Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

7144

  1. Kyllä, tätä mieltä olen.

    Tähän asti olen pitänyt Kreikan hallitusta nynnerönä ja asioiden hoitoa haaperteluna, Huonostihan ne ovat hommansa hoitaneet, ei se miksikään muutu, mutta tämä oli nyt oikea veto.

    Juutalaisetkin jonottivat kiltisti keskitysleirivaunuihin...

    Joskus se pitää nostaa leuka pystyyn, vaikka pelimerkit kehnot ovatkin.