Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mkoo1969
profiilit
mkoo1969
mkoo1969
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen samaa mieltä täysin. KP on minun mielestäni ainut rehti mies tossa doping jutussa. Hän tuli esiin ja kertoi tietonsa koska muut =(johtajat ja ministerit) piiloutuivat ja valehtelivat koko ajan. Toki ensin yritti peitellä mutta niin kaikki tekisivät. Ja kaikista pahinta tässä on tämä perisuomalainen kaksinaismoraalisuus. Vaaditaan joka kisasta kultaa ja sitten lyödään puukko selkään että meitä on petetty kun jäädään kiinni.
Doping ei ole rikos vaan ainoastaan urheilun sääntörikkomus.
Suomalainen hurraa kun menestytään mutta jättää yksin kun sitä menestystä ei tule. Suomalainen kokee oikeudekseen haukkua suomalaista mutta kieltää sen muilta.
Ruotsalaiset ja norjalaiset ovat pettyneitä jos eivät menesty mutta eivät ala vihata. R ja N jopa iloitsee jos suomi menestyy jossain lajissa jossa eivät itse ole mukana. Suomalainen taas toivoo että kunhan N ja R eivät pärjää kun mekään emme. Siis olemme ääliö kateellisia toisten menestyksestä vaikka S ei olisikaan mukana.
S hakee ja penkoo tappion hetkiä historiasta loputtomiin saakka kun voisimme ilota niistä menestyksekkäistä hetkistä.
Kaikki muistaa Miedon ja Wassun mutta kuka muistaa että samoissa kisoissa Jouko Törmänen voitti kultaa mäkihypyssä?
18.02.2014 22:35
No ok voi olla että tuo 99% on liioiteltua mutta uskon silti. Perustelut:a) Ero maailman kärkeen on nykyään valtava, ollut jo monta vuotta. b) En jaksa uskoa että kukaan uskaltaa käyttää Suomessa koska jos jäät kiinni häpeä on 1000x kuin mitä se oli Myllylän ja Isometsän Kirvesniemen tapauksissa.
Toki voin olla sinisilmäinen mutta jos ajatellaan tuota eroa kärkeen niin aika huonoja aineita sitten meillä on. Kuitenkin Kyrön ja kumppaneiden aikaan osaaminen ja aineet olivat varmasti maailman huipputasoa.
Tietotaito ei ole mihinkään hävinnyt. Koko hiihdon kerma pyyhittiin pois laduilta 2001 kisojen jälkeen ja pari käryä on tullut sen jälkeen. Varis ja Lallukka. Lallukka vissiin vapautettiin, mutta en muista tarkkaan.
Norjan douppi histoeia on varmasti vertaansa vailla ja minun mielestä Sothissa on niin tiukat kontrollit että siellä voi alkaa jo näkymään Norjan "inhimillisyys"
Venäläisiä kärysi muutama kausi sitten ja uskon venäläisiä harmittavan niin paljon että Norja on erikoistarkkailussa.
18.02.2014 21:45
Totta että KP on ammattitaitoinen ja osaava valmentaja, mutta jos hänet valittaisiin tai Kirvesniemi niin ulkomainen ja kotimainen media kyseenalastaisi koko touhun. Silloin kaikki energia menisi selittelyyn ja vihdoin kun alkaisi tulla tulosta se laitettaisiin dopingin ansioksi.
Kyse ei ole muusta kuin menetetystä maineesta vaikka kuinka haluttaisiin ajatella toisin. Suomalaiset eivät ole (olleet) ainoita douppaajia mutta ainoita jotka kärysivät. Vain sillä on merkitystä.
Menneet ovat menneitä kunnes ne kaivetaan esiin. Ja eihän Lahden tapahtumiakaan ole vielä edes käsitelty loppuun.
Itse uskon että nyky suomalaisista hiihtäjistä 99 % on puhtaita mutta se yksikin käry veisi lopullisesti maineen jos KP tai Harri olisi valvennusporukassa.
Urheilun maailma on julma ja tekopyhä.
18.02.2014 18:32
Juuri noin KKHS. Itselläni oli 5 eri velkaa ja kaikkiin otin minimilyhennyksen/vapaan ja maksoin yhden pois ja sitten seuraava pois jne. 6/13 aloitin ja nyt jäjellä 2 luottoa ja 5000e, kun vielä kesäkuussa oli 8500e. Kulutus minimiin ja ja tekee itse ruuan ja pitää kirjaa mihin rahat menee mm. kaupaan.
Itselleni tein budjetin ihan paperille jotta tiedän kiinteät menot jo etukäteen ja vähennäön ne tuloista jo valmiiksi.
Lyhyesti neuvoen: tiedä mihin rahasi menevät jotta voit karsia turhia menoja.
03.11.2013 20:56
Kiitos vinkistä ex-vippaaja. Tarkotus olisi hankkia auto joka kestäisi seraavat 5-6 vuotta. Onko noista 2000e autoista siihen? En juurikaan autoista tiedä mitään ja itse en osaa vaihtaa kuin renkaat. :(
03.11.2013 18:59
Moi. Kotor on loisto peli. Mutta nyt olen jumissa kohdassa jossa Revan kohtaa pimeälle puolelle kääntyneen Bastillan ja ottavat yhteen. sieltä pitäisi lähteä hänen peräänsä taistelun jälkeen. Olen siis jumissa " unknown worldissä" jossa asuvat Rakatanit. Olen poistanut temppelin huipulla planeetan poistumisestosäteen ( tai mikä se onkaan) ja korjannut Ebon Hawkin. Myöskin olen antanut Rakataneille ( niille hyville) sen voimasta kertovan datapadin mutta kun palaan alukselle niin galaxy-mapissa ei ole kuin Star-forge josta Rebuplicilla ei ole tietoa. Ja kun yritän painaa lähtönappulaa niin se heittää pis siitä kartasta. Onko bugi vai onko jäänyt jotain tekemättä?
Kiitos vastauksesta.
18.08.2012 21:39
En ole etsinyt uutta "näyttöä" koska adapterilla kaikki toimi ihan ok. Tv asetuksista kaikki portit kokeiltu. Kertoisitko varmuudeksi vielä että mistä sen uuden näytön haun löytää?
15.04.2012 13:07
1 / 1