Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tekstiviestien lähetyksessä pitää olla tarkkana että menee oikeaan osoitteeseen. Kiireessä saattaa tulla valituksi väärä numero.
27.10.2005 13:51
Tervetuloa päiväkahville tai päiväteelle.
Itse juon enimmäkseen teetä. Kahvia olen opetellut juomaan vasta viitisen vuotta. Pahaa se on mutta pakko opetella juomaan, kun ei viitsi kylässä vaivata teetä tarjolle.
27.10.2005 13:46
Jesss, tanssi on intohimoni. Lukaisin tämän avauksen jo eilen illalla, mutta olin niin väsynyt etten jaksanut tanssia. Tänään taas jaksan.
Valssia haluaisin liidellä Waffen, Rudin, Massen ja Ajomiehen kanssa. Myös Sedän tuolta viiskymppisistä hakisin valssille.
Tangoa taivuttelisin jokisen, Maxin, NorMixin ja Tukkiksen kanssa.
Jermun kanssa rokattaisiin. Muutama akrokuvio alkuun. Hyppäisin Jermun syliin ja siitä Jermu kippaisi minut olkapäänsä yli lattialle ja sieltä takakautta nykäisee minut haarojensa välistä eteen. Ja siitä jatketaan jalkoja ja lantiota vispaten Rock around the clockin tahtiin.
Puskiksien kanssa mentäis tulista salsaa lanteet keinuen.
KuKa Romppaisen istuttaisin suureen nojatuoliin. Tanssisin hänen edessään itämaista tanssia, hitaita ja villejä rytmejä, lantion iskuja ja keinuntaa hyväksi käyttäen.
Toivottavasti en unohtanut ketään miespuolista tanssittaa.
Lopuksi hakisin ihan kaikki letkajenkkaan, Taikis saa vetää letkaa.
27.10.2005 11:31
Olen sangviinikko. Vilkas, avoin, hellä ja tunteellinen. Ja lisäksi paljon muuta :).
26.10.2005 09:11
Tuleeks tästä hommasta mitään. Sinä vaan haistelet tappeluksia. Oon odottanu täällä kontissa vuorokauden. En enää odota yhtään. Lähden pois. Moikka.
12.10.2005 11:47
Luulin että Piia 3v oli Jermu.
12.10.2005 11:43
Waffe, senkin koltiainen *nauraa*. En ikimaailmassa olis arvannu sua The Voiceksi. Täytyy sanoa että henkeäni jouduin pidättelemään kun Voicen kirjoituksia luin :). Aikamoisen sähäkkä provo kisaideasi olikin. Yllättänyt olet kyllä ennenkin. Eli jatkossa olet visusti tarkkailun alla.
Mainiosti NK tuon provon kuitenkin kesti. Kymmenen pistettä myös hänelle.
12.10.2005 11:41
virkistystapahtumaa varten ehdottomasti hunajaa. Kaffeeseen tietty. Ja vaniljakastiketta piirakan kanssa...no sen omenapiirakan kanssa tietennii tai mustikkapiirakan kanssa. Jermu leipoo.
10.10.2005 20:39
kyllä välillä sinnekin ;). Ovella meinaan kyllä aina saada sydärin kun on punainen varoitus edessä että sisältö ei ole lapsille sopivaa ja olenko yli 18-vuotias.
10.10.2005 20:33
Nukkuuko naiset ja miehet samassa kontissa vai halliko se nyt oli, vai onko eri loossit? Entä onko suihkutilat samat?
Entä miten siivous- ja ruoanlaittovuorot jaetaan. Pääseekö missään vaiheessa ulkoilemaan?
Miten säännöstellään juomapuoli ettei suuurimmat rohmut juo kaikkea?
Minkäslaisia virkistystapahtumia olet ajatellut sinne? Jotain kisailujako vai jotain muuta tylsyyden estämi-seksi?
Ollaanko me kauan siellä?
Hitsi, kylläpä täällä on hauskoja juttuja.
Ja nyt käymään kotona ennenkuin suljetaan konttiin.
10.10.2005 19:01
Ai tämmöstä Ruti kyselee. Kyllä ihan sinunkin takia me naiset meikataan. Kohtuullinen silmämeikki esimerkiksi suurentaa silmiä ja tuo ne esille paremmin, kyllä siinä sitten kelpaa luoda katseita ja hymyjä sinulle.
09.10.2005 16:47
luin, tarkoititko sitä?
09.10.2005 16:37
Kiitos Pirre iltapäivän makeista nauruista :).
09.10.2005 15:45
Olenkin odottanut koska taas kirjoitat näitä tarinoita tai jatkokertomuksia.
Näitä on kiva lukea. Kirjoitustesi helmiin kuuluu ehdottomasti myös "Ohdake ruusutarhassa" (olikohan se otsikko noin).
09.10.2005 15:11
tuo ihminen. Vaikka kuinka sydänsurujen jälkeen ajattelis, ettei enää anna itsensä rakastua kun murhetta siitä kuitenkin seuraa, niin eikös se ihmisen kaipaus toisen luo jo kohta taas aja liikkeelle.
Kumma juttu sekin että päihtyneenä tuntuu että kaikki on niin mukavia ja kauniita.
08.10.2005 23:58
Naisten ja miesten eriarvoisesta asemasta ei voi länsimaissa puhua, mutta valitettavasti on maita joissa eriarvoisuus räikeästi korostuu. Mutta ei siitä sen enempää.
Asiasta toiseen. Miehet on miehiä ja naiset naisia. Molemmat yrittää miellyttää toisiaan. Sinäkin Jermukka oot kova poika lirttailemaan, kaikki flirttailee, tietämättäänkin, ja tykkäät kun naiset lirttailee sun kanssa, elä yhtään kiellä ;).
Me naiset laitetaan sitä pakkelia naamaan senkin takia että miellytämme teidän miesten silmää siellä terasseilla ja ravintoloissa. Ei se hukkaan mene.
08.10.2005 23:38
Luin muutaman novellin lisää. En oikein tykännyt, liian karskia tekstiä minulle.
Minuun vetoaa enemmän MillaNin teksti.
Äh, kun olen sellainen romantikko.
08.10.2005 23:13
Minua tietenkin miellytti myös tuo tanssiosuus.
Ja se että tarina lähti liikkeelle siitä flirtistä.
En voi kieltää etteikö mielikuvat alkanu villisti lentää ;).
On tää ihmisen seksuaalisuus aika merkillistä, mielikuvistakin saa aikamoisen nautinnon.
08.10.2005 23:01
Menikö paljonkin aikaa ;). Laitoin sinne pari pientä kommenttia, muutama sekuntti meni siinä yliaikaa.
08.10.2005 22:56
Naisillahan tuo kaikki alkaa yläpäästä. Eli suora flirtti, katseet, kosketukset, hipaisut, kuumat tanssit... siitä se alkaa, vaikka tutunkin kumppanin kanssa.
08.10.2005 22:52
69 / 93