Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä te miehet olette todella hellyttäviä otuksia. Saatte meissä naisissa aina monenlaisia tunteita esille, siis niitä positiivisia tuntemuksia.
Ja osaatte tekin ilmaista tunteitanne. Joskus niitä vaan täytyy vähän ovelasti kaivella esiin ;).
Harmi kun et ole enää kirjoitellut täällä. Sulla oli sähäköitä avauksia ja suoria napakoita kommentteja.
Toivottavasti minä en ole kyninyt sua. Olen pahoillani jos niin olen tehnyt. Sitä en ole missään nimessä tarkoittanut.
Kaikkea hyvää sinulle ja paljon onnea ja rakkautta uudelle vuodelle 2006.
27.12.2005 21:32
Ehkä joskus tulee liian suoraan sanottua ja kirjoitettua. Jotakuta saattaa kirjoitukseni kovastikin loukata. Se ei kuitenkaan ole tarkoitukseni. Hosuessa ei aina tule tarkoin ajateltua miten asian ilmaisisi.
27.12.2005 15:14
Olen ihan vähän NAPOSTELLU suklaatia. Muuten olen napostellu ihan liikaa jouluruokia. Onneks joulu on vain kerran vuodessa. Entäs sinä, söitkö tarpeeksi kinkkua, kalaa ja laatikoita?
Napistelut on jääny nyt vähäksi aikaa. Sain jalkapohjan kalvojänteen tulehduksen. Odotan siihen kortisoonipistosta, sitten taas napistellaan :).
Niin että muista sinäkin venytellä ja oikoa niitä koipiasi. Itse en aina muistanut ja tämän siitä sai :(.
27.12.2005 15:09
Vai on sulla nyt vuosipäivä tuffena. Muistan kun näin "tuffe"-nikin, ajattelin että että siellä on sellainen pörröinen, suloinen nappisilmä pystykorva :).
Olet sellainen ilopilkku, huomioit kaikkia kirjoittajia, tai no melkein. Eihän sitä kaikkeen tietenkään ehdi.
Olet avoimesti ja rohkeasti kertonut asioistasi ihan omalla nikilläsi. Se on tuonut sinut jollakin tavalla läheiseksi ja tutuksi. Aivan kuin ystävä kertoisi asioitaan.
Hyvää Uutta Vuotta sinulle. Toivottavasti vuosi 2006 on vielä parempi kuin edellinen.
27.12.2005 12:01
Olen kuunnellut lahjaksi saamani Virtuoson levyn ihan puhki, varsinkin kappaleet "Niin", "Ei aina käy niinkuin haaveiltiin", "Balladi elokuvasta Klaani", "Mun sydämeni tänne jää", "Sorry", "Rakkauden jälkeen".
On aivan ihana levy.
Olen kuunnellut tyttären karaokelaulantaa. Kivasti hän laulaa. Kokeilin itsekin, ei onnistunu, en osaa laulaa :(.
Olen syönyt ihan liikaa, turhaa oli laittaa niin paljon ruokaa, vähemmälläkin olis pärjänny.
Kohtahan sitä juhlitaan uutta vuotta. Minä myös toivotan kaikille oikein Hyvää Uutta Vuotta 2006. Toivotaan ja haaveillaan kaikesta mukavasta. Jospa vuosi 2006 olisikin edellistä parempi.
27.12.2005 11:49
Hyvää ja lämminhenkistä joulua sinulle toivotan.
Ja mieleisiä lahjoja.
Lahja voi olla auttamista,
tai halaamista,
tai kauniiden sanojen sanomista.
(tuon viimeisen lainasin Romuselta).
Tässä pitäis vielä jaksaa valvoa. Väsyttää kyllä ihan kamalasti. Odotan kakun kypsymistä, tyttärelle on vielä tehtävä syntymäpäiväkakku.
24.12.2005 00:16
Ollaankos sitä koko kuukausi vietetty pikkujouluja kun ei oo näkynyt? Tai sit olet vaan päättäny olla kiltisti ennen joulua, kjäh.
Rentoudu ja lataa sinäkin akkuja joulun aikaan, jaksat sitten nostella palstaa uudelle tasolle ens vuonna ;).
Rattoisaa Joulua Jermukalle. Syö paljon kinkkua, lanttulaatikkoa ja rosollia.
22.12.2005 21:31
senkin koltiainen :). Vai sinä se olit, en osannut arvata. Ihmettelin kyllä mihin se koltis/Taatto on kadonnut.
Mukava kun olet ollut seurassamme.
Hyvää ja stressitöntä joulua sinullekin.
Tänä vuonna joulu on vain lyhyt viikonloppu,
silti hetkeksi hellittäköön kiire ja hoppu.
Iloitkaamme lasten kirkassilmäin tavoin.
Tuleva vuosi 2006 on meille kaikille uusi ja avoin.
Tuokoon se onnea ja menestystä tullessaan,
RAUHAA JA RAKKAUTTA KAFFEELLE, vaikka edes vähän kerrallaan.
21.12.2005 18:04
Vietähän mukava ja levollinen joulu.
Näkemisiin jälleen.
20.12.2005 22:45
Nauran vedet silmissä. Miten hauskan, hellyttävän joulusadun oletkaan kirjoittanut. Olipa lystikäs idea kirjoittaa näistä lepakoista pikkutonttuina :). Repesin aivan totaalisesti tuolle tonttukuorolle. Kyllä sä sitten osaat tuon kirjoittamisen taidon. Kiitos illan piristyksestä.
Ps. Ja tätä satua et sitten kyllä hävitä. Samaa se sanoi tukkiskin.
19.12.2005 22:16
mitä vastaat toiveeseeni. Nyt helpotti.
Joo, ei kiitos vielä Kanadaan tai Ranskaan, eikä minnekään offari-alueille. Leviltä on hyvä aloittaa. Ja jos saan pyytää niin keskity tosiaan mieluummin minuun kuin K.Tuomolaan tällä kertaa ;).
Ilkka oli tänään hyvä. Ja voittikin. Katrin ääni on sellainen jota en kauaa pysty kuuntelemaan, vaikka hyvin laulaakin.
Peten ja Agnesin olisin silti toivonut olevan finaalissa.
Kaunis kappale oli tuo voittajalle tehty laulu.
18.12.2005 23:09
Kiitos Waffe suloisesta kylpytakista, värikin sopii minulle erittäin hyvin. Vähän oon nyt leuhka kun kylpytakissa lukee Waffen.
Varmaan kuolen nauruun kun laitan nuo varvassukat jalkaani ja niillä teppailen täällä ees taas.
Hmmm... miksi saan tuon pesäpalloräpylän ?
18.12.2005 22:43
Toivotan tsemppiä edelleen. Jaksa jaksa. Lopettaminen palkitsee. Olet varmaan huomannut että haju- ja makuaistisi ovat parantuneet. Muutaman kuukauden kuluessa verenkierto ja keuhkokapasiteettisi paranee. Rentouta itseäsi mukavalla liikunnalla ja musiikilla. Saunakin rentouttaa. Varmaan pinnaa kiristää välillä mutta kyllä sä selviät.
Hyvää, rentouttavaa ja savutonta joulua :).
18.12.2005 19:26
koko pullo. Vaihdoin teille valkkaripullon. Ei ole kivaa jos hurlumi on pahoinvoiva punaviinistä kun teillä pitäis olla muuta kivaa ;).
Hyvää ja rauhallista joulua.
18.12.2005 19:03
Laastaria, sidostarpeita, lääkkeitä ym. Mutta silti sietäis olla varovainen tuon kierimisen kanssa.
18.12.2005 18:59
Kiitos lahjastasi. Olen ikuinen romantikko ja romanttisväritteiset lukuhetket on aina mieleen.
18.12.2005 18:40
Se on se, *koskettaa Romusen kädenselkää hellästi*, siis se että saan viettää sen yhden viikon seurassasi Levillä.
Suksilla en ole laskenut pitkään aikaan. Tarvitsisin siihen vähän opastusta. Muuten sukellan heti kananlennossa pöpelikköön.
18.12.2005 18:35
tuo lahjojen keksiminen. Meitäkin on loppujen lopuksi aika monta. Enkä minä odota vastalahjaa. Kiva kun tykkäsit lahjastasi :).
18.12.2005 00:15
Haluan minäkin muistaa teitä rakkaita palstahöperöitä ja laitan lahjakoriin omat pakettini. Muisti valitettavasti toimii pätkittäin siksi joku on saattanut listasta unohtua, ei kuitenkaan tarkoituksella.
Tähtitoimittaja: Poikakalenteri, kahvilan miesten kuvilla, etusivulla Tähtiksen ja Mäksin yhteiskuva.
Taikis: Kylpylälahjakortti, ja mukavaa miesseuraa.
Zeikku: Pikkupikku bikinit ja hyppynaru.
MillaN: Yhteinen lasketteluviikonloppu Romusen kanssa Levillä.
NainenKirjoittaa: Lempituoksuasi ja hierontaöljyä helliin hetkiin.
Waffe: Sinulle on tulossa Uudenvuodentyttökalenteri 2006.
Jermu: Lupaus etten enää kiusaa sinua pussaamalla + Acqua dio Gio tuoksu.
Rom.rem: Uudet juoksulenkkarit ja kiiltävät mustat stretchboxerit jossa pepan
päällä kuva ärjyvästä leijonasta.
NuriperiN: Seeprakuvioiset satulalaukut moottoripyörään.
Tuffe: Uudet jouluvalot ja kymmenen pakettia varalamppuja.
Tukkusutija: Boxeripyjama jossa kuva hirvensarvista housujen etumuksessa.
Maxlife: Mukavaa chatseuraa ja intohimoisia hetkiä.
Hurlumi: Punaviinilasit
Kenonen: Punaviinipullo. Hurlumilla on ne lasit. Yhteisiin hetkiinne sen
jälkeen.
Merli: Hiuskiharrin joka oikeastaan suoristaa ja asettelee Merlin vallattomat kiharat ojennukseen.
Jokiset: Karaokelaitteet
Masse: Ulkoilupuku, lenkkarit ja sykemittari. Alamme ulkoiluttaa sinua
ilman mäyriksiä.
Kadunmies: Kitara, jonka muodot on kuin naisella.
Maxelle: Ensiapupakkaus. Tarvitset sitä kun kierit ympäri maailmaa.
Puhuri: Purjelentokokemus tuolla ylhäällä puhurin ja pyörteiden keskelllä.
Miehen mieli: Illallinen ja jatsia Storyvillessä mukavassa seurassa.
Leonardo di ex-tupru: Paljon mukavaa lukemista viehättävillä kuvilla
varustettuna ja nikotiinipurkkaa pahimpaan tuskaan.
capt.cöpenick: Reppu ja wishkypullo
Pirre: Hemmotteluviikonloppu Viimsin kylpylähotellissa Tallinnassa.
17.12.2005 22:07
Kuiva valkkari on juomani ruuan kanssa. Mitä sinä juot kun juhlistat vaikkapa illallista?
16.12.2005 23:08
64 / 93