Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just maanantaina oli tilanne jossa ei olisi pitänyt avata sähköpostia sopimattomalla hetkellä.
Asiakasta odotellassani kävin kurkkaamassa sähköpostiani. Työkaverini oli laittanut kaikille kyselyn kuka on hänen taakseen tuonut repun, kenen se on ja mistä löytynyt. Se nimittäin haisee niin kovasti.
Repesin totaalisesti. Kuka enää kehtaa mennä sanomaan että se on mun reppu, kun kaikille on menny kysely kenen tuo haiseva reppu on. Mitä sitten lie sisältänytkään.
Silmät naurun kyynelistä märkänä kättelin sitten asiakasta ja yritin pinnistellä asiallisen ilmeen kasvoilleni.
21.04.2005 14:00
Tuli ja vesi suhde ei taida tosiaankaan olla niitä helpoimpia suhteita.
Mutta tulisko kahdesta tulimerkistäkään mitään. No rakkaus varmaan roihuaisi liekkeihin, köh.
15.04.2005 09:48
Huhhuh, olipas mielenkiintoista luettavaa. Aika rämäpäinen tuo oinasmerkki, ihan kaikkea en kylläkään tunnusta. Ja onhan tuo ikäkin kummasti rauhoittanut tätä tulisielua.
14.04.2005 21:24
Olen avoin, sydämellinen oinas ja temperamenttinenkin.
Mitäs minä nyt teen kun kaksi rapumiestä on minuun ihastunut? Mitäs siihen sanoo horoskooppiennustaja?
14.04.2005 19:56
Näin aikaisinko Aleksi ja Kallekin häippäsee kesälaitumille. Eihän vielä ole Vappukaan.
Olis ollu kiva jos olisitte vielä meitä kanasia kiusannu. On ollu niin mukavaa lukea teidän kommenttejanne. Tuo pikku Kallekin on niin ihana kun se kyselee kaikenlaista.
Hmmm... oliskohan romantiikkaa ilmassa...
Toivottavasti kuitenkin ikävä yllättää silloin tällöin ja näemme teidät täällä kukkoilemassa.
Mukavaa kesää Aleksi ja Kalle!
14.04.2005 10:08
Kyllä tuo aika tuntuu lentävän, kevät tulee kohisten, parin viikon päästä on Vappu ja sitten kohta juhannus ja pian on kesä ohi.
Ettet vaan olis liian kriittinen tuon painosi suhteen. Saahan sitä pyöreyttä vähän olla.
Olen huomannut että pyöreämmät naiset näyttää nuoremmilta. Ei tule ne rypyt niin näkyviin. Sulla nyt ei vielä niistä rypyistä ole huolta kun olet niin nuori.
Ja paremmin hormoonitkin toimii kun on vähän pyöreyttä ;).
Vuokrasin mökin viikonlopuksi, sinnepä suuntaan nauttimaan hiljaisuudesta.
14.04.2005 09:59
Korjaan, siis se hyppy uima-altaaseen oli hyppytelineen kolmannelta tasanteelta, eli viidestä metristä.
12.04.2005 08:33
Ehei Waffeni, vaikka yllytyshullu olenkin en kerro niitä tempauksiani. Ei ne kyllä mitään pahoja mokia ollu, mutten ehkä enää niitä tekisi.
No yhden tapauksen voin kertoa. Joskus nuorempana hyppäsin uimahallissa kolmesta metristä jalat edellä ( pää edellä en osaa enkä uskalla hypätä ), bikinin olkaimet luiskahti olkapäiltäni ja tissihän siinä ehti vilahtaa ennenkuin molskahdin veteen.
Missäs viipyy sinun juttusi? Kerro, kerro, jookos. *yllyttää kans*
11.04.2005 22:27
Voi kiitos taikis, olipa kiva pieni viesti.
Kiirettä pukkovaa niin kovasti. Töissä olen vielä mutta nyt lähden kyllä kotiin.
Mukavaa illan jatkoa sinullekin niissä muissa hommissa ;).
11.04.2005 19:56
Kyllä sinä maxi sitten osaat kiduttaa meitä naisia näillä aistillisilla tarinoillasi.
Milläs nämä väristykset ja veren kohinan suonissa sais nyt rauhoitettua.
Tässäkin tarinassa on sitä hehkua joka iskee suoraan naisen sieluun. Oh, miten erogeeninen alue tuo niska ja kaula onkaan.
Kiitos maxi tästä kauniin surullisesta ja tuskaisesta tarinasta.
11.04.2005 19:48
Nyt ei ole kyllä pokkaa paljastaa niitä kaikkein hulluimpia juttuja. Nuorena tuli hölmöiltyä kaikenlaista.
Viime pikkujouluista olen saanut kyllä kuulla kun rockasin työkaverini kanssa ja ykskaks hän nostikin minut syliinsä ja taivutti alaspäin ja otteeni ei pitänytkään ja pääni kolahti lattiaan.
Poikani on perinyt ilmiselvästi äitinsä hulluuden.
Pari vuotta sitten heinäkuussa hän oli löytänyt jostain Hesan roskiksesta sukset ja hiihteli niillä keskellä kesää pitkin Mannerheimintietä kaverijoukon kannustaessa. Japanilaisilla turisteilla oli ihmettelemistä kerrassaan ja videokamerat surisi.
11.04.2005 19:34
Mutta en taida kehdata niistä kertoa. Yritän muistella päivän aikana jotain joka olis julkaisukelpoista.
11.04.2005 10:25
on taas mulla kun luen tätä ihanaa tarinaa. Kuinka osaatkin niin hellyttävästi kirjoittaa näistä sinun pienistä aarteista. Olenkin kovasti odottanut koska taas kirjoitat, tykkään näistä niin paljon. Kiitos!
11.04.2005 10:04
Kyllä katsoin ja tykkäsin. Jari oli hoikistunut ja oli oikein söötin näköinen. Hänessä on lavakarismaa ja hän osaa ottaa yleisön ja liikkua estradilla.
Katri-Helenan pukuja ihailin.
09.04.2005 21:31
Heheh, minäpä olin hereillä myöhempään kuin sinä.
Hiippailin täällä vielä 02.10 ja kuuntelin latinolevyjäni.
Aamulla en kyllä ollut pirteä, siinä voitit sinä.
09.04.2005 18:43
että katseeni kääntyy väkisinkin sinne missä kulkee kalju tai sänkitukkainen mies. Ei mahda mitään. Heissä on jotain uskomattoman puoleensavetävää. Lähietäisyydelle päästessä katson miehen leukaa. Ja tekisi niin mieli kosketella ja suukotella sitä ;).
No tosiasiassa ei niillä hiuksilla mitään väliä ole minkälaiset ne on tai onko niitä ollenkaan.
Kyllä se on se kokonaisuus mikä tekee miehestä sexyn.
09.04.2005 18:32
Nyt kun Matti Vanhanen on vapaa, Tanjasta ja Matista vois tulla pari. Olen aina ajatellut että he sopisi yhteen. Siinäpä olis Suomelle edustava presidenttiparikin. Tämä siis vain oma mielipiteeni.
09.04.2005 18:21
Ihan ykskaks yllättäen päätin hemmotella itseäni hiljaisuudella. Vuokrasin mökin viikonlopuksi, menen sinne parin viikon päästä. Syksystä lähtien on ollu menoa ja meninkiä. Töissä on kiirettä. Talvella olen huiskinut tuolla rinteissä. Nyt olen ansainnut tuon rauhallisen viikonlopun.
Toinen juttu on se että säästän rahaa sitkeästi matkaa varten. Matkahaaveeni on Kuuba. Jospa se joskus tulevaisuudessa toteutuisi.
04.04.2005 22:42
Öh... siis mitä voin vinkaista kaverille... valita fifty-sixty vaihtoehdot... Jermuseni, en ymmärrä... Liittyykö tuo tappeluksiin? En mie tappele. Hoida sinä vaan ne hommat minunkin puolesta.
04.04.2005 18:40
No kiitos kun sinä et möksähtänyt. Tiedäthän meidät naiset, olemme niin suloisia ja ihania, mutta ah, niin äkkiarvaattomia möksäämään.
Eikä sulla ole mitään syytä olla pahoillasi.
Mielenkiintoinen avaushan se oli.
04.04.2005 18:35
85 / 93