Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pyry-lumi
profiilit
pyry-lumi
pyry-lumi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hedelmät. Varsinkin omena. On hyvä. Maustamaton viili. 40kcal/100g
7km pyöräily riippuu painosta jne. Käy kattoon: http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energycosts.pl?session_id=053fd86c1231e1b257cf229a77644e81
Sieltä voi testata.:)
10.08.2008 13:04
Ensin tuntui vain että syönpä vain vähän vähemmän ja terveellisemmin. Välillä sitä unohti koko laihdutuksen, mutta sitten sen taas muisti. Mielessä ei koko ajan pyörinyt laihdutus ja olin varma että sitten kun haluan niin voin elää normaalisti. Voin lopettaa syömisen kontrolloimisen siitä vain nopeasti. Kun paino putosi tuntui hyvältä ja se kannusti enemmän vain olemaan syömättä ja liikkumaan. Nyt olen huomannut että vaikka halusinkin kiivetä täältä rotkosta ylös, vajoan vain alaspäin. Vaikka kuinka yritän syödä normaalin ihmisen tavoin se tuntuu pahalta. Ja mitä vähemmän syö sitä pahemmalta ja ihanammalta se tuntuu.
Muut ihmiset huomasivat kun en syönyt koulussa lounasta, ja opettaja soitti kotiin ja kertoi tuosta. Ja sitten sitä alkoi kaiken mailman lääkäri käynnit.
En tiedä auttoiko yhtään tämä..
17.06.2008 10:11
Ei se kirja saa sinua ajattelemaan mitenkään erilailla. Ajattelet sen luettuasi ehkä samalla tavalla tai sitten saat uusia näkökantoja miksi voisi olla hyvä parantua. Mutta ei se kirja itsessään sinua paranna, siihen tarvitaan omaa halua. Itse luin sen ja en minä ole saanut mitään nyt syön hulluna että lihon normaaliksi-kohtausta. Sain vain tietoa näistä oireista ja mistä ne johtuvat. Kannattaa oikeasti lukea se!
17.06.2008 10:05
Juuri tuota tarkoitinkin, että miksi ihmiset tuntuvat haluavan sairastua syömishäiriöön. Siinä ei ole yhtään mitään hyvää puolta.
17.06.2008 10:00
Lue ensin kirja Lupa Syodä Kirjoittanu Gisela van der Ster tai joku vastaava. Sitten sen kirjan takan on 20 askelta kohti tervettä elämää. Lisää sitä ruokaa hiljalleen ja älä yritä tervehtyä kerralla.En tiedä auttaako yhtään..
12.06.2008 13:57
Sun BMi on 17.8. Eli periaatteessa oot alipainoinen, mutta jos sä oikeasti olet aina ollut hoikka ihminen niin ei se niin vakavaa ole. Mutta huomaa sellanen juttu, että syömishäiriöön liittyy sellanen juttu, että syömishäiriöön liittyy asia nimeltä tyytymättömyys omaan vartalooon, ja jos omasta mielestäsi olet laiha niin älä pelkää sairastavasi sh:ta.
Mutta kerro sille lääkärille ihmeessä, ainakin se osaa kertoa sulle tarkasti enemmän.:) Mutta oma ehdotukseni on että yritätä unohtaa lihomiskuurit ja syöt vain ihan normisti ja SÄÄNNÖLLISESTI. Niin sillä pitäisi ihan pärjätä, jos ei ole sh:ta.
11.06.2008 15:58
On Dolceee kirjoittanut 7.6. viimeksi.:)
Osote on www.dolceee.blogspot.com
Käykää ihmeessä kattomassa, mutta ihan hengissä se on ollut 7.6 ainakin.:)
11.06.2008 15:52
Minulla on blogi, mutta se on salainen, mutta jos haluat alkaa lukemaan niin lähetä säköpostia:
[email protected]
tai käy kommentoimassa osotteessa: www.lumipyrynlukijat.blogspot.com
Siis jos kiinnostaa alkaa lukemaan.:)
T:Lumipyry
11.06.2008 15:44
Itse voisin veikata että jos haluat lihakset takas, niin kannattaa yrittää koittaa syödä säännöllisesti(en tosin tiedä teetkö jo nyt niin) ja päivässä tosiaan se n.1800-2000..varmaan 2000 on hyvä ja sitten liikut ahkerasti vain..eikä yksipuolisesti vaan kaiken näköistä liikuntaa.:) Tuo on oma ehdotukseni. Mutta säännöllinen syönti on kaiken A ja Ö
21.05.2008 08:18
Jos sä painoa haluut nostaa niin ei sun kevyempää kannata juoda. Lihgt kokiksessakin on nimittäin kaloreita, mutta vedessä ei ole..:)
21.05.2008 08:15
Veden tiheiys on 1kg/litra. Eli siis kun juot litran niin olettaisin että se on kilo..tosin ei ihminen varmasti voi kauheasti kerralle enempää juoda..
21.05.2008 08:13
No, olet!! Siis sä oot mun mittanen ja painat noin seitsämän kiloa vähemmän..
21.05.2008 08:11
Luin jostain joskus, että syömishäiriö voi tulla periytyvästi jos suvussa on aiemminkin ollut syömishäiriöisiä. En sitten tiedä ja muista mistä sen luin.
10.05.2008 14:53
Viisi kuukautta, ja sitten joku opettaja soitti kotiin ja kertoi etten ole syönyt koulussa kun vaan juonut vettä...:I
09.05.2008 17:31
1 / 1