Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hax-d
profiilit
hax-d
hax-d
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ja lisäksi vielä on tuntunut että lihasten ympäriltä on rasva ja läski kadonnut ja pelkät lihakset jääneet ja nekin pienentyneet,vaikka olen syönyt kunnolla ja rasvaisesti (jos se rasva jonnekkin lihasten ympärille menisi takaisin)
19.12.2012 19:03
meet kylmän viilesti lärvikirjaan ja kysyt vaikka että onko seurannu olumppialaisia ja tms. diipadaapaa jutustelet sen kanssa ja tutustut.
11.08.2012 11:17
naisita ei ikinä tiedä,riippuu vähän tyypistä,mutta jos on ihastunut niin kai sitä sitten olisi valmis seurustelemaankin,mene ja kysy :)lykkyä pyttyyn
24.03.2012 20:25
osti tuhtin tai junkkarin rahat vissiinkin jää suomalaisille, eli jos on yhtään suomi laadun kannattaja niin ehdottomasti tuhti tai junkkari.Jos tulee vielä jotain "vikaa" tai tarvitsee varaosia tai muita osia niin saa varmasti kun soittaa tehtäälle ja kysäsee.En tiedä tästä tempo-merkista ollenkaan, onko suomalainen vai jostain ulkomailta ?? Kantavuudesta vielä että on sama ottaako 10 vai 25 tonnin kärrin kunhän pistää kuormaa sen verran että koneessa riittää puhtia, ota tarpeeksi vahva (25 t kärri) vaikka pärjäisit pienemmällä, sillä jos pitäisi saada siirrettyä 15 tonnia tavaraa 10 tonnin kärrillä ja huonoa tietä pitkin pitkä matka niin saattaisi ketuttaa jos ei menisi yhessä kuormassa kun on niin pieni kärri ja isommassa menisi kaikki kerrällä (kokemuksella sanon)
Mitä mieltä olet ollut traktoristasi,sillä olen ostamassa kanssa traktoria ja olen katselle JD5080R, oletko havainnut mitään puuteita/ominaisuuksia mitä muissa ei ole ?? Onko etukuormainta,jos on niin onko toiminut hyvin ja jne.....?? Mitä mieltä olet ylipäätään traktoristasi ?? Ihan mielenkiinnolla kyselen jos ei haittaa, kun olen vaihtamassa traktoria niin merkkejä/malleja tässä katselen niin ajattelin vaan että tietää mikä kone olisi hyvä....
09.08.2010 21:19
joku 10 tonnin kärri,tuhti tai junkkari,itse ostaisin tuhti kärri koska ollut aina sitä merkkiä tilalla, kummatkin hyviä karrejä, tietysti hyvät ja huonot puolet kummassakin tietysti,kannattaa kysella myös niitä hintoja(kannattaa käydä eri kaupungeista kysymässä, saattaa olla hiton isoja hinta eroja)
mutta jokainen päättäköön itse............
09.08.2010 20:16
kyllähän tuo 5m sarja oli aika huokuttelevan näköinen, mutta olen sen verran kotimaista tuotetta kannattava niin haluan kotimaista laatua (tuskin jontikassa mitään vikaaa olisi), se olisi vissiinkin sitten lähettävä ostamaan valtra n82 hiTech:kkiä, jos on tietoa moisesta koneesta niin millainen etukuormain käytössä ja mihin hintaa lähtee valtran liikkeestä.Massikasta ei olekkaan ollut vielä puhetta......millainen olisi etukuormaimen kanssa ......tietoa kenelläkään.....???
ainiin ja paljonko pitäisi olla hydr.pumpun tuotto että kuormain toimisi kunnolla,sillein että ei tarvitsisi olla kaasu pohjassa puolta päivää ja ootella millonka on noussu kuormain ylös ??
08.08.2010 14:12
joo nyt on hyviä vastauksia,kiitos hitosti. Itse meinasin seuraavaksi kysyä että onko muilla merkeillä mitään vastaava kone sarjaa kuin valtran a sarja, mutta ei vissiinkään ole....
voisitteko vielä kerto mitä kaikkia lisävarusteita on saatavilla, mikä etukuormain merkki olisi paras (valtran oma, quick,isme,trima vai joku muu) ja miten se HiShift toimii ja onko A sarjassa se suunnan vaihto vipu ratissa kiinni (vasemmalla puolella) vai onko ohjaamo sellainen keppi viidakko ??
Olen hiema ulalla asioista kun en ole oikein perehtynyt asioihin niin pitää viisaammilta kysellä.
08.08.2010 09:15
ja miksi hitossa koskaan ei tahdo saada minkään laisia vastauksia kysymykseensä, vaan aina on jotain asiasta poikkeavaa kommenttia.....PERKELE
07.08.2010 19:42
setka muuten hyvä mutta hydrauliikka ihan omaa luokkaansa (hiton huono), pikku vikoja, aina sai olla jtn pulttia mutteria kiristämässä......ei himoita enää 30 vuoden tappelun jälkeen enää tällä setkalla ajaa (7245) en tiedä uusimmistä setkoista........
A valtraa olen katsellut, vissiinkin hyvä kone minun tarpeisiini, pienin on kolme pyttyinen kone (valtran sivujen mukaan) eli ei sitä, saisi olla neli pyttyinen kone, mitenkäs hevosvoimien suhteen setkassa oli päätä huimaavat 60 heppaa (karkea arvio,osa hevoisista kesä laitumilla) joten neli pyttyisessä valtrassa olisi varmaan tarpeeksi tehoja 70-90 hv ?? mitä kannattaa ottaa varustukseen valtraa jos ostan sellaisen ???
06.08.2010 21:35
no en "luota" mihinkään "vähemmän" tuttuun merkkiin, esim. case, fend, same, vaikka ovat varmaan hyvin toimiva peli ja lisäystä vielä niihin hommiin että on kymmen kunta lammasta ja niitte ruokien ja paskan ajo hommiin pitää olla joku kunnon kone, en tahdo enää mitään rempulaa kuten entinen (oli nimittäin merkiltään setori) ja sillä ei mettä hommatkaan ei tahtonut sujua, on nimittäin sen verran huono traktori että huhhuhhu.
06.08.2010 13:52
1 / 1