Sanokaas nyt viisaat mikä helve*** mussa on "vikana" ku syön normaalisti ja jopa normaalia enemmän (käytän välillä oikeaa voita leivällä ja juon rasvaista maitoa) mutta paino ei lähde nousuun ? paino on 71-75 kilon välissä,riippuen siitä mitenkä syö päivässä. Liikuntaa en harrasta muuten mitään kuin pakolliset koti työt ja työpaikalle pöyräily (edestakisn n.2 km matka), välillä tulee tehtyä sitten raskaampia hommia kuten metsurin työt yms. Olen koettanut jo varmaan 9 kk ajan saada painon nousemaan mutte ei lähe vaikka mitenkä söisi ja olisi liikkumatta :D
Syö mutta paino ei vaan nouse
5
141
Vastaukset
ja lisäksi vielä on tuntunut että lihasten ympäriltä on rasva ja läski kadonnut ja pelkät lihakset jääneet ja nekin pienentyneet,vaikka olen syönyt kunnolla ja rasvaisesti (jos se rasva jonnekkin lihasten ympärille menisi takaisin)
- Lekuri ja labrat
Kilot yksinään eivät kerro mitään. Jutustasi puuttuu sellainen relevantti tieto kuin pituus, koska vasta paino- / pituussuhde kertoo jotakin.
Jos olet pituuteesi nähden normaalipainoinen vaikka syöt hyvin, ole onnellinen, aineenvaihduntasi todennäköisesti toimii paremmin kuin hyvin. Jos olet pituuteesi nähden liian laiha eikä paino nouse hyvin syömälläkään, on aihetta ja asiaa lääkärissä käyntiin. - 1337
tarkkaa pituutta ei tiedossa mutta 175-180 cm välimaastossa ollaan
- hmm.
No sittenhän olet ihan sopivan painoinen, miksi sinun muka pitäisi lihoa?
- 1337
en oikeestaan tiedä,tuntuu vaan että painoa pitäisi/voisi olla enemmän. selitystä että mihin on hävinnyt lihasten ympäriltä läski ja paino pysynyt samanan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693