Joku kappale??
Aamulla kun herää soi päässä joku biisi, jatkat päivää ja koko ajan soi...
Ei auta ees Ellan ja Aleksin koppakuoriainen , se ei vaan vaihdu.. Apua!
Äläkä sano että vaihda lääkitystä, ei auta!!
Jääkö soimaan???
19
994
Vastaukset
- leijona59
Jäi soimaan "Piste", jonka harjavallan idols-ehdokas lauloi pari viikko-pari sitten....kaunis biisi ja hyvä esitys! Kuka mahtaa laulaa alkuperäisen?
Tuttua on.
Joskus ei pääse irti jostain laulusta ja se hiukan saattaa harmittaa sekä läsnäolijoita,pitkänpäälle,jopa itseä.
Jos oikein tunnustusten tielle lähdetään,saatan kesäpäivänä soida Vesa-matti Loirin jouluyö.- keskiyonkehraaja
Vaahterasta maahan leijuu..
Isäni lauloi sitä usein.
Sykähdyttää vaikka isää ei enää ole..
- bluepoem
sen kuuluukin mennä.
yhessä biisissä laulettiin aikoinaan, siis silloin kun uusiaalto oli uusi, jotakuin näin.
"mä ostin levysoittimen ja purin sen osiin,,, työnsi osat nänäni ja nyt mulla on oma jukeboxsi ja se soi mun päässäni"
En nyt kirveeläkään muista oliko bändi joku (kollaa kestää) tjms. sitkeä yrittäjä.
Mutta asiaan,,, minulla osi biisit päässä aamusta iltaan, vaikka en itse osaa soitaa enkä laulaa. Ne vain kuvaa mun fiiliksii.
Makeeta kun ei tartte ostaa mp3:ta
He hee "elämä on"
Iloista viikonloppua kaikille mä lähen taas kotiin kyläilee ;)))- keskiyonkehraaja
saada se mp3 soitin..
Vois kuunnella imuroidessa ja ruohoo leikatessa...
- remax
Agentsien biisi joka soi varmaan joka päivä jos radioo kuuntelee. Onkohan sen nimi Juuri tai jotain muuta yhtä kamalaa. Jätkä huutaa: "Juuri vain, sinä Juuri vain.
Kuinka on mahdollista, että joku antaa tyttärelleen joka muuten saattaa olla hyvinkin viehättävä persoona, nimeksi Juuri?! Suhteellisen rikollista.- keskiyonkehraaja
Agentsit on aivan ihania..
älähän takerru pikkuseikkoihin:))
- rebecca
Charles Plogmanin "jalat alta multa kun veit", jne, kuuluu varmaan joka päivä radiosta.
Aamulla saattaa myös soida jokin "itsekeksitty" sävel, mutta koskaan en ole ehtinyt sitä muistiin merkitsemään, kun mokoma katoaa lähes heti.
Eräs entinen työkaverini hoilasi usein vuorossamme mitä hullumpia lauluja, jotka sitten kukin kerrallaan jäivät kaikumaan päähäni (Veikko Lavin Väärä vitonen ym). Hänellä oli hauskaa, kun aina kauhuissani pyysin häntä lopettamaan:)
Olen lisäksi huomannut, että tehdessäni jotakin yksitoikkoista tai vastenmielistä askaretta, alkaa päässäni kaikua esim. jonkin laulun kertosäe (ei koko laulu)- hoen sitä ajatuksissani tahtomattani niin kauan, että työ on tehty.
Ulkona kävellessäni saatan myös mielessäni hyräillä jotakin mukavaa kappaletta.
Työssäni aikanaan huomasin, että työrytmini ja askeleeni nopeutuivat, jos taustalla soi nopeatempoinen ja mieluisa biisi.- Paljon oletkin
kirjoitellut 60 palstalla,etsitkö turvaa vanhemmasta?
- mirham
on Anna Eriksonin kun katsoit minuun...se jää soimaan korvien väliin vaikka kuinka taistelisi vastaan...
- keskiyonkehraaja
Nyt minusta ??
En muista käyneeni viime aikaoina..
- PirreXX
joko Janne Hurmeen kappale Kirje tai sitten Carolan Rakkauden Jälkeen.
Niin surullisia ja mieleenpainuvia.... - niin se on
..on kiusallista,kun jää soimaan päähän ja lauluunkin asti jokin kappale mitä kuulee tai ajattelee...no edes vahingossa hyräilee alun.
Eli keskellä kesää fillaroidessa meikämimmi paukautti AAVE MARIAA...... Moody Bluesin 'Nights in white satin'.. kun katselin noita love songs..
- Felixman
Minulla on soinut viimeaikoina päässäni laulu "Hiljainen kitara" Siinä on haikeuden lisäksi mahtavia sanoja, kuten ´tuli ratsain niin hiljainen mies... ei lausunut mies sanaakaan, mutta kauneimman neidon vei mukaan hiljaa soittaen kitarallaan´ Oli pakko opetella se ja nyt olen laulanut sitä karaokessakin.
- Remmari ek
...jää soimaan sellainen kappale, josta ei ollenkaan pidä. - Jotkut kappaleet ovat liian päähäntarttuvia, liekö se syy siihen että en pidä niistä. (Sellaisia ovat esimerkiksi "Memories" Cats-musikaalista ja Barbara Streisandin "Woman in Love".)
on koko päivän ollut Anna Eriksonin -ei se ollut niin- kyllä mä siitä tykkäänki,joten mukava sitä on hoilata....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655440Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti862770- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191914Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561231Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131133- 881115
- 901106