Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mari.oksanen
profiilit
mari.oksanen
mari.oksanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
51
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos tiedosta ja suosituksesta! Minkähintainen operaatio oli? Dietzille luultavasti tulen itsekin menemään, olen kuullut muiltakin hyvää palautetta hänestä.
07.04.2007 07:14
Kiitos näistä hyvistä vinkeistä! Noita kiinteistörahastoja löytyikin melko paljon ja hyvin näköjään tuottavat ja suurin osa ottaa pienempiäkin sijoituksia vastaan. Näistä nyt sitten vaan valitsemaan.
25.01.2007 06:43
Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
22.01.2007 20:51
Kiitos edelliselle vastaajalle! Näytät tietävän paljon Tallinnan asioista ja paikoista. Osaisitko vielä kertoa pääseekö jonkun lääkärin vastaanotolle LAUANTAISIN?? Tiedän että haluamaani lääkettä on myynnissä Virossa ja nyt tarvitsen vain reseptin joltakin paikalliselta lääkäriltä. Olen arkena töissä, joten ainoa mahdollisuus Viron-matkalle on lauantai.
21.01.2007 10:51
Odin kiinteistöön on minimisijoitus 125 000 Euroa!! En sentään ole noin rikas, joten tuo rahasto on pakko jättää väliin. No, taidanpa katsoa Seligsonilta tai jostain muualta sopivampaa. Ehdotuksia otan edelleen vastaan...
17.01.2007 07:03
Mitä sä Unimaija sekoilet jostain infuusionesteistä??? Kuka nyt niistä on jotain halunnut tietää??
Unihäiriöt-palstalla kun ollaan, kysyjä ilmeisesti haluaa tietää auttaako tryptofaani unettomuuteen. Minun mielestäni auttaa mukavasti ja samalla kohottaa selvästi mielialaakin. Kannustan kokeilemaan, tryptofaania saa esim. Serovit Vitasor- nimisenä tuotteena luontaistuotekaupasta.
01.01.2007 21:46
Mun mielestä sun kuitenkin kannattaisi vielä pakata se haava, jos se siis on vielä vähänkin auki ja erittää. Mitään haittaa siitä ei ole, päinvastoin. Haavanauha pitäisi sen steriilinä ja imee erityksen. Itse pakkasin haavani niin kauan kuin siellä vain pysyi jotain sisällä. Eli loppupäivinä leikkasin pieniä paloja Aquacellistä, se oli kätevä kun se ei tartu haavaan vaan lähtee suihkuttamalla pois.
Jatkohoitona arven rasvaaminen on hyvä toimenpide. Siis iltaisi ja aamuisin vaikka vaseliinia sen arven päälle, niin silloin se pysyy joustavampana, eikä kipeydy venytyksessä niin paljon. Se arpihan on tosi kovassa rasituksessa kun sen päällä istuu koko päivän. Parane pian!
26.09.2006 06:43
Bioresonanssihoitoa?!?! Voi luoja paratkoon, näillä hömpilläkö ne avohaavatkin paranee??
Kuules alkuperäinen, unohda samantien tuommoiset höpötykset. Haavasi ei umpeudu, koska ilmeisesti siellä on vielä "onkaloita" jotka pitävät tulehdusta yllä ja haavaa auki. Sinus P. pitää saada KOKONAAN pois, ennen kuin lopullinen paraneminen voi alkaa. Poiston jälkeen haavan "pakkaus" on ensiarvoisen tärkeää. Onkalo pitää täyttää lähes ääriään myöten Sorbactilla tai Aquacellilla ja sitten päälle taitos. Jos isossa onkalossa pyörii joku haavanauhan pala, silloin se tulehtuu, vuotaa, muuttuu valkoiseksi ym.
Haavanauhaa tulee olla siis tarpeeksi jotta se imee kaikki kudosnesteet pois ja pitää haavan steriilinä. Jos lääkärisi on niin "uuno" ettei tiedä miksi haavasi ei umpeudu - hankkiudu toisen kirurgin luokse ja kysy uutta mielipidettä. Toimi, hanki tietoa ja pysy valppaana. Paraneminen kestää melko pitkään, mutta kun sen tekee oikein - vaiva ei uusiudu.
Oma SP:ni leikattiin 3 vuotta sitten, kaikki saatiin kerralla pois ja haava jätettiin auki. Sairaslomaa sain 1½ kuukautta (istumatyö), haavani hoidin itse ja sainkin kiitosta lääkäreiltä sen hyvästä hoidosta. Arpi oli pitkään kipeä, mutta nyt on enää kepeä muisto vain. TSEMPPIÄ!
25.09.2006 18:44
Kiitos rohkaisusta! Nyt vain sitten pohtimaan mikä olisi se tuottoisin kohde.
10.09.2006 20:44
Minkälaisella alkupääomalla olet päässyt tuollaiseen tuottoon? Entä mistä pääsee seuraamaan noin tarkasti kurssin muutoksia? Tässä alkuun pari kyssää....
09.09.2006 08:14
Miksi ihmeessä kieltäydyt bentsoista, jos on noin kaamea olo?!? Ota ihmeessä kaikki tarjottu apu vastaan, bentsot hyvä lääke kunhan ei annostelu riistäydy. Käytä huoletta bentsojasi SSRI:n alkuaika, niin sitten vasta pääset nauttimaan lääkkeen oikeasta tehosta ilman alkuoireita.
Pahoinvointiin voit ostaa ilman reseptiä apteekista Postafen-nimistä pahoinvointilääkettä. Ne ei aina ole hyllyssä, mutta kysy myyjältä niin antavat laatikosta. Tsemppiä!
30.08.2006 17:35
3 / 3