Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman
niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Fil.2.html
Jeesus Kristus on Herra
6
<50
Vastaukset
Olen oikei huono uskovainen, mutta kun Jeesus sanoi että Minä olen Tie, Totuus ja Elämä, niin siihen minäkin uskon!!
Lisäksi Jeesus sanoi että joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnusta Isäni edessä!! En häpeä tunnustaa Jeesusta Herrakseni!!- Ykänen
Jalmari47 oletko kuullut..
Lahkolaiset ovat perustaneet itselleen lahkoja,jotka palvelevat vaan omia tarkoitusperiä ja toisten hyväksikäyttöä. Kaikki perustuu vaan heidän tekemään
ohjeistukseen raamatun varjolla.Totuuden kanssa ei ole mitään tekemistä.
Itse itsensä ylentäneet ja harhaoppiset.
- voi voi sentään
Ykänen: ... surullista!
- ettei unohtuisi
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman
niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.- Jeesuksen oma
Oi, miten ihanaa ja totuudellista kirjoitusta! Luottakaa hyvät ihmiset Jumalaan! Hän on antanut meidän ihmisten edestä ainoan Poikansa, Jeesuksen Krisruksen, meidän Herramme! Pyytäkää anteeksi syntejänne koko sydämestänne ja antakaa elämänne, itsenne Jeesukselle. Me kelpaamme sellaisina aivan kuin olemme. Kun Jumala tekee meissä työtä me muutumme enemmän ja enemmän Kristuksen kaltaisiksi. Jumala on luonut jokaisen omanlaiseksi persoonaksi ja Hän haluaa käyttää meidän lahjojamme ja persoonaamme ja Hänellä on hyvä suunnitelma meille jokaiselle. Sisäinen tyhjyys ei täyty tämän maailman saavutuksilla, ei rahalla ei nautinoilla ei millään lopullisesti. Jumala täyttää sinunkin tyhjyytesi.
- heikko
NÄIN JA AMEN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885