Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus nuorempana taisin pari kertaa olla melkein alasti aamupalalla. Pikkuhousut oli jalassa. Enää en tekisi noin. Tai vannomatta paras.
03.11.2005 09:42
Kukahan mahdat olla? Etkö vähän raottaisi salaisuuttasi :)?
03.11.2005 09:22
Lyhyenläntä nainen ylettyykin sopivasti kainaloon. Ja helpompi halia ja suukotella ;).
02.11.2005 20:18
Mäkkärit ja pizzeriat on sinnekin levinneet. Elintaso nousee ja on varaa käyttää ravintolapalveluita. Nuorison paino-ongelmat tulee olemaan joidenkin vuosien kuluttua sielläkin ajankohtaisia.
02.11.2005 20:01
Kyllä, pitkäsäärisiä ovat ja tosi kauniit ja muodokkaat sääret onkin. Nuo naiset on nuorehkoja. Kun oikein mietin niin en ole paljon katukuvassa nähnyt 40-50:siä naisia.
02.11.2005 19:45
Anu Saagimko sanonut suomalaisista naisista totuuden. Kyllä kait se sitten on totta. Luulisi hänen tietävän ;).
Virossa useammankin kerran käyneenä on sanottava että onhan siellä upeita naisia. En pärjäisi heille vaikka en ulkonäöstäni valitakaan. Lyhyenläntä olen. Ja tissit *kurkistaa puseron alle* no, mukavastihan nuo vielä pompottaa. Jos ne alkaa kovastikin valahtamaan vatsan seutuville täytynee kysyä Anulta onko mitään tehtävissä.
Suomalaisista miehistä on sanottava että olette komeita, huomaavaisia, kohteliaita, ja olette kykeneviä ilmaisemaan tunteitanne. Parhaita miehiä olette.
02.11.2005 19:30
Noin minäkin tekisin. Ystäväsikin on varmasti päätökseesi tyytyväinen. Ei ole hänellekään mitään miellyttävää lukemista nämä kommentit.
30.10.2005 21:32
Sinuna jättäisin kyllä tämän asian täällä enempiä käsittelemättä. Itse tiedätte ja tunnette parhaiten toisenne ja tilanteenne.
Kommentit täältä vaan aiheuttaa lisää epävarmuutta ja epäilyttäviä mielikuvia.
Katsokaa itse kaikessa rauhassa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
30.10.2005 21:23
alkaa tuntua tuo poistouudistus. Minä en enää ikuna vastaa kuin puskiksien ja rekkaamattomien kirjoituksiin, nii.
30.10.2005 18:57
Keskustelupalstoilla on nyt mahdollisuus että saa omat viestinsä ja avauksensa poistaa. "Poista oma viesti" -tekstiä klikkaamalla saa omat kommenttinsa poistettua. Vaatii rekisteröitymistä ja rekisteröityneenä kirjoittamista.
30.10.2005 18:34
Avaukseen saattoi tulla joku sellanen kommentti josta NainenKirjoittaa loukkaantui ja silipas koko avauksen pois :(.
30.10.2005 18:26
Mitäs täällä tapahtui. Joku aika sitten näin Roolin vaihto-avauksen mutten sillä hetkellä ehtinyt tänne jäädä. Olisin vaihtanut rooleja hmmm...vaikka palomiehen kanssa.
30.10.2005 18:13
kun päinvastoin. Puskikset piristää. Tietyissä rajoissa.
28.10.2005 14:25
kahvia tuon vaniljasokerin kanssa. Olen juonut sitä tähän saakka ihan mustana ilman mausteita.
Paitsi juhlahetkinä lirautan vähän Vana Tallinnaa sekaan.
28.10.2005 13:54
koltis, unohdin sinut kun en ole pitkään aikaan sua täällä nähnyt. Olen aina lukenut kommenttisi.
Sinut hakisin sambaamaan. Karnevaalisambaa en osaa mutta eiköhän me siitä hieno karnevaalitanssi aikaan saada. Hilut ja helyt kaulaan ja lanteille ja eikun vispaamaan.
28.10.2005 13:48
Onnea isosiskon eka keikasta. Vaikka pikkuista ihan vähän jännittikin, mites oli iskän laita?
Jännittikö ihan täpöllä?
28.10.2005 13:40
tuo poisto-oikeus. Mutta uskon että kaikki käyttää harkintaa eikä lähde avaustaan tai kommenttejaan suinpäin poistamaan. Jos iskee möksmöks tunne, niin kone kiinni ja ulos. Tai jos on ilta niin sukellus peiton alle ja unta palloon. Yön yli nukuttuaan tilanne voikin tuntua erilaiselta.
Itse olen kyllä joskus päästäny sellasia ajatuspieruja että olisin toivonut tuota poistoklikkaus mahdollisuutta. Kun ei viitsi lähettää poistopyyntöä sefulle.
28.10.2005 13:38
Vieläkö ne boolit päässä surisee? Vai alkaako elämä voittaa? Nyt tiedät seuraavan kerran vähän varoa noita tupareita :).
Tottakai me halutaan sinut joukkoomme, kuten kaikki muutkin uudet ja vanhat. Sulla on niin hauska nimimerkkikin. Herättää mukavasti huomiota.
Pöhnästä huolimatta kivaa perjantaipäivää sinulle.
28.10.2005 10:12
lehtimyyjiä. Saavat varmaan kuulla luurista vaikka minkälaista ärinää ja luurin pauketta.
Itse vastaan heille kohteliaasti, hehän tekevät vain työtään. Ei minulla ole mitään syytä olla heille tyly, vaikka kuinka hermostuttaisi ainainen soittelu lehtitarjouksista.
27.10.2005 14:10
Omat pikkujouluni on vietetty omissa tiloissa. Mukavaa on aina ollu. Tanssitaan ja lauletaan, syödään ja juodaan.
Tänä vuonna juhlat jää väliin kun olen reissussa. Tällä kertaa ei tarvitse miettiä mistä löytyisi pikkujouluvaatteet.
27.10.2005 13:59
68 / 93