Millä palstalla kerrostalokiusaajista- ja kyttääjistä ?

Onko tietoa ?

Millä palstalla neuvotaan, kuin tehdään valitus isännöitsijälle kerrostalokyttääjä-kiusaajista ?

11

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanokaa

      Niin tietäiskö joku ?

      • Niin että kirjoita Googleen "valitus isännöitsijälle", ja katso mitä ohjeita tarjotaan. Ei siinä mitään erityistä palstaa tarvita.


      • kauheat kerrostalot

        Tuijottaako ne sillailla hysteerisesti suoraan vai katselevatko ikäänkuin sivusilmällä. Vai millailla huomaat kyttimisen. Entä sitten tuo kiusaaminen, mitä kaikkea olet joutunut kokemaan.


    • laki ja rikos
    • kerrotaan lisää.

      Voidaan keskustella vaikka tällä sivulla.Minä hämmästyin.kun kakarat.alkoi olla yli mielisiä.mutta juttu juontaa juurensa kyllä vanhemmista.koulu,ala aste ipanat irvottaa.kun piha´lla käveli.ne nimitteli.kyllä nauratti.kerran,kun tulin kaupasta.2 kpl.4-6 v......tuo sano että sinä oot ruma..en ollut huomaavinakaan..hymyilytti minua...sitten ne alkoi väitellä keskenään.ei kun sinä sanoit.en ollut.sinä se olit jne....hyvä kun eivät tapelemaan alkaneet.kumpi se nyt oli....kyllä ne syynäs tarkkaan minun kasin kantamiset.auton ikkunat kävi kurkkimassa.nuo pennut...niitä harmitti.kun aina kävelin vaan .enkä sano niille mitään..kyllä ne oppii vielä.aikansa rätkyttävät.täss'ä talossa oli perhepäivä hoitaja vuosia.hän keräs sellaisen juoru porukan tuohon pihalle.kun hän lopetti ja siirtyi muualle työhön.koko talo rauhottui.saa pihallakin kävellä rauhassa.oli nyt sitten ruma tai ei.

      • luonne vikainen

        joka paiukassa niitä kiusaajia on.kotona ukko hakkaa tai akka haukkuu.luonne vika jokaisessa.kitsiksiä kaikki.


    • kukkuu????

      missäs se keskustelia nyt on?:

    • Hauvislihas

      Kysy Lapin Latelta sehän painaa isolla mulkullaan joka ainoa viikko naapurin vanhaapiikaa saunavuorolla

    • kakalle kakkaa

      Ei muuta ku 50 litraa koiran jätöksiä postiluukusta ineen niin johan saapi palautetta.

    • hguygyugyugy

      Itse en tiedä, mutta en pidä hulluista ja sen voin sanoa. Mun oman talon kerrokseni käytävässä - ja mainitsematta että sulla nimettömällä paskiaisella on taas väärä palsta, kun tällä julkisella Suomi24:lla haet mun kommentteja, oli kerrankin lappu että " Miksi tässä käytävässä haisee pillu? - ja kirjaimellisesti em. kys. sanoilla". Hulluja on varmaan joka junaan... Olisi melkein poliisiasia siinä ollut, etten melkein olisi rivelistä lähtenyt etsimään sitä mielipuolta sikaa, joka ripustelee kerrostalon käytäviin kyseisenlaisia herjaavia lappuja ja jopa mun yksi ystävä sanoi, että "ajattele, jos tollanen lappu olisi ollut sun ovessa, että kiitä onneasi"...

      En voi hulluille mitään, kuten en niillekään mielipuolille umpisairaille, jotka herjaavat minua tällä Suomi24- foorumilla keskustellessani. Paskasakkia kuitenkin, oletettavasti: pääosin työttömiä, kaunaisia, kotiäitejä ilman korkeakoulukoulutusta ja muuta... Sen paskan mukainen foorumi tämä Suomi24, kuin ovat kävijöistä valtaosakin.:)) Eli katsokoot peiliin paskaiset Suomi24- jäsenet - mun kaltaiset normaalit ei edes harkitae narsismia, missä esiinttyittäisiin tällaisella Suomi24- kirjoittajien sekopäiden foorumilla ihan muka tunnistettavallakin nimimerkillä, koska kai sitä normalimpaa keskusteluseuraa löytäisi terveemmistäkin nimetömistä ympäristöistä, mikäli haluaisi ihan niinkuin narsistella netissä jollakin v*ttu identiteelillä...

      Mä ainakin vhaan niitä, jotka minua ovat tällä foorumilla herjanneet.

    • koti on koti.

      valittaa nuo omakoti talo asukkaatkin...vaikka on tontit ja kaikki.metsä mökki paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe