Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..luotettava.
Mut ei se aina takaa sitä, etteikö hyviä ystäviä jäisi matkan varrella pois; elämäntilanteet yms. vievät..
07.11.2005 08:22
ihan niinkään.. Pientä katkeruutta tuossa on pilkahtavinaan :(
07.11.2005 08:20
..oli edelleen seurassamme, pyysimme myös häntä seuraksemme.. pienille neuvoa-antaville..
30.10.2005 16:45
Tuffen ja sinun "selän taakse", kun olen jo yhden laulun maininnut ;)
Mutta se on eri aikojen tunnelmista yms. kiinni.. Ei pysty sanomaan yhtä, eikä kahtakaan. Lisää tulee mieleen lähes sitä mukaa, kun niitä muistaa...
Tuo Love Hurts on aivan mahtava! Cat Stevensillä on ihania, kuten 'Wild Word'..
Suomalaisista esim. Kirkalla 'Niin yksin tietäsi kuljet..'
29.10.2005 06:41
Moody Bluesin 'Nights in white satin'.. kun katselin noita love songs..
29.10.2005 06:30
kauniita muistoja mm. ihanalta lomamatkalta liittyy Lionel Richien Hello -biisiin. Vaikka hiukka surullinen onkin.
28.10.2005 14:57
Mutta se vaatii positiivisia fiiliksiä sitä henkilöä kohtaan, jonka kans flirttailee, että tulee luonnostaan.
Tai ehkä sitte joku, jota ei tunne lainkaan, silloin se toinen kyllä joutuu aloittaan, mä en osaa.
20.10.2005 17:07
Tuollaisista varmaan mukava herätä, ainakin mä huokaisisin helppotuksesta, ihan noin hurjaa en oo kyllä nähnyt?
Jos sä katsot kauhuleffoja, voiskohan osittain selittyä sillä.
En mä usko silleen uniin; onhan noita 'vanhan kansan' selityksiä; jos hammas irtoaa, joku läheinen kuolee, ei ole kuollut vaikka on irronnutkin.
Jos näkee käärmeitä, takanapäin puhutaan pahaa, mistäs sitä voi tietää, puhutaanko ;)
Olikohan syöminen ja nauraminenkin ikäviä asioita merkitseviä, esim. sairautta. Molempia oon tehnyt unessa, muttei ne mitään tienneet, en ainakaan muista.
20.10.2005 16:57
sellanen, jossa myös juoni 'sopiva' ;)
Kyllähän joku 'kotoinenkin' esim. Mikko Leppilampi ois aika hmm.. ;) Paitsi että se on niin nuori.. voisinhan mäkin unessa nuorentua ?!
20.10.2005 16:47
ei olekaan tullut asiaa ajateltua, että uni ja kuolema veljeksiä.. Onkohan oma 'mietelmä'?
Kyllä niiden elonpäivien, ja öiden kuitenkin toivoo jatkuvan ja jatkuvan ja jatkuvan...
19.10.2005 06:30
ei tuu ketään julkimoa mieleen, voi olla että oon joskus nähnytkin.
Aika usein unet taitaa heijastaa päivän tapahtumia..
Pitäisköhän joku ilta katsoa oikein eläytyen esim. Johnny Depp -leffa ;))
19.10.2005 06:25
ehkä mulla.
Olen joskus ollut myös jännitysleffa -tyyppisessä unessa. Olin vähän kipeänä silloin, heräilin välillä, ja sama meno jatkui kun nukahdin..
Toivotaan joo, että tulisi erilaisia 'tarinoita' :))
18.10.2005 11:54
Sitten hankin ne lukulasit..
Ihan hassu tunne, kun lukee päivän lehteä ja juo aamukahvia samalla; tuntuu välillä että tökkäsee kaffekupin tai voileivän silmään eikä suuhun..
18.10.2005 06:17
Ensin siis pitäisi olla jotain, vaikkapa noista esimerkeistä, sitten täällä kertoa siitä.
Haluaisin, että mua kohdeltaisiin lempeän armottomasti, hivenen hälläväliä tyyliin kuitenkin. En ihan hirveästi pidä siitä, että asioihini puututaan. Eri asia tietty, jos itse kysyn neuvoa tms.
Itse en ole hyvä vastaaja, koska en pohdi tarpeeksi asiaa. Saatan heittää jotain ns. lonkalta. Sitten kun viesti lähtenyt, sitä on paha lähteä kovin paikkailemaan. Voisi asia vaan entisestään mutkistua.
08.10.2005 09:59
Olen kuullut myös välien katkeamisista. Sitten tavataan sukulainen vaikkapa hautausmaalla, eikä edes tervehditä :(
Myös suht' lähipiirissä tiedän tapauksen, ne on ne ahneet puolisot.. ei omat sukulaiset ;) No joo.
Itse olen onnellinen siitä, että omien sisarusten kesken ollaan läheisiä, (meit on kolme) vaikka ei aivan naapuruksina asutakaan. Vaiko juuri siksi.. ;)
No, tuskin se siitä kiinni on, eteläisessä suomessa kuitenkin kaikki, että tapaillaan toisiamme aina tilaisuuden tullen.
Isää ei enää ole, jos äidistä aika jättää ennen minua. En osaa kuvitella tilannetta, että raha/tavara rikkoisi välimme. Ei, vaikka sitä olisi enemmänkin.
08.10.2005 09:49
tuolla kysellä, josko sulla selvinnäkijän kykyjä :)
Voisin melkein olla kirjoittanut samoin, jos osaisin.
Joskus on tullut annettua periksi helpostikin, sitten saa olla vihainen vaan itselleen.
No, enemmän 'entisessä elämässä', onneksi kuitenkin.
01.10.2005 17:49
oot? ;))
Kyllä mulla on mahdollisuus mökkeilyyn, oletan silti, että vaikkei oiskaan lähtisin mieluummin reissuun.
Ja kyllä, oon viettänyt neljä päivää Barcelonassa. Paljon jäi näkemättä/kokematta, että vähintään tuollainen toinen to-ma pätkä ois paikallaan :)
Samoin myös minä, yleensä mieluummin paikkaan, jossa ei ole ennen käynyt, mutta kun ei saanut edes viikkoa :(... ;))))
01.10.2005 17:34
on se sellainen poika, ja taitaa olla vielä tuhmakin joskus ;)
Mutta usko tai älä, mä ajattelin jokin aika sitten, että äänestäisin tuffea, jos hän oisi ehdolla. Se oli, kun olit vastannut Great Generations -avaukseen. Jäi silloin näppäilemättä, mutta tulipahan nyt ;)
01.10.2005 17:10
siis ollaan, että siihen tyytyminen mitä on saanut, ulkoisesti :)
Nykyään kun nuo plastiikka yms. -kauneuskirurgit vissiin yleistyneet. Mistä mä luin/näin vai näinkö unta ;) Että tää Anu Saagim ois pidennyttänyt jalkojaan, kuvittele kun jo ennestään oli sitä ukkoaankin varmaan päätä pidempi ;)
01.10.2005 16:58
Pitkästä aikaa niin ;)
Sinäpä heitit kamu viisaan pointin! Tervettä itsetuntoa, enkä mitään muuta kyllä ois oottanutkaan ;) (kuis monta näitä ;)))))) osoittaa, että tosi mukava nähdä sua ja kultaasi täällä palstalla :))
01.10.2005 16:47
52 / 63