Jeesus Kristus on Herra

Raamattu/UT

Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;

Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman

niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Fil.2.html

6

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen oikei huono uskovainen, mutta kun Jeesus sanoi että Minä olen Tie, Totuus ja Elämä, niin siihen minäkin uskon!!
      Lisäksi Jeesus sanoi että joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnusta Isäni edessä!! En häpeä tunnustaa Jeesusta Herrakseni!!

• Ykänen

Jalmari47 oletko kuullut..
        Lahkolaiset ovat perustaneet itselleen lahkoja,jotka palvelevat vaan omia tarkoitusperiä ja toisten hyväksikäyttöä. Kaikki perustuu vaan heidän tekemään
        ohjeistukseen raamatun varjolla.Totuuden kanssa ei ole mitään tekemistä.
        Itse itsensä ylentäneet ja harhaoppiset.

• voi voi sentään

Ykänen: ... surullista!

• ettei unohtuisi

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman

niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

• Jeesuksen oma

Oi, miten ihanaa ja totuudellista kirjoitusta! Luottakaa hyvät ihmiset Jumalaan! Hän on antanut meidän ihmisten edestä ainoan Poikansa, Jeesuksen Krisruksen, meidän Herramme! Pyytäkää anteeksi syntejänne koko sydämestänne ja antakaa elämänne, itsenne Jeesukselle. Me kelpaamme sellaisina aivan kuin olemme. Kun Jumala tekee meissä työtä me muutumme enemmän ja enemmän Kristuksen kaltaisiksi. Jumala on luonut jokaisen omanlaiseksi persoonaksi ja Hän haluaa käyttää meidän lahjojamme ja persoonaamme ja Hänellä on hyvä suunnitelma meille jokaiselle. Sisäinen tyhjyys ei täyty tämän maailman saavutuksilla, ei rahalla ei nautinoilla ei millään lopullisesti. Jumala täyttää sinunkin tyhjyytesi.

• heikko

NÄIN JA AMEN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5007
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3456
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2297
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1897
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1828
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161