä baari/kuppilakärpäsiä....joille kelpaa mikä/kuka tahansa....kaksijalkainen...ja pitää saada oman egon nostoa iskemällä "kaikki" vastaan tulevat....Olihan taas leimaavasti ja kärjistetysti sanottu mut tarkoitin jotain sinnepäin...
- DoeJohn
mirkkuakka kirjoitti:
Mä en tarkoittanut sua ja niitä muutamia poikkeuksia......mähän "yleistin".....tarkoitin näitä baari/kuppilakärpäsiä....joille kelpaa mikä/kuka tahansa....kaksijalkainen...ja pitää saada oman egon nostoa iskemällä "kaikki" vastaan tulevat....Olihan taas leimaavasti ja kärjistetysti sanottu mut tarkoitin jotain sinnepäin...
Nuinhan sen itekin aattelin .. Kunhan vähän kiusasin .. ;D
*Nukkunut aaaaaaivan liiiiian vähän*
Levoton olo eikä jaksa enää näin pe puolenpäivän jälkeen älyttömästi keskittyä mihinkään olennaiseen tekemiseen .. - mirkkuakka
DoeJohn kirjoitti:
Nuinhan sen itekin aattelin .. Kunhan vähän kiusasin .. ;D
*Nukkunut aaaaaaivan liiiiian vähän*
Levoton olo eikä jaksa enää näin pe puolenpäivän jälkeen älyttömästi keskittyä mihinkään olennaiseen tekemiseen ..kuppelehit lätiseen aina yömyöhään.....kyl mä oon seurannu,vaikken oo kirjottanu pitkään aikaan....pitäs mennä viikolla nukkuun hyvis ajoin ja aamul aikaste ylös...viikonloppuna saa sit valvoo vähä myöhempään...... No saa minuu kiusata kuhan vastaa itte teoistaan....sattaakos siel kaupungis lunta???Tääl maalla satelee hiljalleen....
- DoeJohn
mirkkuakka kirjoitti:
kuppelehit lätiseen aina yömyöhään.....kyl mä oon seurannu,vaikken oo kirjottanu pitkään aikaan....pitäs mennä viikolla nukkuun hyvis ajoin ja aamul aikaste ylös...viikonloppuna saa sit valvoo vähä myöhempään...... No saa minuu kiusata kuhan vastaa itte teoistaan....sattaakos siel kaupungis lunta???Tääl maalla satelee hiljalleen....
yökukkuja, etten malta mennä unille, sillä vkl aikana saa yleensä nukkua ja sitä paitsi, kuolema kuittaa ainakin univelan .. ;D
Lunta tullu taas kuin Esterin .. hmm .. no on tullut kuitenkin .. ;D
- Eronnut.....
sen,että sinun ajatusmaailmasi on kehittynyt täysin täällä virtuaali maailmassa.
Käytännön live-elämä ei tosiaan oo sitä,mitä jutuillasi yrität tuoda julki ! - Mysteriet
Minä kyllä tykkään kaikenlaisista miehistä, vaikka eronnut olenkin... ;D
Mutta, Tomppa-kulta, mikä saa Sinut sanomaan noin, että varatut miehet olisivat jotenkin pannaassa eronneen naisen taholta?
Eikö kaikki miehet?
Kuvittelisin itse, että kaikki miehet ovat persona non grata, kun juuri on yhdestä eroon päässyt - heh, olen itse kävelevä esimerkki poikkeuksesta, joka vahvistaa säännön ;D- tomppa2006
...sinun olevan poikkeus, mukavan näköinen ja hyväkäytöksinen sellainen...
- karannut
Antakaa nyt Tompalle mahdollisuus, sitähän hän vain peräänkuuluttaa. Eihän se miestä pahenna jos naimisissa on ja niin paljon erotaan, kun löytyy parempi kuin entinen. Nyt flirttiä kehiin eikä tiukkapipoisuutta. :)
- tomppa2006
...sillä kirjoitat aivan eri asiasta mitä minä aloituksessani käsittelin. En minä mitään flirttiä kaipaa...
- Irene itse
Olen eronnut eli VAPAA. Miksi tuhlaisin aikaani ja energiaani varattuun mieheen?? Minkä ihmeen takia? Jos lähden vaikkapa viihteelle, en todellakaan välitä varattujen miesten mielenkiinnon osoituksista. Y.Ä.K.
Jos tarkoitat esim. ravintolassa tapahtuvia tilanteita, niin ajattelen noin kuten yllä kirjoitin. Jos taas vaikkapa työpaikan normaalia arkea, jokainen on "samalla viivalla", koska tarkoitus on tehdä työt (mahdollisesti viihtyäkin työkavereiden kanssa) eikä "iskeä" ketään. Eli neutraalia elämää. Ei mainitsemaasi tylyyttä ketään kohtaan riippumatta hänen siviilisäädystään. ..- tomppa2006
...Irene myönsit sen. Sinä teet aloitteen kuka saa lähestyä sinua ja kuka ei. Miksi?
Työpaikalla tehdään töiden lisäksi uskomattoman paljon ihmissuhteisiin liittyvää kanssakäymistä. Jotkut suhteet johtavat johonkin, useimmat eivät. - itse?
tomppa2006 kirjoitti:
...Irene myönsit sen. Sinä teet aloitteen kuka saa lähestyä sinua ja kuka ei. Miksi?
Työpaikalla tehdään töiden lisäksi uskomattoman paljon ihmissuhteisiin liittyvää kanssakäymistä. Jotkut suhteet johtavat johonkin, useimmat eivät.Kirjoituksistasi päätellen olet naimisissa. Miksi sinä sitten haet seuraa muista naisista?
Kun kerran näytät olevan naismetsällä oleva ukkomies, ei ole mikään ihme että eronneet naiset suhtautuvat sinuun torjuvasti. - tomppa2006
itse? kirjoitti:
Kirjoituksistasi päätellen olet naimisissa. Miksi sinä sitten haet seuraa muista naisista?
Kun kerran näytät olevan naismetsällä oleva ukkomies, ei ole mikään ihme että eronneet naiset suhtautuvat sinuun torjuvasti....sentään. Minä en todellakaan etsi eronneen naisen tai vielä pahempaa, naisten seuraa.
Uskomaton väite. - uskomaton väite.
tomppa2006 kirjoitti:
...sentään. Minä en todellakaan etsi eronneen naisen tai vielä pahempaa, naisten seuraa.
Uskomaton väite.Juuri sellaisen kuvan itsestäsi annat.
- alexsandra
tomppa2006 kirjoitti:
...sentään. Minä en todellakaan etsi eronneen naisen tai vielä pahempaa, naisten seuraa.
Uskomaton väite....nyt sinne siivouskomeroon.
Haluaisin nyt nähdä sen sinun ( )( *)-tatuoinnin
*hihittää* - tomppa2006
alexsandra kirjoitti:
...nyt sinne siivouskomeroon.
Haluaisin nyt nähdä sen sinun ( )( *)-tatuoinnin
*hihittää*...tämä oli alexsandra tosi hyvä. Voin lopettaa tältä päivältä hymyssä suin. Pelastit päiväni.
*nauraa aikuisen mihen hirvittävää hörönaurua* - alexsandra
tomppa2006 kirjoitti:
...tämä oli alexsandra tosi hyvä. Voin lopettaa tältä päivältä hymyssä suin. Pelastit päiväni.
*nauraa aikuisen mihen hirvittävää hörönaurua*...huvittuneena olen seuraillut kokemuksia omaavana ihmisenä tätä keskustelua, mutta "nou comments"
Iloista viikonloppua Sinulle ja perheellesi :) :) - kkkkkkkkk
tomppa2006 kirjoitti:
Uskomaton väite. - (.)Y(.)
kkkkkkkkk kirjoitti:
Siispä.. annetaan Tompalle sitä,
mitä hän halajaa.. :DDD
Helsingin Kaksrivisnaiset..
http://etno.net/userfiles/etn_fcd_013_013_sou_001_prv_48kbs.asf
ja, ihan julkisesti.. luvalla.. :)
Muuten, kun kuuntelee tarkkaan..
niin mitä kuulette?.. ;))
Minun korvissani soi sanat.. hypi, hypi.. :DDD - iloinen eronnut
kkkkkkkkk kirjoitti:
Siinähän se tulikin totuus varsinaisesta "ongelmasta" ;-)
kkkkkkkkk kirjoitti:
Naimisissa olevat miehet ihan kaikki joskus haaveilevat sänkyleikeistä toisen naisen kanssa. Sellasta miestä ei ole olemassakaan jolla sellanen ei kävisi mielessä.
- heko .... ;)
Mariet kirjoitti:
Naimisissa olevat miehet ihan kaikki joskus haaveilevat sänkyleikeistä toisen naisen kanssa. Sellasta miestä ei ole olemassakaan jolla sellanen ei kävisi mielessä.
Oot kyllä jännä nuoleskelija...miksi ??? ;D
heko .... ;) kirjoitti:
Oot kyllä jännä nuoleskelija...miksi ??? ;D
Kirjoitin vain miten asia on. Ei liity Tomppaan mitenkään.
- Melina49
"Eronneiden naisten täytyy välittömästi osoittaa, että ei ole kiinnostunut miehestä"
Jos tutustut uuteen ihmiseen (NAISEEN), niin kysytkö ensimmäisenä: "Oletko eronnut?"
Vai aloittaako nainen sanomalla : "Olen itse eronnut, joten jos olet naimisissa, pysy kaukana!!!"
Mahdat olla joku kotitekoinen DR. Phil, joka huomaa moisen asian jo todella ennekuin on saanut suunsa auki. Hauskaa. Minun ei tulisi mieleenkään kategorioda ihmisiä siviilisäädyn perusteella.
Eikös päinvastoin usein väitetä, että eronneet ovat hanakasti ukkomiesten perään?
Luulen ja uskon tietäväni kuitenkin, että eronnut nainen haluaa vain pitää hauskaa miesten kanssa ja nauttia elämästään ilman sitoumuksia. Olen kerran eronnut eikä ainakaan minuun sinun yleistyksesi olisi pätenyt mitenkään. Kriteerit kuitenkin koventuivat, koska takana oli yksi epäonnistunut liitto.- tomppa2006
...kuinka naiivi olet. Ihmiset tietävät useinmiten onko toinen naimisissa vai ei. Ei se mikään salaisuus ole, Mrs Phil.
- *Melina49*
tomppa2006 kirjoitti:
...kuinka naiivi olet. Ihmiset tietävät useinmiten onko toinen naimisissa vai ei. Ei se mikään salaisuus ole, Mrs Phil.
Mistä sen voi tietää kuka on naimisissa ja kuka eronnut?
Jos tapaat ihan uuden ihmisen, siis sinulle entuudestaan tuntemattoman???
Kerropa minulle.
Sormustakin voi halutessaan jokainen pitää, se ei merkkaa mitään eikä ole mikään osoitus välttämättä kihlauksesta tai aviosta. Ja FYI, edes kaikki naimisissa olevat eivät pidä sormusta!
Siis minuakin kiinnostaa ihan helvetisti mistä sen näkee???
ja ps.
po. USEIMMITEN
- tilastonikkari......
Ohos,sanon minä!
Jos suomessa olis noin sata tuhatta eronnutta naista.Väitän,että vain 5%ajattelee,niinkuin sinä väität,eli noin viisi sadasta.
Sinun tuttava piirissäsi kaikki ovat tuon viiden prosentin sisällä....se yleistämisestä.- tomppa2006
...tilastonikkari, jonka tarkoitus on kumota kaikki mitä toinen kirjoittaa. Jos olisin väittänyt useimpien eronneiden naisten suhtautuvan myös naimisissa oleviin miehiin samoin kuin vapaisiin, olisit kertonut vain 5% tekevän näin!
Olen toista kertaa aviossa - eli olen ollut myös eronnut nainen.
En ainakaan itsessäni havainnut kuvailemiasi piirteitä, MUTTA silloin, kun naimisissa oleva mies yrittää pettää vaimoaan ja kohdistaa mielenkiintonsa minuun - on kyyti kylmää!!!
On samantekevää, olenko sinkku vai rouva - asenteeni on aina ollut sama.
Uskon rehellisyyteen parisuhteessa, eikä parinvaihto tms. sekoilu ole minun "heiniäni".
Ravintola-alalla ikäni työskennelleenä olen saanut yliannostuksen kiimaisista ukkomiehistä - sivusta seuraten ja osin henkilökohtaisestikin :(((- tomppa2006
...useilla miehillä tuon testosteronin muodostumisen olevan liian runsasta. Vähempikin riittäisi, mutta ehkä luonto suuressa viisaudessaan on halunnut turvata ihmissuvun jatkumisen...
Hyvä ettet torju miehiä etukäteen sen vuoksi, että ne on naimisissa. Minun puolestani voit aivan vapaasti antaa kylmää kyytiä näille häntäheikeille. tomppa2006 kirjoitti:
...useilla miehillä tuon testosteronin muodostumisen olevan liian runsasta. Vähempikin riittäisi, mutta ehkä luonto suuressa viisaudessaan on halunnut turvata ihmissuvun jatkumisen...
Hyvä ettet torju miehiä etukäteen sen vuoksi, että ne on naimisissa. Minun puolestani voit aivan vapaasti antaa kylmää kyytiä näille häntäheikeille.ystävistäni on vakaassa parisuhteessa oleva mies - entinen, pitkäaikainen työkaverini.
Hänellä oli tapana kertoa asiakkaille, että meillä on ihana platoninen suhde ;DDD- tomppa2006
Minea44 kirjoitti:
ystävistäni on vakaassa parisuhteessa oleva mies - entinen, pitkäaikainen työkaverini.
Hänellä oli tapana kertoa asiakkaille, että meillä on ihana platoninen suhde ;DDD...vakaassa parisuhteessa oleva mies voi olla naiselle todella hyvä ystävä. Ei ole kyse mistään muusta. Mutta jos naimisissa olevat miehet teilataan heti kättelyssä, ei varmasti synny hyviä miehen/naisen välisiä ystävyssuhteita.
- on tuo,
voisi olettaa sinun itsesi kuuluvan niihin (yllättävän moniin) miehiin, joilla on seuraavanlainen käsitys eronneista naisista: he elävät kovassa puutteessa, ja ovat helppoja saaliita kenelle tahansa ukkomiehelle.
Tuo asenne on yhtä helppo lukea miehen tahattomasta viestinnästä, kuin kuvailemasi viestintä naisten kohdalla. Oletustani tukee vielä se seikka, että tunnet kymmeniä eronneita naisia. Sinä siis selvästi jahtaat heitä.- tomppa2006
...että oletuksesi on puuta heinää.
nyt tuli kylmää vettä niskaan,hrr... en taia ennää laulella sulle enkä kuunnella:))) Terv. vuosi sitte eronnu
- tomppa2006
...loukata ketään, eikä esittää asiaa moitteena. Kaikilla eronneilla on oma käsityksensä naimisissa olevista miehistä. Minä kerroin miten minä naimisissa olevana miehenä asian koen.
- Tulienkeli
Kuulostaa järkeen käyvältä...ei muuta kuin Leevin biisi soimaan..itkisitkö onnesta...tsorge..taas rivo enkeli lenteli.
Hyvää Iltaa..ettei pääse unohtumaan ^Å^- tomppa2006
...että joku sanoo aloitustani järkeväksi. Suurin osa tuntuu olevan tänään lynkkausmielialalla...
- Tulienkeli
tomppa2006 kirjoitti:
...että joku sanoo aloitustani järkeväksi. Suurin osa tuntuu olevan tänään lynkkausmielialalla...
iloita..ettei käy huonosti.
Tuli vaan mieleen...siitä kai itelläni
kenkä puristais..jos olis niin...
kun aloituksesi luin niin
en voinut vastustaa...
- Sisäinen minä
pahin terä taittunut; hyväksyn kantasi, en kuitenkaan tiedä koetko oikeasti sanojesi "mittaisesti"?
Kaikkihan on aina tilannekohtaista; esim. huonopäivä. Itse kuitenkin useinmiten ratkaisen tällaiset ns. "mielentasolla" tehdyt johtopäätökset suoralla kysymyksellä. Joko saan vastauksen tai en. Tilanteessa ei siis ole mitään ongelmaa, vaikken vastausta saisikaan. Tämänkin kuitenkin sanon lähtökohdasta "sukupuoleen katsomatta".
Mielentasolla tehdyt johtopäätökset harvoin sisältävät faktaa; eli osuvat oikeaan. Jokaisella on omat tapansa toimia, eikä lähelle päästäminen ole aina suinkaan kiinni kohteesta/ lähestyjästä...
Täydellinen mielentasolla tapahtuva sekamelska löytyy kirjasta: Marcel Proust; Kadonnutta aikaa etsimässä/ Pakenija. Ilman esitettyjä kysymyksiä syntyy yhä syvempiä tasoja mielentuotteista; ilman realiteetteja.- tomppa2006
...hyväksyt kantani?
Olen sanaton. - Sisäinen minä
tomppa2006 kirjoitti:
...hyväksyt kantani?
Olen sanaton.oppia lukemaan toisen sanallista ilmaisua ilman ennakkoluuloja ja liiallista kritiikkiä. Sanallisesti jokainen ilmaisee itseään oman kokemuspohjansa mukaisesti; eikä kukaan voi niitä osoittaa oikeaksi/ vääräksi.
Eriävät mielipiteet eivät ole yhtäkuin vastaväite. Ne ovat näkökulma; jokaisella on niihin oikeus.
En siis myöskään usko "sanattomuuteen"; puolin enkä toisin. Vastaväitteet ovat tosin usein mielenkiintoisia ja haastavia, teen sen nykyään kuitenkin mieluiten kasvotusten. Tilanteiden tulkinta on silloin jokasuhteesa oikeutetumpaa. - tomppa2006
Sisäinen minä kirjoitti:
oppia lukemaan toisen sanallista ilmaisua ilman ennakkoluuloja ja liiallista kritiikkiä. Sanallisesti jokainen ilmaisee itseään oman kokemuspohjansa mukaisesti; eikä kukaan voi niitä osoittaa oikeaksi/ vääräksi.
Eriävät mielipiteet eivät ole yhtäkuin vastaväite. Ne ovat näkökulma; jokaisella on niihin oikeus.
En siis myöskään usko "sanattomuuteen"; puolin enkä toisin. Vastaväitteet ovat tosin usein mielenkiintoisia ja haastavia, teen sen nykyään kuitenkin mieluiten kasvotusten. Tilanteiden tulkinta on silloin jokasuhteesa oikeutetumpaa....asian olevan sen verran arkaluonteinen, että harva naimisissa oleva mies ottaa asian puheeksi eronneen naisen kanssa. Jotkut eivät edes tiedosta asiaa.
Turvallisempaa keskustella täällä oman näyttöpäätteen takana. Ei tarvitse pelätä, että joku amatsooni tulee päälle. - Sisäinen minä
tomppa2006 kirjoitti:
...asian olevan sen verran arkaluonteinen, että harva naimisissa oleva mies ottaa asian puheeksi eronneen naisen kanssa. Jotkut eivät edes tiedosta asiaa.
Turvallisempaa keskustella täällä oman näyttöpäätteen takana. Ei tarvitse pelätä, että joku amatsooni tulee päälle.kokeneeni "väitteesi" todeksi myös naisena. Ollessani naimisissa ja pitämässä hauskaa ulkona, etsien uusia ulottuvuuksia ja niiden kautta haasteellista sisältöä elämään. Sormuksesta tulikin äkisti "punainen vaate".
Joten tilanne on aika haasteellinen puolin ja toisin, vaikka kyseessä olisi kuinka viaton sosiaalinen mielenkiinto.
Itse olen tätä nykyä sosiaalisissa tilanteissa kuin "kala vedessä", vaikka olenkin eronnut; minulla ei ole haku päällä. Luotan siihen, että kun kolahtaa niin kolahtaa. "Yrittäjille se vero lankeaa".
"Ei amatsooni"
Se on elämä mikä on opettanut.. Heillä on suojakilpi.
Uskoisin naisten ajattelevan, ettei anna pienintäkään vinkkiä mihinkään suuntaan naimisissa oleville miehille. Eivät halua olla rikkomassa heidän liittojaan.
Jotenkin ymmärrän heitä.- on kysymys.
Oikein olet ymmärtänyt:)
- DoeJohn
.. itsekin kirjoitin vähän eri sanoin .. ;D
- aliisa
lueskelin tässä tätä ketjua,kaikenlaisia vastauksia sitä tulikin...Mutta näin itsekin ajattelisin...Kerran eronneena,ehkä tuskallisenkin eron kokeneena,nainen voi aatella,ettei halua saman toistuvan taas jollekin toiselle naiselle...eli hän välttelee varattuja miehiä...Koska ei ole mitenkään outoa se,että kun viihteelle lähdetään,niin lähdetään periaatteella "poissa vierestä,poissa mielestä",tällä tarkoitan puolisoa...Ja nyt en puhu itsestäni :))
- tomppa2006
...ettetkö luultavasti olisi aivan oikeassa. Suojakilpi naimisissa olevia miehiä vastaan. Mutta on melkoista ylireagointia, että ei edes suostuta normaalin kohteliaaseen kanssakäymiseen, vaan leimataan naimisissa olevat miehet kuulumaan johonkin omaan huonoon kategoriaan..
- aliisa
tomppa2006 kirjoitti:
...ettetkö luultavasti olisi aivan oikeassa. Suojakilpi naimisissa olevia miehiä vastaan. Mutta on melkoista ylireagointia, että ei edes suostuta normaalin kohteliaaseen kanssakäymiseen, vaan leimataan naimisissa olevat miehet kuulumaan johonkin omaan huonoon kategoriaan..
yhtä paljon kuin naisiakin...mutta jos oma (ex) mies on saatu kiinni just siitä,että on liehitellyt ja bongannut naisii just raflasta,niin siinä voi helposti tulla mieleen,että kaikki ukomiehet on siellä sitä varten,vonkaamassa :)) Ja taas tarvitaan suojakilpeä ...
- tomppa2006
aliisa kirjoitti:
yhtä paljon kuin naisiakin...mutta jos oma (ex) mies on saatu kiinni just siitä,että on liehitellyt ja bongannut naisii just raflasta,niin siinä voi helposti tulla mieleen,että kaikki ukomiehet on siellä sitä varten,vonkaamassa :)) Ja taas tarvitaan suojakilpeä ...
...bongaajille käy juuri niin, niistä tulee eronneita miehiä.
Naimisissa oleva tavallinen mies ei vonkaa yhtään mitään, ei sen tarvitse. - tomppa2006
aliisa kirjoitti:
lueskelin tässä tätä ketjua,kaikenlaisia vastauksia sitä tulikin...Mutta näin itsekin ajattelisin...Kerran eronneena,ehkä tuskallisenkin eron kokeneena,nainen voi aatella,ettei halua saman toistuvan taas jollekin toiselle naiselle...eli hän välttelee varattuja miehiä...Koska ei ole mitenkään outoa se,että kun viihteelle lähdetään,niin lähdetään periaatteella "poissa vierestä,poissa mielestä",tällä tarkoitan puolisoa...Ja nyt en puhu itsestäni :))
...eikös olekin mielenkiintoisia vastauksia. Eli te siis tosiaan ajattelette toisia naisia, ette halua saman toistuvan minun vaimolleni...
Älkää pelätkö. - aliisa
tomppa2006 kirjoitti:
...bongaajille käy juuri niin, niistä tulee eronneita miehiä.
Naimisissa oleva tavallinen mies ei vonkaa yhtään mitään, ei sen tarvitse.että ukkomies käy vaan esim.kaljalla tai kaverien kanssa iltaa viettämässä...viattomasti,ilman taka-ajatuksia :))Se vaan jotenkin mielletään ihan muuksi ;O)
tomppa2006 kirjoitti:
se vaan menee tomppa. Kerran eronneena eivät halua tuottaa samaa tuskaa toisille naisille. Ei siinä leimaamisesta ole kysymys, vaan puhtaasta ajattelusta.. toisen huomioon ottamista.
- DoeJohn
aliisa kirjoitti:
että ukkomies käy vaan esim.kaljalla tai kaverien kanssa iltaa viettämässä...viattomasti,ilman taka-ajatuksia :))Se vaan jotenkin mielletään ihan muuksi ;O)
lähdössä tuollaiselle reissulle, eikä kiinnosta vieraat naiset tällä(kään) matkalla .. ;D Juttuseurana menisi kyllä.
Kiitos Tompalle ja muille näistä keskusteluista ja mukavaa iltaa. Mielenkiintoista tarinointi taas kerran ollut .. - tomppa2006
DoeJohn kirjoitti:
lähdössä tuollaiselle reissulle, eikä kiinnosta vieraat naiset tällä(kään) matkalla .. ;D Juttuseurana menisi kyllä.
Kiitos Tompalle ja muille näistä keskusteluista ja mukavaa iltaa. Mielenkiintoista tarinointi taas kerran ollut .....veriveli. Huomennna sitten takaisin kanaville?
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
se vaan menee tomppa. Kerran eronneena eivät halua tuottaa samaa tuskaa toisille naisille. Ei siinä leimaamisesta ole kysymys, vaan puhtaasta ajattelusta.. toisen huomioon ottamista.
...että syyttömät naimisissa olevat miehet saavat kärsiä. Ikävää.
- DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...veriveli. Huomennna sitten takaisin kanaville?
.. viimeistään illasta. Päivällä muuta puuhaa, sillä ei tänään niin kauhian myöhään mene ..
Äitee huomenna reissussa, joten aikaa virtuaalimaailmaan illalla yllinkyllin .. ;D
Älä Tomppa lannistu tässä keskustelussa! Arvasit takuulla tuon provosoivan monia ;D
Nyt adios amigos .. tomppa2006 kirjoitti:
...että syyttömät naimisissa olevat miehet saavat kärsiä. Ikävää.
se vaan on... ei sen enempää...=))))
Niillä on vaan huonoja kokemuksia naimisissa olevista vonkaajista, niin kuin DJ kirjoitteli...=))))DoeJohn kirjoitti:
.. itsekin kirjoitin vähän eri sanoin .. ;D
Samoilla jäljillä ollaan velisein...=))))
aliisa kirjoitti:
Oot kyläilemässä...=))))
Olen ikäväkseni nähnyt näitä tapauksia, mitä niin hienosti sanoit, "poissa vierestä, poissa mielestä".
Oikein oksettaa moinen touhu... noinko vähän sitä toista arvostetaan...
- SalarakasN
Suhtaudun aina ystävällisesti kanssaihmisiin, miehiin, oli he naimisissa, muuten varattuja tai vapaita. Minulla ei ole mitään syytä olla tyly tai vihamielinen varattuja miehiä kohtaan.
Rakastan varattua miestä. Kun tapasin hänet kolmisen vuotta sitten emme tienneet mihin se johtaa. Koskaan en tule saamaan häntä omakseni. Mutta rakkaus toisiamme kohtaan on luja.- eronnut
Meidän "toisinajattelijoiden" on syytä pitäytyä töykeällä linjalla, koska muuten miehet pitävät meitä kaltaisinasi, olimme sitten sitä tai emme.
- tomppa2006
eronnut kirjoitti:
Meidän "toisinajattelijoiden" on syytä pitäytyä töykeällä linjalla, koska muuten miehet pitävät meitä kaltaisinasi, olimme sitten sitä tai emme.
...töykeydellänne enemmän pahaa mieltä mitä on tarpeen.
- SalarakasN
tomppa2006 kirjoitti:
töykeisiin kommentteihin kun tuon viestini laitoin. Mutta näinkin voi käydä ja sanonpa vielä senkin etten ole ainut. Näen paljon elämää ympärilläni, myös työni puolesta, enkä ole ainut joka on rakastunut varattuun mieheen. Eikä nämä miehet ole mitään "häntäheikkejä". Kaikki ei vaan ole kohdallaan heidän omassa parisuhteessaan. Miksi he eivät saisi tuntea rakkautta ja lämpöä jonkun toisen kanssa.
- tomppa2006
SalarakasN kirjoitti:
töykeisiin kommentteihin kun tuon viestini laitoin. Mutta näinkin voi käydä ja sanonpa vielä senkin etten ole ainut. Näen paljon elämää ympärilläni, myös työni puolesta, enkä ole ainut joka on rakastunut varattuun mieheen. Eikä nämä miehet ole mitään "häntäheikkejä". Kaikki ei vaan ole kohdallaan heidän omassa parisuhteessaan. Miksi he eivät saisi tuntea rakkautta ja lämpöä jonkun toisen kanssa.
...SalarakasN ja olen samaa mieltä, että rakkaudelle pitää antaa tilaa. Ei miestä voi raiskata, eikä ottaaa väkisin tämän vaimolta. Naimisissa oleva mies osaa kyllä päättää kenen kelkkaan kannattaa lähteä, jos nyt yleensä edes lähtee...useimiten ei.
- eronnut
tomppa2006 kirjoitti:
ensisijassa itseään. En halua vastaanottaa ukkomiesten ilkeyttä ja törkeätä käytöstä, sen takia etten aiheuttaisi heille pahaa mieltä.
Valitettava tosiasia nimittäin on, että kaikkein vastenmielisimmin käyttäytyviä ovat nimenomaan ukkomiehet. Eivät tietenkään kaikki, mutta sitä ei voi tietää etukäteen, joten parempi katsoa kuin katua. - eronnut
SalarakasN kirjoitti:
ja miehetkin sen tietävät. Siksi meidän on pakko erottua teistä jo "kättelyssä".
- kikakakkonen
Mietin vaan, että onhan sellaisiakin naisia meidän ikäluokassa? Just pohdin ystävääni, joka on yksin miehen kuoltua ja pitänyt asenteensa miehiä kohtaan ihan hyvänä?
- tomppa2006
...priimatavaraa. Tunnen kaksi ja asenne on kohdallaan, ei moittimista.
- kikakakkonen
tomppa2006 kirjoitti:
...priimatavaraa. Tunnen kaksi ja asenne on kohdallaan, ei moittimista.
...koska aloin miettimään ystävääni, joka palvelee erään "asekouluttajan" palveluksessa keskellä miehiä ja olen aina kadehtinut hänessä sitä miten miehet kohtelevat häntä arvostaen ja asiallisesti. Etteikö olisi fiksu nainen ja ympäristö houkuttelisi olemaan perin naisellinen tyhmällä tavalla, muttei kuitenkaan niin tee.
Koska olin samassa paikassa aikoinaan töissä näin kyllä millaisiksi femakoiksi naiset joskus osaavat heittäytyä.
- Sinikka 40+
Miten kummassa tiedät onko nainen eronnut vai ei? Jotain sairasta on kommunikoinnissasi tai viestinnässäsi jos saat tuollaisen vastakaiun, sillä minä olen vuorovaikutuksessa monien kymmenien miesten kanssa päivittäin ja olen varma että tuskin monikaan tietää/arvaa/miettii edes olenko eronnut. Jotain on vikaa varmaankin omassa kommunikointitaidoissasi.
- tomppa2006
...vika on minussa. Keskustelu voidaan lopettaa...
- ArcticEli
tomppa2006 kirjoitti:
...vika on minussa. Keskustelu voidaan lopettaa...
:D :D :D
- jane.london
jotain mätää...
Mitä sitten jos eronnut nainen kopsauttelee kantapäitään jollekin "tuttavalliselle"ihmiselle??- tomppa2006
...olet arvioimaan muiden keskusteluja?
- jane.london
tomppa2006 kirjoitti:
...olet arvioimaan muiden keskusteluja?
mutta mikäs sä olet mua komentamaan?
- tomppa2006
jane.london kirjoitti:
mutta mikäs sä olet mua komentamaan?
...lauseessani ei ollut käsky- eikä komentomuotoa.
- jane.london
tomppa2006 kirjoitti:
...lauseessani ei ollut käsky- eikä komentomuotoa.
niissä muodoissa;)
- EksynytMustalammas
varattuun ja vapaaseen mieheen täysin samanlailla.
Eri asia on sitten jos näen että varattu alkaa olemaan kiinnostunut muustakin kuin vain juttelusta.- tomppa2006
...juuri näin asian pitäisi olla, mutta kun se pahus ei vaan ole niin!
Nimim. naimisissa oleva mies - EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...juuri näin asian pitäisi olla, mutta kun se pahus ei vaan ole niin!
Nimim. naimisissa oleva miesettä on sellaisiakin naisia jotka luulee että jos vaikka joku mies vain juttelee heidän kanssaan,yrittää lähempää tuttavuutta....
- tomppa2006
EksynytMustalammas kirjoitti:
että on sellaisiakin naisia jotka luulee että jos vaikka joku mies vain juttelee heidän kanssaan,yrittää lähempää tuttavuutta....
...ehkä tässä on yksi syy. Kannattaa tukkia heti kättelyssä miehen suu, että se ei varmaan ala yrittämään lähempää tuttavuutta...
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...ehkä tässä on yksi syy. Kannattaa tukkia heti kättelyssä miehen suu, että se ei varmaan ala yrittämään lähempää tuttavuutta...
minulla ei ole ollut mitään hankaluuksia varattujen miesten kanssa. Kerran eräs varattu mies pyysi minua illalliselle,mä kysyin ihan pokkana että tuleeko sinun vaimosi mukaan? meni äijä vähän nolon näköiseksi:))
- ArcticEli
minulla ei ole ollut mitään hankaluuksia varattujen miesten kanssa. Kerran eräs varattu mies pyysi minua illalliselle,mä kysyin ihan pokkana että tuleeko sinun vaimosi mukaan? meni äijä vähän nolon näköiseksi:))
nuo on olleet ja ovat ...kaikenlaiset miehet...sekä varatut, että vapaat...nuoret ja vanhat..
En ole huomannut rajaisia pitää...toki kuitenkin huomoinut vaimot...ettei tule väärinkäsityksiä... - tomppa2006
...äijä kokeilla kepillä jäätä?
Ei varattujen miesten kanssa pitäisi mitään hankaluuksia ollakkaan. Useinmiten he kyllä tietävät paikkansa ja ovat varsin mukavaa seuraa. Naimisissa olemisen vuoksi ei kannata miehiä boikotoida. - EksynytMustalammas
ArcticEli kirjoitti:
nuo on olleet ja ovat ...kaikenlaiset miehet...sekä varatut, että vapaat...nuoret ja vanhat..
En ole huomannut rajaisia pitää...toki kuitenkin huomoinut vaimot...ettei tule väärinkäsityksiä...vaihtaa puheenaihetta jos liian pitkälle puheet menee...kysyy vaikka mitäs vaimolle kuuluu:))
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...äijä kokeilla kepillä jäätä?
Ei varattujen miesten kanssa pitäisi mitään hankaluuksia ollakkaan. Useinmiten he kyllä tietävät paikkansa ja ovat varsin mukavaa seuraa. Naimisissa olemisen vuoksi ei kannata miehiä boikotoida.minä olen päivittäin varattujen ja vapaitten miehien kanssa tekemisissä ja hyvin ovat varatut pysyneet housuissaan. Niin...ja vapaatkin:))
- tomppa2006
minä olen päivittäin varattujen ja vapaitten miehien kanssa tekemisissä ja hyvin ovat varatut pysyneet housuissaan. Niin...ja vapaatkin:))
...katsomista, eikä miestä sormukseen.
On niissä naimisissa olevissa miehissä varmaan jotain hyvääkin, kun ovat jollain naiselle kelvanneet. - EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
On niissä naimisissa olevissa miehissä varmaan jotain hyvääkin, kun ovat jollain naiselle kelvanneet.ja myös eronneissa just siksi että on kelvannut muille:))
- (.)Y(.)
tomppa2006 kirjoitti:
On niissä naimisissa olevissa miehissä varmaan jotain hyvääkin, kun ovat jollain naiselle kelvanneet.Olisihan se, vihkiäisissä mielenkiintoinen
tilanne, morsiamelta kysyttäessä "Tahdotko",
kun hän puolestaan kysyisi juhlaväeltä..
"Tahtooko joku toinenkin?"..
ja sitä seurannut syvä hiljaisuus.. ;)
Jonka jälkeen, morsian sanoisi oman vastauksensa..
"En tahdo minäkään, kun ei kelpaa
toisillekkaan".. :DDD
Positiivista, kun kelpuutetaan.. ;) :DDD
Rengastetaanhan, noita lintujakin.. juu.... - tomppa2006
ja myös eronneissa just siksi että on kelvannut muille:))
...halua luokitella eronneita ja naimisissa olevia mihinkään eri ihmisryhmään. Kyse oli siitä, miksi naimisissa olevat miehet saavat huonoa kohtelua. Ei naimisissa oleminen saisi olla huono asia, jonka vuoksi nämä miehet laitetaan syrjään.
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...halua luokitella eronneita ja naimisissa olevia mihinkään eri ihmisryhmään. Kyse oli siitä, miksi naimisissa olevat miehet saavat huonoa kohtelua. Ei naimisissa oleminen saisi olla huono asia, jonka vuoksi nämä miehet laitetaan syrjään.
kuten eilen vastasin niin kohtelen miehiä samalla tavalla olipa naimisissa tai ei.
Tuolla mun vastauksella meinasin sitä että jos mä tapaisin sanotaan nyt vaikka 40v miehen joka ei ole koskaan edes seurustellut, niin kyllä se panee miettimään miksi hän ei ole kelvannut kenellekkään..
No,ei tää nyt kuulunut tuohon sun aloituksees..mutta... sorry siitä. - tomppa2006
kuten eilen vastasin niin kohtelen miehiä samalla tavalla olipa naimisissa tai ei.
Tuolla mun vastauksella meinasin sitä että jos mä tapaisin sanotaan nyt vaikka 40v miehen joka ei ole koskaan edes seurustellut, niin kyllä se panee miettimään miksi hän ei ole kelvannut kenellekkään..
No,ei tää nyt kuulunut tuohon sun aloituksees..mutta... sorry siitä....sinä mielessä aloitukseeni, että eronneet naisethan rajaavat tällöin miestuttavapiiriään. Yksinäiset poikamiehet, eikä naimisissa olevat miehet eivät käy. Jäljelle jää vain eronneet miehet. Tiedän että kärjistin...
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...sinä mielessä aloitukseeni, että eronneet naisethan rajaavat tällöin miestuttavapiiriään. Yksinäiset poikamiehet, eikä naimisissa olevat miehet eivät käy. Jäljelle jää vain eronneet miehet. Tiedän että kärjistin...
minä etsisin miestä itselleni niin kyllä se eronnut mies olisi...kaikki miellyttävät miehethän ovat tai ovat olleet naimisissa:))...siltä minusta ainakin tuntuu.
- tomppa2006
minä etsisin miestä itselleni niin kyllä se eronnut mies olisi...kaikki miellyttävät miehethän ovat tai ovat olleet naimisissa:))...siltä minusta ainakin tuntuu.
...aloituksellani haen. Miksi miestä etsiskelevän naisen täytyy ruveta rajaamaan miehiä, jotka nainen suostuu päästämään keskusteluväleihin? Sen jälkeen, kun nainen sitten on löytänyt sopivan miehen, on hiton vaikeaa alkaa korjaamaan välejään naimisissa oleviin miehiin. Ei onnistu helpolla.
- DoeJohn
(.)Y(.) kirjoitti:
Olisihan se, vihkiäisissä mielenkiintoinen
tilanne, morsiamelta kysyttäessä "Tahdotko",
kun hän puolestaan kysyisi juhlaväeltä..
"Tahtooko joku toinenkin?"..
ja sitä seurannut syvä hiljaisuus.. ;)
Jonka jälkeen, morsian sanoisi oman vastauksensa..
"En tahdo minäkään, kun ei kelpaa
toisillekkaan".. :DDD
Positiivista, kun kelpuutetaan.. ;) :DDD
Rengastetaanhan, noita lintujakin.. juu....Tuossahan olisi hyvälle sketsille ainesta .. ;D
Oletkos ollut tuollaisessa tilanteessa vai oliko vilkkaan mielikuvituksesi aikaansaannosta? - ArcticEli
vaihtaa puheenaihetta jos liian pitkälle puheet menee...kysyy vaikka mitäs vaimolle kuuluu:))
koskaan ollut vaikeaa rajata mielenkiintoa oikeisiin mittasuhteisiin...naisella on niin monta konstia ilmaista itseään...sanattomasti ja sanoilla...
- EksynytMustalammas
ArcticEli kirjoitti:
koskaan ollut vaikeaa rajata mielenkiintoa oikeisiin mittasuhteisiin...naisella on niin monta konstia ilmaista itseään...sanattomasti ja sanoilla...
teoilla:))...jos mies ei tajua sanomattomuutta ja sanomista:))no,tuo on sitten se viimeinen konsti saada ymmärtämään.
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...aloituksellani haen. Miksi miestä etsiskelevän naisen täytyy ruveta rajaamaan miehiä, jotka nainen suostuu päästämään keskusteluväleihin? Sen jälkeen, kun nainen sitten on löytänyt sopivan miehen, on hiton vaikeaa alkaa korjaamaan välejään naimisissa oleviin miehiin. Ei onnistu helpolla.
tuntuu että tuo sun kysymys jää ilman oikein hyvää ja todellista vastausta:))
- (.)Y(.)
DoeJohn kirjoitti:
Tuossahan olisi hyvälle sketsille ainesta .. ;D
Oletkos ollut tuollaisessa tilanteessa vai oliko vilkkaan mielikuvituksesi aikaansaannosta?Mielen syövereistä noussut,
vanha sketsi se olikin.. :DD
Omakohtaisesti, ei mitään
vastaavaa kokemusta.. :DDD
Onneksi... - tomppa2006
tuntuu että tuo sun kysymys jää ilman oikein hyvää ja todellista vastausta:))
...aloittaessani keskustelua, että niin tulee käymään, mutta taatusti monet naiset rupesivat miettimään: käyttäydynkö tosiaan noin?
- DoeJohn
(.)Y(.) kirjoitti:
Mielen syövereistä noussut,
vanha sketsi se olikin.. :DD
Omakohtaisesti, ei mitään
vastaavaa kokemusta.. :DDD
Onneksi...Lucky us .. ;D
Saattaa niin ollakin että moni eronnut nainen on esim. viihteellä varattua miestä kohtaan tylympi kuin vapaata. Varatut ja vapaat naiset on rennompia varatun miehen seurassa. Näin olen vähän itsekin huomannut kun kuuntelen työkavereitani. Onhan meitäkin toki monen tyyppisiä.
Itse en edes osaa olla tyly ja vihamielinen. Eikä ole aihettakaan. Varattuja ja vapaita kohtaan olen samanlainen. Olenpa käynyt varatun miehen kanssa illallisellakin, eikä siinä sen kummempaa.
Viikon päästä lähden risteilylle ja aion nykäistä lähintä miestä hihasta ja pyytää tanssilattialle, oli hän sitten vapaa tai varattu. Siis jos hän ei itse ymmärrä pyytää minua ;)).- tomppa2006
...vilpittömästi kiittää sinua vastauksestasi. Tämä oli aikuisen ihmisen asiallista sanailua. Myönsit minun tehneen mielenkiintoisen huomion ja sen jälkeen kerroit oman käyttäytymisesi. Juuri näin, tästä minä pidin.
- NapisKypis
tomppa2006 kirjoitti:
...vilpittömästi kiittää sinua vastauksestasi. Tämä oli aikuisen ihmisen asiallista sanailua. Myönsit minun tehneen mielenkiintoisen huomion ja sen jälkeen kerroit oman käyttäytymisesi. Juuri näin, tästä minä pidin.
Jos kanssasi ollaan samaa mieltä,se passaa hyvin.Jos väitellään vastaan, "sanailu" saa hermosi repeämään. Pitää olla kanttia asiallisesti syventää omaa oikeaksi katsomaansa näkemystä , eikä loukkaantua kuin pieni poika.
- tomppa2006
NapisKypis kirjoitti:
Jos kanssasi ollaan samaa mieltä,se passaa hyvin.Jos väitellään vastaan, "sanailu" saa hermosi repeämään. Pitää olla kanttia asiallisesti syventää omaa oikeaksi katsomaansa näkemystä , eikä loukkaantua kuin pieni poika.
...tuollaista soopaa. Minä en varmasti kirjoittaisi näin vaikeita aloituksia, jos en olisi valmis vastaanottamaan kritiikkiä.
Väittelyssä uskon pärjääväni keskivertoa paremmin, en koskaan menetä hermojani näissä keskusteluissa.
Aloitukseni oli sinulle liian hankala, koska et pystynyt vastaamaan siihen, vaan puutuit minun vastaukseeni toiselle kirjoittajalle.
- Februari
Olen pahoillani yleistyksistä joita tehdään.
Miehet sitä ja naiset tätä.
Mä kohtelen kaikkia ihmisiä ensin samalla tavalla - kohteliaasti.
Toisen ihmisen käytöksestä riippuu se mitä jatkossa seuraa. Mä jaksan aika pitkään katsella kaikennäköistä. Aina voi poistua paikalta tai sanoa asiallisesti, jos todella huonoa käytöstä ilmenee. Huumorilla selviää aika pitkälle.
Eronneena, vapaana naisena en allekirjoita Tompan sanoja. Huonostikäyttäytyviä, itsekeskeisiä ihmisiä on monenlaisia. Kuten myös kohteliaita ja mukavia.
Mua monesti lähestyy kaikenlaiset "huppelis"-miehet. Niiden mielestä mä oon tosi mukava nainen. Johtuisikohan siitä, että mä en katsele nenänvarttani pitkin ja juttelen aikani niitä näitä heidänkin kanssaan.
Ettei nyt Tomppaa harmittaisi, kun naissaalis on vain 100. Kuinkahan paljon se olisikaan, jos eronneet naiset olisivat ihan pikkasen "suvaitsevampia" :DDDD- .....
oli aikas hyvä. Taitaapi hyvin pitkälti tuosta olla kyse...
- tomppa2006
...ettei minun enää tarvitse kasvattaa naissaalistani. Olen varsin tyytyväinen elämääni. Sinä itse myönsit, että eronneet naiset eivät ole kovin suvaitsevia...hmnn...suvaitsevaisuus on muutakin kuin tyly ja torjuva käytös naimisissa olevia miehiä kohtaan.
- Februari
tomppa2006 kirjoitti:
...ettei minun enää tarvitse kasvattaa naissaalistani. Olen varsin tyytyväinen elämääni. Sinä itse myönsit, että eronneet naiset eivät ole kovin suvaitsevia...hmnn...suvaitsevaisuus on muutakin kuin tyly ja torjuva käytös naimisissa olevia miehiä kohtaan.
itsepä itkit sitä, että eronneet kohtelevat kaltoin juurikin naimisissa olevia miehiä.
Kun et halunnut ymmärtää viimeistä lausettani oikein, niin enpä viitsi selittää. :D - tomppa2006
Februari kirjoitti:
itsepä itkit sitä, että eronneet kohtelevat kaltoin juurikin naimisissa olevia miehiä.
Kun et halunnut ymmärtää viimeistä lausettani oikein, niin enpä viitsi selittää. :D...väärin. En minä mitään itke, vaan haluan kertoa huomion eronneiden naisten käytöksessä.
- Februari
tomppa2006 kirjoitti:
...väärin. En minä mitään itke, vaan haluan kertoa huomion eronneiden naisten käytöksessä.
eronneet naiset, jos oma elämäntilanne vakaa?
- tomppa2006
Februari kirjoitti:
eronneet naiset, jos oma elämäntilanne vakaa?
...eronneiden naisten käytös. Miksi he tekevät sen, vaikka naimisissa oleva mies ei anna mitään syytä siihen?
Lukuisista vastauksista pystyy tulkitsemaan, että havaintoni pitää aika monen kohdalla paikkansa. - Iloinen eronnut
tomppa2006 kirjoitti:
...eronneiden naisten käytös. Miksi he tekevät sen, vaikka naimisissa oleva mies ei anna mitään syytä siihen?
Lukuisista vastauksista pystyy tulkitsemaan, että havaintoni pitää aika monen kohdalla paikkansa.Mitäs jos kiinnostuisit hiukan enemmän sellaisista asioista,joilla on oikeasti merkitystä itsellesi ja perheellesi. :)Tämä oli vain ystävällinen neuvo , joten ei tarvitse taas pillastua.
- tomppa2006
Iloinen eronnut kirjoitti:
Mitäs jos kiinnostuisit hiukan enemmän sellaisista asioista,joilla on oikeasti merkitystä itsellesi ja perheellesi. :)Tämä oli vain ystävällinen neuvo , joten ei tarvitse taas pillastua.
...vai tarvitsee jonkun iloisen sotkea minun perheeni tähän keskusteluun. Neuvosi oli niin hanskista, että neuvon sinua miettimään hieman tarkemmin ennenkuin alat neuvomaan ihmisiä.
Tämä oli ystävällinen neuvo, joten ei tarvitse vastata. - iloinen eronnut
tomppa2006 kirjoitti:
...vai tarvitsee jonkun iloisen sotkea minun perheeni tähän keskusteluun. Neuvosi oli niin hanskista, että neuvon sinua miettimään hieman tarkemmin ennenkuin alat neuvomaan ihmisiä.
Tämä oli ystävällinen neuvo, joten ei tarvitse vastata... yksityiselämäsi ole jo kaikille täällä tuttu juttu muutenkin .. Halusin vain muistuttaa,mikä pitäisi olla prioriteetti yksi , naimisissa olevalle henkilölle. ;-)
- iloinen eronnut
iloinen eronnut kirjoitti:
.. yksityiselämäsi ole jo kaikille täällä tuttu juttu muutenkin .. Halusin vain muistuttaa,mikä pitäisi olla prioriteetti yksi , naimisissa olevalle henkilölle. ;-)
En jää tänne enää pamisevaan turhuuksia , vaan lähden viemään tulevan vaimoni ulos syömään jne.
Moro ja mieti neuvoani :-) - Februari
tomppa2006 kirjoitti:
Lukuisista vastauksista pystyy tulkitsemaan, että havaintoni pitää aika monen kohdalla paikkansa.asiat omalla tavallaan saa asioista aina oman näköisen.
Sulla on oikeus omiin mielipiteisiin, kuten mulla myös oikeus huvittuneena lukea niitä. Ainakin sait taas keskustelua aikaiseksi ja sehän on keskustelupalstan tarkoitus. :) - tomppa2006
Februari kirjoitti:
asiat omalla tavallaan saa asioista aina oman näköisen.
Sulla on oikeus omiin mielipiteisiin, kuten mulla myös oikeus huvittuneena lukea niitä. Ainakin sait taas keskustelua aikaiseksi ja sehän on keskustelupalstan tarkoitus. :)...oikeus omiin mielipiteisiin, kuten minulla myös oikeus huvittuneena lukea niitä.
Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella erilaisista mielipiteistä. Se ei onnistu muuten kuin, että joku kirjoittaa mielipiteensä. Siinä ei ole kyse mistään tulkinnasta. Eri mieltä asiasta voi olla. - kuin sinä !
tomppa2006 kirjoitti:
...oikeus omiin mielipiteisiin, kuten minulla myös oikeus huvittuneena lukea niitä.
Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella erilaisista mielipiteistä. Se ei onnistu muuten kuin, että joku kirjoittaa mielipiteensä. Siinä ei ole kyse mistään tulkinnasta. Eri mieltä asiasta voi olla.Hän on ilman muuta mielestäsi väärässä !? Et osaa ottaa asiallisesti vastaan minkään tasoista kritiikkiä lausunnoistasi...ja mielipiteistäsi. Älä laita aloituksia,jotka herättävät tunteita,koska et pysty asenteeseen "KAIKILLA saa olla oma mielipide ja käsitys tässäkin asiassa".
- puskassa
kuin sinä ! kirjoitti:
Hän on ilman muuta mielestäsi väärässä !? Et osaa ottaa asiallisesti vastaan minkään tasoista kritiikkiä lausunnoistasi...ja mielipiteistäsi. Älä laita aloituksia,jotka herättävät tunteita,koska et pysty asenteeseen "KAIKILLA saa olla oma mielipide ja käsitys tässäkin asiassa".
katsotaan mitä meidän tomoffinland sanoo.
- Jeba !
puskassa kirjoitti:
katsotaan mitä meidän tomoffinland sanoo.
Lähettää ehkä kuvan , kun ei hänen sanomansa mene kaikille muuten perille.....;))
- puskassa
Jeba ! kirjoitti:
Lähettää ehkä kuvan , kun ei hänen sanomansa mene kaikille muuten perille.....;))
ole munaa kuvaa lähettää, ei edes avata galleria sivujaan.
- EksynytMustalammas
puskassa kirjoitti:
ole munaa kuvaa lähettää, ei edes avata galleria sivujaan.
munaa kirjoittaa sun rekatulla nikillä.
- Februari
tomppa2006 kirjoitti:
...oikeus omiin mielipiteisiin, kuten minulla myös oikeus huvittuneena lukea niitä.
Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella erilaisista mielipiteistä. Se ei onnistu muuten kuin, että joku kirjoittaa mielipiteensä. Siinä ei ole kyse mistään tulkinnasta. Eri mieltä asiasta voi olla.aloituksillasi haetkin, toivottavasti saat sen. :D
Vaikea tietää oletko lintu vai kala. Mulle sama, koska en bongaa tai kalasta. :P - tomppa2006
Februari kirjoitti:
aloituksillasi haetkin, toivottavasti saat sen. :D
Vaikea tietää oletko lintu vai kala. Mulle sama, koska en bongaa tai kalasta. :P...oli saada aikaan keskustelu eronneiden naisten käytöksestä. Mielestäni onnistuin hyvin?
- puskasta
munaa kirjoittaa sun rekatulla nikillä.
rekattua nikkiä ole.
- Februari
tomppa2006 kirjoitti:
...oli saada aikaan keskustelu eronneiden naisten käytöksestä. Mielestäni onnistuin hyvin?
keskustelussa / väittelyssä, mutta aihevalintasi kummastuttaa edelleen.
Netissä on helppo heittää mitä vaan. Tomppa2006 voi olla kuka vaan. :D
Muakin on epäilty joskus mieheksi, siis palstalla, ikinä ei livenä. Tai koskaan ei kukaan ole ainakaan uskaltanut moista tulla sanomaan päin näköä. Oisko näillä viiksillä osuutta asiaan? :D - tomppa2006
Februari kirjoitti:
keskustelussa / väittelyssä, mutta aihevalintasi kummastuttaa edelleen.
Netissä on helppo heittää mitä vaan. Tomppa2006 voi olla kuka vaan. :D
Muakin on epäilty joskus mieheksi, siis palstalla, ikinä ei livenä. Tai koskaan ei kukaan ole ainakaan uskaltanut moista tulla sanomaan päin näköä. Oisko näillä viiksillä osuutta asiaan? :D...ei ole epäillyt minun miesmäisyyttäni ja aihevalinnat näillä palstoilla on vapaat. Aika laaja ja monipuolinen keskustelu tästä aiheesta syntyi...
- Sisäinen minä
tästä keskusteluketjusta???
Hyvä on vastasin kyllä itse aika kärkevästi, kärkevään viestiin. Silti haluan tietää kuka ne poistaa?- se olisi
taas kerran kuin aloittaja herra Tomppa itse,niin se teki muutaman muunkin aloituksesa kohdin.
Enstex saa ihmiset vastaan itelleen ja sitte poistelee niit miten mielii. - halutaan
se olisi kirjoitti:
taas kerran kuin aloittaja herra Tomppa itse,niin se teki muutaman muunkin aloituksesa kohdin.
Enstex saa ihmiset vastaan itelleen ja sitte poistelee niit miten mielii.rekisteröityneiden kultakaivos.Siinä on palstan hengen kuningasajatus, joka on hyvää mallia toteutumassa.
PAKOTETAAN rekisteröitymään, muussa tapauksessa et ole yhtään mitään eikä mielipiteilläsi ole suurtakaan arvoa!
Missä on tunneälyään oikein käyttävä esimies.Vai onko kolmionmuotoinen parta tae vallan epäoikeudenmukaisesta käytöksestä. - tomppa2006
...yksittäisten viestien poistamisesta minun keskusteluista. Minun aloittamissa keskusteluissa se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Enemmän olen huolissani koko tämän aloituksen puolesta, sillä tiedän katkerimpien yrittävän poistaa sitäkin...
- (.)Y(.)
Väliin kun mahtuu.. kaikki harmaan sävyt.. :))
Syyt, miksi nainen "saattaa vaikuttaa tylyltä",
eivät ole kiinni siitä, onko mies
varattu tai vapaa.. :DDD
Huonoja päiviä, kun on naisillakin, riippumatta
siitä onko eronnut / aviossa tai karannut.. :DDD
Monasti olen itsekkin huomannut, että
"ensivaikutelma" toisesta ihmisestä pettää..
todella pahasti..
paremmin tutustumalla huomaa, kuinka
"vääriä" omat luulot ovat olleet.. ;))
Ns. tylyltä vaikuttava ihminen, osoittautuukin
mitä mukavimmaksi ihmiseksi.. :))
Luulot on luuloja.. ja, totuus onkin toista..
kaikissa ihmis - suhteissa.. sekä tilanteissa...- ja kokemusta
myös siitä, että jo kättelyssä yliystävällinen henkilö osoittautuu mitä lieroimmaksi.
Ihmiseksi jota ei olisi toivonut tapaavankaan, tutustumisesta puhumattakaan. : ) - (.)Y(.)
ja kokemusta kirjoitti:
myös siitä, että jo kättelyssä yliystävällinen henkilö osoittautuu mitä lieroimmaksi.
Ihmiseksi jota ei olisi toivonut tapaavankaan, tutustumisesta puhumattakaan. : )Näistäkin, ns. "yliystävällisistä",
löytyy tosi hyviä tyyppejä..
niin, naisista kuin miehistäkin.. :))
Lierojakin on olemassa.. juu..
mutta, nehän voi syöttää ahvenille.. :) :DD
- Myös eronnu
miten pitkä aika erosta on. Itse yllätyin yhteisten perhetuttujen ja miehen ystävien avuliaisuudesta eron jälkeen. Kuitenkin jossain vaiheessa tuli epäilys että en selviä ilman miestä olinhan tottunut vakituiseen suhteeseen siinä vaiheessa oli pakko sanoa että en kaipaa seksiseuraa. Tuntui niin uskomattomalta että nämä miehet olivat valmiita lohduttamaan minua ja pettämään vaimoaan. Sen jälkeen sitä suhtaututu jonkin aikaa varauksella miespuolisiin ystäviin ja tuttaviin. Nyt on erosta kulunut jo sen verran aikaa että kukaan ei ole minun enää olettaneen kaipaavan lohdutusta. Elän normaalia elämää
- tomppa2006
...aivan väärin. En kirjoittanut mistään seksiseuran hakemisesta...
- Milana
Italian vuosina opin flirttailemaan miesten kanssa ilman, että olisin miettinyt, ovatko he naimisissa vai eivät. Se kuului kulttuuriin kaikkialla: työpaikalla, kaupassa, junassa, asunnon pihapiirissä. Ensiksi vierastin sitä, mutta kivaahan se alkoi olla sitten, kun osasi töksäyttää kommentteihin jotain takaisin :-))
Englannissa sama malli toimi hyvin, mutta (melkein eronneena naisena!) Suomessa tulikin vaikeuksia. Kun ystävällisesti hymyilin kaikille miellyttäville miehille ja sanoin pari sanaa, minut ymmärrettiin hyvin usein väärin. Olin ilmeisesti tyrkyllä olevan tuntuinen, joten opin hyvin äkkiä katsomaan kylmän viileästi miehen kuin miehen ohi.
Aina silloin tällöin kuitenkin täälläkin kohdalle osuu miehiä, joiden kanssa flirtti onnistuu flirttinä. Nyt kun päätimme jatkaa avioliittoamme vaikkakin toistaiseksi tällaisena kaukosuhteena, minulla ei siis aloituksesi mukaan naimisissa olevana naisena tule olemaan ongelmia vieraitten miesten kanssa ;-))- tomppa2006
...tämän kulttuurieron esiin. Varmasti on kyse suomalaisten ajattelusta, nimenomaan kuvitellaan liian helposti naisen yrittävän jotain, jos hän alkaa keskustella luontevasti naimisissa olevan miehen kansaa...
Sinulla Milana ei tule olemaan ongelmia miesten kanssa. Olet analysoinut todella hyvin eri maiden käyttäytymissäännöt. - Milana
tomppa2006 kirjoitti:
...tämän kulttuurieron esiin. Varmasti on kyse suomalaisten ajattelusta, nimenomaan kuvitellaan liian helposti naisen yrittävän jotain, jos hän alkaa keskustella luontevasti naimisissa olevan miehen kansaa...
Sinulla Milana ei tule olemaan ongelmia miesten kanssa. Olet analysoinut todella hyvin eri maiden käyttäytymissäännöt....kulttuurieroista: meidän perheen italialainen on ollut välillä aikamoisessa pyörityksessä, kun suomalaistytöt ovat ottaneet ihan sananmukaisesti kaikki kohteliaisuudet, mitä hän on heille lausunut :-)) Ja joskus kun olen hänen kanssaan kulkenut kaupungilla ja hän on yhtäkkiä halannut minua ja suudellut poskelle, olemme saaneet tosi pitkiä katseita ja joitakin ikäviä kommentteja (onneksi suomeksi!)... Hän on sentään 20 vuotta minua nuorempi ;-))
- Sinut.
Kysymään ja pohtimaan, tällaista asiaa? Sinä olet naimisissa. Sinua ei varmstikkaan kaivata seuraan, jos haluaa tutustua tositarkoituksella.
- tomppa2006
...juuri ongelma onkin. Käytöksen muuttuminen, koska olen naimisissa. Ei miehelle tarvitse kertoa, että eronnut haluaa tutustua tositarkoituksella...
- loppulauseesi
"Naimisissa olevilla ja vapailla naisilla ei tätä ongelmaa ole. He antavat ensin miehen näyttää, kenestä mies on kiinostunut ja tekevät vasta senjälkeen valinnan...." jne???
Kyllä se loppupäätös on naisen oma päätös, ja yhden pettyneen aviosuhteen jälkeen on ilme varmasti ynsee, kaikkia silmää iskeviä ukkomiehiä kohtaan. Naamat ja ilmeet on nähty!
Oletko saanut pakit? Vai mikä kyrsii kun eronnut nainen ei ole yhtä antautuvainen kuin naimisissa oleva, tai muuten vain vapaa?
Ja mikä sen vapauden määrää, sinä tai minä?- (.)Y(.)
Mikä miestä motivoi,
esittämän ko. kysymyksen ??????.. :DDDD
Vapauden määrää.. ??????.. tai..
jokin muu instanssi.. vaimoko ?.. ;))
Mielenkiintoista, mikä on vastaus ?....... - tomppa2006
(.)Y(.) kirjoitti:
Mikä miestä motivoi,
esittämän ko. kysymyksen ??????.. :DDDD
Vapauden määrää.. ??????.. tai..
jokin muu instanssi.. vaimoko ?.. ;))
Mielenkiintoista, mikä on vastaus ?..........edelliselle kirjoittajalle, jonka mielestä aloitukseni oli huono, mutta hän itse vastaa siihen lukuisia kertoja?
Vapaita naisia ovat naiset, jotka eivät seurustele. Heitä on kyllä aivan riittävästi, jos minä etsisin naisseuraa. En etsi, en ole saanut pakkeja, enkä ole katkera.
Esitin kysymyksen, koska olen tehnyt huomion, jota on vaikea käsittää. Eronneeet miehet eivät käyttäydy vastaavasti, eikä suhtautuminen naiseen muutu sen mukaan, onko tämä vapaa, eronnut tai naimisissa. - vastasin
tomppa2006 kirjoitti:
...edelliselle kirjoittajalle, jonka mielestä aloitukseni oli huono, mutta hän itse vastaa siihen lukuisia kertoja?
Vapaita naisia ovat naiset, jotka eivät seurustele. Heitä on kyllä aivan riittävästi, jos minä etsisin naisseuraa. En etsi, en ole saanut pakkeja, enkä ole katkera.
Esitin kysymyksen, koska olen tehnyt huomion, jota on vaikea käsittää. Eronneeet miehet eivät käyttäydy vastaavasti, eikä suhtautuminen naiseen muutu sen mukaan, onko tämä vapaa, eronnut tai naimisissa.ja oli pakko käydä lukemassa ketju läpi.
Kirjoitustyyli on todellakin samantyyppinen usealla ja mielipiteetkin voisin melkeenpä allekirjoittaa, joten ei hätää.
Eikö eronnut ole vapaa? Eikö naimisissa oleva ole vapaa? Monissa suhteissa varmaankaan näin ei ole. - (.)Y(.)
tomppa2006 kirjoitti:
...edelliselle kirjoittajalle, jonka mielestä aloitukseni oli huono, mutta hän itse vastaa siihen lukuisia kertoja?
Esitin kysymyksen, koska olen tehnyt huomion, jota on vaikea käsittää. Eronneeet miehet eivät käyttäydy vastaavasti, eikä suhtautuminen naiseen muutu sen mukaan, onko tämä vapaa, eronnut tai naimisissa.Jotta, aloituksesi aihe olisi huono..
päinvastoin, mitä mainioin "esimerkki"
mustavalkoisesta ajattelumallista.. :D
Mitä saa taholtasi aina, uudestaan ja
uudestaan hämmästellä.. :DDD
Onko aloitustesi vastaustila..
jotenkin rajattu.. riviin yksi
per vastaaja?.. ;))
Se mitä teet omalla ajallasi, ei
todellakaan kiinnosta minua,
mutta mielenkiintoista kuinka,
yhtäällä lukee toista, kuin toisaalla
toista?.. ;))
Ja, pah.. olipa miehen siviilisääty mikä
tahansa, niin töykeyttä löytyy sieltäkin.. :DD
Tompsoni, sinä olet siitä.. hyvä mallikappale..
mielestäni.. :DDD
Sorgen.. ei mitenkään pahalla.. mutta kieleäni
ei, vieläkään värjätä ruskeaksi.. :DDD
Joten....... - sen mukaan...."
tomppa2006 kirjoitti:
Esitin kysymyksen, koska olen tehnyt huomion, jota on vaikea käsittää. Eronneeet miehet eivät käyttäydy vastaavasti, eikä suhtautuminen naiseen muutu sen mukaan, onko tämä vapaa, eronnut tai naimisissa.Kyllä muuten MUUTTUU!
Kuten nimimerkki "myös eronnut" (tai jotain sinne päin) tuossa ylempänä kertoi: tuttavaperheiden isät, ex-miehen kaverit ym. ovat välittömästi tarjoamassa "lohdutusta" (seksin muodossa), kun naisen siviilisääty muuttuu eronneeksi.
Minullekin oli yllätys, että fiksuina pitämäni miehet alkoivat käyttäytyä tuolla tavalla. Jotkut tutut naiset alkoivat myös karttaa minua, mutta ymmärrän heitä: he vain tiesivät minkälaisia heidän miehensä ovat. Surullista, mutta totta. - tomppa2006
sen mukaan...." kirjoitti:
Kyllä muuten MUUTTUU!
Kuten nimimerkki "myös eronnut" (tai jotain sinne päin) tuossa ylempänä kertoi: tuttavaperheiden isät, ex-miehen kaverit ym. ovat välittömästi tarjoamassa "lohdutusta" (seksin muodossa), kun naisen siviilisääty muuttuu eronneeksi.
Minullekin oli yllätys, että fiksuina pitämäni miehet alkoivat käyttäytyä tuolla tavalla. Jotkut tutut naiset alkoivat myös karttaa minua, mutta ymmärrän heitä: he vain tiesivät minkälaisia heidän miehensä ovat. Surullista, mutta totta....ei naimisissa olevia miehiä mitään pelätä tarvitse. Ei ne mitään seksihulluja puutteessa eläviä miehiä ole.
Kaikkein parhaiten tasapainossa itsensä kanssa ovat naimisissa olevat miehet. Heidän ei tarvitse etsiä, he ovat löytäneet... - ovat mielestäsi
tomppa2006 kirjoitti:
...ei naimisissa olevia miehiä mitään pelätä tarvitse. Ei ne mitään seksihulluja puutteessa eläviä miehiä ole.
Kaikkein parhaiten tasapainossa itsensä kanssa ovat naimisissa olevat miehet. Heidän ei tarvitse etsiä, he ovat löytäneet..."höpö höpö" ?????????
- se jolle vastasit
tomppa2006 kirjoitti:
...ei naimisissa olevia miehiä mitään pelätä tarvitse. Ei ne mitään seksihulluja puutteessa eläviä miehiä ole.
Kaikkein parhaiten tasapainossa itsensä kanssa ovat naimisissa olevat miehet. Heidän ei tarvitse etsiä, he ovat löytäneet...En minä ainakaan. Heidän vonkauksensa vain on epämiellyttävää, eikä todellakaan anna vaikutelmaa tasapainoisista miehistä jotka ovat "löytäneet"...
Eivät kaikki ukkomiehet tokikaan tuolla tavoin käyttäydy. Kuitenkin se suuri joukko, joka niin tekee, pilaa helposti muidenkin maineen.
Sinä voit tietenkin väittää tosiasioita vastaan, niin paljon kuin haluat, ei se niitä silti miksikään muuta.
- meriv
kohdallesi on sattunut naisia, joita mies on pettänyt ja ero mahdollisesti tullut miehen alkaessa uuden suhteen.
Siinä saattaisi olla syy joidenkin nk. vihamielisyyteen varattuja miehiä kohtaan.
Ehkäpä he ajattelevatkin etteivät halua olla se osapuoli, joka tuottaa tuskaa ja huolta vonkaavan miehen puolisolle.
Toisaalta en myöskään ymmärrä mitä tarkoitit sanomalla:naimisissa olevilla ja vapailla ei ole..eivätkö eronneet olekkaan vapaita???
Samoin kyllä kolahti pahasti silmiin tuo: antavat miehen ensin näyttää kenestä hän on kiinnostunut..jne.
Käsittääkseni varattu mies tai nainen on varattu..hän voi pitää hauskaa ja hieman flirttailla, mutta hänen tuskin on tarpeen näyttää kenestä pitää tai päästä pidemmälle..paitsi puolisonsa kanssa.
Kirjoituksesta saa sen kuvan ikäänkuin naimissaolo olisi todella vain hidaste.- tomppa2006
...ei todellakaan ole mikään hidaste, vaan yksi maailman hienoimmista asioista. En pyri naisten suosioon, vaan toivoisin eronneilta naisilta tasapuolista suhtautumista ja käytöstä. En halua olla mikään roskasäkki, jota voi kohdella töykeästi sen vuoksi, että on naimisissa.
Vapailla naisilla tarkoitin, jotka eivät ole olleet naimisissa.
Uskon sinun olevan pitkälti lauseessasi: mies on pettänyt ja ero...
Mielestäni se ei silti oikeuta suhtautumaan tylysti ja töykeästi kaikkia naimisissa olevia kohtaan. Toki myönnän myös joidenkin naimisissa olevien miesten vonkaavan ja käyttäytyvän todella halpamaisesti naisia kohtaan. - meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...ei todellakaan ole mikään hidaste, vaan yksi maailman hienoimmista asioista. En pyri naisten suosioon, vaan toivoisin eronneilta naisilta tasapuolista suhtautumista ja käytöstä. En halua olla mikään roskasäkki, jota voi kohdella töykeästi sen vuoksi, että on naimisissa.
Vapailla naisilla tarkoitin, jotka eivät ole olleet naimisissa.
Uskon sinun olevan pitkälti lauseessasi: mies on pettänyt ja ero...
Mielestäni se ei silti oikeuta suhtautumaan tylysti ja töykeästi kaikkia naimisissa olevia kohtaan. Toki myönnän myös joidenkin naimisissa olevien miesten vonkaavan ja käyttäytyvän todella halpamaisesti naisia kohtaan.Tähän mennessä ei ole tarvinnyt pettämisen vuoksi erota..tosin olen eronnut vain kerran.
Kaikkea, mistä puhuu/kirjoittaa ei tarvitse itse kokea.
Toki olen silti tietoinen varattujen halusta olla haluttuja muidenkin kuin oman puolisonsa silmissä.
Nyt en tarkoita läheskään kaikkia eikä haluttuna olemisessa ole mitään väärää..vasta sitten siitä tulee väärää ja toisia osapuolia loukkaavaa, kun toteuttaa sen halun.
Valitettavasti kirjoituksestasi ei käy ilmi, että tarkoitat muitakin naimisissa olevia miehiä kuin niitä, jotka ovat hameen alle pyrkimässä.
Tosin en voi uskoa eronneiden naisten olevan yhtään sen tylympiä asiallisesti käyttäytyviä miehiä kohtaan..uroksen siviilisäädystä riippumatta.
Useimmitenhan nainen ei edes miehen siviilisäätyä tiedä..ennenkuin mies kertoo ja sormus näkyy.
Hyvin usein varattu mies ei ole sama kuin naimisissaoleva. - tomppa2006
meriv kirjoitti:
Tähän mennessä ei ole tarvinnyt pettämisen vuoksi erota..tosin olen eronnut vain kerran.
Kaikkea, mistä puhuu/kirjoittaa ei tarvitse itse kokea.
Toki olen silti tietoinen varattujen halusta olla haluttuja muidenkin kuin oman puolisonsa silmissä.
Nyt en tarkoita läheskään kaikkia eikä haluttuna olemisessa ole mitään väärää..vasta sitten siitä tulee väärää ja toisia osapuolia loukkaavaa, kun toteuttaa sen halun.
Valitettavasti kirjoituksestasi ei käy ilmi, että tarkoitat muitakin naimisissa olevia miehiä kuin niitä, jotka ovat hameen alle pyrkimässä.
Tosin en voi uskoa eronneiden naisten olevan yhtään sen tylympiä asiallisesti käyttäytyviä miehiä kohtaan..uroksen siviilisäädystä riippumatta.
Useimmitenhan nainen ei edes miehen siviilisäätyä tiedä..ennenkuin mies kertoo ja sormus näkyy.
Hyvin usein varattu mies ei ole sama kuin naimisissaoleva....sillä olen työpaikalla, jossa on ainakin 100 naista ja jokaisen siviilisääty on kyllä miesten tiedossa. Ensimmäinen kysymys miesten keskuudessa uuden naisen tullessa taloon on: onko se naimisissa? Samoin siviilipuolella miesporukoissa aina joku tietää naisen siviilisäädyn. Uskon naisilla olevan samanlaista juoruamista...
En nähnyt tarpeelliseksi laittaa aloitukseeni, etten ole pyrkimässä naisten hameen alle. Uskoin kysymykseni ymmärrettävän ilman sitä? Aloituksestani tuli muutenkin liian pitkä. Lyhyt naseva aloitus on aina parempi. Tietysti voi tulla väärin käsityksiä... - meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...sillä olen työpaikalla, jossa on ainakin 100 naista ja jokaisen siviilisääty on kyllä miesten tiedossa. Ensimmäinen kysymys miesten keskuudessa uuden naisen tullessa taloon on: onko se naimisissa? Samoin siviilipuolella miesporukoissa aina joku tietää naisen siviilisäädyn. Uskon naisilla olevan samanlaista juoruamista...
En nähnyt tarpeelliseksi laittaa aloitukseeni, etten ole pyrkimässä naisten hameen alle. Uskoin kysymykseni ymmärrettävän ilman sitä? Aloituksestani tuli muutenkin liian pitkä. Lyhyt naseva aloitus on aina parempi. Tietysti voi tulla väärin käsityksiä...ihmeessä saisi aikaan hyvän ja polveilevan keskustelun lyhyellä, mitäänsanomattomalla aloituksella?
Mitä enemmän tunteita..puolesta tai vastaan..aloitus herättää sen mielenkiintoisempaa ketjua on lueskella ja myös siihen vastata.
Väärinkäsityksethän taas on oiottavissa ja sekin taas luo uuden keskustelun *hymyilee* - tomppa2006
meriv kirjoitti:
ihmeessä saisi aikaan hyvän ja polveilevan keskustelun lyhyellä, mitäänsanomattomalla aloituksella?
Mitä enemmän tunteita..puolesta tai vastaan..aloitus herättää sen mielenkiintoisempaa ketjua on lueskella ja myös siihen vastata.
Väärinkäsityksethän taas on oiottavissa ja sekin taas luo uuden keskustelun *hymyilee*...hyvän keskustelun aloittaminen ihan yhdellä lauseellakin, mutta aloittajan täytyy olla myös todellinen "mursunahka" kestääkseen kaiken kritiikin, jota päälleen saa.
Mielenkiintoisimmat ketjut ovat monasti voimakkaiden tunteiden herättämiseen perustuvia aloituksia. Joillakin vastaajilla tosin loukkaantumiskynnys on varsin alhaalla.
Ei minua väärinkäsitykset haittaa, kunhan ne olisi edes kirjoitettu suht'koht ymmärrettävään muotoon.
- eijareija
pointtiasi? Sanot, ettet hae seksiseuraa ja kuitenkin lopussa ilmoitat että naimisissa olevat ja vapaat naiset (eikö eronnut ole vapaa?)antavat miehen ensiksi näyttää, kenestä mies on kiinnostunut etc.
Millaisestahan kiinnostuksesta oikein onkaan kyse ja entäpä jos homma pyörii ihan samalla tavalla eronneitten suhteen: he näyttävät ensiksi, kenestä ovat kiinnostuneita ja päästävät vasta sitten lähempään tuttavuuteen.
Itse olen eronnut ja nykyisin onnellisesti avoliitossa. Ikinä minulla ei ole ollut suurempia ongelmia keskustella miesten kanssa, olivatpa he sitten sinkkuja tai varattuja. Toisten kanssa tosin tietysti synkkaa paremmin, niinhän se on kaikissa ihmissuhteissa. Näissäkin tilanteissa auttaa avoin keskustelu.
Sinuna lähtisin miettimään jo "kymmenien" eronneitten suhtautumista sinuun. En usko, että on kyse yksinomaan siitä, että olet naimisissa, kyse on varmastikin omasta tavastasi jutella näiden naisten kanssa. He heijastavat omassa suhtautumisessaan sitä takaisin.
En kiellä, etteikö joukossa varmasti voisi olla naisia, jotka eivät halua olla tekemisissä naimisissa olevien kanssa, koska valitettavan usein on myös niin, että eronneet naiset mielletään "helpoksi saaliiksi", vaikka monen eronneen naisen avioeron syynä saattaa juuri olla uskottomuus oman aviomiehen taholta, eivätkä he suurin surminkaan halua sitä enää kenenkään toisen vaimon kokea.- tomppa2006
...pointtini. Lopussa toteat joukossa olevan naisia, jotka eivät halua olla tekemisissä naimisissa olevien miesten kanssa.
Suurin osa naimisissa olevista miehistä ei etsi mitään helppoa saalista, vaan haluaa olla normaalissa kanssakäymisessä myös eronneiden naisten kanssa. Tämä ei onnistu, jos eronneet naiset eivät anna siihen mahdollisuutta!
- Sisäinen minä
vain ja ainoastaan omasta itsestä. Mitä pitemmälle luen tätä keskustelua; voin todeta vaan sen, peiliin katsominen on kohdallaan.
Miksi provosoitua aiheesta, johon jokaisella on oma kokemusperäinen näkökulma. Monesta olen erimieltä; mustavalkoisuuteen syyllistyneenä myös itse joudun kohtaamaan itseni.
Miksi pitäisi ajatuksellisesti olla hyväksytty kaikkien silmissä? Sehän ei ole edes mahdollista, eikä onneksi edes tarpeellista.
Vanhaa sananlaskua mukaellen: "Kun yhteen suuntaan kumarrat, niin toiseen pyllistät". Suoraselkäisyys ja omien arvojen takana seisominen on ainoa tie säilyttää itsenäisyys ja täyteen elämään tarvittava vapaus...ja aivan jonon hänniltä...
Olen aiemmin tuonut samansuuntaista näkökulmaa
aiemmissa kommenteissani.
Kommenteissa näkyi tarve puolustautua, hyökätä
aloituksentekijää itseään vastaan keskittymättä
itse asia-aiheeseen.
Erimielisyys purkautuu usein syytöksinä sen si-
jaan, että esittäisi oman näkökulman vailla tur-
hia risuja. Se johtaa usein jatkumoon, jossa toi-
sen on sanottava se viimeinen sana jonka tekijä
uskoo olevan voittavan mielipiteen. Näin ei aina
ole. Ja, kyllä, minunkin kuuluu katsoa peiliin.
----
Sitten aloitukseen (, jonka liitän tähän vain mu-
kavuussyistä)...
Henkilökohtaisesti minulla sinkkuna ei ole eksak-
tia kuvatun mukaista kokemuspohjaa. Olen silti
törmännyt useinkin eronneisiin naisiin ja koke-
mukseni on ollut kahtalaista - Tompan kuvaamaa ja
varauksellisen mukavaa. Ensiksi mainitulla on
tietynoloinen kova kuori, torjuva ja usein piiki-
käskin, vaikka aikeet ovat täysin keskustelupoh-
jaiset. Olen usein myös saanut karvoja kostatta-
via halveksuvia kommentteja, joihin olen saattanut
vastata vähintäinkin yhtä ilkeästi tai sitten olen
vain todennut, että tämä muuri saa jäädäkin. En
pura sitä omalta puoleltani.
Jälkimmäiselle eronneiden klaanille on varsin
yleistä jatkuvat vertaukset edelliseen elämään,
johon olen hieman kyllästynyt. Joukossa on kuiten-
kin pari helmeä, joilta olisin kuunnellut vaikka
raamattua takaperin.
Voisiko ympäristötekijät muokata eronnutta naista
niin että se paistaa jo suoraan olemuksesta tätä
lähestyttäessä? Kyllä mielestäni. Uskon siihen
ja siksi pyrin tulkitsemaan eleitä, joiden anta-
mien signaalien perusteella arvioin kannattaako
edes henkilöä lähestyä. Ehkä siksi vaakakupissa
on enemmän positiivisia kokemuksia.- tomppa2006
Pojongg kirjoitti:
ja aivan jonon hänniltä...
itse asia-aiheeseen.
----
kavuussyistä)...
raamattua takaperin.
on enemmän positiivisia kokemuksia....näkökulman, joka pitää täysin paikkansa. Tässä keskustelussa on hyvin käynyt ilmi, tuo tarve hyökätä aloituksentekijää vastaan. Syytöksiä on sadellut ja itse asia-aiheen käsittely on jäänyt...
Olen itse kulkenut 15 vuotta poikamiehenä maailman turuilla ja sen vuoksi uskallan väittää havainneeni eron tuntemieni naisten käytöksessä naimisiin menemiseni jälkeen. Nimenomaan eronneiden naisten käyttäytymisessä. - alexsandra
tomppa2006 kirjoitti:
...näkökulman, joka pitää täysin paikkansa. Tässä keskustelussa on hyvin käynyt ilmi, tuo tarve hyökätä aloituksentekijää vastaan. Syytöksiä on sadellut ja itse asia-aiheen käsittely on jäänyt...
Olen itse kulkenut 15 vuotta poikamiehenä maailman turuilla ja sen vuoksi uskallan väittää havainneeni eron tuntemieni naisten käytöksessä naimisiin menemiseni jälkeen. Nimenomaan eronneiden naisten käyttäytymisessä....eronnut myös tosi kauan sitten. Mutta sepä siitä :) Unohduksen lumet ovat jo sataneet ja peittäneet kaiken siihen liittyvän.
Kaikkia tapaamiani miehiä, olen kutsunut ihanuuksiksi, joita te olette kaikki tyynni.
Mutta eikös ole niin, että me kaikki tarvitsemme toinen toisiamme, olimme varattuja tai sitten emme. Lähimmäisenä oleminen on se tärkein, eikö :)
*näyttäisitkö Tomppa sen tatskan viimeinkin* :) :) - Sisäinen minä
Pojongg kirjoitti:
ja aivan jonon hänniltä...
itse asia-aiheeseen.
----
kavuussyistä)...
raamattua takaperin.
on enemmän positiivisia kokemuksia.näkökulmaasi. Hymy siitä:)
- tomppa2006
alexsandra kirjoitti:
...eronnut myös tosi kauan sitten. Mutta sepä siitä :) Unohduksen lumet ovat jo sataneet ja peittäneet kaiken siihen liittyvän.
Kaikkia tapaamiani miehiä, olen kutsunut ihanuuksiksi, joita te olette kaikki tyynni.
Mutta eikös ole niin, että me kaikki tarvitsemme toinen toisiamme, olimme varattuja tai sitten emme. Lähimmäisenä oleminen on se tärkein, eikö :)
*näyttäisitkö Tomppa sen tatskan viimeinkin* :) :)...me kaikki tarvitsemme toinen toisiamme, olimme varattuja tai sitten emme, tismalleen näin.
*tunnustaa juksanneensa tatskan suhteen, ei minulla ole oikeaa, sellainen lasten tarratatska vaan, mutta se menee täydestä hämärässä siivouskomerossa* - alexsandra
tomppa2006 kirjoitti:
...me kaikki tarvitsemme toinen toisiamme, olimme varattuja tai sitten emme, tismalleen näin.
*tunnustaa juksanneensa tatskan suhteen, ei minulla ole oikeaa, sellainen lasten tarratatska vaan, mutta se menee täydestä hämärässä siivouskomerossa*...tuossakin asiassa rehellinen, kiitos siitä :) :)
*nyyhkii tatskan perään* nyyh :(
- EksynytMustalammas
kohta tulee pallukka joten kiitän keskusteluseurasta ja hyvää illan jatkoa!
- tomppa2006
...kiittämään mukavasta keskusteluseurasta. Olet ainakin sinut itsesi kanssa...
En lakkaa ihmettelemästä näissä keskusteluissa, että pallukkaan käydyissä keskusteluissa, jotkut tulevat katumapäälle kommenttiensa kanssa ja heidän täytyy alkaa poistaa viestejä keskusteluista, mutta vasta kun keskustelu on siirtynyt kakkos- tai kolmosssivulle...
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738