Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
KD:n Kari Kärkkäinen on ilmoittanut tänään 17.2.2011, että hän ei ole sittenkään ehdolla huhtikuun eduskuntavaaleissa.
Tämä merkitsee Pohjois-Savossa sitä, että IPUn Martti Pohjolaisen mahdollisuudet tulla valituksi kasvoivat entisestään.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
17.02.2011 17:30
Aloittaja väittää, että IPUn puoluejohto halveksii tänne lähetettyjä asiallisia alustuksia.
En ole havainnut sellaista.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
17.02.2011 17:05
Minä kuulun ryhmään neljä.
Mitä tulee itsensä mainostamiseen, niin olen keskellä vaalikampanjaa, jossa kansanedustajaehdokkaan pitää mainostaa itseään ja ajatuksiaan. Se kuuluu asiaan. Ei tässä voi mennä kiven taakse piiloon toivoen, että kukaan ei vain huomaisi minua.
En ole Kennedy enkä Marski.
Olen Jouko Piho.
11.02.2011 00:35
Miten niin nämäkin vaalit menivät ohi?
Eihän vaaleja ole vielä pidetty. Vaalit ovat vasta 17.4.2011.
Eikä vaalikampanjakaan ole vielä kunnolla alkanut.
IPUlla on mahdollisuuksia saada ensimmäinen kansanedustaja.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
10.02.2011 14:06
Jokainen käyttämätön ääni hyödyttää eniten suuria puolueita.
Kaikkien on syytä käyttää äänivaltaansa ja äänestää nyt Suomelle itsenäistä politiikkaa ajavat poliitikot.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
07.02.2011 19:11
Mikä foorumi se on, jossa vakavasti otettavan maltillisen puolueen ehdokkailla ei pitäisi olla asiaa?
06.02.2011 13:03
XM
Mikä jutuissani ja perusteluissani on yksinkertaista ja infantiilia?
Helppohan tuollaista on väittää.
Missä perustelut?
05.02.2011 15:20
Nimimerkki "vaan eipä" kysyi, onko rehellisyys arvo.
Kyllä on.
Muita tärkeitä arvoja ovat epäitsekkyys, nöyryys, oikeudenmukaisuus, harkinta, rohkeus ja heikompien puolustaminen.
Nykyisessä rahan hirmuvallassa ja markkinatalouden puserruksessa oleva ihminen tarvitsee puolustajaa, epäitsekästä poliitikkoa, joka ei ajaa omaa etuaan vaan suomalaisten etua monikansallisten pankkien ja yhtiöiden mammonan ylivaltaa vastaan. Suomalaisten työpaikat ovat tärkeämpiä kuin keinottelijoiden paksut lompakot.
03.02.2011 13:45
Kannatan.
Tämä on myös minun linjani. Minä en ota vastaan mitään rahaa yrityksiltä tai säätiöiltä.
Otan vastaan rahaa vain yksityisiltä ihmisiltä, jos he haluvavat tukea minua. Tähän mennessä olen saanut vaalitukea 3 euroa eräältä tuntemattomalta henkilöltä.
30.01.2011 22:51
K.D:n kirjoitus Iisebelistä on täyttä asiaa.
30.01.2011 16:36
Pelkkä järjen käyttö ei riitä.
Sitä paitsi yhden järki sanoo, että tehdään näin, toisen järki sanoo, että tehdään näin ja kolmannen järki sanoo, ei kun tehdään näin. Kenen järkeä sitten seurataan?
Mitä järki sitten on?
Järki on vajavaisen ihmisen ymmärrystä ja jokaisella ihmisellä on oma puutteellinen järkensä.
Kukaan ihminen ei kuitenkaan tee päätöksiään pelkän järjen varassa. Kaikkien ihmisten ratkaisujen takana on ihmisen arvomaailma, mikä taas perustuu maailmankatsomukseen, mikä perustuu siihen mitä ihminen uskoo tai ei usko.
Jouko Piho
23.01.2011 13:56
Euron loppu lähestyy.
Sen sanominen ei ole hulluutta, vaan samaa mieltä ovat monet asiantuntijatkin.
No, aika näyttää miten käy.
IPU ei kuitenkaan halua siirtymistä ruplaan vaan kotoiseen markkaan.
22.01.2011 22:57
En puhu satuja.
22.01.2011 14:54
Nimenonomaan kysyttiin EU-kantaa. Ilmoitin kannattavani sitä, että Suomi eroaa EU:sta.
Sillä miten äänestin 16 vuotta sitten, kun en ollut politiikassa mukana, ei ole enää mitään väliä.
Vai onko viisastuminen kielletty?
21.01.2011 20:59
Minä ilmaisin huolestuneisuuteni ja heitin ilmaan kysymyksen, voiko Saku Mättö toimia IPUn puoluesihteerinä. Halusin asiasta keskustelua.
En ole suoraan vaatinut puoluesihteerin eroa enkä vaadi.
21.01.2011 20:55
Politiikkani ei ole raakaa.
Sinä olet kylläkin hyvin raaka arvostelussasi.
En aja sitä, että vanhojen evakkojen pitäisi palata Karjalaan. Tietysti he voivat palata, jos haluavat ja jaksavat.
Minä viittaan siihen, että evakkojen nuoremmat jälkeläiset ja muut halukkaat suomalaiset voivat mennä rakentamaan Karjalaa sitten kun se palautuu.
Siinä ajatuksessa ei ole mitään raakaa.
Kehitys voi joskus kulkea taaksepäin, kun vääryyksiä oiotaan, mutta kaikki on historian Jumalan kädessä.
21.01.2011 20:50
Nimimerkki "jakolasku" kirjoitti: "Jaa vai oltiin sitä rähmällään ryssälän suunnalle no mihinkäs sitä nyt ollaan rähmällään? Taidettiin kaatua EU:n syliin..."
Näin on, kuten kirjoitinkin.
Ensin oltiin rähmällään Moskovan suuntaan, nyt Brysselin suuntaan.
Olisi parempi, että Suomi lopettaisi rähmälläänolot kokonaan.
21.01.2011 18:33
Nimimerkki "pihon touhut" väittää: "Koko Karjala-asia on bihon bolitiikka-beliä!"
Tämä ei pidä paikkaansa ja väite on helppo kumota.
Kotisivuiltani selviää, että minä kiinnostuin Karjalan kysymyksestä ja Karjalan palautuksesta kesäkuussa 2004. Laitoin silloin sivuilleni osion Karjalan palautus.
Politiikkaan minä tulin mukaan vasta toukokuussa 2009.
Karjala-asia ei siis ole minulle mitään poliittista peliä vaan aidosti sydämen asia, jota ajoin jo viiden vuoden ajan ennen politiikkaan menemistäni.
21.01.2011 18:29
Nimimerkki Tuom. kysyi: " Kuinkahan moni Venäjän puolella on saanut profetian Suomen kuvernementin palauttamisesta äiti Venäjän syliin? "
Minä en ole kuullut yhdestäkään sellaisesta profetiasta. Onko joku muu kuullut?
21.01.2011 18:25
Karjala pitää ensin saada takaisin, ennen kuin sinne voi muuttaa. Nytkin tuli juuri uusia maan ostamisen estäviä lakeja.
Sitten kun Karjala palautuu, saatan ehkä muuttaakin Karjalaan, vaikka en itse olekaan karjalainen eikä minulla ole siellä juuria. Minä puhun ja kirjoitan toisten puolesta ja koko Suomen puolesta.
Karjala oli ihana paikka.
Nyt Karjala ei ole ihana paikka, koska se on ryssitty.
Karjalasta tulee taas ihana paikka, kun se laitetaan kuntoon.
21.01.2011 14:41
25 / 42