Ongelma: Minulla on viisi tiedostoa koneella. Joka tiedostossa on A4 kokoinen tiedosto samassa paikassa. Kerään yhteen tiedostoon (tied_yht.xlsm) jokaisesta neljästä muusta tiedostosta samasta kohtaa A4 kokoisen alueen.…
Miten saa muuttujan siirrettyä tiedoston nimeen tallennuksessa? Tulostan laskuja tietokannasta. Tässä malli esikatseluna. Jokaisen asiakkaan lasku pitäisi tallentaa omalla nimellä. Taulukkolaskennalla on otettu laskusta…
Minulla on tietokanta ja tulostan asiakkaille laskut, joka sisältää kaikki laskutustiedot. Lisäksi haluan myös tallentaa jokaisen laskun pdf:nä muodossa asiakas_1234.pdf, asiakas2334.pdf, ... jne. Ongelma: Miten saan li…
Minulla on tietokanta yhdellä lehdellä. Noin 20:llä lehdellä on kutsuja tietokannasta. Sieltä kopioidaan arvoja vba:lla. Työpöytä täyttyy päivän mittaan. Miten sen saa tyhjättyä ohjelmallisesti, esimerksi jokaisen suori…
Olen piilottanut taul2 taulukon. Haluan, että taul2 on suojattu salasanalla. Nyt inputboxiin tulee "sala" selväkielisenä. Miten sen saa näkymään ****:nä? Nyt koodi on näin. Private Sub Cmd_nappi_Click() sala = InputBox(…