Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rahanarvontaju on menny jo aikapäiviä sitten.
On ihan pakko vielä muuntaa hintoja markoiksi että edes jonkunlainen taju noissa hinnoissa säilyisi.
Jaa-a, lähdenkin tästä kotiinpäin ja samalla kauppaan. Hyvä kun muistutit noista hinnoista.
15.12.2006 18:02
Olen koulussa nukkunut puolet äidinkielentunneista ja toisen puolen hommaillut jotain mielenkiintoisempaa esim. kirjoitellut paperilapuille viestejä ihastukselleni, nimettömänä tietty. :)
Mulla ei ole hallussa sanajärjestys. Pilkut ja pisteet tulee miten sattuu. Joskus jään miettimään onko joku sanayhdistelmä yhdyssana vai erikseen kirjoitettava. Kirjotinvirheitä sattuu useinkin, olen tavallaan sokea omille kirjoitusvirheilleni. Muilta saatan ne huomata, mutta ne ei haittaa eikä häiritse mitenkään lukemista.
Onneksi työssäni en joudu juurikaan sähköposteja tai pöytäkirjoja kirjoittamaan. Työni on enimmäkseen puhumista.
Ihan varmasti joitakin ärsyttää yhdyssanavirheet ja muut kirjoitusvirheet. Sitä en epäile yhtään.
14.12.2006 22:48
Kiitos joulukortistasi. Mukavia lumiukkeleita :).
12.12.2006 10:28
Etsiskelen kortteja kun aika antaa myöten. Jos jotain mukavaa löytäisin. :)
12.12.2006 10:25
Olihan se hieno joulupaketti. Tyttären laskettu syntymäaika olis ollut tammikuussa mutta hänpä päätti osallistua omalla tavallaan joulupakettien jakoon :).
Sairaalassa vauvat saivat pienet tonttulakit päähänsä.
En ole huomannut että häntä olis pahemmin harmittanut tuo syntymäpäivä. Lastenkutsut järjestettiin yleensä viikkoa aikaisemmin. Nyt myöhemmin hän juhlii uutena vuotena.
11.12.2006 09:01
Tietysti minulla on vielä se Waffen-kylpytakki :). Kietoudun siihen aina suihkun jälkeen. Se on ihanan pehmeä ja lämmin.
09.12.2006 21:31
Wautsi Waffe, miten hienon palstatyttökalenterin oletkaan tänne tehnyt. Ihanhan tätä naisihminenkin mielellään katselee. Todella upea.
09.12.2006 20:56
Hyvistä asioista on jäänyt mieleen ainakin se lapsuuden jouluaatto kun paketista löytyi ensimmäinen vauvanukke. Olin jo kauan kadehtinut naapurin tyttöä jolla oli iso vauvanukke. Ruinasin häneltä sitä usein lainaksi omiin leikkeihini. Mikä valtava riemu siitä syntyi kun sain vihdoin oman nuken.
Myöhemmin eräs joulu jäi mieleen kun nuorena rakastuneena kihlaparina sulhaseni kanssa päätettiin viettää ihan oma joulu. Koko aattopäivän satoi lunta taivaan täydeltä. Lähdimme illalla kävelylle, pohrattiin lumihangessa, tiet oli tukossa kun aurat ei kulkeneet. Työnnettiin yhtä taksiakin lumihangesta. Ihasteltiin jouluvaloja pihoilla ja ikkunoissa. Tuo iltakävelypohraus jäi hyvänä ja kauniina muistona mieleeni.
Eräs jouluaatto jää ikuisesti mieleeni. Tyttäreni syntyi silloin.
09.12.2006 20:40
löytyykö mistään sellasta v***tuspalstaa. Mun puolesta voit vaikka tähän purkaa huonoja fiiliksiäsi.
Ei minullakaan aina niin kovin hyvin mene.
08.12.2006 11:39
Heippa Pumpulipaitsu. Lahjat on pääosin hankittu. Risteilyltä toin lapsille hajuvedet. Poitsulle lisäksi partaveden. Tyttärelle ompelin kaksi sisustustyynyä sohvalle.
Itselle pitää vielä lahja ostaa. En ole päättänyt mitä ostaisin, ehkä uuden yöpaitulin :).
02.12.2006 21:01
Onnitteluhalit pikkuvauvan syntymän johdosta. Onko hän tyttö vai poika?
Palailehan takaisin kun kiireet myöten antaa.
*täällä taas töiden kimppuun*
27.11.2006 11:14
Saavat pojat vähän tsemppiä heistäkin. Hyvin tytöt siellä kuulema selvisi. Kerran poitsu kantoi pitkällä marssilla yhden tytön reppua omiensa lisäksi kun tyttö uupui.
Kerran olin sydän syrjälläni kotona kun tiesin että pojilla oli harjoitus jossa heidän piti hiihtää aseet ja varusteet päällä avantoon. Harjoitus oli kyllä hyvin valvottu, oli sukeltajat ja muu henkilöstö paikalla heti auttamassa jos ongelmia tuli. Kun poikien piti vielä sieltä avannosta saada ylös ase, reppu, sukset ja itsensä.
Poitsu kävi Rannikkojalkäväki-koulutuksen (jotain sissi ja tiedustelutehtäviäkin). Taitaa tuo jalkaväkikoulutus olla raskain koulutus laskuvarjojääkärikoulutuksen jälkeen. Ei kaikki koulutukset noin rankkoja ole.
Ps. Antakee anteeksi jos nuo termit meni väärin :).
24.11.2006 10:40
Miehen mustasukkaisuus ja omistushalu oli vaikeinta hyväksyä. Lisäksi riidan aiheita löytyi ihan mistä vaan maan ja taivaan väliltä. Jos menin naapurin rouvan kanssa lenkille sekin oli riidan aihe. Minut nujerrettiin täysin.
Alkoholi ei onneksi ollut ongelma, niin harvoin hän sitä käytti. Ei ollut myöskään fyysistä väkivaltaa.
24.11.2006 10:21
kohta puoliin.
24.11.2006 10:05
Onnea MysNa. Olet nainen parhaassa iässä. Paljon on edessä, mitä kaikkea ihanaa tulevaisuus vielä tuokaan tullessaan.
Kippis ja skool :).
Vai on Ricky Martin juhlissasi, apua nyt mä pyörryn just.
Näitä juhlia ei voi jättää millään väliin.
*en vaan meinaa saada viestiä perille* :(
22.11.2006 20:49
Ja milläs poistat, kysyn vaan?
22.11.2006 20:34
kun oma poitsuni lähti armeijaan oli hirveä huoli miten siellä menee. Yritin kyllä olla näyttämättä miten itseäni lähtö jännitti.
Hyvin siellä kai meni, ei kylläkään ihan kaikkea kertonut. Hyvä porukka sattui samaan tupaan. Auttoivat toisiaan tehtävienkin teossa.
Nykyään on säännöt tiukentuneet, eikä älytöntä simputusta sallita. Onneks niistä on niin paljon puhuttu ja rangaistuksiakin jaettu.
Eikä ole mikään häpeä tulla kesken pois jos on liian vaikea sinne sopeutua. Menee sitten yrittämään parin vuoden kuluttua uudestaan.
19.11.2006 14:03
Heippa MysNa.
Oinas on todellakin suurien, voimakkaiden tunteiden ihminen.
Väittäisin että ken on oinaspässiin joskus rakastunut, ei tule sitä ikinä unohtamaan :).
19.11.2006 13:46
Kyllä se niin on että kaljupäiset miehet on tosi sexyjä, ei mahda mitään :). Älä siis ollenkaan harmittele hiustesi lähtöä.
Loppupeleissä asia on kuitenkin niin ettei miehen ulkonäkö ratkaise mitään tämän ikäisille naisille. Se on se kokonaisuus, koko paketti sisältöineen päivineen.
19.11.2006 13:42
Suosittele vaan äipälle nettiä. Vaikka ei ihan heti keskustelupalstoille kirjoittelisikaan. Paljon on muitakin juttuja jotka vanhuksia kiinnostaa. On juttuja vanhenemisesta, lääkkeistä, sairauksien uusista hoidoista, uutisia, kaikkea mahdollista...
Yksi harmitus netissä piilee vanhuksillekin. Kun netti ei toimi se kiukuttaa aivan vietävästi heitäkin. Mulla on sukulaisvanhus joka kuluttaa paljon aikaa internetissä. Kun systeemit jumittuu hän soittaa ympäri sukulaispojat jos vaikka joku ehtis äkkiä tulla tutkimaan ja päivittämään konetta :).
19.11.2006 13:24
44 / 93