Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä et ymmärrä meteoriiteista ja ydin teknoligiasta yhtään mitään!!
SUOMELLA ei muuta mahdollisuutta kuin rakentaa Turvevoimaloita. puuenergia ja hiilivoimaloita!! Tämä Saatanillinen Valhe Ilmastomuutoksesta tulee KALLIIKSI MEILLE SUOMALAISILLE!!
03.06.2011 00:06
Miksi sie Saatanan Sika annat luvan eläinseksiin?? Jos emme voi luoda normaalia suhdetta NAISEEN niin ei meillä ole muuta mahdollisuutta kuin runkata!! Tyydy siihen..
02.06.2011 23:37
Koeta ryhdistäytyä.. Tallipoika..
Nainen on miestä varten.. Sun täytyy oppia normaali seksuaalisuus.. muuten tulee vaikeuksia, ehkä koko loppuelämäksi!!
02.06.2011 23:29
Katsoin tänään televisiosta sudenkorennon elämää.. Toukkavaiheessa veden alla tämä oli tehokas saalistaja ja eli tarkkaan edeltä suunnitellun suunnitelman mukaan.. Ja sitten kun tämä sudenkorento kuoriutui ja muuntui AIVAN UUDEKSI OLENNOKSI, JOSSA EI OLLUT MERKKIÄKÄÄN JÄLJELLÄ ENTISESTÄ ELÄMÄSTÄ..Siitä tuli Luomakunnan taitavin lentäjä.. Ja niin siitä tuli vieläkin taitavampi saalistaja!!
Ei tällä biologisella prosessisella ole mitään asiayhteyttä evolutioon!! Vain MAAILMANKAIKKEUDEN JUMALA ON NÄIN VIISAASTI SUUNNITELLUT KAIKEN!!
02.06.2011 23:15
On Suureksi siunaukseksi että meitä SUOMALAISIA on kuitenkin 97%!!
Sinut ja sukulaisesi 3%, sisäsiittoista epäisänmaallista sakkia pitää lastata kontteihin ja viedä Ahvenanmaalle, ja kaikki somalit, muslimit joita sinä suosit niin samaan lastiin!! Se olisi tervettä maahanmuuttopolitiikkaa!! Sitten kun näin hyvin on tehty niin kysymme OIKEILTA Ruotsalaisilta että mitä maksatte ahvenanmaasta?? Jos he näkevät tämän tarjouksen ja kysymyksen huonona sijoituksena, niin sitten myymme RYSSILLE hinnalla millä hyvänsä!!
Älä syytä minua siitä että isäsi sperma oli niin huonolaatuista että siitä ei syntynyt parempaa "ihmistä kuin sinä.. koeta pärjätä vammoistasi huolimatta, SUOMALAINEN YHTEISKUNTA MAKSAA vajavaisuutesi!!
02.06.2011 22:40
Olkoon tämä viimeinen viesti sinulle: "voihyvääpäivää".. Jos olen loukannut sinua niin pyydän anteeksi..
Minä olen vaan niin ISÄNMAALLINEN mies että haluan TORJUA kaiken mikä HÄIRITSEE tasapainoista perinteistä SUOMALAISTA elämää.. Eli veropoliittisesti
jyrkempää progressiivista verotusta.. Ei kukaan työmies tai johtaja ole yhteiskunnalle niin tärkeä että hän on oikeutettu saamaan työstään satoja tuhansia, jopa miljoonia euroja vuodessa!!
Sitten tämä saatanallinen MAAHANMUUTTO politiikka joka loukkaa ja polkee sorkkiinsa suomen vähäosaisia.. Nämä Saatanalliset muslimit, joista ei ole muuta kuin vahinkoa, eivät koskaan työllisty suomessa, (niinkuin ei mustalaisetkaan!!) maksavat suomen valtiolle 50000 euroa per lärvi VUODESSA!! Jossain on PALJON MÄTÄÄ!!
Sitten on tämä 3% ruotsinkieliset jotka pärjäävät suomenkielellä missä vain..
Kukaan virkamies ei uskalla kertoa kuinka paljon tämä typerä KAKSIKIELISYYS MAKSAA valtiolle!! Eli meidän pitää päästä eroon kaikesta mikä aiheuttaa kitkaa SUOMALAISTEN KESKEN!!
Sitten vielä tämä SAIRAS SEKSUAALIVÄHEMMISTÖJEN tukeminen, heidän Kirkolliset vihkimiset, kahden mulkunimijän ADOPTIO OIKEUS, Kohdun vuokraus ja niin edelleen.. Tällä hetkellä olemme moraalisesti yksi saastaisimmista demokraattisista yhteiskunnista!!
02.06.2011 21:32
Olen tuntenut Kataisen pikkupojasta lähtien.. Muistan kuinka hiekkalaatikolla leikkiessämme kun jokin meni pieleen niin aina hän itkua alkoi vääntää.. Äiti oli lähellä ja vei suojaan.. Missä on nyt Jykin äiti??
02.06.2011 03:09
Sie et Naisista ymmärrä mitään.. Varsinkaan naisen pillusta.. miten sitä tulee kohdata.. Raakkelin Pillu on vain niin vaatimattoman näköinen että ei siitä kukaan Normaali mies kiihoitu..
Terveisin Jallu
02.06.2011 00:56
Vastaukseeni yritn löytää sivistyneitä ilmauksia mutta sanakirjasta ei löytynyt muuta kuin Depiili, Idiootti.. No, sitähän sie olet..
Mutta toisaalta sie et ole siitä vastuussa siitä mikä sie olet.. Isäsi Sperma oli niin huonolaatuista että sie olet just sen näköinen kuin olet..
Hakkarainen on tosi upea SUOMALAINEN Mies.. Sinä joka olet pettynyt elämääsi niin Rukoile Hartaasti Jeesusta että pääsisit Ikuisille Vihreille niityille!!
02.06.2011 00:40
Idiootti Mulkero!!
Ei sellaisia tyttöjä ole sun Saatanallisen elämän katsomuksen takia ole tavoiteltavissa.. Sie olet täysin sekaisin.. Koskemattomat Tytöt ovat Uskonnlliellisesti Helluntailaisia, Vapaakirkollisia, Baptisteja..
Sulla ei ole MITÄÄN OIKEUTTA puhkoa immenkalvoja!!
Mieti Vakavasti Elämän tarkoitusta!!
01.06.2011 05:13
Saatanan Idiootti.. Mitä väliä on sillä kuinka monen kanssa "tyttöystäväsi" on harrastanut seksiä.. Jos sinusta ei ollut mihinkään ja et ole kiinnostunut tytöstä niin jätä hänet rauhaan!!
Terveisin Jallu
01.06.2011 04:57
Voi sinua Saatanan paskiaista!!
Sie et ymmärrä seksuaalielämästä sen enempää kuin kärpänen jakaa sukusoluja naaraaseen..
Miksi sinua vituttaa, no ehkä sen takia että sulla ei ole kykyä solmia Normaalia sukupuolisuhdetta Tyttöihin.. Näin on parempi.. Sinä et voi jatkaa sukuasi..
Sinun Isäsi Sperma ei saanut aikaan Sinua parempaa poikaa.. Toivon että et pysty jatkamaan epänormaalia elämääsi!!
Suomalaiset Naiset ovat Upeita!!
01.06.2011 04:46
Haista sinä ihan orginaali Paska, sinä Perseen-nuolija!!
Miksi sulle ei riitä ihan normaali vagina seksi?? Miksi sun täytyy nuolla Persereikä??
Mie olen hyvin Seksuaalinen mies ja mulla on oikein paljon mielikuvitusta mutta en Koskaan halua kiinnostua paskan tuottamasta Perse reiästä!!
Kaikki te perse, eli Paskasuolesta kiinnostuneet, nauttikkaa täysillä vaikka Paska ei lopu koskaan!!
01.06.2011 04:09
Olen oikei huono uskovainen, mutta kun Jeesus sanoi että Minä olen Tie, Totuus ja Elämä, niin siihen minäkin uskon!!
Lisäksi Jeesus sanoi että joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnusta Isäni edessä!! En häpeä tunnustaa Jeesusta Herrakseni!!
01.06.2011 03:38
Idiooti.. Miksi sinä tuot esiin Saatanallisen Kalasnikov rynkyn.. Mikään ase ei ole tuottanut ruumiita ja kärsimystä niin paljon kuin tuo ase!!
Jos sulla on vähääkään aivoja niin torju tuo typerä viestisi!!
01.06.2011 03:05
Tosi Nuija.. Seuraa tulevaa eurooppa politiikkaa.. Älä jauha paskaa...ethän??
01.06.2011 02:58
Haista Paska Mulkero!!
Perus-suomalaiset eivät ole mitään takinkääntäjiä!!
Alusta lähtien on ollut sama linja!!
Hallitus neuvottelut menevät perseeseen ja kohta tulevat uudet vaalit!! Silloin Me pääsemme muuttamaan Sairasta Suomalaista Politiikkaa!!
01.06.2011 02:55
Katainen on kuin ilmetty Mikkihiiri typerässä hymyssään.. Pieni poika, jolta kuitenkin puuttuu Mikkihiiren isot korvat.. Ehkä nekin kasvavat iän mukana??
01.06.2011 02:46
Voi sinä Saatanan Idiootti!! Miksi sinä olet niin epäisänmaallinen?? Ehkä sinä olet Suomen Ruotsalaisia joille ei Isämaan hyvinvointi merkitse mitään! No, en tiedä mutta toivon että pikaisesti häivyt Karibian merelle!!
01.06.2011 02:40
Tosi Nuija, epäisämaalinen typerys..
01.06.2011 02:26
8 / 10