Juotko kahvisi alasti aamulla??

pksn-hki

Juotko kahvisi alasti aamulla ja haet aamukahville lehdet/lehden alastomana?

34

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska

karvakahvit ja luen alasti sen aamun karvalehden. Menen vielä illalla Karvakannelmäkeen soittamaan karvakannelta alastomana. Sitten menen karhunjahtiin Reisijärven rantaan alastomana karvatuppo suussa.

• Tissit roikkus

kahvikupis, ja se ei oo estetttistä
      Jos hakisin lehen aamul alasti nii naapurit sais sydärin :-DD

• Joskus nuorempana taisin pari kertaa olla melkein alasti aamupalalla. Pikkuhousut oli jalassa. Enää en tekisi noin. Tai vannomatta paras.

• Herra_X

juo.

• Herra_X

... juo.

• Herra_X
        Herra_X kirjoitti:

... juo.

En juo.

• nakuna
        Herra_X kirjoitti:

En juo.

vähemmälläkin

• Herra_X
        nakuna kirjoitti:

vähemmälläkin

Ajattelin varmistaa ettei jää epäselväksi.

• Herra_X
        nakuna kirjoitti:

vähemmälläkin

... etkös sinä ole sama henkilö kuin tuo puhuri? Käytä reilusti omaa nikkiäsi :)

• nakuna
        Herra_X kirjoitti:

... etkös sinä ole sama henkilö kuin tuo puhuri? Käytä reilusti omaa nikkiäsi :)

täällä jokainen kirjoittaa ihan millä nimimerkillä haluaa

• puhuri
        Herra_X kirjoitti:

niin luulet? Ei se ole sama ku minä. Minä käytän reilusti omaa nicciä.

• Herra_X
        nakuna kirjoitti:

täällä jokainen kirjoittaa ihan millä nimimerkillä haluaa

Minä en voi kirjoittaa millä tahansa nimimerkillä. Kaikki parhaat on rekattu, joten täytyi tyytyä tähän.

• nakuna
        puhuri kirjoitti:

niin luulet? Ei se ole sama ku minä. Minä käytän reilusti omaa nicciä.

en ole vielä kerinnyt rekata tätä, mietin vielä tämän päivän

• puhuri
        nakuna kirjoitti:

en ole vielä kerinnyt rekata tätä, mietin vielä tämän päivän

Se reiluus-ilmaus tuli tolta Herra X:ltä.

• puhuri

Mä juon aamukahvini vasta töissä, että en oikein ilkeä alasti.

• kuulu

tapoihin. Edes aamukahvi. Enkä tilaa aamulehtiä.

• Jokiska

silloin kun juon sen vuoteessa.

Kylmä tuoli paljaan pyllyn alla tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta. Harvemmin on noina nakuaamukahvihetkinä tullut lehteä lueskeltua...

• T-paita

riisua aamukahvia ja lehteä varten?
      Yöpaita yllä tietenkin.

• raappahousut

Riippuu lehdestä mitä lukee ja kahviseurasta...

• suomalaisista

nukkuu alasti, siitä on luentavaa siirtyä juomaan kahvia alastomana. ;)

• niinkään
        suomalaisista kirjoitti:

nukkuu alasti, siitä on luentavaa siirtyä juomaan kahvia alastomana. ;)

nimittäin tapaan nukkua alasti mutta tulee sitä aina muiden heräämisrutiinien mukana pukeuduttua ennen pöytään siirtymistä. Mutta toisilla voi olla toiset rutiinit.

• täh?

tällaisella tiedolla, pervo?

• perhantilainen

taidan juoda, joku perskules on nylkenyt mun nahan ja nyt se on Jermun tankissa.

• Rudi

Kerran kun sattui niin iloisesti, että menin aamulla hakemaan aamulehteä kadunvarren postilaatikosta ja tutustuin siinä samalla hiljakkoin naapurustoon muuttaneeseen rouvaan joka oli koirankusetuslenkillä. Olin herännyt reippaat kolme minuuttia aiemmin, joten hyvin levänneenä huomasin tuon naisen hänen ollessaan kahden metrin päässä vieressäni. Ilmeestään päätellen hänkin yllättyi kovasti, mutta alkoi kuitenkin huomenien toivotusten jälkeen kysellä, että kauanko olemme alueella asustelleet. Vaikka noin yleisellä tasolla vihaan puhumista aamun ensimmäisen tunnin aikana, jutskailimme siinä niitä näitä hyvän tovin, ja toivottelin naikkosen sydämellisesti tervetulleeksi naapuriksi.
      Hän sitten jatkoi matkaansa rekkunsa kanssa ja minä kaivoin lehden laatikosta samalla huomaten, että avoinna olevan aamutakkini alla ei nyt sitten tällä kertaa näkynytkään boxereita.
      Siinä sitä oli tullut rupateltua kamat leväällään vieraan naisen kanssa ja taas kerran olin näyttänyt kykyni ensivaikutelman mestarina...

• puhuri

Terve, Rudi. Sä oletki ollu kadoksissa pitkään. Yksin olen joutunu näille rokkia vääntämään täällä. Hyvä ku on kadonnu löytäny takaisin.

• Rudi
        puhuri kirjoitti:

Terve, Rudi. Sä oletki ollu kadoksissa pitkään. Yksin olen joutunu näille rokkia vääntämään täällä. Hyvä ku on kadonnu löytäny takaisin.

Tähän väliin oli hyvä parit viestit tuikata kun ei näytä nyt olevan isompaa vääntöäkään käynnissä.
        Fiilishän on hyvä. Ja huomenna juhlitaan kuolleita, että niinku paranee vaan..

• puhuri
        Rudi kirjoitti:

Tähän väliin oli hyvä parit viestit tuikata kun ei näytä nyt olevan isompaa vääntöäkään käynnissä.
        Fiilishän on hyvä. Ja huomenna juhlitaan kuolleita, että niinku paranee vaan..

Sataa tihuuttaa ja kuolemahan on osa elämää. Jippii!

• Angiina

Luen parhaillaan Kyllikki Villan kirjoittamaa matkapäiväkirjaa nimeltään Vanhan rouvan lokikirja. Se kertoo Kyllikin matkasta puolalaisella rahtilaivalla Atlantin yli Etelä-Amerikkaan. Se, mikä tuntuu oudolta on, että paatissa matkustaa myös saksalainen nuorimies Rudi. Ja vaikka Kyllikki on ottanut Rudista oikein valokuvankin ja tällännyt yhdelle sivulle, niin musta vaan koko ajan tuntuu, että nyt se Kyllikki kyllä skoijaa - että ei se sen Rudi voi mikään oikea Rudi olla. Asetelma horjuttaa mun perusturvallisuutta.

• Rudi
        puhuri kirjoitti:

Sataa tihuuttaa ja kuolemahan on osa elämää. Jippii!

...kuolla, sanoo laulu. Varsinkin urhona.

• Rudi
        Angiina kirjoitti:

Luen parhaillaan Kyllikki Villan kirjoittamaa matkapäiväkirjaa nimeltään Vanhan rouvan lokikirja. Se kertoo Kyllikin matkasta puolalaisella rahtilaivalla Atlantin yli Etelä-Amerikkaan. Se, mikä tuntuu oudolta on, että paatissa matkustaa myös saksalainen nuorimies Rudi. Ja vaikka Kyllikki on ottanut Rudista oikein valokuvankin ja tällännyt yhdelle sivulle, niin musta vaan koko ajan tuntuu, että nyt se Kyllikki kyllä skoijaa - että ei se sen Rudi voi mikään oikea Rudi olla. Asetelma horjuttaa mun perusturvallisuutta.

...koskaan käyny Etelä-Amerikassa, mutta vielä joskus käyn. Että siinä mielessä voit unohtaa huolesi.

Saksalaisia sukujuuriakaan en omaa, ja en tunne ketään Kyllikkiä,jos ei nyt Kylli-tätiä ja Nyrkki-Kylliä lasketa.
        Sun ei siis tarvi olla yhtään huolissas perusturvallisuudestas ei.
        Sen sijaan se, että nuori nainen lukee Vanhan rouvan lokikirjaa vainajienpäivän aattona, aiheuttaa kyllä täälläpäässä hiukka huolenpoikasta.

• puhuri
        Rudi kirjoitti:

...kuolla, sanoo laulu. Varsinkin urhona.

mutta ELÄMÄ ON, sano DNA:n poika.

• Angiina
        Rudi kirjoitti:

...koskaan käyny Etelä-Amerikassa, mutta vielä joskus käyn. Että siinä mielessä voit unohtaa huolesi.

Saksalaisia sukujuuriakaan en omaa, ja en tunne ketään Kyllikkiä,jos ei nyt Kylli-tätiä ja Nyrkki-Kylliä lasketa.
        Sun ei siis tarvi olla yhtään huolissas perusturvallisuudestas ei.
        Sen sijaan se, että nuori nainen lukee Vanhan rouvan lokikirjaa vainajienpäivän aattona, aiheuttaa kyllä täälläpäässä hiukka huolenpoikasta.

... minun nauraa hetki onttoa tekonauruani. Vai, nuori?! Et kai sä taas vaan ole unohtanu niitä sun röntgenlasejas, joilla näkee maailman ääriin, sinne yöpöydälles? No, älä nyt keuhkoo... Nostat vähän sitä Aamulehden kulmaa, niin sieltä ne löytyy. Ja sitten katsot uudemman kerran. Kyllikki on se, jolla on enemmän tukkaa.

• Rudi
        Angiina kirjoitti:

... minun nauraa hetki onttoa tekonauruani. Vai, nuori?! Et kai sä taas vaan ole unohtanu niitä sun röntgenlasejas, joilla näkee maailman ääriin, sinne yöpöydälles? No, älä nyt keuhkoo... Nostat vähän sitä Aamulehden kulmaa, niin sieltä ne löytyy. Ja sitten katsot uudemman kerran. Kyllikki on se, jolla on enemmän tukkaa.

Kyllä mää teitit tunnistan. Ja tosta iästä vielä, että sillä ny ei oo niin kauheesti merkitystä. Ellei sitte satu oleen juusto.

• Angiina
        Rudi kirjoitti:

Kyllä mää teitit tunnistan. Ja tosta iästä vielä, että sillä ny ei oo niin kauheesti merkitystä. Ellei sitte satu oleen juusto.

Kyllikki on muuten eilen rantautunu jonnekin Etelä-Amerikkaan. Satamakaupungin nimi on Recife. Mutta niillä on siellä just nyt niin kamalan kuuma (yli 30 astetta), ettei Kyllikki jaksa lähteä kaupunkiin viemään kirjeitä ja kortteja Suomeen lähetettäväksi. Rudi tarjoutuu auliisti (niin tässä lukee) viemään postin. Niin että varmaan toi Kyllikinkin Rudi on ihan kiltti.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe