Miten saa muuttujan siirrettyä tiedoston nimeen tallennuksessa? Tulostan laskuja tietokannasta. Tässä malli esikatseluna. Jokaisen asiakkaan lasku pitäisi tallentaa omalla nimellä. Taulukkolaskennalla on otettu laskusta…
Ongelma: Minulla on viisi tiedostoa koneella. Joka tiedostossa on A4 kokoinen tiedosto samassa paikassa. Kerään yhteen tiedostoon (tied_yht.xlsm) jokaisesta neljästä muusta tiedostosta samasta kohtaa A4 kokoisen alueen.…
Minulla on tietokanta yhdellä lehdellä. Noin 20:llä lehdellä on kutsuja tietokannasta. Sieltä kopioidaan arvoja vba:lla. Työpöytä täyttyy päivän mittaan. Miten sen saa tyhjättyä ohjelmallisesti, esimerksi jokaisen suori…
Minulla on tietokanta ja tulostan asiakkaille laskut, joka sisältää kaikki laskutustiedot. Lisäksi haluan myös tallentaa jokaisen laskun pdf:nä muodossa asiakas_1234.pdf, asiakas2334.pdf, ... jne. Ongelma: Miten saan li…
Olen piilottanut taul2 taulukon. Haluan, että taul2 on suojattu salasanalla. Nyt inputboxiin tulee "sala" selväkielisenä. Miten sen saa näkymään ****:nä? Nyt koodi on näin. Private Sub Cmd_nappi_Click() sala = InputBox(…