Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Seuraavat neljä henkilöä osallistuvat Suomesta v. 2011 Bilderberg-kokoukseen. Mukana ei siis olekaan tällä kertaa yhtään poliitikkoa vaan median ja elinkeinoelämän edustajia. Eikä Jyrki Katainen ole siis mukana.

Apunen, Matti, Director, Finnish Business and Policy Forum EVA
    Johansson, Ole, Chairman, Confederation of the Finnish Industries EK
    Ollila, Jorma, Chairman, Royal Dutch Shell
    Pentikäinen, Mikael, Publisher and Senior Editor-in-Chief, Helsingin Sanomat

Lähde: http://www.infowars.com/bilderberg-2011-full-official-attendee-list/
  2. Kyseessä ei ole minun profetiani, vaan sivuillani oleva kertomus kahden profeetan sanoista 28.1.2011 Helsingin rautatientorilla. Rene Walli kuuli heidän sanansa ja lähetti raportin minulle.
    Tässä tuo kertomus. Löytyy myös osoitteesta http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .

30.1.2011

Rene Wallin kertomus kahden profeetan sanoista Helsingin rautatientorilla

Seuraava ei ole uni.

Olin noin kymmenen muun suomalaisen kanssa perjantaina 28.1.2011 Helsingin rautatientorilla. Paikalla oli iso määrä muslimeita ja heidän joukossaan joku oikein korkea-arvoinen johtaja kerääntyneinä isoksi ympyräksi. Paikalle oli kulkeutunut sivummalle myös joitain Jumalan sanan nuoria lähettejä. Toisistaan tietämättä lähetit saivat sanan sanottavaksi tälle selvästi korkea-arvoiselle miehelle, joka oli arabiaa osaavien ei-suomalaisten mielestä sheikki.

Ensimmäinen kuului: "Suunnitelma, mitä aiot tehdä, ei tule toteutumaan. Jumala Jeesus Kristus estää sen pahan teon tapahtumisen, minkä olet aikonut toteuttaa Suomessa."

Aivan toisella puolella asiasta tietämättömänä istunut toinen lähetti sai sanat Herralta tilanteesta
    ja kiiruhti kertomaan samalle miehelle paikkaa vaihtaneeseen isompaan muslimien väkijoukkoon. Lähetin sanat kuuluivat jotenkin seuraavasti: "Jumalan Poika Jeesus Kristus on estävä sen terroriteon, minkä aiot tehdä täällä. Sen iskun, minkä sinä olet suunnitellut, tulee itse Jumala estämään." En muista loppua profetiasta, mutta tilanne oli hyvin vaikuttava ja loppuosa profetiasta oli myös hyvin yksityiskohtainen ja tarkka.

Olin itse kohtuullisen matkan päässä kuuntelemassa, mutta koska profetointi oli varsin kovaäänistä, kuulin selkeästi mitä molemmat sanoivat.

Olen rukoillut mitä asian kanssa tulisi tehdä. En näe muuta vaihtoehtoa kuin kirjoittaa tätä julki. Itse en tunne kumpaakaan profeetoista. Ehkä hyvä niin. Jumalan Poika vain johdatti minut armossaan paikalle.
  3. Lähihoitaja Anu Lindroos tuntee Teemu Vehkalan hyvin. Lindroos laittoi 24.5.2011 Uuden Suomen blogiini seuraavan viestin. Laitan sen tännekin informaation vuoksi.

Seuraava teksti on siis Anu Lindroosin kirjoittamaa.

Olen Teemun ystävä ja tukija kuin myös mielenterveysalalla pian 17v säännöllisessä palkkatyössä työskentelevä hoitaja ja tätä järkyttävää vapaudenriistoa sivusta- ja lähetäseuraaja. Teemun luvalla tuon nyt julkisuuteen Teemun hoitoon liittyneitä seikkoja:

Teemu mitä ilmeisemmin huumatiin ja toimitettiin hoitoon alkaen laivan putkasta 17.2.11, Hgissä psykiatrin arvioon (huumepöllyssä) päätyen Hämeenlinnan keskussairaalan miesten suljetulle akuuttiosastolle.
    Virtsatestit tehtiin vasta Hämeenlinnassa rauhoittavien ruiskeiden vaikutuksen loputtua riittävän pitkän ajan päästä siihen, että mahdollinen huumausaine on voinut jo poistua verestä. Itse uskon tähän teoriaan.

Korostan seikkaa, että pakkohoidon laillinen kriteeristö ei täyty, eikä Teemu missään tapauksessa ole millään muotoa psykoottinen.
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Tahdosta_riippumaton_psykiatrinen_sairaalah...
    Henkilökunta ei myöskään ole suuremmin ollut Teemuun kontaktissa, keskusteluhetkiä ei ole järjestetty riittävästi hänen vointinsa raportointia ajatellen. Enemmän me ystävät hänen kanssaan olemme puhelimessa puhuneet. Myös puhelimenkäyttöoikeutta sittenmmin laittomasti rajattiin, johtuen ehkäpä lukuisista soitoistani päivän mittaan?

Olin hoitoneuvotteluissa helmikuun lopussa ja lakiin vedoten saimme pakkohoitomääräyksen purettua ja Teemu käveli kanssamme vapaana miehenä ulos sairaalasta Helsinkiin rentoutumaan tästä shokeeraavasta tilanteesta. Ko. viikonloppuna julkaisimme asian yöradion haastattelussa, johon meitä osallistui puhelimitse useampi henkilö.

Teemu joutui palaamaan su-iltana suljetulle osastolle odottamaan avohoidon järjestelyjä, joita ei kuitenkaan lupauksesta huolimatta järjestetty, vaan Teemun päätettyä viikkojen odotuksen jälkeen poistua kotiinsa, tehtiin uusi tarkkailulähete ja hänet tuomittiin taas pakkohoitoon mielestäni täysin perusteetta. Olen ollut koko ajan Teemuun puhelinyhteydessä.

Juuri tällä päivämäärällä hän siis on kuntoutusosastolla pakkohoidossa. Pakkohoidossa lääkäri arvioi ns. vapaakävelyn ja alueella liikkumisen turvallisuuden potilaalle ja ympäristölle, tämä on ihan normaalikäytäntö suljettujen osastojen toiminnassa. Hän on saanut ulkoilla jo alunalkaen jopa vähemmin rajoituksin ja olemme häntä käyneet tapaamassa sairaalan kanttiinissa ja sairaalan ympäristössä ulkoillen. Hän saa ulkoilla päivisin 3h eri kellonaikoihin, joten verkkomedian haastatteliu on voitu toteuttaa ulkona. Saimme myös lääkärin luvan päivälomaan 11.5., jolloin kävimme Teemun kanssa yhdessä ystävämme Esan kanssa ruokailemassa hotelli Aulangossa ja hengailemassa kaupungilla.
  4. Jos Strauss-Kahn olisi ollut oikeasti syyllinen eikä erimielisissä kahnauksissa muiden pankkiirien kanssa, niin maailman pankkieliitti olisi pelastanut hänet pulasta alta aikayksikön. Nyt Strauss-Kahn lavastettiin syylliseksi alta aikayksikön, koska häntä ei haluttu suojella, vaan hänet haluttiin syrjäyttää, koska hän oli astunut mielipiteillään dollarin syrjäyttämisestä vallitsevan raheliitin jäsenten varpaille.

En tiedä onko näin. Mutta tämä tuntuu mahdolliselta. Minusta on mahdotonta, että maailman raha- ja valtaeliitin suosiossa oleva ihminen voisi joutua pulaan jonkin väitetyn raiskausyrityksen takia. Jos mies olisi eliitin suosiossa, tuollainen väite ei pääsisi ikinä maailman rahaeliitin hallitseman valtamedian uutiseksi. Sillä ei olisi mitään väliä, olisiko mies tehnyt jotakin. Jos eliitti niin tahtoo, niin mitään kielteistä uutista ei olisi vain päässyt levitykseen.

Nyt kun Strauss-Kahnia koskevaa uutista levitettiin niin innokkaasti valtamedian taholta, niin minun käsittääkseni siihen on vain yksi mahdollinen syy ja se on se, että Strauss-Kahn oli joutunut epäsuosioon mielipiteittensä takia vertaistensa joukossa ja sen takia hänet päätettiin tuhota. Mikä olikin helppoa. Tehtiin tekaistu tarina muka raiskauksen yrityksestä käyttäen hyväksi Strauss-Kahnin oikeaa mainetta naistenmiehenä ja levittäen sitten tarinaa koko valtamedian mahdilla ympäri maailmaa, jossa kaikki rahaeliitin kontrolloimat mediat julkaisivat uutisen totuutena.

Näin kävi myös Suomessa, jonka valtamedia, ennen kaikkea Helsingin Sanomat, on maailman raha- ja valtaeliitin kontrollin alla.

Jouko Piho
  5. Mistä on kysymys Teemu Vehkalan tapauksessa?

Teemu Vehkala on 29-vuotias tietoliikenneasentajan koulutuksen saanut muusikko, joka on myös kansalaisaktivisti ja suositun NWO Havaintoja –blogin ( http://nwohavaintoja.blogspot.com/ ) ylläpitäjä.

Olen lukenut kyseistä blogia muutaman vuoden ajan. Olen joistakin asioista samaa mieltä, toisista eri mieltä. Joka tapauksessa blogia on ollut mielenkiintoista seurata sen esiintuoman vaihtoehtoisen informaation takia.

Nyt tilanne on outo. Teemu Vehkala on ollut jo kolme kuukautta Hämeenlinnan keskussairaalan suljetulla psykiatrisella hoito-osastolla pakkohoitoon suljettuna. Teemu oli töissä 17.2.2011 muusikon tehtävissä Viking Express -laivalla. Kun yhtyeen keikka loppui illalla, Teemu jäi laivan ravintolaan juomaan kaksi kupillista kahvia. ”Silloin minut huumattiin”, kertoo Teemu Vehkala, jonka jälkeen hän on ollut vangittuna ensin laivaputkassa, sitten pakkohoidossa Hämeenlinnan keskussairaalassa. Teemu ei ollut nauttinut alkoholia koko illan aikana, ja hän muistaa hyvin, kuinka kahviensa jälkeen hänen olonsa oli alkanut nopeasti huonontua. Laivan infotiskiltä hänet oli viety ensin laivaputkaan, jossa laivalääkäri oli ilmeisesti antanut hänestä nopeasti diagnoosin, ”paranoidinen psykoosi.” Teemu kertoo, että hänet tuotiin satamasta suoraan messissä nauttimansa aamupalan jälkeen ambulanssilla Hämeenlinnaan, jossa tehtiin sama diagnoosi.

Teemu Vehkala sanoo, että hänet on huumattu ja vangittu laittomasti vain hänen kansalaisaktivisminsa, mielipiteidensä sekä aktiivisen nettikirjoittelunsa takia. Vehkalahan on ottanut voimakkaasti kantaa mm. vapaamuurareita ja illuminaatteja vastaan.

Olisiko kyseessä vapaamuurareiden kosto? Haluttiinko Vehkala suljetulle osastolle varoituksena muille?

Verkkosanomien toimittaja Janus Putkonen on tutkinut asiaa. Putkonen tapasi Vehkalan Hämeenlinnan keskussairaalan pihalla 21.5.2011. Putkosen mukaan Vehkalan taustassa ei ole mitään viitteitä psyykkisestä sairaudesta. Putkosen kirjoitus on luettavissa linkistä http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=140 .

Teemu Vehkala haluaisi jatkaa uraansa freelance muusikkona. Miten on mahdollista, että Suomessa – oikeusvaltiossa – ihminen laitetaan pakkohoitoon vain poikkeavien mielipiteittensä takia? Sellaistahan käytäntöä oli runsastikin Neuvostoliitossa eli jos vastusti kommunistista hallitusta, niin sellaisen ihmisen oli pakko olla hullu, koska eihän kukaan järkevä ihminen vastusta paratiisia.

Vai eikö Suomi olekaan oikeusvaltio, joka kunnioittaa sananvapautta, niidenkin sanomisen vapautta, jotka ovat eri mieltä kuin valta- ja pankkieliitti, valtamedia ja vapaamuurarien hallitsema oikeuslaitos? Vähän siltä näyttää. Ovatko toisinajattelijoiden eliminoimiset vankiloihin ja sairaaloihin alkaneet lännessä – myös Suomessa?

En tiedä, mikä on totuus Teemu Vehkalan tapauksessa. Haluaisin kyllä tietää.

Hyvin oudolta tämä kaikki vaikuttaa.

Onko Teemu Vehkalaa kohdeltu oikeudenmukaisesti? Ovatko viranomaiset toimineet oikein vai ovatko he vain noudattaneet ylempää tulevia määräyksiä syyllistyen viranomaismielivaltaan? Onko Vehkalan asiaa tutkittu ollenkaan? Onko Vehkalalla ollenkaan lähisukulaisia ja mitä mieltä he ovat asiasta?

Miksi minä sitten haluan puuttua tähän Vehkalan asiaan? Enhän edes tunne koko miestä.

Haluan puolustaa Teemu Vehkalaa tai ainakin haluan, että hänen asiansa tutkitaan kunnolla, sen takia, että jonain päivänä minä voin olla vankilassa tai psykiatrisessa pakkohoidossa vapaamuurareita ja saatananpalvojailluminaatteja vastustavien mielipiteitteni takia. Ei tarvita kuin huumaus jossakin normaalitilanteessa, vaikka kahvia juodessa, ja sen jälkeen minuakin voitaisiin syyttä paranoidiseksi psykootikoksi.

Silloin olisin kyllä kiitollinen, jos vapaana olevat ihmiset nousisivat puolustamaan ja auttamaan minua.

Jouko Piho