Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

192

1. Varoitus Kaikille ruutiasesta ja Ammunnasta kiinnostuneille.. -Älkää menkö KOSKAAN autoon kuskin paikalle jos promilleraja ylittyy! Mie olen kakarasta asti (siis 1965) paukutellut TURVALLISESTI.. -Ensin maalla ja myöhemmin ampumaradoilla.. Mie olen elänyt nuhteetonta elämää, ei rikoksia, ei mitään moitittavaa.. -mutta vuosi sitten kärähdin ratista.. -Kaikki aseeni 11 kpl. takavarikoitiin.. -jonkun vuoden jälkeen kun tulee mun aseitteni vuoro niin aseeni Huutokaupataan Riihimäen Poliisin Huutokaupassa.. Poliisi ottaa jokaisesta myytävästä aseesta ensin valtiolle 50 euroa ja aseen omistaja saa loput.. Mulle tulee ainakin 5000 euron tappio.. -Veljet.. Kiinnittäkää huomio Edeskuntaan.. Mitä enemmän siellä on AKKOJA sitä enemmän meitä RESELVILÄISIÄ Kuritetaan! -"Weljeni.. -Mietippä sitä että meillä on PUOLUSTUS Ministerinä nuhanenä, joka ei voinut suorittaa Asevelvollisuuttaan koska nenä ei pitänyt ruudinsavusta.. -aika hullu juttu.. -Ja poliisin Ylipäällikkönä on Nainen pukeutuneena "miehen asuun.. -tietysti tämä mamma Mikko (Minni) Paatero.. Aivan säikky reppana.. -Rakkaat aseharrastajat.. Älkää antako enempää periksi näille HULLUILLE Viherpiipertäjille.. Kannustavin terveisin Jallu Haminasta
  2. Minäkin olin Riparin jälkeen täys ateisti.. Mutta kun ostin ensimmäisen tähtikaukoputken niin sitten aloin miettiä että kuinkahan tämä käsittämätön maailmankaikkeus loputtomineen galaksineen onkaan syntynyt..
    Nykyisten mittauksien perusteella etäimmistä galakseista valo on tullut silmiimme 14,5 miljardia valovuotta! Siis valo on kulkenut Galaksista Planeetallemme 100000014500 vuotta!!
    Sitten ostin laadukkaan Stereo mikroskoopin.. Ja aina vaan käsitykseni vahvistuivat kaikkivaltiaan Jumalan viisaudesta elämän LUOMISESSAAN!
    Evoluutio, Darvinismi on suurinta petosta mitä meille syötetään kaikista tuuteista!! Jumala Loi kaiken niinkun se on nytkin nähtävissä!!