Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ihmistä pidä halveksia hänen mielipiteittensä takia, varsinkaan kun ei ole mitään perusteluja.
Minulla ei ole mitään lääkkeitä mitä pitäisi syödä.
26.08.2012 02:46
Kyllä monikin jaksaa lukea.
Paitsi sinä.
26.08.2012 02:44
Korjaus.
Kirjoitin: "NWO:n tulemista ajavat voimat järjestivät 11 vuotta myöhemmin, 11.9.2011, hyökkäyksen Amerikkaa vastaan. "
Tuossa on valitettava kirjoitusvirhe. WTC:n kaksoistornien tuho ei tietenkään ollut 11.9.2011, vaan 11.9.2001.
26.08.2012 02:43
Toki voi.
Jumala voi johdattaa profeettansa Helsingin yliopiston teologiseen tiedekuntaan, jos hän haluaa antaa profeetalleen käytännön kokemusta epäuskoisesta käärmeiden pesästä, mutta siinä tiedekunnassa ei voi suorittaa profeetan tutkintoa.
Muuten, luin itse teologiaa puolentoista vuoden ajan 1970-luvulla Ruotsissa asuessani Uppsalan yliopiston alaisessa Tukholman teologisessa instituutissa. Tarkoitukseni oli suorittaa teologian kandidaatin tutkinto, mutta sitten avautui mahdollisuus alkaa työskennellä raamatunopettajana Suomen Yhteiskristillisessä Raamattukoulussa, jossa toiminkin vuosina 1978-1981, joten minun teologian enemmät opinnot tyssäsivät siihen.
23.08.2012 23:02
Karjala ei ole vielä palautunut Suomelle, koska sellaisen tapahtuman aika ei ole vielä tullut.
Mutta se tulee aikanaan.
Karjalan palautus tapahtuu ennen Jeesuksen takaisintuloa.
14.08.2012 23:31
Iskua Lontoossa ei esitetty varmana, vaan asiasta oli vain keskustelua netissä.
Minäkin kirjoitin etukäteen, että en tiedä, tuleeko tuollainen isku tapahtumaan.
Eli aloittajan väite siitä, että minä olisin ollut melko varma Lontoon Olympialaisten aikaisesta terrori-iskusta, ei pidä paikkaansa.
Minä en ollut varma. Minulla ei ollut mitään tietoa siitä, tapahtuuko jotakin. Referoin vain nettikeskustelua.
Mutta tätähän tämä on. Sanomisiani vääristellään jatkuvasti.
13.08.2012 21:00
Kukaan ei ole profetoinut mitään iskua Lontoon Olympialaisissa.
Minäkin kirjoitin vain, että netissä käydään keskustelua mahdollisesta terrori-iskusta.
Omalta osaltani kirjoitin, että en tiedä, tapahtuuko tällainen isku vai ei.
Sitten aloittajalla on otsaa valehdellen väittää, että minä olen uskonut Lontoossa tapahtuvaan iskuun.
En uskonut.
Mitä tulee moniin muihin profetioihin, kuten Venäjän tulevaan Suomen
osittaiseen miehittämiseen, niin niiden aika ei ole vielä tullut, mutta esim. tuon Venäjä-profetian aika vielä tulee.
13.08.2012 20:56
Ei ole olemassa mitään Pihon profetiaa Lontoon Olympialaisista, joten mitään ei ole mennyt pieleenkään.
Kirjoitin ennen Olympialaisia, että netissä keskustellaan terrori-iskun mahdollisuudesta Lontoon Olympialaisissa, mutta että minä en tiedä, tapahtuuko sellainen isku vai ei.
Nyt, ja jo aiemmin, asia väännetään vääräksi väitteeksi, että minä olisin muka profetoinut varmana asiana, että Lontoon Olympialaisissa tapahtuu terrori-isku. Niin en siis ole todellakaan tehnyt. Aloittaja antaa minusta valheellisesti väärän todistuksen.
13.08.2012 20:41
Olen tehnyt syntejä, joita olen katunut, mutta en ole rikollinen.
En saa myöskään mitään yhteiskunnan tukia.
29.07.2012 23:58
En ole antisemiitti, mutta vastustan joidenkin juutalaisten (monet saatananpalvojia) vääriä tekoja, kuten Raamattukin vastustaa sanomalla, että jotkut väittävät olevansa juutalaisia, mutta eivät ole, vaan ovat Saatanan synagoga.
Jeesuskin sanoi, että hänen aikansa juutalaiset johtajat olivat isästä Perkeleestä.
Oliko Jeesus antisemiitti? Ei tietenkään. Hän oli itse juutalainen.
Mutta juutalaisuudessa on myös paljon pahaa ( esim. Kabbala) ja oikean Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen vastustamista, että sellaista väärää juutalaisuutta pitääkin vastustaa eikä se ole antisemitismiä.
28.07.2012 23:02
Punainen Gerbera väitti, että olisin juutalaisvastainen.
En ole juutalaisvastainen, vaan olen Israelin ystävä.
Olen kylläkin juutalaisten pahoja tekoja vastaan. Jeesuskin oli ja sanoi, että sen ajan juutalaiset johtomiehet olivat isästä perkeleestä.
On siis juutalaisia ja on juutalaisia.
28.07.2012 18:50
Totta kai ihmiskunnan historiassa on ollut kaikenlaisia muutoksia, valloituksia, kansainvaelluksia ja siirtolaisuutta.
Eihän kansojen tilanne ole paikallaan pysyvä vakio, vaan vaihteleva asia riippuen kansoen vanhurskaudesta tai syntisyydestä. Esim. Israel on saanut kokea omien syntiensä takia monia Jumalan tuomioita ja karkotuksia pois omasta maastaan. Mutta sitten on taas tullut armon aika, että Jumala on koonnut karkotetut takaisin omaaan maahansa.
Ihmiset siis touhuavat omaa ihmiskunnan historiaansa ja kartat menevät uusiksi, mutta kaiken takana on kuitenkin viimeisenä säätelijänä Jumala.
Jumala sallii myös diktaattoreiden ilmestyä historiassa, koska diktaattoreillakin on oma tehtävänsä: he ovat Jumalan rangaistusruoskia, kuten Assyyrian ja Babylonian kuninkaat olivat sitä Israelille ja Juudalle. Kun he ovat tehneet tehtävänsä, niin sitten tulee aina tuomio myös heille itselleen.
Suomen kohdalla Venäjä on ollut usein rankaisija Suomelle suomalaisten synneistä. Viimeksi diktaattori Stalin vei Suomelta pois Karjalan, Petsamon, Salla-Kuusamon ja neljä Suomenlahden saarta suomalaisten syntien takia.
Mutta kaikki nuo alueet palautuvat vielä takaisin Suomelle, kun on sen aika.
Sitä ennen Venäjä tulee vielä kerran kurittamaan Suomea suomalaisten syntien takia, kun Venäjä miehittää yllättäen Itä- ja Pohjois-Suomen.
Mutta kun aikaa menee, niin kurittaja-Venäjä saa itse tuomion ja suuren häviön. Siinä vaiheessa Suomi saa menetetyt alueet takaisin ja sen lisäksi vielä Aunuksen ja Vienan Karjala liitetään Suomeen.
24.07.2012 00:23
Tuhat ja yksi kirjoitti: "Ei jumalat noita maa-alueita jakele."
Jumalat (=epäjumalat) eivät jaa maa-alueita, mutta taivaan ja maan Jumala jakaa, Jumala, joka "on säätänyt kansoille määräajat ja asuma-alueiden rajat". Apt. 17:26.
Karjala on osa Suomea ja tulee vielä palautumaan takaisin oikealle omistajalle.
23.07.2012 23:43
En ole kirjoittanut uskovani tai olevani varma, että Karjalan palautus tapahtuu v. 2014.
Olen kirjoittanut kotisivujeni (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho) Karjalan
palautus -osiossa seuraavasti.
"Karjalan palautuksessa ei ole kyse siitä, tapahtuuko se. Kyse on vain siitä,
milloin se tapahtuu.
Luultavasti viimeistään vuonna 2014. Silloin on kulunut 70 vuotta Karjalan anastuksesta. Päättyisikö Karjalan ja Suomen 70-vuotinen Baabelin vankeus silloin?"
Olen siis sanonut, että Karjalan palautus voi luultavasti tapahtua v. 2014. Sen sanominen ei ole sama asia kuin julistaa asiaa varmana.
Viimeinen lauseenikin oli kysymyslause. En siis tiedä, tapahtuuko Karjalan palautus v. 2014, mutta se on yksi mahdollisuus.
Ajasta en siis ole varma enkä ole koskaan niin väittänytkään, mutta siitä olen varma, että jonain päivänä Karjalan palautus toteutuu.
23.07.2012 22:03
Aloin pitää nettisivujani 9.6.2003.
Laitoin laskurin sivuilleni 21.7.2003. Laskuri ei kirjaa yksittäisiä kävijöitä, vaan se kirjaa jokaisen klikkauksen.
Aluksi sivuillani oli vain muutamia klikkauksia, sitten joitakin kymmeniä ja sen jälkeen joitakin satoja vuorokaudessa.
Kun aloin aktiivisemmin päivittää Profetioita- sivujani joskus vuoden 2007 jälkeen, niin sen jälkeinen sivuillani käynti-aktiivisuus on suorastaan räjähtänyt, niin että minulla on jo pitkään ollut vuorokaudessa kävijäklikkauksia 1000 ja 2000 väliltä.
Kun äsken katsoin laskurin lukemaa niin se näytti 2 miljoonaa 353 sataatuhatta ja 630 sataa.
On mahdotonta, että vain Arto Lehkamo olisi saanut tuon lukeman aikaan.
Ja tiedänhän minä sen muutenkin eli saamani suuren palautteen takia kaikkien näiden vuosien aikana, jolloin hyvin monet ihmiset ovat kiittäneet minua siitä, että ylläpidän tällaista sivustoa.
Joten nimimerkin 2334rfg väite siitä, että profetiasivujani ei itseni lisäksi lue kukaan muu kuin ehkä Arto Lehkamo, on maailmanhistorian ehkä suurin ja härskein vale.
18.07.2012 01:00
Kirjoitin näköjään vahingossa linkin väärin.
Koska tuo Ingenjör_81:n laittama linkki johtaa aloitussivulle, jossa aineisto on näkyvissä vain päivän tai pari, niin laitan tähän vielä sen sivun linkin, jossa uni säilyy jatkuvasti. Se on http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm .
30.06.2012 20:39
Suomi on maa, mutta Suomi on myös suomalaisista koostuva kansa.
Suomalaiset ovat oma porukkansa siinä kuin ruotsalaiset ja venäläiset ovat ihan eri joukkoa.
21.06.2012 03:18
Jokkantii arvosteli minua sitä, että toin Juho Raition näyn esiin samana päivänä eli 14.6.2012, kun surulliset Nokia-uutiset tulivat julkisuuteen.
Asioilla ei ole kuitenkaan mitään yhteyttä.
Sain tietää Raition näystä vasta 14.6.2012, kun hän lähetti näkynsä minulle sähköpostissa. Minulla on tapana julkaista minulle lähetetty aineisto heti, ellei julkaisemisen viivyttämiseen ole mitään syytä. En nähnyt näyn julkituomisen viivyttämiseen syynä sitä, että samana päivänä tuli julki ikäviä Nokia-uutisia.
15.06.2012 00:42
Kyseessä on kuvakieli.
En tiedä, mitä mantere ja turva tuossa yhteydessä tarkoittaa.
14.06.2012 18:54
Vastaan täällä esitettyihin vääriin väitteisiin.
Perustamani Suomen Laillisuuspuolue ei aja homouden vastustamista. Kyseessä on minun ja muiden henkilökohtainen mielipide, johon meillä on oikeus.
Puolueen ohjelmassa ei ole edes mainintaa homoseksuaalisuudesta, koska se on täysin marginaalinen asia todella merkittäviin asioihin verrattuna, eli siihen, että SLP haluaa ajaa Suomen itsenäisyyttä sekä EU:sta että yksityispankkien velkaorjuudesta.
En ole myöskään saanut kenkää persuista muka liian hörhönä. En ole koskaan ollut PS:n jäsen, joten en ole voinut saada sieltä kenkääkään.
Minä olen joutunut eroamaan tai minua ei ole hyväksytty aikanaan helluntaiseurakunnan jäseneksi eri syistä, joita en käy tässä nyt erittelemään.
Erään kirjoittajan maininta minusta, että olisin ammattivalehtelija, herättää minussa suurta ihmetystä. Voisiko väitteen esittäjä perustella väitteensä, että minä olen ammattivalehtelija? Tällainen väite alkaa lähestyä kunnianloukkausta, joka on Suomessa rikos.
06.06.2012 02:12
15 / 42