Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
geroottori
profiilit
geroottori
geroottori
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt, eli 5 syyskuuta 2014 on tällaiset ajatukset. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut daami niin koitettaisi yhdessä ottaa Unkarilaista chárdásta haltuutuu. Chardas on ihan kunnon tanssi. Sitä nimitetään myös idän tangoksi joten siitäkin voi päätellä että siinnä on muutakin kuin kansantanssille ominaisia piirteitä. Siis pari chárdáksesta on kysymys ja pari tarvitaan. Ihan alkeista lähdetään eikä mitään suuria kunniahimoja. Olisi vain mukava joskus vain päästä koittamaan sitäkin.
05.09.2014 11:32
Joskus olen osallistunut niin ettei ole ollut mahdollisuutta tuoda mitään. Silloin olen nautiskellut vain hyvästä seurasta. Jos joku tyrkyttää otan kupin teetä ja keksin. Tuollaiset juhlat kestävät muutaman tunnin niin kyllähän ihminen se ajan pärjää syömättä. Itse kun olen mies niin naisseura aikaansaa sen että syömiset unohtuu.
Jos on kauppa lähellä käyn emännältä kysymässä mistä on puhtetta ja palaan ostamaan sitten sitä.
Tuollaisien idea varsinaisesti on itse laitetut herkut mutta tuskin jonkun ruuanlittotaidottoman miehen tekeleet kenellekkään maittaa.
23.11.2013 14:56
Täässä on saavutettu kaikki tavoitteet joten ihan rehellinen vastaus yhdessä mielessä on etten tiedä. Tärkeämpi tavoite on kuitekin säilyä terveenä ja hyväkuntoisena, tapailla mukavia ihmisiä yms. Huomattavasti tärkeämpää elämässä etten sanoisi. Kyllä tanssin saralla tavoitteita riittää ja opittua voi kerrata.
Nyt juuri on menossa on tanssiin liittyvä opetustehtävä ja se vie virtaa, mutta ensikuun puolessa välissä voi taas keskittyä täysillä harrastamaan.
Laita postia niin aletaan sunnitella mitä kivaa voitaisimme yhdessä tehdä.
Terveisin Kauko R
09.01.2013 08:02
Neljän viiden kympin välillä oleva nainen pääsee parketille kassani. Kun vuosi alkaa niin alkaa tanssiharrastus
toiminta pyöriä. Voidaan sopia tanssisuunta sen mukaan millainen olet. Vastaa rohkeasti ja sovitaan sitten tarkemmin.
30.12.2010 20:55
1 / 1