Nainen istuutui baarijakkaralle pakaroiden hipaistessa miehen reittä. Mies katsoi naista hymyillen ja kysyi, voisinko tarjota neidille jotain juotavaa? Nainen katsoi miestä silmiin, tummat pitkät ripset ja siniset silmät katsoivat naista tarkkaavaisesti. Kiitos, nainen sopersi hiukan hämmentyneenä, vodka tuoremehulla. Tarjoilija toi juomat, mies maksoi ja antoi lasin naiselle sipaisten samalla tämän sormia. Nainen tunsi kuumien aaltojen käyvän lävitseen.
Orkesteri soitti hitaita ja mies veti naista lähemmäksi. Vartalojen myötäillessä toisiaan he tunsivat toistensa kiihottuvan. Mies vetäytyi irti naisesta ja meni orkesterin luokse, keskusteli heidän kanssaan ja tuli takaisin naisen luokse hymyillen salaperäisesti. Nainen katsoi kysyvästi, mutta mies ei sanonut mitään, veti naisen lähemmäksi ja musiikki alkoi soida. Ei, nainen huudahti, ei tätä nyt, mutta ei mahtanut mitään kun mies vei naisen kuumaan tanssiin lambadaan tahtiin. Lanteet keinuivat villisti samaan rytmiin, huulten sipaistessa välillä toisiaan, nainen ja mies elivät ja tanssivat vain toisilleen.
Tanssin päätyttyä mies saattoi naisen pöytään, käsi kevyesti naisen lantiolla. Kevyt sipaisu poskelle naisen istuutuessa pöytään, nainen ajatteli mielessään, mihin tämä ilta vielä johtaa.
Mies katseli naista, nainen vastasi katseeseen. Sanoja ei tarvittu, yhdessä he nousivat, kävelivät narikkaan ja ajoivat taksilla naisen kotiin. Nainen pyysi miestä istumaan sohvalle ja meni tekemään heille drinkit. Takaisin tullessaan nainen laittoi musiikin soimaan vaimeasti taustalle ja istui miehen viereen ojentaen lasin hänelle. Mies maistoi juomaa, laski lasin pöydälle ja sanoi, mennään makuuhuoneeseen. Matkalla makuuhuoneeseen molemmat riisuivat toisiaan kiihkeästi suudellen ja sänkyyn päästyään nainen yllättäen irrottautui ja sanoi miehelle, odota, en viivy kauan.
Nainen tuli takaisin, asetti pullon yöpöydälle ja pyysi miestä olemaan paikallaan. Nainen hyväili miestä kaulalta, kädet siirtyivät rinnalle, vatsalle, alaspäin matkalla nainen sipaisi kevyesti miehen kiveksiä, mies äännähti, nainen jatkoi hyväilyä, siirtyi alhaalta ylöspäin. Huulet kohtasivat toisensa, kiihkeästi toisiaan suudellen, naisen ollessa miehen päällä tuntien miehen elimen kovuuden ja kiihkon. Nainen irrottautui miehen sylistä, otti pullon yöpöydältä ja puristi siitä kädelleen pienen annoksen. Mies katseli naista, hunajaa, mies voihkaisi nähdessään mitä nainen aikoi. Nainen siveli miehen rintaan hunajaa, suudellen ja kielellään näykkien nainen alkoi käydä miehen vartaloa läpi. Mies oli kiihkosta tuskissaan, mutta nainen ei antanut miehen koskettaa itseään. Hän sipaisi hunajaa miehen kovaan kaluun, kiveksiin, otti kalun huuliensa väliin ja nuoli hunajan. Mies äänteli ja voihki, pyysi naista lopettamaan, mutta nainen jatkoi, siveli hunajaa miehen vartaloon, asettui miehen päälle lantiota keinuttaen, nuoli kielellään hunajaa miehen vartalolta, etsi kovana sykkivän kalun ja työnsi sen lantiota liikuttaen sisäänsä. Siveli miehen huulille hunajaa ja suuteli kiihkeästi vartalon samalla rytmikkäästi keinuen ylös, alas. Älä lopeta, mies huohotti, vastaillen naisen keinuntaan näykkien samalla naisen kovia nännejä, älä lopeta, voih, miten hyvältä tuntuu! Nainen jatkoi rytmikästä keinuntaa, tunsi kuinka miehen hengitys alkoi tiheentyä ja samassa molemmat vartalot räjähtivät huumaavaan orgasmiin. Sykkivinä he painautuivat toisiaan vasten ja antoivat orgasmien vavisuttaa vartaloitaan.
Mies otti naisen kasvot käsien väliin, suuteli ja sanoi, mitään näin ainutlaatuista en ole koskaan kokenut. En minäkään, nainen hymyili painautuen miehen kylkeen heräten aamuaurinkoon samasta asennosta, mies vierellään.
Flirtin seuraamukset
5
11516
Vastaukset
- 20wMies
Mutta näkee että kirjottaja oli nainen jo heti alussa vaikkei nimimerkkiä olisi tsekannutkaan,eli toi oli tosi romantiikkapainotteista(tunnelman kuvailemiseen käytetään enemmän sanoja kuin itse asiaan).Melkein liikaa miehille,ehkä?
Seksiähän et kuvaillut juurikaan,olisin itse miehenä kuitenkin antanut oraalihoitoa neidollekin..? Entä mihin mies laukesi,naisen sisäänkö(?!)? Tod.näk olisin ainakin itse halunnut kokeilla muitakin asentoja kuin ratsastusta..Siis ylipäänsä aika vähän seksiä loppujenlopuksi :/- MillaN
...me naiset olemme romantiikannälkäisiä ja ehkä näissä kirjoituksissa häveliäämpiä kuin miehet.
Tarinan nainen halusi olla tavallaan dominoiva osapuoli ja siksi miehen osuutta ei korostettu.
Jaa...että mihin laukesi, no tietysti naisen sisään.:)
Naisillahan tuo kaikki alkaa yläpäästä. Eli suora flirtti, katseet, kosketukset, hipaisut, kuumat tanssit... siitä se alkaa, vaikka tutunkin kumppanin kanssa.
- MillaN
...uskalsit tulla kommentoimaan.:D
Muut käy vain salapäiten kurkkimassa.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466