Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä.
Asiasta kertoo Mikko Pesälä kirjassaan "Herrana on hyvä olla" sivulla 143.
Pesälän mukaan Paavo Väyrynen sanoi erään Kuopiossa 1970-luvulla pidetyn Keskustan puoluevaltuuskunnan kokouksen yhteydessä pidetyssä illanvietossa eräässä vaiheessa iltaa: "Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa."
14.01.2012 00:57
En näe mitään syytä, miksi Väyrysellä ei olisi näiden vaalien jälkeen sijaa omassa puolueessaan, jos hän ei tule valituksi. Väyrynen voi tulla vaikka valituksi puheenjohtajaksi.
Paavo Väyrynen on itse sanonut, mm. Mikko Pesälä sen todistaa, että hän on Jumalan valittu Suomen johtajaksi. Minä olen vain samaa mieltä Väyrysen kanssa.
11.01.2012 20:22
Minulla ei ole tietoa Paavo Väyrysen elinikää koskevasta profetiasta.
Normaali presidentin hallintokausi on kuusi vuotta tai vielä toiset kuusi vuotta päälle, mutta aina voi tapahtua jotakin yllättävää, kuten äkillinen kuolema, jolloin presidenttikausi jää kesken, kuten kävi Kyösti Kallion kohdalla.
11.01.2012 19:00
Nimimerkkille Höh höh
Paavo Väyrynen voi elää yli 100-vuotiaaksi, kuten isänsä Eemeli.
Väyrynen ei ole yli-ikäinen eikä dementoitunut vanhus, vaan terve ja hyvässä iskussa oleva keski-ikäinen mies. Olet ilkeä ihminen, kun haukut julkisesti tervettä miestä dementoituneeksi.
Väyrynen sai presidentinvaaleissa 1988 ja 1994 runsaasti ääniä. Muistaakseni Väyrynen tuli 1988 toiseksi ja 1994 kolmanneksi.
Kun kirjoitin, että jos Väyrysestä ei tule nyt presidenttiä, niin hänestä voi tulla presidentti myöhemmin, niin viittasin myös sellaiseen mahdollisuuteen, että jostain syystä nyt valittavan presidentin kuusivuotiskausi jääkin kesken ja tällöin uusissa vaaleissa Väyrynen valittaisiin presidentiksi.
11.01.2012 17:22
Kaikki varmaan huomaavatkin, mutta sanotaan varmuuden vuoksi, että tuo edellisen nimimerkin JoukoPlho teksti ei ole minun kirjoittamani. Minun sukunimeni on Piho eikä Plho.
On hävytöntä käyttää tuollaista nimimerkkiä, joka äkkiä katsottuna näyttää kuin olisi minun nimeni.
10.01.2012 22:39
Maagikko
Olen eri mieltä tuon vanhan väittämän kanssa, että uskonto ei muka kuulu politiikkaan.
Olen sitä mieltä, että uskonto nimenomaan kuuluu politiikkaan siten, että on hyvä, että maallisten päätösten takana on uskonnollinen vakaumus ja moraali.
10.01.2012 00:57
Voijummijammi!
Ei tässä tarvita tarkkaa tietoa. Se riittää, että Paavo Väyrysestä tulee jonain päivänä Suomen presidentti.
Paavon ei tarvitse lahjoittaa minulle posliinikuppia. Minä olen jo ostanut Paavon ja Vuokko Väyrysen mukin.
09.01.2012 22:57
Venäjä hyökkää Suomeen silloin kun on sen aika. Suomi ei hyökkää Venäjälle.
Väyrynen on Suomen presidenttinä silloin kun on sen aika.
Suomi saa menetetyt alueet takaisin silloin kun on sen aika.
Puutulleihin en ota kantaa. Ne ovat mitä ovat riippuen Suomen ja Venäjän välisistä kulloisistakin neuvotteluista.
09.01.2012 21:50
Väyrynen ei ole Antikristus. Antikristus nousee jostain aivan muualta kuin Suomesta.
Väyrynen on Suomen tuleva johtaja Suomen vaikeuksien vuosien aikana.
09.01.2012 21:46
Palataan sinunkin kanssasi asiaan, kuka lienetkin mummottelija Mmmmmmmm, kun Paavo Väyrynen on Suomen presidenttinä.
Mitähän silloin irvailet?
Et mitään, vaan pidät suusi tiukasti supussa ja yrität esittää, että et ole koskaan mitään tällaista kirjoittanutkaan. Että ainahan sinä olet ollut Väyrysen kannattaja.
09.01.2012 20:30
Kyllä Suomessa on aina presidentti, paitsi jos perustuslakia muutetaan.
09.01.2012 20:26
Ei ole kyse tragikomiikastakaan, vaan realismista.
Näin tulee käymään.
Paavo Väyrysestä tulee jossain vaiheessa Suomen presidentti.
09.01.2012 20:25
Olen tässä asiassa eri mieltä Väyrysen kanssa ja olen sen hänelle sanonutkin.
Ilmeisesti Väyrynen kokee, että tämä Jumalan siunauksen toivottaminen on enemmän amerikkalainen tapa eikä oikein sovi suomalaiseen tapakulttuuriin.
Toivon kuitenkin, että kun Väyrysestä tulee presidentti, niin hän voi muuttaa tätä käytäntöä ja alkaa toivottaa kansalaisille Jumalan siunausta, siitäkin huolimatta, että osa suomalaisista ateisteista ja liberaaleista ei pitäisi siitä ollenkaan.
09.01.2012 20:23
Kyse ei ole huumorista.
Palataan asiaan, kun Väyrynen on Suomen presidenttinä. Ei siis välttämättä nyt, mutta jossain vaiheessa.
09.01.2012 18:56
Hyvin monet ihmiset ottavat sivujeni sanoman vakavissaan.
Ja erittäin monet ovat kiinnostuneita niitä lukemaan, vastustajatkin. Sivuillani on vuorokaudessa n. 2000 klikkausta. Kohta menee 2 miljoonan raja rikki.
30.12.2011 00:42
Tässä on muutamia raamatunjakeita, jotka viittaavat tuleviin turvapaikkoihin.
Matteus 24:16 sanoo: "Silloin on kaikkien Juudeassa asuvien paettava vuorille." Sama pakenemisen periaate voi koskea muuallakin kuin Juudeassa asuvia.
Sananlaskut 22:3 sanoo: "Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy."
Ilmestyskirja 3:10 sanoo: "...minä puolestani tarkoin varjelen sinua ja pelastan sinut siitä koetuksen hetkestä, joka kohtaa koko maailman..." Tästä kohdasta on eri tulkintoja. Pretribulationistien mielestä kohta puhuu uskovien pois maailmasta tempaamisesta. Posttribulationistien, kuten minun, mielestä jae puhuu siitä, miten Jumala varjelee oman seurakuntansa koetuksen hetkessä.
Psalmi 27:5 sanoo: "Hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle."
Jesaja 26:20 sanoo: "Ja nyt, kansani, mene huoneisiisi, sisälle, sulje ovat jäljessäsi. Pysy piilossa lyhyt hetki, kunnes raivo on ohi."
28.12.2011 19:42
Inhottava realisti
En ole koskaan trollaillut enkä tule koskaan trollailemaan.
Minä olen vakavissani.
27.12.2011 17:24
Voi olla että liikkeellä on myös bisneshenkisiä survivalisteja.
Mutta minä en puhu heistä.
Lopunajan turvapaikoissa ei ole kyse rahasta eikä bisneksestä, vaan Jeesukseen uskoville varatuista turvapaikoista, joihin pääsyyn ei tarvita rahaa vaan uskoa Jeesukseen.
27.12.2011 00:59
Nimimerkki Jaaha.
Tässä on vastaus kysymyksiisi.
"Kun siis näette pyhään paikkaan pystytettynä turmion iljetyksen, josta profeetta Daniel on puhunut - huomatkoon lukija tämän! - silloin on kaikkien Juudeassa asuvien paettava vuorille." Matt. 24:15-16. Eli kun on sen aika, niin Jumalan uskovien pitää paeta turvapaikkoihin.
Mitä tulee ruokavarastoihin, niin siitä meillä on esikuvana Joosef, joka keräsi Jumalan käskystä 7 vuoden hyvinvoinnin aikana viljaa Egyptin varastoihin, jotta varastoista riitti ruokaa ihmisille seuraavan 7 nälänhädän vuoden aikana.
Nyt Jumalan profeetat kehottavat toimimaan samoin.
26.12.2011 21:13
En tiedä ajankohtaa.
23.12.2011 20:04
18 / 42