Sivuja ei enää löydy.
Piho on vaiennut
48
1652
Vastaukset
- Tempaus tullut!?
Tulikohan tempaus etuajassa!!!?
- Miksi..
Miksi meille ei ole kerrottu tempauksesta etukäteen?Vai lieneekö nyt kyse vain eduskuntavaaleihin liittyvästä taktiikasta?
- Toivottavasti
"herra" pysyy lopullisesti poissa sivuineen, niin onpahan edes yksi höperö vähemmän.
- näinsemenee...
Jaa-a miten tuon nyt sanoisi... n. 9 ennustusta vuodelle 2010 ei ole pitänyt paikkaansa. Baba Vangan ennustus liippas läheltä mut kaikki muut eivät ole toteutuneet... Ehkäpä parempi niin.
Saa nähdä tuleeko se sota tänä vuonna kuten monet on ennustanu. Viimeisin ennustus povaa sitä vuodelle 2012. - matkardaio
näinsemenee... kirjoitti:
Jaa-a miten tuon nyt sanoisi... n. 9 ennustusta vuodelle 2010 ei ole pitänyt paikkaansa. Baba Vangan ennustus liippas läheltä mut kaikki muut eivät ole toteutuneet... Ehkäpä parempi niin.
Saa nähdä tuleeko se sota tänä vuonna kuten monet on ennustanu. Viimeisin ennustus povaa sitä vuodelle 2012.The Johtaja on vain väliakaisesti piiloutunut .
Kyllä setä palaa entistä ärjympänä kuin koskaan .
Olkaa valmiit.
Sitä saatte mitä tilaatte ! matkardaio kirjoitti:
The Johtaja on vain väliakaisesti piiloutunut .
Kyllä setä palaa entistä ärjympänä kuin koskaan .
Olkaa valmiit.
Sitä saatte mitä tilaatte !Minä en ole sulkenut sivujani.
Päivällä sivuni vielä toimivat.
Nyt tulee vain ilmoitus, että haettua sivua ei löydy.
En tiedä, mistä on kysymys.
Onkohan sivuni hakkeroitu?
Tilanne on sikälikin harmittava, että en voi tiedustella
asiaa Elisan tuesta ennen kuin maanantaina, kun on arkipäivä.- Olipakerranjatoiste
JoukoPiho kirjoitti:
Minä en ole sulkenut sivujani.
asiaa Elisan tuesta ennen kuin maanantaina, kun on arkipäivä.Vai olisiko sensuuri iskenyt? Veikkaan, että syy on kuitenkin jossain muualla.
- näinsemenee...
Olipakerranjatoiste kirjoitti:
Vai olisiko sensuuri iskenyt? Veikkaan, että syy on kuitenkin jossain muualla.
No, jokatapauksessa lähimmät "seuraavan hässäkän" ennustukset sijoittuvat kevääseen. Ennustelevat sodan alkamista. Toiset sijoittuvat loppu kesään. Toiset jopa syksyyn. Eli koko vuodeksi riittää ihmettelemistä ja vielä seuraavaksikin kun on povattu jo maailmanloppuakin (12). Sitten taas hirveää aurinkomyrskyä (13) ja vuodelle 15 Jeesuksen tuloa kun eräät on taas laskeskellu ja saaneet tälle vuodelle lauseen "ja kaikkien silmät saavat nähdä hänet". Jos tällä kuitenkin tarkoitetaan sitä vastakappaletta niin joku joka ennusti sodan alkavan v. 12 saattaapi olla oikeassa sikäli jos sota "olisi suunniteltu" kestäväksi 3½ vuotta ja jos tyypin vallan aika kestää saman verran niin Jeesus olisi kait tulosssa joskus 2018 tienoilla ja tällä en tarkoita mitään "tempausta". Mutta mene ja tiedä. Ei kai sitä tiedä ennenkun alkaa isommat paukut lentelee...
- Kristuksen kuningask
JoukoPiho kirjoitti:
asiaa Elisan tuesta ennen kuin maanantaina, kun on arkipäivä.Olisipa todellakin mielenkiintoista tietää todellinen syy. Se syy, mikä sinulle kerrotaan, ei kyllä välttämättä sitä ole. Mutta voihan toki olla, että syy oli ihan vain tekninenkin.
Mutta toisaalta on todellakin mahdollista, että tähän vuodenvaihteen tienoille oli kaavailtu jotakin manooveriä ja silloin kaikki mahdolliset varoittavat sivustot kannattaa tietenkin tehdä pääsemättömiksi. Ja harjoitellahan aina pitää, vaikka sitten hanke peruttaisiin tai siirrettäisiin.
Sinun sivustollasi varoitetaan jo varsin painokkaasti tästä EU-pedosta ja siitä kaikki sedät ja tädit eivät tykkää ollenkaan. - joita-
Kristuksen kuningask kirjoitti:
Olisipa todellakin mielenkiintoista tietää todellinen syy. Se syy, mikä sinulle kerrotaan, ei kyllä välttämättä sitä ole. Mutta voihan toki olla, että syy oli ihan vain tekninenkin.
Mutta toisaalta on todellakin mahdollista, että tähän vuodenvaihteen tienoille oli kaavailtu jotakin manooveriä ja silloin kaikki mahdolliset varoittavat sivustot kannattaa tietenkin tehdä pääsemättömiksi. Ja harjoitellahan aina pitää, vaikka sitten hanke peruttaisiin tai siirrettäisiin.
Sinun sivustollasi varoitetaan jo varsin painokkaasti tästä EU-pedosta ja siitä kaikki sedät ja tädit eivät tykkää ollenkaan.ihminen itse ei kykene toteamaan, vaan kehittää sille mielessään erilaisia "järkeviltä" vaikuttavia selityksiä. Luonnollisesti niiden sisältö riippuu siitä mihin ihmisen muu ajatustoiminta haluaa ne sijoittaa, että ne tuntuisivat itsestä ja muista samanlaatuisen ajatusmaailman omaavista mahdollisimman uskottavilta.
- Toinen realisti.
joita- kirjoitti:
ihminen itse ei kykene toteamaan, vaan kehittää sille mielessään erilaisia "järkeviltä" vaikuttavia selityksiä. Luonnollisesti niiden sisältö riippuu siitä mihin ihmisen muu ajatustoiminta haluaa ne sijoittaa, että ne tuntuisivat itsestä ja muista samanlaatuisen ajatusmaailman omaavista mahdollisimman uskottavilta.
Informaatiotekniikan ongelmat ovat toisinaan aika ikäviä.Itse en kuitenkaan uskoisi sellaista,että joidenkin sivuja oli joku päässyt vaikkapa hakkeroimaan.
Sellainen ei nykyaikoina onnistu kovinkaan helposti.
Itsellänikin oli samanmantyylisiä ongelmia joulun 2009-tammikuu 2010 tienoilla.
Silloin oli kyse vain siitä,että sen langattoman verkon,jonka palveluita käytän edelleekin,eräässä palvelimessa oli "todettu ongelmia",jotka johtuivat siitä,että joulun-ja sen jälkeisen ajan aikana palvelin ylikuormittui ja kaatui vähän väliä.
Omalta kohdaltani "poistin" mahdollisen ongelman uusiutumisen siirtymällä saman palveluiden tarjoajan lanagattomaan laajakaistaan.
Huom:tämä ei ole mitään mainostamista! - suntio viinanen
Toinen realisti. kirjoitti:
Informaatiotekniikan ongelmat ovat toisinaan aika ikäviä.Itse en kuitenkaan uskoisi sellaista,että joidenkin sivuja oli joku päässyt vaikkapa hakkeroimaan.
Sellainen ei nykyaikoina onnistu kovinkaan helposti.
Itsellänikin oli samanmantyylisiä ongelmia joulun 2009-tammikuu 2010 tienoilla.
Silloin oli kyse vain siitä,että sen langattoman verkon,jonka palveluita käytän edelleekin,eräässä palvelimessa oli "todettu ongelmia",jotka johtuivat siitä,että joulun-ja sen jälkeisen ajan aikana palvelin ylikuormittui ja kaatui vähän väliä.
Omalta kohdaltani "poistin" mahdollisen ongelman uusiutumisen siirtymällä saman palveluiden tarjoajan lanagattomaan laajakaistaan.
Huom:tämä ei ole mitään mainostamista!Jouko Piho voi nyyt kuvitella olevans jotekin vaaralinen ja sivut on sen takia pantu epäkuntoon.
Tylsää kun sivuille ei pääse naureskelelaamn vieraskirjalle, toivottavasti pian tulee kuntoon. - Täsmälleen-
suntio viinanen kirjoitti:
Jouko Piho voi nyyt kuvitella olevans jotekin vaaralinen ja sivut on sen takia pantu epäkuntoon.
Tylsää kun sivuille ei pääse naureskelelaamn vieraskirjalle, toivottavasti pian tulee kuntoon.yhtä hyvin voisi Hotmail-sähköpostin käyttäjät väittää olevansa "niin vaarallisia" yhteiskunnalle että heidän viestinsä on nyt hävitetty "niiden" toimesta.
http://m.yle.fi/w/uutiset/tiedeuutiset/ns-yduu-3-2258673
Epäilemättä joukkkoon mahtuukin sen kaltaisia henkilöitä jotka niin ajattelevat, ja vaikea on heille mennä järkiperäisesti selittämään todellisia syitä. - Gummastunutgimmastus
Täsmälleen- kirjoitti:
yhtä hyvin voisi Hotmail-sähköpostin käyttäjät väittää olevansa "niin vaarallisia" yhteiskunnalle että heidän viestinsä on nyt hävitetty "niiden" toimesta.
http://m.yle.fi/w/uutiset/tiedeuutiset/ns-yduu-3-2258673
Epäilemättä joukkkoon mahtuukin sen kaltaisia henkilöitä jotka niin ajattelevat, ja vaikea on heille mennä järkiperäisesti selittämään todellisia syitä.Tekö roikutte niin tiiviisti naureskelemassa Pihon sivuilla että se lopulta ylikuormittui ja kaatui?
Gummastunutgimmastus kirjoitti:
Tekö roikutte niin tiiviisti naureskelemassa Pihon sivuilla että se lopulta ylikuormittui ja kaatui?
Ilmeisesti kyseessä ei ole hakkerointi, vaan jonkinlainen tietokatkos minun ja Elisan välillä.
Asia selviää varmaankin huomenna maanantaina, kun pääsen vihdoinkin soittamaan Elisaan ja keskustelemaan ongelmasta.- Piholla on tehtävä!
JoukoPiho kirjoitti:
asiaa Elisan tuesta ennen kuin maanantaina, kun on arkipäivä.Harmi ettei tullut kopsattua sivuja viimeaikoina.
Kiitos sivuista!
päivitystä odotellessa! - milkman57
JoukoPiho kirjoitti:
Ilmeisesti kyseessä ei ole hakkerointi, vaan jonkinlainen tietokatkos minun ja Elisan välillä.
Asia selviää varmaankin huomenna maanantaina, kun pääsen vihdoinkin soittamaan Elisaan ja keskustelemaan ongelmasta.Onko lasku jäänyt maksamatta kuten wincapitan miehillä aikoinaan?
Piholla on tehtävä! kirjoitti:
Harmi ettei tullut kopsattua sivuja viimeaikoina.
Kiitos sivuista!
päivitystä odotellessa!Sain tänään viimein selviteltyä asiaa Elisan kanssa. Kävi ilmi, että minulla on voimassa oleva sopimus siitä, että minun kotisivuni ovat Elisan palvelimella. Olen myös maksanut laskuni.
Loppujen lopuksi kävi niin, että kukaan (juttelin eri henkilöiden kanssa) ei osannut sanoa, mistä tämä katkos johtuu.
Lupasivat laittaa asiani kiireelliseksi, joten sivuni pitäisi palautua tänään tai viimeistään huomenna tiistaina.- näinsemeneeevai?
JoukoPiho kirjoitti:
Sain tänään viimein selviteltyä asiaa Elisan kanssa. Kävi ilmi, että minulla on voimassa oleva sopimus siitä, että minun kotisivuni ovat Elisan palvelimella. Olen myös maksanut laskuni.
Loppujen lopuksi kävi niin, että kukaan (juttelin eri henkilöiden kanssa) ei osannut sanoa, mistä tämä katkos johtuu.
Lupasivat laittaa asiani kiireelliseksi, joten sivuni pitäisi palautua tänään tai viimeistään huomenna tiistaina.Ammatti ihmiset eivät osaa sanoa mistä katkos johtuu?! Jonkun salaliittoteoreetikon mukaan voisi olla jos salaliiton makua? Piho on yhtä erikoinen tapaus kun tuo tv arto tuolla salaliittoteoriot puolella. Se tyyppi tosin sanoo suoraan että supo teki sitä ja tätä pahaa ja jätkä vaan jatkaa omia hommiaan. Kova on selitys ioneista joista ei tajua hevon kukkua. Enemmän tajuan pihon jutuistakin ja täälläkin on nämä "lääketieteen viisaat" jotka pihoa haukkuu ja kaikki profeetat siinä samassa "sairaiks". Ihmiset elää kuin Jumalaa ei oiskaan. Kummaa lereihin jakautumista: lääketiede, vaihtoehtotiede, näennäistiede, ateistit, skeptikot, uskovaiset... kuka tai mikä jakaa ihmisiä? Miksei yhdistä ihmisiä?
...peto, koko maanpiirin villitsijä heitettiin... (sinne)... - tiedät mistä
näinsemeneeevai? kirjoitti:
Ammatti ihmiset eivät osaa sanoa mistä katkos johtuu?! Jonkun salaliittoteoreetikon mukaan voisi olla jos salaliiton makua? Piho on yhtä erikoinen tapaus kun tuo tv arto tuolla salaliittoteoriot puolella. Se tyyppi tosin sanoo suoraan että supo teki sitä ja tätä pahaa ja jätkä vaan jatkaa omia hommiaan. Kova on selitys ioneista joista ei tajua hevon kukkua. Enemmän tajuan pihon jutuistakin ja täälläkin on nämä "lääketieteen viisaat" jotka pihoa haukkuu ja kaikki profeetat siinä samassa "sairaiks". Ihmiset elää kuin Jumalaa ei oiskaan. Kummaa lereihin jakautumista: lääketiede, vaihtoehtotiede, näennäistiede, ateistit, skeptikot, uskovaiset... kuka tai mikä jakaa ihmisiä? Miksei yhdistä ihmisiä?
...peto, koko maanpiirin villitsijä heitettiin... (sinne)...http://www.infosota.fi/2010/04/01/eun-tuleva-nettisensuuri-vahentaa-sananvapautta/
- +´+´+´´+
tiedät mistä kirjoitti:
http://www.infosota.fi/2010/04/01/eun-tuleva-nettisensuuri-vahentaa-sananvapautta/
ei ole Piho vieläkään netissä? Onko illuminaatti/rapparit vaatinut sivujen sulkemista?
+´+´+´´+ kirjoitti:
ei ole Piho vieläkään netissä? Onko illuminaatti/rapparit vaatinut sivujen sulkemista?
Soitin tänään tiistaina 4.1.2011 Elisalle ja kysyin tilannetta. Kävi ilmi, että Elisan kotisivuja hallinnoi jokin muu palveluntarjoaja, jolle on lähtenyt Elisasta jo eilen tieto, että minun sivuni tulisi palauttaa kiireellisesti. Mutta eipä näy mitään tapahtuvan.
- ängjägnjää
JoukoPiho kirjoitti:
Soitin tänään tiistaina 4.1.2011 Elisalle ja kysyin tilannetta. Kävi ilmi, että Elisan kotisivuja hallinnoi jokin muu palveluntarjoaja, jolle on lähtenyt Elisasta jo eilen tieto, että minun sivuni tulisi palauttaa kiireellisesti. Mutta eipä näy mitään tapahtuvan.
Alkaa vaikuttaa siltä, että kyseessä on Jumalan tahto ja älyvapaat sivut ovat poistuneet ns. korkeimman käden kautta.
- Antti Ateisti
ängjägnjää kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa siltä, että kyseessä on Jumalan tahto ja älyvapaat sivut ovat poistuneet ns. korkeimman käden kautta.
Jos hyvin tarkasti Raamattua tutkitaan tämä varmasti sieltä löytyy!!! Luultavasti Ilmestyskirjasta löytyy tälle selitys!!!
- Eihän-
ängjägnjää kirjoitti:
hiuskarvakaan putoa päästämme herran sitä sallimatta, joten tämä on varmaakin varmmin itse Jumalan töitä. Raja se on hänenkin ymmärtämyksellään.
- rapparit työssään
Eihän- kirjoitti:
hiuskarvakaan putoa päästämme herran sitä sallimatta, joten tämä on varmaakin varmmin itse Jumalan töitä. Raja se on hänenkin ymmärtämyksellään.
eikö niitä oo muitakin jos sivut ei aukee ja niitä on ilmaisia johon voi laitta sivut ja kannataa talletaa kovalevylle joa sivut sulkeutuu
- -jarmo-
JoukoPiho kirjoitti:
Oli minullakin Elisassa sivustoni joskus, mutta jatkuvien katkosten ja palvelun aiheuttamien muiden "kivojen" yllätysten takia muutin kaiken Nebulaan jo loppuvuonna 2008 enkä ole katunut päivääkään. Maksan joka vuosi 178,- kerralla domainista ja palvelimesta. Vain kerran on katkennut tänä aikana ja sekin ilmoitettiin etukäteen. Elisa ei ilmoittele mistään koskaan. Suosittelen kyllä vaihtamista vaikka sitten Nebulaan!
www.pelastussanoma.fi - Nörtti-85
-jarmo- kirjoitti:
Oli minullakin Elisassa sivustoni joskus, mutta jatkuvien katkosten ja palvelun aiheuttamien muiden "kivojen" yllätysten takia muutin kaiken Nebulaan jo loppuvuonna 2008 enkä ole katunut päivääkään. Maksan joka vuosi 178,- kerralla domainista ja palvelimesta. Vain kerran on katkennut tänä aikana ja sekin ilmoitettiin etukäteen. Elisa ei ilmoittele mistään koskaan. Suosittelen kyllä vaihtamista vaikka sitten Nebulaan!
www.pelastussanoma.fivaan kotisivut.comille.
- voividujenviduu...
Nörtti-85 kirjoitti:
vaan kotisivut.comille.
Niin joten ottakaa opiksenne! Kaipaan Pihoa takaisin. Täytyy myöntää että profetioiden lukeminen on jännää kun saa ajatella muutakin että mitähän sitä taas tekis. Mutta Jumalasta ei oo jännää kun se hokee samoja asioita ja jengi vaan nyökyttelee päätä että "joo joo" tai nauraa. Alkaa tuntua siltä että Herra alkaa olla sitä mieltä että "täs tarttis alkaa tekee jotain."
- hsip
voividujenviduu... kirjoitti:
Niin joten ottakaa opiksenne! Kaipaan Pihoa takaisin. Täytyy myöntää että profetioiden lukeminen on jännää kun saa ajatella muutakin että mitähän sitä taas tekis. Mutta Jumalasta ei oo jännää kun se hokee samoja asioita ja jengi vaan nyökyttelee päätä että "joo joo" tai nauraa. Alkaa tuntua siltä että Herra alkaa olla sitä mieltä että "täs tarttis alkaa tekee jotain."
Pihon sivuilla oli paras se tiedemiehen tyylillä milloin mitäkin selostava jamppa, jonka kieli oli niin huolellista että ja vakuuttavaa.
- Inhottava realisti
hsip kirjoitti:
Pihon sivuilla oli paras se tiedemiehen tyylillä milloin mitäkin selostava jamppa, jonka kieli oli niin huolellista että ja vakuuttavaa.
Tutkimattomat ovat operaattoreiden tiet.
On oikeastaan aika koomista, että täällä kaipaillaan Pihon sivuja takaisin - osa vakavissaan, osa huumorimielellä.
Minä en erityisesti näitä huuhaan levittämiseen keskittyviä sivustoja kaipaile. Yllättävän moni ihminen näyttää todella uskovan, että asia on totta jos se on Internetissä ja sievästi aseteltu. Tätä hyödyntävät varsinkin uskonnollisia tarkoitusperiä omaavat ihmiset. - Avaton.
voividujenviduu... kirjoitti:
Ilm.3:7. Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avai, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa.
- Toinen realisti.
Inhottava realisti kirjoitti:
On oikeastaan aika koomista, että täällä kaipaillaan Pihon sivuja takaisin - osa vakavissaan, osa huumorimielellä.
Minä en erityisesti näitä huuhaan levittämiseen keskittyviä sivustoja kaipaile. Yllättävän moni ihminen näyttää todella uskovan, että asia on totta jos se on Internetissä ja sievästi aseteltu. Tätä hyödyntävät varsinkin uskonnollisia tarkoitusperiä omaavat ihmiset.Näinhän se lienee,että tutkimattomia ovat operaattoreiden tiet.
Joissain yhteyksissä joitain sivuja kaivataan ehkä takaisin ja toisia ehkä ei.Se lienee riippuvainen vaikkapa siitä,että mitä milläkin tuodaan esille ja keiden tarkoituksia ne,tavalla tai toisella, palvelevat tai tukevat.
Aika usein meillä ihmisillä on tarve ymmärtää tietyt asiat ymmärtämättä ja hyväksyä hyväksymättä. - näinsemeneevai?
Avaton. kirjoitti:
Ilm.3:7. Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avai, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa.
Juu onhan se ikävä että piho on poissa kun pitäis kertoa niitä näkyi ja unii sille. Näin aikajanan tästä vuodesta (11) lähitulevaisuuteen. Näin ehkä vuoden 12 tai 13 vaiheilla ison purkautuvan tulivuoren. Sinänsä ei välttämättä mitään uutta - vähän väliähän niitä purkautuu... mutta tämä saattoi olla jotain merkittävämpää. En vain tiedä mitä. Saattoi tuo näky olla tyhjääkin mutta en odottanut näkeväni tulivuorta aikajanan varrella... Joten katson ettei tuo minun omia kuvitelmiani ole enkä ole katsonut mitään tulivuorista kertovia elokuviakaan saati nähnyt niitä telkusta kun en telkkua pahemmin katsele. Jos tulee niin tulee. Mutta ihmiset on niin kiireisiä että odottavat sitä jo ensivuodeksi ja sitten haukkuvat kun sitä ei tapahtunutkaan. Ikäänkuin varoituksia pidettäisi lottoarvontana...?
- Realistisuutta!
Minä en erityisesti näitä huuhaan levittämiseen keskittyviä sivustoja kaipaile. Yllättävän moni ihminen näyttää todella uskovan, että asia on totta jos se on Internetissä ja sievästi aseteltu. Tätä hyödyntävät varsinkin uskonnollisia tarkoitusperiä omaavat ihmiset.Vaiko kyklooppi? Inhott R:lla? Kirjoittaa: "Yllättävän moni ihminen näyttää todella uskovan, että asia on totta jos se on Internetissä ja sievästi aseteltu. Tätä hyödyntävät varsinkin uskonnollisia tarkoitusperiä omaavat ihmiset. "
Hän näkee, että ERITYISESTI uskonnolliset ihmiset hyödyntäisivät netin tasoa?
Hän itse on eka joka kovasti vanhenee (itselleen vastenmielisellä) profetiapalstalla! Ja entä muut? Eivätkö muut ihmisryhmät muka hyödynnä?
Markkinavoimat, poliitikot, aatemaailma, nuoret, jne.
Kovin on sokeat taikka kieroontuneet IR:n silmät? Näyttää syntyneen trauma, kompleksi tiettyä ihmisryhmää kohtaan? Sääli. Se on sellaista, että ---- joku katsoo kärpäsen kakkaa ikkunassa, tuijottaa sitä, hokee: onpas iso kakka, onpas, onpas, voi, voi voi! Ja? Ei huomaa että ympärillä on ISO ikkuna. Sellaista on trauma, kompleksinen ajattelu, neuroottiselta vaikuttava. - 1.1.2011
näinsemeneevai? kirjoitti:
Juu onhan se ikävä että piho on poissa kun pitäis kertoa niitä näkyi ja unii sille. Näin aikajanan tästä vuodesta (11) lähitulevaisuuteen. Näin ehkä vuoden 12 tai 13 vaiheilla ison purkautuvan tulivuoren. Sinänsä ei välttämättä mitään uutta - vähän väliähän niitä purkautuu... mutta tämä saattoi olla jotain merkittävämpää. En vain tiedä mitä. Saattoi tuo näky olla tyhjääkin mutta en odottanut näkeväni tulivuorta aikajanan varrella... Joten katson ettei tuo minun omia kuvitelmiani ole enkä ole katsonut mitään tulivuorista kertovia elokuviakaan saati nähnyt niitä telkusta kun en telkkua pahemmin katsele. Jos tulee niin tulee. Mutta ihmiset on niin kiireisiä että odottavat sitä jo ensivuodeksi ja sitten haukkuvat kun sitä ei tapahtunutkaan. Ikäänkuin varoituksia pidettäisi lottoarvontana...?
Ja harmaat "profetiat" myös....
31.12.2010 Piho runoilee näin:
"Profetioiden mukaan Venäjä ehtii ensin ja tulee hyökkäämään sekä Israelin, Länsi-Euroopan (mukaan lukien Suomi) että USAn kimppuun.
Tämän Kolmannen maailmansodan Venäjä tulee kuitenkin häviämään. Aggressiivinen hyökkääjä tulee saamaan ankarat rangaistukset, kun Venäjä joutuu kaiken jälkeen vielä sisällissodan kurimukseen.
Venäjän vetäytyessä miehittämiltään alueilta myös Suomi vapautuu ja saa samassa yhteydessä Karjalan takaisin."
3) Kuka on se profeetta - profeetat - joka on luvannut Karjalan takaisin?
Nyt vain selvää tekstiä, ei mutu-ennusteluja? Ja valkeat kortit pöytään, ei mustia, harmaita ja likaisia.
Ellei varmoja profetioita ole, ellei julki tuoda niiden (aitojen) profeettojen nimiä (Jumalalla ei ole nimimerkki-eikä haamuprofeettoja) - on korkea aika lopettaa typerät ennustelu-ja taikauskopuuhat. 1.1.2011 kirjoitti:
"Profetioiden mukaan Venäjä ehtii ensin ja tulee hyökkäämään sekä Israelin, Länsi-Euroopan (mukaan lukien Suomi) että USAn kimppuun.
Tämän Kolmannen maailmansodan Venäjä tulee kuitenkin häviämään. Aggressiivinen hyökkääjä tulee saamaan ankarat rangaistukset, kun Venäjä joutuu kaiken jälkeen vielä sisällissodan kurimukseen.
Venäjän vetäytyessä miehittämiltään alueilta myös Suomi vapautuu ja saa samassa yhteydessä Karjalan takaisin."
Nyt vain selvää tekstiä, ei mutu-ennusteluja? Ja valkeat kortit pöytään, ei mustia, harmaita ja likaisia.
Ellei varmoja profetioita ole, ellei julki tuoda niiden (aitojen) profeettojen nimiä (Jumalalla ei ole nimimerkki-eikä haamuprofeettoja) - on korkea aika lopettaa typerät ennustelu-ja taikauskopuuhat.Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Vieläkään minulle ei ole sanottu mitään syytä, miksi yhteys oli poikki lähes viikon ajan.
Aion tiedustella asiaa Elisasta.
Jouko Piho- näinkösemeneevai?
1.1.2011 kirjoitti:
Ellei varmoja profetioita ole, ellei julki tuoda niiden (aitojen) profeettojen nimiä (Jumalalla ei ole nimimerkki-eikä haamuprofeettoja) - on korkea aika lopettaa typerät ennustelu-ja taikauskopuuhat.Tuo on totta. Mutta jos jotain näkee niin vaikea on mennä sanomaan onko se itsestä, Jumalalta vai muualta. Mm. amerikassa eräälle "terroristille" lähetettiin keinotekoinen uni missä Jumala kehoitti miestä kertomaan totuuden. Seuraavana päivänä mies kertoi kaiken... =I
Jos ihmiset tietäisivät miten paljon on tekniikka todella mennyt eteenpäin... He eivät hyväksyisi sitä. Siksi siitä kerrotaan tipotellen. - *'
näinkösemeneevai? kirjoitti:
Tuo on totta. Mutta jos jotain näkee niin vaikea on mennä sanomaan onko se itsestä, Jumalalta vai muualta. Mm. amerikassa eräälle "terroristille" lähetettiin keinotekoinen uni missä Jumala kehoitti miestä kertomaan totuuden. Seuraavana päivänä mies kertoi kaiken... =I
Jos ihmiset tietäisivät miten paljon on tekniikka todella mennyt eteenpäin... He eivät hyväksyisi sitä. Siksi siitä kerrotaan tipotellen.Mistä sanoma tulee, on parasta olla vaiti. Jumala ei ole salaseuralainen, kun Hän ilmoittaa ja puhuu, ihminen lopuksi sen osaa erottaa.
- pihon opetuksia..
1.1.2011 kirjoitti:
Ellei varmoja profetioita ole, ellei julki tuoda niiden (aitojen) profeettojen nimiä (Jumalalla ei ole nimimerkki-eikä haamuprofeettoja) - on korkea aika lopettaa typerät ennustelu-ja taikauskopuuhat.On vain yksi Jumala.
Tässä yhdessä tosi Jumalassa on kolme persoonaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Kuitenkaan ei ole olemassa kolmea jumalaa, kuten uskomattomat ja pilkkaajat sanovat
ajatellen, että 1 1 1=3.
Näin yksinkertainen matematiikka ei riitä Jumalalle. Yhteenlasku ei ole tarpeeksi kehittynyttä
matematiikkaa kuvaamaan Jumalan kolminaisuuden monimutkaisuutta.
Sen sijaan kertolasku selvittää asian. Ajattele Jumalan kolminaisuutta seuraavan kaavan avulla:
1x1x1=1.
Jumala on siis kolme kertaa Jumala ja silti vain yksi Jumala!
Sana kolminaisuus ei esiinny Raamatussa. Tämä puute ei merkitse sitä, ettei itse
kolminaisuuden ajatusta olisi Raamatussa.
Jo aivan alussa Jumala sanoi:” Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme.” Tässä yksi,
mutta kolmiyhteinen Jumala keskustelee ihmisen luomisesta.
Yksi asiaa valaiseva raamatunkohta on 5.Moos.6:4, joka kuuluu:
”Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.” Sana yksi on hepreaksi echad, jota
voidaan käyttää myös monikollisena yksikkönä. Tämä tarkoittaa sitä, että sellainen ykseys
koostuu useista eri osasista, jotka muodostavat yhdessä kokonaisuuden. Hyvä esimerkki
tällaisesta monikollisesta ykseydestä voisi olla vaikka marjaterttu, joka on yksi terttu, joka
koostuu monesta marjasta.
Samalla tavalla on olemassa yksi Jumala, joka koostuu kolmesta persoonasta. Nämä kolme
persoonaa eivät ole yksi numerollisesti. He ovat yksi täydellisen yhteyden takia. He ovat niin
täysin samaa olemusta, että on mahdotonta puhua kolmesta erillisestä jumalasta. He ovat
yksi ja sama Jumala.
Jos on vieläkin vaikeaa ymmärtää kolminaisuuden käsitettä, ehdottaisin, että annat asian olla.
Usko Jumalaan Herran Jeesuksen Kristuksen kautta, niin sinä pelastut Hänen armostaan.
Kolminaisuuden älyllinen käsittäminen ei ole taivaaseen pääsyn ehto.
Kolminaisuusoppi ei ole järjen vastaista. Itse asiassa kolminaisuusoppi on hyvin järkeenkäypää.
Kunhan vain ajattelet sitä monikollisena ykseytenä.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu13.htm - jatkuu2
pihon opetuksia.. kirjoitti:
On vain yksi Jumala.
Tässä yhdessä tosi Jumalassa on kolme persoonaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Kuitenkaan ei ole olemassa kolmea jumalaa, kuten uskomattomat ja pilkkaajat sanovat
ajatellen, että 1 1 1=3.
Näin yksinkertainen matematiikka ei riitä Jumalalle. Yhteenlasku ei ole tarpeeksi kehittynyttä
matematiikkaa kuvaamaan Jumalan kolminaisuuden monimutkaisuutta.
Sen sijaan kertolasku selvittää asian. Ajattele Jumalan kolminaisuutta seuraavan kaavan avulla:
1x1x1=1.
Jumala on siis kolme kertaa Jumala ja silti vain yksi Jumala!
Sana kolminaisuus ei esiinny Raamatussa. Tämä puute ei merkitse sitä, ettei itse
kolminaisuuden ajatusta olisi Raamatussa.
Jo aivan alussa Jumala sanoi:” Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme.” Tässä yksi,
mutta kolmiyhteinen Jumala keskustelee ihmisen luomisesta.
Yksi asiaa valaiseva raamatunkohta on 5.Moos.6:4, joka kuuluu:
”Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.” Sana yksi on hepreaksi echad, jota
voidaan käyttää myös monikollisena yksikkönä. Tämä tarkoittaa sitä, että sellainen ykseys
koostuu useista eri osasista, jotka muodostavat yhdessä kokonaisuuden. Hyvä esimerkki
tällaisesta monikollisesta ykseydestä voisi olla vaikka marjaterttu, joka on yksi terttu, joka
koostuu monesta marjasta.
Samalla tavalla on olemassa yksi Jumala, joka koostuu kolmesta persoonasta. Nämä kolme
persoonaa eivät ole yksi numerollisesti. He ovat yksi täydellisen yhteyden takia. He ovat niin
täysin samaa olemusta, että on mahdotonta puhua kolmesta erillisestä jumalasta. He ovat
yksi ja sama Jumala.
Jos on vieläkin vaikeaa ymmärtää kolminaisuuden käsitettä, ehdottaisin, että annat asian olla.
Usko Jumalaan Herran Jeesuksen Kristuksen kautta, niin sinä pelastut Hänen armostaan.
Kolminaisuuden älyllinen käsittäminen ei ole taivaaseen pääsyn ehto.
Kolminaisuusoppi ei ole järjen vastaista. Itse asiassa kolminaisuusoppi on hyvin järkeenkäypää.
Kunhan vain ajattelet sitä monikollisena ykseytenä.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu13.htm14. Helvetti
Helvetti, kadotus eli tulinen järvi on todellisuutta, mutta helvetti ei ole ikuinen eli se ei kestä loputtomasti.
Pääsyy käsitykseen helvetin ikuisuudesta on kreikankielisen "aionios"-sanan väärä kääntäminen ikuiseksi, vaikka kyseessä on sana, jonka päämerkitys on "tietyn aikakauden kestävä".
Jumalan rakkaus ei voi sietää sitä, että suurin osa hänen luoduistaan olisi ikuisesti hänestä erossa kärsien kadotuksen kauhuja. Jumalan rakkaus voittaa lopulta niin, että kaikki kadotetut haluavat lopulta tulla vapaaehtoisesti takaisin Jumalan luo.
Tällöin toteutuu Raamatun mainitsema kaiken ennalleen asettaminen sekä Jumalan tahto, joka haluaa, että kaikki ihmiset pelastuvat.
Helvetti ei ole pelkkä oikeudenmukaisuuden vaatima rangaistuspaikka, vaan se on ennen kaikkea myös opetus- ja kasvatuslaitos, aivan kuin ihmisten vankilat ovat rikollisille.
Ihmisten ei ole pakko mennä taivaaseen. He voivat kapinoida Jumalaa vastaan, mutta tuon vastustuksen seuraus on tietyn ajan kestävä ero Jumalasta eli toinen kuolema.
Kun ihmisen vapaa tahto ja Jumalan rakkaus ovat ristiriidassa, niin vapaan tahdon periaatteen mukaan ihminen saa ensin valita senkin vaihtoehdon, mikä tulee tuottamaan hänelle suurta tuskaa ja kärsimystä. Lopulta kuitenkin Jumalan rakkaus tulee osoittautumaan voimakkaammaksi kuin ihmisen vapaa tahto ja Jumalan rakkaus vetoaa niin suuresti ihmiseen, että hän haluaa omasta tahdostaan hylätä halunsa olla Jumalasta erossa ja hän tahtookin palata takaisin Jumalan luo alistuen hänen tahtoonsa.
Vain suuri, viisas, voimallinen ja rakastava Jumala voi saada tällaisen mielenmuutoksen aikaan.
Näin ollen käy lopuksi niin, että sekä ihmisen vapaa tahto että Jumalan suvereeni tahto voivat toteutua kumpikin.
Tätä kaikkien pelastumista kutsutaan nimellä universalismi, joka oli itse asiassa alkukristittyjen yleisesti hyväksymä oppi ensimmäisten 400 vuoden aikana. Vasta Augustinuksen, katolisen kirkon muotoutumisen ja latinankielisen raamatunkäännöksen myötä alkuperäinen hyvä evankeliumi rakastavasta ja kaiken kohdalleen asettavasta Jumalasta muuttui ankaraksi, tuomitsevaksi ja armahtamattomaksi sadisti-Jumalaksi, joka tosin sopi hyvin yhä enemmän valtaa itselleen hamuavan katolisen kirkon dominointipyrkimyksiin ja haluun hallita ihmisiä ja heidän ajatteluaan, mutta joka sopii erittäin huonosti siihen kuvaan, minkä Raamattu antaa meille armahtavasta Isästä.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu4.htm - Inhottava realisti
jatkuu2 kirjoitti:
14. Helvetti
Helvetti, kadotus eli tulinen järvi on todellisuutta, mutta helvetti ei ole ikuinen eli se ei kestä loputtomasti.
Pääsyy käsitykseen helvetin ikuisuudesta on kreikankielisen "aionios"-sanan väärä kääntäminen ikuiseksi, vaikka kyseessä on sana, jonka päämerkitys on "tietyn aikakauden kestävä".
Jumalan rakkaus ei voi sietää sitä, että suurin osa hänen luoduistaan olisi ikuisesti hänestä erossa kärsien kadotuksen kauhuja. Jumalan rakkaus voittaa lopulta niin, että kaikki kadotetut haluavat lopulta tulla vapaaehtoisesti takaisin Jumalan luo.
Tällöin toteutuu Raamatun mainitsema kaiken ennalleen asettaminen sekä Jumalan tahto, joka haluaa, että kaikki ihmiset pelastuvat.
Helvetti ei ole pelkkä oikeudenmukaisuuden vaatima rangaistuspaikka, vaan se on ennen kaikkea myös opetus- ja kasvatuslaitos, aivan kuin ihmisten vankilat ovat rikollisille.
Ihmisten ei ole pakko mennä taivaaseen. He voivat kapinoida Jumalaa vastaan, mutta tuon vastustuksen seuraus on tietyn ajan kestävä ero Jumalasta eli toinen kuolema.
Kun ihmisen vapaa tahto ja Jumalan rakkaus ovat ristiriidassa, niin vapaan tahdon periaatteen mukaan ihminen saa ensin valita senkin vaihtoehdon, mikä tulee tuottamaan hänelle suurta tuskaa ja kärsimystä. Lopulta kuitenkin Jumalan rakkaus tulee osoittautumaan voimakkaammaksi kuin ihmisen vapaa tahto ja Jumalan rakkaus vetoaa niin suuresti ihmiseen, että hän haluaa omasta tahdostaan hylätä halunsa olla Jumalasta erossa ja hän tahtookin palata takaisin Jumalan luo alistuen hänen tahtoonsa.
Vain suuri, viisas, voimallinen ja rakastava Jumala voi saada tällaisen mielenmuutoksen aikaan.
Näin ollen käy lopuksi niin, että sekä ihmisen vapaa tahto että Jumalan suvereeni tahto voivat toteutua kumpikin.
Tätä kaikkien pelastumista kutsutaan nimellä universalismi, joka oli itse asiassa alkukristittyjen yleisesti hyväksymä oppi ensimmäisten 400 vuoden aikana. Vasta Augustinuksen, katolisen kirkon muotoutumisen ja latinankielisen raamatunkäännöksen myötä alkuperäinen hyvä evankeliumi rakastavasta ja kaiken kohdalleen asettavasta Jumalasta muuttui ankaraksi, tuomitsevaksi ja armahtamattomaksi sadisti-Jumalaksi, joka tosin sopi hyvin yhä enemmän valtaa itselleen hamuavan katolisen kirkon dominointipyrkimyksiin ja haluun hallita ihmisiä ja heidän ajatteluaan, mutta joka sopii erittäin huonosti siihen kuvaan, minkä Raamattu antaa meille armahtavasta Isästä.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu4.htmPiho ei itse näitä asioita ole millään tavoin todennut, vaan ainoastaan toistelee meidän muiden Internetin tutkiskelijoiden lailla muiden ajatuksia.
Kolminaisuusoppi on täyttä sekamelskaa ja kuvaa vain sitä sotkua, joka kristinuskon ympärille on rakennettu.
Taivas ja Helvetti ovat ihmisten kehittelemiä käsitteitä. Keppiä ja porkkanaa kristityille.
Missään päin Raamattua ei ennusteta MITÄÄN, mikä liittyisi vaikkapa siihen, että Venäjä Suomen miehittäisi-. Kyseessä on Pihon ja kumppanien päässään kehittelemä kuvitelma. Inhottava realisti kirjoitti:
Piho ei itse näitä asioita ole millään tavoin todennut, vaan ainoastaan toistelee meidän muiden Internetin tutkiskelijoiden lailla muiden ajatuksia.
Kolminaisuusoppi on täyttä sekamelskaa ja kuvaa vain sitä sotkua, joka kristinuskon ympärille on rakennettu.
Taivas ja Helvetti ovat ihmisten kehittelemiä käsitteitä. Keppiä ja porkkanaa kristityille.
Missään päin Raamattua ei ennusteta MITÄÄN, mikä liittyisi vaikkapa siihen, että Venäjä Suomen miehittäisi-. Kyseessä on Pihon ja kumppanien päässään kehittelemä kuvitelma.Inhottava realisti kirjoitti: "Missään päin Raamattua ei ennusteta MITÄÄN, mikä liittyisi vaikkapa siihen, että Venäjä Suomen miehittäisi-. Kyseessä on Pihon ja kumppanien päässään kehittelemä kuvitelma."
Ei Raamatussa tarvitse olla mitään profetioita siitä, että Venäjä tulee miehittämään osittain Suomen.
Asiasta ovat puhuneet eri profeetat, jotka ovat saaneet sellaisen sanoman Jumalalta.- 1.1.2011
JoukoPiho kirjoitti:
Inhottava realisti kirjoitti: "Missään päin Raamattua ei ennusteta MITÄÄN, mikä liittyisi vaikkapa siihen, että Venäjä Suomen miehittäisi-. Kyseessä on Pihon ja kumppanien päässään kehittelemä kuvitelma."
Ei Raamatussa tarvitse olla mitään profetioita siitä, että Venäjä tulee miehittämään osittain Suomen.
Asiasta ovat puhuneet eri profeetat, jotka ovat saaneet sellaisen sanoman Jumalalta.Piho lavertelee huuhaata, seuravasti:
"Ei Raamatussa tarvitse olla mitään profetioita siitä, että Venäjä tulee miehittämään osittain Suomen.
Asiasta ovat puhuneet eri profeetat, jotka ovat saaneet sellaisen sanoman Jumalalta. "
Mutta Piho ei vastaa, keitä ne eri "profeetat ovat"? Ja ovatko he saaneet sanansa Jumalalta, vaiko omien korviensa välistä?
Kysytty on, mutta MR Piho ei vastaa, taikka vastaa ei-oota!
Mutta nyt ei periksi anneta. Joko PIho kertoo, keitä ne profeetat ovat, ja milloin profetiat on annettu, ja olivatko ne JUMALAN antamia?
Ellei Piho vastaa, niin tuonnempana kerrotaan, mikä on Pihon rangaistus. Jumala on saanut tarpeekseen Pihon huuhaasta, jota tämä suoltaa Jumalan nimissä. Ja NYT on se aika, että Jumalan tilinteon aika on käsillä, liittyen niihin jotka Hänen omikseen julistautuvat.
Ellei Piho tee parannusta kaikesta huuhaasta ja oman päänsä tuotteista, joita "tarjoilee" jonakin ravintona uskoville, tapahtuu sellaista, että JOKAINEN tämänkin palstan lukija näkee, että Elävä Jumala toimitti ratkaisunsa. Tämä on Herran sana, mutta kulkaa taikka olkaa kuulematta.
Jokainen saa omissa nimissään kirjoittaa, höpöttää, hakea sensaatiota, jne. mutta jos vetää Jumalan asiassa kuin "keppihevoseksi" - saa varautua vastaamaan. - Hyväkin kasvaa
Minä en erityisesti näitä huuhaan levittämiseen keskittyviä sivustoja kaipaile. Yllättävän moni ihminen näyttää todella uskovan, että asia on totta jos se on Internetissä ja sievästi aseteltu. Tätä hyödyntävät varsinkin uskonnollisia tarkoitusperiä omaavat ihmiset.Varsinkin - ? Missä määrin siis? Mikä osa kokonaisuudesta - mihin suhteutettuna?
Ehkä nähdään, että VARSINKIN uskovaiset Suomessa todellakin pääsevät tekemään lähetystyötä kotimaassaan. Sen jälkeen ei enää tarvitsisi olla sydän syrjäällään nuorisosta ja ns vanhemmasta reaalisuuteen peruskoulun kasvattamasta "nuorisosta" internetin vuoksi.
Ja kiitos profetia- ym. palstojen, kun edes jo keskustelu Raamatusta on lähtenyt käyntiin. On aika kylmää aikaa jo pitkään elettykin!
- Terveisiä!
Homojen kosto oli lyhytaikainen.
- surullista sanoa
Mutta, jatkossa ongelmat ovat toiset.
- Anonyymi
http://www.kotipetripaavola.com/helvettionikuinen.html
Helvetti on ikuinen
Jouko Piho on kirjoittanut facebookissa noin neljä vuotta sitten kirjoituksen: Helvetti on - mutta se ei ole ikuinen. Pihon kirjoitus on toinen evankeliumi (valhe-evankeliumi), ei Raamatun ilmoittama evankeliumi. Valhe-evankeliumin julistaminen sekä siihen uskominen on kadotuksen "evankeliumia", ei pelastuksen evankeliumia. Painotan etten ole ketään tuomitsemassa mihinkään, vaan pyrin tuomaan esille Raamatun sanan todistuksen kautta, että valhe-evankeliumin julistaminen johtaa kadotukseen. Jumala tuomitsee, ei ihminen ja Herran Jeesuksen opetuslapsi saa kertoa millä perusteilla Jumala pelastaa ihmisen ja millä perusteilla Jumala tuomitsee ihmisen iankaikkiseen kadotukseen. Tämä on todella tärkeä asia, koska halvan armon evankeliumi (universalismi - kaikki pelastuvat) on todella paha harhaoppi, josta varoittaminen on meidän uskovien velvollisuus.
-----------------------------------
https://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=359
Universalismi - mitä se on?
-------------------------
LUKEKAA LOPUT LINKEISTÄ!
----------------------------
http://www.jouko-piho.fi/211357865
Kirjoituksia
Kerään tähän uuteen osioon "Kirjoituksia" tekemiäni tai toisten tekemiä juttuja ja kirjoituksia.
_____________________________________________________________________________________
1.8.2016
Universalismia tukevia raamatunpaikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794