Vapaa kuvaus

Aloituksia

8

Kommenttia

7

  1. Olen samaa mieltä täysin. KP on minun mielestäni ainut rehti mies tossa doping jutussa. Hän tuli esiin ja kertoi tietonsa koska muut =(johtajat ja ministerit) piiloutuivat ja valehtelivat koko ajan. Toki ensin yritti peitellä mutta niin kaikki tekisivät. Ja kaikista pahinta tässä on tämä perisuomalainen kaksinaismoraalisuus. Vaaditaan joka kisasta kultaa ja sitten lyödään puukko selkään että meitä on petetty kun jäädään kiinni.
    Doping ei ole rikos vaan ainoastaan urheilun sääntörikkomus.
    Suomalainen hurraa kun menestytään mutta jättää yksin kun sitä menestystä ei tule. Suomalainen kokee oikeudekseen haukkua suomalaista mutta kieltää sen muilta.
    Ruotsalaiset ja norjalaiset ovat pettyneitä jos eivät menesty mutta eivät ala vihata. R ja N jopa iloitsee jos suomi menestyy jossain lajissa jossa eivät itse ole mukana. Suomalainen taas toivoo että kunhan N ja R eivät pärjää kun mekään emme. Siis olemme ääliö kateellisia toisten menestyksestä vaikka S ei olisikaan mukana.
    S hakee ja penkoo tappion hetkiä historiasta loputtomiin saakka kun voisimme ilota niistä menestyksekkäistä hetkistä.
    Kaikki muistaa Miedon ja Wassun mutta kuka muistaa että samoissa kisoissa Jouko Törmänen voitti kultaa mäkihypyssä?