Vanhuksia ootte

sini

Tähän aikaan kaikki nukkumassa. Minä tyttö se vaan täällä karaokea laulelen ja maallisia asioita ajattelen. Ja huomenna olen pirteä kuin peipponen.
Ei teistä ole ees keskustelukumppamiksi, ja tiedän miksi. Teitä vaivaa se ikäkompleksi. Ei muka olla enää nuoria, ja huomenna riittää taas huolia.
Mutta minua eivät huolet paina. Olen valmiina aina.
Elämän vastaanottamaan.
Joten hyvät huomenet teille, tervetuloa taas aamukaffeille. :=)))

16

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plunger

En ole nukkumassa! En laulele karaokea, mutta huomenna lupaan olla pirteä kuin peipponen myös.

Minua ei oma ikä vaivaa, se vaivaa muita ja ennen kaikkea työpaikalla niitä suuria johtajia, jotka tahtovat väkeä vähentää.

Aamukaffeille toivot, minä juon teetä!

• sini

minäkin teen ystävä, en kahvia mä janoa. Mutta nyt Sininkin täytyy tunnustaaa, et sänky mua puoleen vetää. Mutta mene sinäkin Plunger nukkumaan, jos aiotaan huominen taas pirteenä aloittaa. *haukotus*
        Mä luovutan. Voiton saat sinä. :=)) Öitä.

• Tytteli,53wee
        sini kirjoitti:

minäkin teen ystävä, en kahvia mä janoa. Mutta nyt Sininkin täytyy tunnustaaa, et sänky mua puoleen vetää. Mutta mene sinäkin Plunger nukkumaan, jos aiotaan huominen taas pirteenä aloittaa. *haukotus*
        Mä luovutan. Voiton saat sinä. :=)) Öitä.

Juuri kun avasimme uuden viinipullon!

• plunger
        Tytteli,53wee kirjoitti:

Juuri kun avasimme uuden viinipullon!

Siemailette joukolla? Minkä merkkistä, minkä väristä, minkä maalaista?

• Joku nikki
        plunger kirjoitti:

Siemailette joukolla? Minkä merkkistä, minkä väristä, minkä maalaista?

Barbera d´Asti

• pullukka

ei sitä tässä iässä vielä nukuta tähän aikaan....hih

• TaikaröNsy

.."Sellainen kuin sinä olet,minä olen ollut.Sellainen kuin minä olen, sellaiseksi sinä tulet" kaikki me vanhenemme yhtaikaa....lienetkö hienosti heittänyt tuon" maallisia ajattelen" ja oletkin paljon syvällisempi olento kuin annat ymmärtää..kippis..pikku-Sini

• sini

sieltä petin pohjalta. Nyt siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Minulla jo imuri käy kuumana täällä.
      Enkä nyt jouda tässä netissäkään istumaan. On nimittäin muutakin tekemistä. Työn iloa teille kaikille :=))

• yopollo

kun ei edes sänky pala. Ja luuta ylirasittunut koko yön lentämisestä, otetaan mieluummin rennosti.......

• Imurikauhu

Aina sen imurinsa kanssa lauantaiaamuisin hyörimässä!

• Mari

Sini kun tulet tähän ikään, lopulta heräät ja huomaat eläväsi elämäsi parasta aikaa. Muista silloin omia sanojasi.
      Et onneksi niitä unohda koskaan kun ne tänne kirjoitit. Tulet huomaamaan tunteet eivät vanhene milloinkaan vain kuori herkästi rapistuu. Mitä kauniimpia ajatuksia sinulla on sitä kauniimmaksi muutut. Ajatuksen voima on ihmeellinen. Kaunein valokuva minkä olen nähnyt on kaksi onnellista vanhusta . Toivon sydämessäni että sinäkin tulet kerran kuvatuksi harmaissa hapsissasi.

• sini

Totta puhuen olen ihan ikäisteni palstalla. Tarkoitinkin tuolla avausellani vähän eri asiaa.
        Enemmän ehkä sitä sisäistä ikää. Ulkokuorihan rapistuu koko ajan,mutta mitä kukanenkin on sisältä.
        Minä kun taidan olla ikuinen lapsi, vaikka nainen olenkin (kuulee kyllä usein sanottavan, että vain miehet ovat ikuisia lapsia).

• HoneyLoveN

Vanhempani ovat tämän ikäisiä, mutta silti avauksesi oli aika ilkeämielinen. 50 v ei todellakaan ole vanhuksia. Eikä iällä ole merkitystä keskustelukumppanuuteen, tai nyt valehtelin. Kyllä sillä sittenkin on. Itse ainakin olen tullut aina toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa.

• Heheh, minäpä olin hereillä myöhempään kuin sinä.
      Hiippailin täällä vielä 02.10 ja kuuntelin latinolevyjäni.
      Aamulla en kyllä ollut pirteä, siinä voitit sinä.

• sini

minä nyt menin nukkumaan, kun juomat loppui. Mutta ens kerralla ostan juomaa sen verran enemmän, että valvon ja laulelen aamuun. Sulla tais olla sitten tarpeeks sitä neuvoa antavaa?
        En olis ollut aamulla pirteä, mutta oli pakko.
        Tuli luvattua mennä tekeen aamulla yks juttu.:=)))

• 55v

vaiikäpaina.eipä sinun varmasti tarvitse tehdä töitä aamukahdeksasta iltaan klo18ja viikonloput klo02.siitä huolimatta jaksan olla pirteänä aamusta iltaan,vaikka vapaapäivistä ei ole tietoakaan.aikaansa voi viettää niin monella tapaa.meitäihmisiä on jokalähtöön,se on rikkaus,olisi aika yksitoikkoista jos olisimme kaikki samanlaisia.ollaan vain eikä teeskennellä jotain muuta,omaa itsetuntoa ei kohoteta sillä että moititaan toisia, vaan antamalla kaikkien olla omanlaisiaan.mott.eläja anna toistenkin elää.silläelämä onihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe