Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
guald
profiilit
guald
guald
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nikolas Tesla kehitteli 1900-luvulla langatonta sähkönsiirtoa ja jopa joidenkin mukaan onnistui siinä. Jos saataisiiin langaton sähkönsiirto kaikkialle, niin eipä olisi näitä ongelma, joiden varjolla sähkön hintaa nostetaan.
02.10.2012 11:38
Jos kerran Räsäsen mielestä raamattu pitää tulkita kokonaisuutena, niin silloin raamattua pitää tulkita joukkona kirjoituksia¨jotka perustuvat todellisuuteen. Tai kirjoituksina joilla on historiallinen tausta. (Näin minä itse käsitän tämän asian)
27.01.2011 16:01
Hawkins on oikeassa. Meidän pitää levittäytyä avaruuteen jos haluamme että lajimme säilyy. Ihminen pystyy jo omalla tegnologiallaan tuhomaan itse itsenä. Jos ihmiskunta katoaa joskus maapallolta ja avaruudessa on silloin satoja elinkelpoisia siirtokuntia, niin ne siirtokunnat vievät ihmiskunnan siementä eteenpäin.
10.08.2010 18:04
Perjantai 13 päivä oli vuonna 1307 epäonnenpäivä temppeliherrain ritari-järjestölle. Tuolloin lähes kaikki merkittävtä temppeliherrain järjestön johtajat pidätettiin ja myöhemmin tuomittiin kuolemaan kerittiläisyydestä syytettynä
11.07.2010 11:08
Kitos kun valaisit minulle tuota asiaa, joihin olin etsimässä vastausta. Sinä olet siinä oikeassa että metsät ovat olleeet aina olemassa (tietellisesti katsottuna ainaskin 400 miljooona vuotta) ja ne tulevat olemaan pitkään meidän jälkeenkin.
03.07.2010 16:33
1 / 1