Huomenna on vuosi täynnä tuffena

tuffe

Mietin, mitä bonuksia eniro tarjoaa kun näin pitkään olen täällä roikkunut :) Vuoden ilmainen nettiyhteys? Takkuamattomat sivut? Potkut galleriasta.. :))

Tämä on ollut silkkaa terapiaa, teitin kanssa. Olen saanut nauraa ja vähän itkeäkin :) Olla osana teidän elämää, niin kuin tekin minun. Kiitos, kullanmurut :))

60

2844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)
      • tuffe

Hyvää Tapania sullekin :))
        Kyllä mulle tuollainen vihreä pullo sopis :)))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

Hyvää Tapania sullekin :))
        Kyllä mulle tuollainen vihreä pullo sopis :)))

Kohta tääkin päivä on lopuillaan ja
        alkaa se arkinen aherrus.. :)

Juuh, ensin tyhjäks ja sit tunkisit sinnekki letkuvalot.. :DD
        Kohta alkaa sit Uuden Vuoden pippalot,
        täs ois muutama hiustenkipeytys ohje.. ;))

http://www.uusikaupunki.fi/~birgan/drinkit.html

• tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

Kohta tääkin päivä on lopuillaan ja
        alkaa se arkinen aherrus.. :)

Juuh, ensin tyhjäks ja sit tunkisit sinnekki letkuvalot.. :DD
        Kohta alkaa sit Uuden Vuoden pippalot,
        täs ois muutama hiustenkipeytys ohje.. ;))

http://www.uusikaupunki.fi/~birgan/drinkit.html

Noita kaikkia kun käy läpi, luulis ihan vaan veden maistuvan ;)))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

Noita kaikkia kun käy läpi, luulis ihan vaan veden maistuvan ;)))

Jos, pysyypi sisällä?.. ;))

Hauskaa ja Riehakasta Merkkipäivää tuffeliini.. :)))

http://www.flashfunpages.com/bparty.htm

• tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

Jos, pysyypi sisällä?.. ;))

Hauskaa ja Riehakasta Merkkipäivää tuffeliini.. :)))

http://www.flashfunpages.com/bparty.htm

voi kai tulla joku hylkivä reaktio :)))

Kiitos Val, kyllä tämä aamu nyt hymyilyttää niin että poskia kramppaa :)))

• Don-Duck
        tuffe kirjoitti:

Onnittelut "Tuhve" ;)

27.12 tulisi ehdottomasti julistaa Tuffenpäiväksi. Helkuta! Kyhätään adressi :D

Vaadimme täten, että 27.12 julistetaan valtakunalliseksi Tuffenpäiväksi, ja tietysti myös palkattomaksi vapaaksi. Los Arkadianmäkelös vahvistakoon asian:

Lista:

1. Don-Duck

• tuffe
        Don-Duck kirjoitti:

Onnittelut "Tuhve" ;)

27.12 tulisi ehdottomasti julistaa Tuffenpäiväksi. Helkuta! Kyhätään adressi :D

Vaadimme täten, että 27.12 julistetaan valtakunalliseksi Tuffenpäiväksi, ja tietysti myös palkattomaksi vapaaksi. Los Arkadianmäkelös vahvistakoon asian:

Lista:

1. Don-Duck

kyllä minä tuota kannatan, ehdottomasti :))) Vaikka jäävi olisinkin...

Ja kun kerta ollaan asialla, vois hommata patsaankin sinne keskustaan. Tai ainakin nimetään yksi Mannerheimin lokinpaskoista mun mukaan :))))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

Eniro hyljeksii nyt minuu,
        ei päästä postilootalle.. :((

Nyt ollaan sit balanssissa,
        siulla suupielet ylös käsin ja
        mulla toiste päin.. :DDD

• Don-Duck
        tuffe kirjoitti:

kyllä minä tuota kannatan, ehdottomasti :))) Vaikka jäävi olisinkin...

Ja kun kerta ollaan asialla, vois hommata patsaankin sinne keskustaan. Tai ainakin nimetään yksi Mannerheimin lokinpaskoista mun mukaan :))))

Kolmen "Tuffen" patsas siihen stokkan eteen? :D

D. Duck

• tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

Eniro hyljeksii nyt minuu,
        ei päästä postilootalle.. :((

Nyt ollaan sit balanssissa,
        siulla suupielet ylös käsin ja
        mulla toiste päin.. :DDD

eikö etanapostikaan kulje :/
        Varmaan tekevät parannuksia ja kohta kulkee taas :))) Pitäiskö hommata niille liukastetta??

• tuffe
        Don-Duck kirjoitti:

Kolmen "Tuffen" patsas siihen stokkan eteen? :D

D. Duck

kolmessa tuffessa on kyllä kaksi ja puoli liikaa :)) Ja sen yhden puolikkaan vois piilottaa lumihankeen :)))

Se oliskin muuten naisellinen painajainen... niin lähellä kauppaa, eikä pääsis sisääääään........ Voisin katkeroitua ja mojautella villihanheja päähän :)))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

eikö etanapostikaan kulje :/
        Varmaan tekevät parannuksia ja kohta kulkee taas :))) Pitäiskö hommata niille liukastetta??

Ku, aikasa yritti..
        Toivottavasti, ettei tarvii lähettää,
        kaikkii ylmääräsii munkin paistorasvoi.. ;)

• cheerful

Mimä em ole allakkajouoppo. otan sillom kun maistuu, tää ei ollut vinoilua, sorry !!!

• tuffe
        cheerful kirjoitti:

Mimä em ole allakkajouoppo. otan sillom kun maistuu, tää ei ollut vinoilua, sorry !!!

hätään rautalankaa.. voisit mulle vähän vääntää...

Mutta ei se mitään, aina kun pyydetään anteeksi, aina annan :)) siis anteeksi annan...

• kalle-p

merkkipäivän johdosta ;)

Hmmm. onkos merkkipäivässä johtoa, ei kai, kummallinen sanonta silti ;D

Mutta kiva kun oot ollut seurana meille täällä palstalla.

• tuffe

mihkäs tän johdon kytkis... jouluvaloon? Auutsstsstsstsstss.. väärä paikka... :))

• sä oot sit vähän "nuorempi" ku mä....;) mulla tuli lokakuussa vuos täyteen,vaikkakaan en ole kirjoitellu nii kauan,mut kummiskin...:))

Jos eniro tarjoo sulle jotain lahjoja,nii kerro mullekki,nii sit mäkin inisen niitä...;))

• tuffe

eka rekattu vielä hengissä?

Odotan huomisaamua, varmaan tulee banskukakkua ja ilmapalloja... ruusuja ja ilotulitusta :))

• meriv

Torvisoittoa, serpentiiniä, ilmapalloja..jihuuuuuuuuu.

Saat tenniskyynärpään, jännetupentulehduksen, jäykät sormet, punaiset silmät, loistavan yksinään puhumisen taidon ( mikä sinulla jo lieneekin), puutuneen ahterin ja peräpukamat bonuksena.

Eikä tässä vielä kaikki...

Saat täydellisen kirotusviresanakirjan, vireitä koravan lukihärön sekä esteettömän pääsyn Eniron sivuille.

Me muut taas saamme toivon mukaan nauttia sinusta edelleenkin juhlistaaksemme 2 vuotis-synttäreitäsikin.

31.12 minulle tulee täyteen kunniakkaat 2 vuotta, mitä aikonenkin juhlistaa vetämällä perskännit teen ja veden voimalla..ehkä lantrattuna olusella.

Oikein mukavaa 1-vuotis Tuffepäivää *hymyilee*

• tuffe

Just joo, täydellinen lista, suonikohjut vaan puuttuu :)) Nyt löytyikin uusiokäyttö sen vihreän butelin korkista... Minä en mitään peräpukamia suosiolla ota..

Sulle voin ainakin luvata 2-vuotispäivän ilotulitukset :))

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Just joo, täydellinen lista, suonikohjut vaan puuttuu :)) Nyt löytyikin uusiokäyttö sen vihreän butelin korkista... Minä en mitään peräpukamia suosiolla ota..

Sulle voin ainakin luvata 2-vuotispäivän ilotulitukset :))

Kuinka saatoin unohtaa suonikohjut!!
        Saat ne nyt sitten kaupan päälle, kun ne unohtui tuosta listasta.

Minä ymmärsin ne pukamat hankkia jo ennen nettiä, joten ei tule yllätyksenä lisätarvikkeisto siihen kohtaan sitten...

Täällä on ihan liian hiljaista, kun 15 vee on vielä 2 viikkoa Tampereella..saakohan alennusmyynneistä korvikkeita..?

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Kuinka saatoin unohtaa suonikohjut!!
        Saat ne nyt sitten kaupan päälle, kun ne unohtui tuosta listasta.

Minä ymmärsin ne pukamat hankkia jo ennen nettiä, joten ei tule yllätyksenä lisätarvikkeisto siihen kohtaan sitten...

Täällä on ihan liian hiljaista, kun 15 vee on vielä 2 viikkoa Tampereella..saakohan alennusmyynneistä korvikkeita..?

tarvit korvikkeita?? Saat vaikka mut! Minusta olis kivaa heittäytyä taas murjottavaksi teiniksi :) tätä ilo-oloa täällä on kohta kestänyt jo liian kauan :))

Voisin vaikka aloittaa siivoamalla oman huoneeni, siinä sulla olisi sitten loppuvuodeksi ihmettelemistä :))

• meriv
        tuffe kirjoitti:

tarvit korvikkeita?? Saat vaikka mut! Minusta olis kivaa heittäytyä taas murjottavaksi teiniksi :) tätä ilo-oloa täällä on kohta kestänyt jo liian kauan :))

Voisin vaikka aloittaa siivoamalla oman huoneeni, siinä sulla olisi sitten loppuvuodeksi ihmettelemistä :))

en minä sentään masokisti ole..

Minun teiniini liittyy kyllä yksi pikkainen lisävivahde..tokko sinä enää sitä haluat.

Siivota huone..siivota!! Siivous??? Sii......

*plärää sanakirjaa*

Muistatko laisinkaan minkä maan sanakirjasta tuo sana löytyy?

Asiasta kolmanteen ja sitä kautta mutkan kautta jopa loppusuoralle.

Uuden vuoden aattona menossa siihen mainitsemaani mopintalutuspyhättöön..

Vähän olen odotellut sitä puuroa..alkaa pikkuhiljaa olemaan nälkä..ei nyt mitenkään tappava, mutta ei kaukaa hae.

• ellinor

paljon onnea:))))
      Tarjoaispa se Eniro ny jotain!!!!
      Joulu meni ja lapset jo lähti takas etelän kaupunkeihin....loma on viikko vielä jos pakkaiskisun ja koiran autoon ja lähtis mökille???
      Tuo saaterin pakkanen vaan mietityttää....mökki kyllä on lämmin mut ajomatka pitkä....

• tuffe

Odotin aamulla peiton alla josko alkais kuulua vipinää... ja tulihan se kissa raapimaan tapettia.. Päivän suurin tapahtuma :)

Ota ajomatkaan mukaan kuumaa juotavaa ettei flunssa iske :)

• äijäkäs

Haa, saavutus sinällään. Mulla juhlavuosi käynnissä. Tuli neljännesvuosisata sikana täyteen, jos lasketaan ensikännistä syyskuussa 1980.

• tuffe

neljännesvuosisataa sikana... olet onnistunut väistämään paistokelmua 25 joulun ajan :)) Hienosti väistelty :))

• äijäkäs
        tuffe kirjoitti:

neljännesvuosisataa sikana... olet onnistunut väistämään paistokelmua 25 joulun ajan :)) Hienosti väistelty :))

No helppoa ei ole ollut. Piileskelyä marras-joulukuussa milloin missäkin. Kyllä sika pääsee puuhunkin pakoon, kun kova paikka tulee eteen. Ulkohuussistakin voi paeta muutoin kuin oven kautta. Kunhan porsaat eivät joutuisi elämässään yhtä koville kuin karju on joutunut.

• tuffe
        äijäkäs kirjoitti:

No helppoa ei ole ollut. Piileskelyä marras-joulukuussa milloin missäkin. Kyllä sika pääsee puuhunkin pakoon, kun kova paikka tulee eteen. Ulkohuussistakin voi paeta muutoin kuin oven kautta. Kunhan porsaat eivät joutuisi elämässään yhtä koville kuin karju on joutunut.

Suomessa on sentään routa :)

Se on kyllä harmia ettei toisten tekemät virheet opeta. Kyllähän niitä possujansa haluaa suojella... toisaalta, jos sinä olet sen ajan kestänyt, kestää nekin. Sillä samalla huumorilla kuin sinäkin :)

Jotenkin luotan siihen että ihminen saa juuri sen läksyn jonka hänen on opittava. Niitä on helpompaa kestää kun niissä on joku järki. Ehkä sun possujen läksy on jokin muu.

• äijäkäs
        tuffe kirjoitti:

Suomessa on sentään routa :)

Se on kyllä harmia ettei toisten tekemät virheet opeta. Kyllähän niitä possujansa haluaa suojella... toisaalta, jos sinä olet sen ajan kestänyt, kestää nekin. Sillä samalla huumorilla kuin sinäkin :)

Jotenkin luotan siihen että ihminen saa juuri sen läksyn jonka hänen on opittava. Niitä on helpompaa kestää kun niissä on joku järki. Ehkä sun possujen läksy on jokin muu.

Kiitos teille vuosikerta-tuffe! Kyllä sitä porsailleen parasta toivoo, mutta omat läksynsä niillä on edessä. Jos isäänsä tulevat, paukuttavat päätään välillä seinään, mutta eivät lannistu. Ehkä sitten pikku hiljaa jotain oppivatkin. Toivottavasti tulevat äitiinsä (en voinut käyttää itsestäni karju-nimitystä koska silloin olisin mrs. äijäkästä joutunut nimittämään emakoksi, mistä olisi minulle seurannut kipeä nenä).

• tuffe
        äijäkäs kirjoitti:

Kiitos teille vuosikerta-tuffe! Kyllä sitä porsailleen parasta toivoo, mutta omat läksynsä niillä on edessä. Jos isäänsä tulevat, paukuttavat päätään välillä seinään, mutta eivät lannistu. Ehkä sitten pikku hiljaa jotain oppivatkin. Toivottavasti tulevat äitiinsä (en voinut käyttää itsestäni karju-nimitystä koska silloin olisin mrs. äijäkästä joutunut nimittämään emakoksi, mistä olisi minulle seurannut kipeä nenä).

ei meitä vielä kolmin kappalein ole :)) vai onko sulla menossa jo kolmas vihreä pullo?? Oon vasta *hik* ekassa... korkin nuuskimisessa :)

Näen sut mielessäni: possun vartalo ja pässin pää, nenu lastoitettu :)) Voi kun söde :))))

• äijäkäs
        tuffe kirjoitti:

ei meitä vielä kolmin kappalein ole :)) vai onko sulla menossa jo kolmas vihreä pullo?? Oon vasta *hik* ekassa... korkin nuuskimisessa :)

Näen sut mielessäni: possun vartalo ja pässin pää, nenu lastoitettu :)) Voi kun söde :))))

No semmonen kuva mulla on passissakin. Aloitin muuten tipattoman tammikuun kuttuillessani jo ennen joulua, nyt mennään kofeiini- ja nikotiinihöyryissä. Alkon taulukosta kun katsoo, niin rupee oleen ajokunnossa jo tossa tammikuun puolivälin kieppeillä.

• Aleksi40ejk

Minä taisin olla ensimmäisiä, jolle vastailit. Oot tiukasti pysynyt palstalla ja jaksanut pitää rimaa koholla, hyvä Sinä.

Minut kanalauma kyni niin pahasti että kukkoilut siirtyi tosielämään. Ei vaan.... jotenkin nää jutut täällä harvoin kurkistaa pintaa syvemmälle, ja jos kurkistaa, niin joku valittaa hapen puutetta. Siksipä ei huvita enää useinkaan kirjoitella.

Mukavaa seuraavaa vuotta!

• tuffe

ettet enää kirjoittele. Olit yksi niistä joka antoi toivetta vähän muunlaisistakin miehistä. Muuten voisin vieläkin uskoa että kaikki miehet ovat blondeja ;)))Avuttomia ja hellyttäviä :)))hmm, karjaisevia..

Vai kanat... entäs kaikki ne jotka kuolas sun perään? Kummasti tupsahti aina kadonneita naisnikkejä kun Aleksi kävi palstalla... ;)))))

• Aleksi40ejk
        tuffe kirjoitti:

ettet enää kirjoittele. Olit yksi niistä joka antoi toivetta vähän muunlaisistakin miehistä. Muuten voisin vieläkin uskoa että kaikki miehet ovat blondeja ;)))Avuttomia ja hellyttäviä :)))hmm, karjaisevia..

Vai kanat... entäs kaikki ne jotka kuolas sun perään? Kummasti tupsahti aina kadonneita naisnikkejä kun Aleksi kävi palstalla... ;)))))

Me miehet olemme avuttomia, karheita ja jonkun mielestä varmaan ihan hellyttäviä.

Tunteiden ilmaiseminen ja sosiaalisuus eivät ole meidän parhaita ominaisuuksia. Meidän vahvuutemme on enemmän tuossa syvemmässä ajattelussa ja tekniikassa.

Kummassakin sukupuolessa on omat hyvät ja omat huonot puolensa, vai pitäisikö sanoa piirteensä. Kaikelle on selitys.

Yksilöissä on tietysti variaatio, joku mies voi olla ominaisuuksiltaan enemmän nainen kuin naiset keskimäärin ja toisinpäin.

Kanoista:
        No täytyy myöntää että yhden ns. kuolaavan nappasin itselleni. :-))))))) (vai olinko se minä joka kuolasi).

• Aleksi40ejk kirjoitti:

Me miehet olemme avuttomia, karheita ja jonkun mielestä varmaan ihan hellyttäviä.

Tunteiden ilmaiseminen ja sosiaalisuus eivät ole meidän parhaita ominaisuuksia. Meidän vahvuutemme on enemmän tuossa syvemmässä ajattelussa ja tekniikassa.

Kummassakin sukupuolessa on omat hyvät ja omat huonot puolensa, vai pitäisikö sanoa piirteensä. Kaikelle on selitys.

Yksilöissä on tietysti variaatio, joku mies voi olla ominaisuuksiltaan enemmän nainen kuin naiset keskimäärin ja toisinpäin.

Kanoista:
        No täytyy myöntää että yhden ns. kuolaavan nappasin itselleni. :-))))))) (vai olinko se minä joka kuolasi).

Kyllä te miehet olette todella hellyttäviä otuksia. Saatte meissä naisissa aina monenlaisia tunteita esille, siis niitä positiivisia tuntemuksia.
        Ja osaatte tekin ilmaista tunteitanne. Joskus niitä vaan täytyy vähän ovelasti kaivella esiin ;).

Harmi kun et ole enää kirjoitellut täällä. Sulla oli sähäköitä avauksia ja suoria napakoita kommentteja.
        Toivottavasti minä en ole kyninyt sua. Olen pahoillani jos niin olen tehnyt. Sitä en ole missään nimessä tarkoittanut.

Kaikkea hyvää sinulle ja paljon onnea ja rakkautta uudelle vuodelle 2006.

• Aleksi40ejk
        Mariet kirjoitti:

Kyllä te miehet olette todella hellyttäviä otuksia. Saatte meissä naisissa aina monenlaisia tunteita esille, siis niitä positiivisia tuntemuksia.
        Ja osaatte tekin ilmaista tunteitanne. Joskus niitä vaan täytyy vähän ovelasti kaivella esiin ;).

Harmi kun et ole enää kirjoitellut täällä. Sulla oli sähäköitä avauksia ja suoria napakoita kommentteja.
        Toivottavasti minä en ole kyninyt sua. Olen pahoillani jos niin olen tehnyt. Sitä en ole missään nimessä tarkoittanut.

Kaikkea hyvää sinulle ja paljon onnea ja rakkautta uudelle vuodelle 2006.

hih... kyllä se oli joku muu parivaljakko. Tuohon karheuteen vastasinkin jo ylläolevassa, kaikkeen on selitys. ;-)

Kiitos mukavasta imartelusta, mulla oli kyllä Jekyll ja Hyde tällä palstalla. Ainahan jotain pilkettä pitää olla, elämä ei saa olla liian totista.

Onnea uudelle vuodelle 2006 myös sinne !!

• tuffe
        Aleksi40ejk kirjoitti:

Kanoista:

Vai niin teitin kävi :))) lisää onnellisia tarinoita :) hmm, ja jokunen sydänsuru, veikkaan ;)))

• remax*
      • tuffe

niin, kyllä kelpais up & go, push-up ja stay up... Täällä toimii edes suunpielissä :)))

• remax*
        tuffe kirjoitti:

niin, kyllä kelpais up & go, push-up ja stay up... Täällä toimii edes suunpielissä :)))

...että stay-uppia enempi ku tenaloita :))

• tuffe
        remax* kirjoitti:

...että stay-uppia enempi ku tenaloita :))

tiukasti ristissä, auttaa moneen vaivaan :)))

• remax*
        tuffe kirjoitti:

tiukasti ristissä, auttaa moneen vaivaan :)))

Saattaa auttaa moneen, mut ei varmasti kaikkiin :))

• Vai on sulla nyt vuosipäivä tuffena. Muistan kun näin "tuffe"-nikin, ajattelin että että siellä on sellainen pörröinen, suloinen nappisilmä pystykorva :).
      Olet sellainen ilopilkku, huomioit kaikkia kirjoittajia, tai no melkein. Eihän sitä kaikkeen tietenkään ehdi.

Olet avoimesti ja rohkeasti kertonut asioistasi ihan omalla nikilläsi. Se on tuonut sinut jollakin tavalla läheiseksi ja tutuksi. Aivan kuin ystävä kertoisi asioitaan.

Hyvää Uutta Vuotta sinulle. Toivottavasti vuosi 2006 on vielä parempi kuin edellinen.

• remax*

Ootkos napistellu suklaatia jouluna niin että napa paukkuu? :)

• tuffe

Ja kiitos sinulle kaikista rehdeistä kommenteista. Voi voi.. jos vaan kaikki osais puhua asioista suoraan niin kuin sinä, olis elämä paljon helpompaa. Heh, enkä nyt tarkoittanut tätä sun edellistä viestiä ;)

Hyvää Uutta Vuotta sullekin :) Vuff.. :))

• remax* kirjoitti:

Ootkos napistellu suklaatia jouluna niin että napa paukkuu? :)

Olen ihan vähän NAPOSTELLU suklaatia. Muuten olen napostellu ihan liikaa jouluruokia. Onneks joulu on vain kerran vuodessa. Entäs sinä, söitkö tarpeeksi kinkkua, kalaa ja laatikoita?

Napistelut on jääny nyt vähäksi aikaa. Sain jalkapohjan kalvojänteen tulehduksen. Odotan siihen kortisoonipistosta, sitten taas napistellaan :).
        Niin että muista sinäkin venytellä ja oikoa niitä koipiasi. Itse en aina muistanut ja tämän siitä sai :(.

• tuffe kirjoitti:

Ja kiitos sinulle kaikista rehdeistä kommenteista. Voi voi.. jos vaan kaikki osais puhua asioista suoraan niin kuin sinä, olis elämä paljon helpompaa. Heh, enkä nyt tarkoittanut tätä sun edellistä viestiä ;)

Hyvää Uutta Vuotta sullekin :) Vuff.. :))

Ehkä joskus tulee liian suoraan sanottua ja kirjoitettua. Jotakuta saattaa kirjoitukseni kovastikin loukata. Se ei kuitenkaan ole tarkoitukseni. Hosuessa ei aina tule tarkoin ajateltua miten asian ilmaisisi.

• tuffe
        Mariet kirjoitti:

Ehkä joskus tulee liian suoraan sanottua ja kirjoitettua. Jotakuta saattaa kirjoitukseni kovastikin loukata. Se ei kuitenkaan ole tarkoitukseni. Hosuessa ei aina tule tarkoin ajateltua miten asian ilmaisisi.

että sun kirjoitukset loukkaa. Kirjoitat kuitenkin niin empaattisesti.

• Kerttu keski-ikäinen

Onnea sulle :) Niinpä, anonyymisti tässä isketään juttua, mutta jos vaikka bussissa satutaan vieretysten, niin ei pukahdeta mitään. Tai jos joku sanoo jotakin, niin hänet leimataan "omituiseksi". Me ollaan sellasia - me suomalaiset :) Mutta hyvä näinkin, eikö?

• tuffe

tän viehätys juuri se että saat olla anonyymi. Saat olla ihmisten kanssa silloin kun sua huvittaa. Eikä mun tarvi nähdä kuinka ihmiset pyörittää silmiään mun jutuille ;))

• alkaa olla samoja oireita, (allekirjoittaneen rekisteröitykin) nettiriippuvuus on kohta kestänyt jo monta vuotta (yks on yks, kaks on jo monta ;) Taisin tosin tupsahtaa jo jouluaattona areenalle, Aleksi40:n tekstien houkuttelemana... terveiset A:lle.

Onnitteluni/osanottoni siis Tuffelle, ja kiitoksia palstan tason kohottamisesta männeen vuuvven osalta :)

terv. Eirek Olustelija

P.S. Joulu taitaa olla ohi, alan ylettyä jälleen näppäimistölle...

• tuffe

nyt alkoi siis se monen vuoden nettiriippuvuus, ollut jo pari päivää... :)))

Mukavaa on ollut myös lukea miehisiä näkökantoja tähän eloon, minusta olette olleet rohkeita. Aika vähän sellaista näkee, syyn saan varmaan hakea mm. peilistä.

• tuffe kirjoitti:

nyt alkoi siis se monen vuoden nettiriippuvuus, ollut jo pari päivää... :)))

Mukavaa on ollut myös lukea miehisiä näkökantoja tähän eloon, minusta olette olleet rohkeita. Aika vähän sellaista näkee, syyn saan varmaan hakea mm. peilistä.

puutteessa tulee kirjoiteltua kaikenlaista...

Tuskin muutaman syntymälörpän ukon tyhmänrohkeus sitä mummun peiliä säikähtää... ;)

Ehkä nämä tänne (vakavasti) kirjottelevat miehet ovat jo immuuneja naisille, tai sitten niillä onnettomilla ei ole enää mitään menetettävää? Muut motivaatiot tuppaavat hiukan paistamaan läpi. Ja sellaiset itsekkäät pyrkimykset - ne havaitaan ja seinään naulataan, kuten on saatu tuta moninaiset kerrat.

"... Jos et sinä, kukko, laula
        katkaisen minä sulta kaulan.
        Laula kukko, laula kukko..."

trad. (?)

• vaan tämä kaksoisolentoni ;) taitaa olla sulle vähän kade..
      Olet niin älykäs ja hauska. Ja kaikki tulee niin vaivattomasti!
      Mutta, tasan ei käy onnen lahjat ;)
      Oikeesti, kiitos sulle, ja mahtavan ihanaa tulevaa vuotta!

• tuffe

Vaude... taidan leikata näytöstä tän palan irti ja laittaa jääkaapin oveen kiinni :))

Tämä vaan näyttää vaivattomalta, näkisit tän kauhean moukarin jolla taon päätä... ja nyt yritän ympäripuhua itseeni että mun isot aivot mahtuu paremmin kun on vähän kuhmuja mitä täyttää :))

Sulla on ittelläs mukava huumori, sellainen joka laittaa suunpielet väräjämään kunnes huomaa hihittävänsä. Kikkailua sanoilla ja hymiöillä :))) Ja lyön vaikka vetoa ettet ole blondi :)) Oikein mukavaa tulevaa sinullekin :)

• MysNa

kiitos itsellesi, kaikesta hauskasta ja mielenkiintoisesta luettavasta, jota olet ainutlaatuisella tyylilläsi kirjoitellut :))

Vuoteen on todella mahtunut monenmoista elämän ja ihmis-suhteiden pohdintaa, iloineen ja suruineen...

Saitko ilmaisen nettiyhteyden, tai jonkun pokaalin? ;)

• tuffe

kun ei tullut mitään... vai onkohan nää harmaat päässä enirolta??

Todella tapahtumarikas vuosi on ollut sullekin. Ja onnellinen loppu :)

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

kun ei tullut mitään... vai onkohan nää harmaat päässä enirolta??

Todella tapahtumarikas vuosi on ollut sullekin. Ja onnellinen loppu :)

voi kyllä olla siitä puurokattilastakin?? :DDD

Niinhän sitä sanotaan: Vaikeuksien kautta voittoon!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      97
      962
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      898
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      728
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      531
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      496
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      487
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      476
    Aihe