Jeesus Kristus on Herra

Raamattu/UT

Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;

Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman

niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Fil.2.html

6

87

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen oikei huono uskovainen, mutta kun Jeesus sanoi että Minä olen Tie, Totuus ja Elämä, niin siihen minäkin uskon!!
      Lisäksi Jeesus sanoi että joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnusta Isäni edessä!! En häpeä tunnustaa Jeesusta Herrakseni!!

• Ykänen

Jalmari47 oletko kuullut..
        Lahkolaiset ovat perustaneet itselleen lahkoja,jotka palvelevat vaan omia tarkoitusperiä ja toisten hyväksikäyttöä. Kaikki perustuu vaan heidän tekemään
        ohjeistukseen raamatun varjolla.Totuuden kanssa ei ole mitään tekemistä.
        Itse itsensä ylentäneet ja harhaoppiset.

• voi voi sentään

Ykänen: ... surullista!

• ettei unohtuisi

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman

niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

• Jeesuksen oma

Oi, miten ihanaa ja totuudellista kirjoitusta! Luottakaa hyvät ihmiset Jumalaan! Hän on antanut meidän ihmisten edestä ainoan Poikansa, Jeesuksen Krisruksen, meidän Herramme! Pyytäkää anteeksi syntejänne koko sydämestänne ja antakaa elämänne, itsenne Jeesukselle. Me kelpaamme sellaisina aivan kuin olemme. Kun Jumala tekee meissä työtä me muutumme enemmän ja enemmän Kristuksen kaltaisiksi. Jumala on luonut jokaisen omanlaiseksi persoonaksi ja Hän haluaa käyttää meidän lahjojamme ja persoonaamme ja Hänellä on hyvä suunnitelma meille jokaiselle. Sisäinen tyhjyys ei täyty tämän maailman saavutuksilla, ei rahalla ei nautinoilla ei millään lopullisesti. Jumala täyttää sinunkin tyhjyytesi.

• heikko

NÄIN JA AMEN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1539
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      351
      1305
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1110
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      342
      1052
    5. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      62
      1041
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      137
      929
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      831
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      200
      759
    9. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      42
      629
    10. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      625
    Aihe