Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pitäisin.
17.12.2010 15:22
Minä uskon, että Suomi ottaa vielä markat käyttöön erottuaan sitä ennen EU:sta ja euroalueesta.
16.12.2010 00:39
Ei tarvitse tuoda omia perverssejä mieltymyksiään esille.
15.12.2010 21:53
Ei kukaan ole kaapannut nimimerkkiäni, koska sitä ei voi kaapata, koska minä olen rekisteröinyt nimeni.
Eli kirjoituksissani lukee aina ylhäällä JoukoPiho.
Jouko Piho
15.12.2010 21:51
Kiitos kannatuksesta!
Vahinko, että et Hämeestä olevana voi äänestää minua tai Vaskelaa.
Mutta kannatuskirjoituksetkin ovat hyödyllisiä.
Olen muuten itsekin alunperin hämäläinen. Sukujuureni ovat Hausjärveltä, mutta minun kotipaikkakuntani oli ensimmäiset 14 vuotta Riihimäki.
Nyt olen Loviisassa asuva uusimaalainen ja kamppailen Suomen suurimman vaalipiirin n. 700 000 äänestä ensi vuoden eduskuntavaaleissa.
Jouko Piho
IPUn kansanedustajaehdokas
P.S.
Suomi itsenäiseksi ja täysivaltaiseksi toimijaksi jälleen!
Jo riittää Brysselin orjuus!
Jo riittää suurpääoman kyykytys!
Jo riittää maailman rahaeliitin röyhkeys!
15.12.2010 00:32
Kysyin siksi, että IPUn sivuilla puolusihteerinä on Lena Wiksten, mutta Saku Mättö kertoo omilla sivullaan olevansa puoluesihteeri.
No, ilmeisesti muutos on tapahtunut aivan viime päivinä niin, että IPUn sivuja ei ole vielä päivitetty.
12.12.2010 00:36
Kuka on IPUn puoluesihteeri tällä hetkellä?
11.12.2010 20:09
Yakov kirjoitti:
"Näin selkeästi osan Pohjois-Euroopan karttaa. Siinä näkyi koko Suomi ja ihmeekseni meidän itärajamme oli kokonaan poissa! Toinen merkillinen seikka oli se, että Venäjän raja kulki Ural-vuoristoa myöten alas eli joko Venäjä oli jaettu kahtia tai sen itäiset alueet Uralista itään päin olivat valloitetut tai itsenäistyneet! Myös Baltian maista Viro ja Latvia olivat osina Länsi-Venäjää."
Yakov
Uskon sinun nähneen oikein.
Jossain vaiheessa tulevaisuudessa Suomella ei ole itärajaa, koska silloin Suomi on osa Venäjää. Tämä tilanne kestää tosin vain vähän aikaa, jonkä jälkeen kaikki muuttuu.
Uskon myös, että tulee tilanne, jolloin Venäjän itäraja on tosiaankin Uralin vuoristossa, mikä on seurausta siitä, että Kiina on valloittanut Siperian.
Se että näit Baltian maista Viron ja Latvian olevan osana Länsi-Venäjää, tulee myös nähdäkseni toteutumaan, koska Venäjä tarvitsee tulevassa kansainvälisessä kriisissä itselleen mahdollisimman paljon eteentyönnettyjä puskurivyöhykkeitä oman turvallisuutensa takia. Luulen, että mukana on myös Liettua.
09.12.2010 23:49
"Nyt on verotus köyhillä suurin prosenteissa. Koko ajan vain suurenee. Luonnollista kai olisi että suurituloiset maksaisivat enemmän myös prosenteissa."
Olen samaa mieltä.
Nykyinen verosysteemi on johtanut siihen, että rikkaimmat eli noin 10 % suomalaisista ovat rikastuneet rikastumistaan ja muut ovat köyhtyneet köyhtymistään.
Minä olen tällaista epäoikeudenmukaista ja rikkaita suosivaa veropolitiikkaa vastaan.
Jouko Piho
IPUn kansanedustajaehdokas
09.12.2010 22:56
Kyllä IPUssa vaikuttaa olevan tilaa minulle.
Älä ole huolestunut.
08.12.2010 21:30
Martti Pohjolainen, kiitos onnitteluista ja terveisistä!
Onnea ja menestystä vaalikampanjaasi!
Jouko Piho
08.12.2010 20:41
Kiitos vastauksesta!
Tällä 2000-luvun alun tapauksella Helsingissä, mikä on siis jo aikoja sitten purettu, ei ole mitään merkitystä tänään eikä minulle.
Eikä pitäisi olla sinullekaan.
On turhaa veivata vanhaa levyä alvariinsa.
Nyt mennään eteenpäin IPUssa eikä siihen kommunismi liity mitenkään.
08.12.2010 20:39
Näin on.
Paitsi itsenäisyyttä Suomi tarvitsee myös uutta politiikkaa, jossa rikkaita ja jo hyvinvoivia suosiva järjestelmä muutetaan oikeudenmukaisemmaksi.
Täysi itsenäisyys antaa Suomelle kuitenkin paremmat mahdollisuudet itsenäisen talouspolitiikan harjoittamiseen.
Mutta siihen tarvitaan myös uusia päättäjiä.
Toivottavasti kansa osaa äänestää oikein 17.4.2011.
08.12.2010 17:16
Meno käytännössä tasaveron suuntaan on väärä suunta.
Verotuksen tulisi edelleenkin perustua myös veronmaksukykyyn eli rikkaiden tulisi maksaa veroa enemmän.
Suomen tulisi puuttua myös tehokkaammin harmaan talouden ja veroparatiisien ongelmiin, koska sinne häipyy valtavat määrät verotuloja.
08.12.2010 17:12
Olen pörssipelaamista ja keinottelutaloutta vastaan.
Kaikenlaisia tukia on syytä tarkastella kriittisesti ja joko vähentää niitä tai lopettaa kokonaan.
Eräs maanviljelijä Itä-Uudellamaalta sanoi minulle syksyllä, että hänen mielestään kaikki maataloustuet ja EU:n turhat ja moninkertaiset päällekkäistarkastukset tulisi lopettaa, paperisotaa vähentää ja sen sijaan maanviljelijöille tulisi maksaa kunnon korvaus tehdystä työstä ja panostuksesta.
Minä haluan, että Suomen maaseutu voi hyvin, mutta nykyinen EU-systeemi on maanviljelijää orjuuttava ja nöyryyttävä.
Eli maanviljelijöiden aseman parantaminen on yksi syy erota EU:sta. Suomen tulee ottaa koko maatalouspolitiikka omiin käsiinsä.
08.12.2010 17:07
Olen kommunismia vastaan.
Kommunismissa tai kommunistilla voi olla kuitenkin joissakin asioissa samansuuntaisia näkemyksiä kuin minullakin. Esim. kommunisti voi olla EU:ta vastaan kuten minäkin.
Voitko tarkentaa tuota väitettä, että IPU olisi jotenkin mennyt samaan puolueeseen Suomen jyrkimmän kommunistisen puolueen Helsingin osaston kanssa?
Mistä on oikein kysymys?
08.12.2010 17:00
Siis kenet?
MItä merkitystä tällaisilla viesteillä on, kun ei tiedä, kenestä on kyse?
07.12.2010 00:46
Kyseessä on kolme eri profetiaa, jotka kaikki puhuvat samasta asiasta eli siitä, että Venäjä tulee miehittämään Suomen tulevan kriisin aikana, ilmeisesti ei kokonaan vaan osittain.
Laitoin sanomat myös omille sivuilleni osoitteeseen http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38 .
05.12.2010 19:42
Uudenmaan vaalilistalla on vielä tilaa, mutta jos olet Savosta, niin miksi et halua olla ehdokkaana Etelä- tai Pohjois-Savossa?
04.12.2010 19:58
Jospa nyt kirjoitettaisiin sanat kuitenkin oikein.
Kyseessä ei ole uusimaailman järjestys, kuten otsikko sanoo, vaan Uusi maailmanjärjestys.
03.12.2010 21:56
28 / 42