Millä palstalla neuvotaan, kuin tehdään valitus isännöitsijälle kerrostalokyttääjä-kiusaajista ?
Millä palstalla kerrostalokiusaajista- ja kyttääjistä ?
11
118
Vastaukset
- Sanokaa
Niin tietäiskö joku ?
Niin että kirjoita Googleen "valitus isännöitsijälle", ja katso mitä ohjeita tarjotaan. Ei siinä mitään erityistä palstaa tarvita.
- kauheat kerrostalot
Tuijottaako ne sillailla hysteerisesti suoraan vai katselevatko ikäänkuin sivusilmällä. Vai millailla huomaat kyttimisen. Entä sitten tuo kiusaaminen, mitä kaikkea olet joutunut kokemaan.
- laki ja rikos
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3240
Tuolla osataan neuvoa. - kerrotaan lisää.
Voidaan keskustella vaikka tällä sivulla.Minä hämmästyin.kun kakarat.alkoi olla yli mielisiä.mutta juttu juontaa juurensa kyllä vanhemmista.koulu,ala aste ipanat irvottaa.kun piha´lla käveli.ne nimitteli.kyllä nauratti.kerran,kun tulin kaupasta.2 kpl.4-6 v......tuo sano että sinä oot ruma..en ollut huomaavinakaan..hymyilytti minua...sitten ne alkoi väitellä keskenään.ei kun sinä sanoit.en ollut.sinä se olit jne....hyvä kun eivät tapelemaan alkaneet.kumpi se nyt oli....kyllä ne syynäs tarkkaan minun kasin kantamiset.auton ikkunat kävi kurkkimassa.nuo pennut...niitä harmitti.kun aina kävelin vaan .enkä sano niille mitään..kyllä ne oppii vielä.aikansa rätkyttävät.täss'ä talossa oli perhepäivä hoitaja vuosia.hän keräs sellaisen juoru porukan tuohon pihalle.kun hän lopetti ja siirtyi muualle työhön.koko talo rauhottui.saa pihallakin kävellä rauhassa.oli nyt sitten ruma tai ei.
- luonne vikainen
joka paiukassa niitä kiusaajia on.kotona ukko hakkaa tai akka haukkuu.luonne vika jokaisessa.kitsiksiä kaikki.
- kukkuu????
missäs se keskustelia nyt on?:
- Hauvislihas
Kysy Lapin Latelta sehän painaa isolla mulkullaan joka ainoa viikko naapurin vanhaapiikaa saunavuorolla
- kakalle kakkaa
Ei muuta ku 50 litraa koiran jätöksiä postiluukusta ineen niin johan saapi palautetta.
- hguygyugyugy
Itse en tiedä, mutta en pidä hulluista ja sen voin sanoa. Mun oman talon kerrokseni käytävässä - ja mainitsematta että sulla nimettömällä paskiaisella on taas väärä palsta, kun tällä julkisella Suomi24:lla haet mun kommentteja, oli kerrankin lappu että " Miksi tässä käytävässä haisee pillu? - ja kirjaimellisesti em. kys. sanoilla". Hulluja on varmaan joka junaan... Olisi melkein poliisiasia siinä ollut, etten melkein olisi rivelistä lähtenyt etsimään sitä mielipuolta sikaa, joka ripustelee kerrostalon käytäviin kyseisenlaisia herjaavia lappuja ja jopa mun yksi ystävä sanoi, että "ajattele, jos tollanen lappu olisi ollut sun ovessa, että kiitä onneasi"...
En voi hulluille mitään, kuten en niillekään mielipuolille umpisairaille, jotka herjaavat minua tällä Suomi24- foorumilla keskustellessani. Paskasakkia kuitenkin, oletettavasti: pääosin työttömiä, kaunaisia, kotiäitejä ilman korkeakoulukoulutusta ja muuta... Sen paskan mukainen foorumi tämä Suomi24, kuin ovat kävijöistä valtaosakin.:)) Eli katsokoot peiliin paskaiset Suomi24- jäsenet - mun kaltaiset normaalit ei edes harkitae narsismia, missä esiinttyittäisiin tällaisella Suomi24- kirjoittajien sekopäiden foorumilla ihan muka tunnistettavallakin nimimerkillä, koska kai sitä normalimpaa keskusteluseuraa löytäisi terveemmistäkin nimetömistä ympäristöistä, mikäli haluaisi ihan niinkuin narsistella netissä jollakin v*ttu identiteelillä...
Mä ainakin vhaan niitä, jotka minua ovat tällä foorumilla herjanneet. - koti on koti.
valittaa nuo omakoti talo asukkaatkin...vaikka on tontit ja kaikki.metsä mökki paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602