Jouko Piho kertoo vieraskirjassaan, että tietokoneensa on rikki eikä voi sivuille nyt laittaa uutta. MInulle tuli kauhu kokemus, eikai Jumala ole rikkonut Joukon konetta ja antanut näin mielipiteensä kuulua sivustosta ja sen annista? Mitä mieltä olette asiasta?
Jouko Pihon tietokone rikki
15
362
Vastaukset
- Jumala on Hyvä
Jumala haluaa antaa Joukolle paremman tietokoneen kuten kaikkea muutakin hyvää.
- Huhahhhei
kun Jokkeri on vanhana poliittisena opportunistikettuna huomannut, että palstan sekoilun viimeaikainen kehitys on sen verran lujassa suunnassa ylöspäin, ettei täälläolo enää edistä miehen maailmanvalloitussuunnitelmia. Absurdiuslukemat palstalla eivät enää ole poliitikolle hyväksyttävissä lukemissa.
- adamin.poika
Tuon toiveen Taivaallinen ISÄMME täyttää mielellään.
adamin.poika kirjoitti:
Tuon toiveen Taivaallinen ISÄMME täyttää mielellään.
Tietokoneeni pelaa taas.
Minun ei tarvitse ostaakaan uutta konetta, kun tämä lähes haudassa käynyt horrosvehje alkoikin taas toimia.- joku-
JoukoPiho kirjoitti:
Tietokoneeni pelaa taas.
Minun ei tarvitse ostaakaan uutta konetta, kun tämä lähes haudassa käynyt horrosvehje alkoikin taas toimia.Venäjältä lähetetty täsmävirus joka oli kehitetty vain suuren ja mahtavan profeetta Pihon konetta varten. Olethan paljastanut lukemattoman määrän venäläisten hirveitä suunnitelmia, joita he eivät voineet laitaa käytäntöön niiden tultua ilmi.
Varmaakin varmemmin olet pelastanut Suomen jo useaan kertaan venäläisten eritasoisilta sotilasoperaatioilta, ja jopa heidän tekemältään täydeltä miehitykseltä. Olet siis sankari vailla vertaa maailman historiassa, eikä toista kaltaistasi milloinkaan enää ole nouseva. Sela.
Minä uskon että tietokoneesi olisi tuhoutunut täysin ellei lukematon joukko uskovaisia olisi rukoillut sen parantumisen puolesta, ja epäilemättä olet tehnyt itsekin niin. Herra lähetti parantavan henkensä ja eliminoi nuo perkeleen edustajan lähettämät virukset että voisit jatkaa taisteluasi pimeyden valtakuntaa vastaan, joka vaanii joka hetki tätä maata.
Amen. Halleluja. Kiitos Herralle! - tuhat ja yksi
JoukoPiho kirjoitti:
Tietokoneeni pelaa taas.
Minun ei tarvitse ostaakaan uutta konetta, kun tämä lähes haudassa käynyt horrosvehje alkoikin taas toimia.kuolleistaherääminen vai uudestisyntyminen?
,,,"kun tämä lähes haudassa käynyt horrosvehje alkoikin taas toimia." - Minä vain
joku- kirjoitti:
Venäjältä lähetetty täsmävirus joka oli kehitetty vain suuren ja mahtavan profeetta Pihon konetta varten. Olethan paljastanut lukemattoman määrän venäläisten hirveitä suunnitelmia, joita he eivät voineet laitaa käytäntöön niiden tultua ilmi.
Varmaakin varmemmin olet pelastanut Suomen jo useaan kertaan venäläisten eritasoisilta sotilasoperaatioilta, ja jopa heidän tekemältään täydeltä miehitykseltä. Olet siis sankari vailla vertaa maailman historiassa, eikä toista kaltaistasi milloinkaan enää ole nouseva. Sela.
Minä uskon että tietokoneesi olisi tuhoutunut täysin ellei lukematon joukko uskovaisia olisi rukoillut sen parantumisen puolesta, ja epäilemättä olet tehnyt itsekin niin. Herra lähetti parantavan henkensä ja eliminoi nuo perkeleen edustajan lähettämät virukset että voisit jatkaa taisteluasi pimeyden valtakuntaa vastaan, joka vaanii joka hetki tätä maata.
Amen. Halleluja. Kiitos Herralle!Tää oli hauska!
:D
- Jame Bond
Jouko Piholle, että se voisi uuden tietokoneen. Veljet ja sisaret onko ehdotuksia mihin rahat laitamme" kolehtiin"?
- Huhahhhei
Jokkerista kansanedustajaa.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105723-homopurkaus-oli-liikaa-–-potkut-vaaleista
Olen vilpittömästi pahoillani.- yks vaan
:c
- Huhahhhei
lienee myös selitys tietokoneensa "rikkoutumiselle" :)
- sopii kuvaan
erittäin hyvin kun kyseessä on Pihon ajatusmaailma. Mitäpä muuta voisi odottaa uskonnon rajoittaman ja yksinkertaisen maailmankuvan ulkopuolelle menevästä, kuin että kaikki muu on varmasti aivopesua ja salaliittoa. Joku voisi pitää selvänä vainoharhaisuutena tuollaisia käsityksiä ja väittää että juuri uskonnoissa niitä eniten löytyykin, ja siitä johtuen Piho yrittää siirtää omia pelkojaan hyväksyttävään muotoon joihinkin toisiin kohteiseen tekemällä niistä vihollisiaan. Omaa uskoaan kohtaan kun ei voi hyökätä vaan on kestettävä, vaikka se aiheuttaisi minkalaisia tunteita ja sairaalloisia ajatuksia niin yksilöitä kuin myös valtioita kohtaan..esimerkiksi Venäjää joka näyttäisi olevan kyseisen herran suosikkikohde lähes kaikissa asioissa johon voi liittää vähääkään jotain ns.saatanallista -uskonnollisesti ilmaistuna.
- lähemmin-
yks vaan kirjoitti:
:c
tarkasteltuna jotka ei ole kovin suotavia, ja sen tähden on kohteliaasti annettu toinen syy erottamiselle.
- laitosuurna
No tämähän nyt oli selvää että puolue ei voi ottaa näin persoonallisia ehdokkaita. Näin on käynyt muissakin vaalipiireissä ja puolueissa. Sääli vain kun itse ehdokasehdokkaat niin varhain asiaa rummuttavat, nolo tilanne. Onneksi tuli tuo homojuttu niin siinä oli selkeä syy.
- on käytetty
laitosuurna kirjoitti:
No tämähän nyt oli selvää että puolue ei voi ottaa näin persoonallisia ehdokkaita. Näin on käynyt muissakin vaalipiireissä ja puolueissa. Sääli vain kun itse ehdokasehdokkaat niin varhain asiaa rummuttavat, nolo tilanne. Onneksi tuli tuo homojuttu niin siinä oli selkeä syy.
kautta aikain kuvaamaan myös...arvatkaa mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856