Sitä se rikastuminen ja kapitalismiin sekä oikeistolaisuuteen hurahtaminen tietää.
..jaaha, pitää menä huomenna vaihtamaan palkkatili Nordeasta johonkin muuhun pankkiin.
Björn Wahlroosista tullut jupiseva valittaja
14
95
Vastaukset
- dgfgf
Björn on loinen joka on rikastunut ahkerien duunarien työllä.
- KUKKUU!!
Nuppi sekoaa rahasta, kuten kaikilla kapitalisteilla on tapahtunut.
- selkänahasta
Kerropa moniko ihminen tienaa miljoonia ilman ahkeria työntekijöitä? Ei Björninkään rahkeet taida yksinään riittää kovinkaan suuren tilipussin saamiseen, vaan maatiloja, pankkeja ja sijoituksia hoitaa suuri joukko duunareita, joiden työn tuloksena Nalle kierii rahassa. Varsinainen toisten työstä elävä loinen siis koko mies.
- Riittää kun on
perittyä rahaa, jota sijoitella sisäpiiritietojen mukaan.
bw varmaan saakin pankkinsa kautta hyvin tietoja yrityksistä ja pelkästään maataloustukiaisia tulee järjettömät summat. Kartanonkin korjaukset tietysti museovirasto maksanut.
Monet näytää sekoavan vanhoilla päivillään, kun täytyy vielä yrittää todistella olevansa jotain. Säälittävä äijä.
- me-262
Mr. Nalle kuvittelee alalla jotakin olevansa, mutta:
http://www.youtube.com/watch?v=cJFQLA3XFJA - maria guzeni
Hyvä että täällä on joku rikas. Köyhä piristyy välillä haukkumaan. Se onkin helpompaa kuin opiskella sen verran, että pääsisi kylän pientä säästöpankkia johtamaan. Edes pankin kassalle ei peruskoulupohjalla pääse.
Mutta ministeriksi pääsee. Eikä sen palkka ihan pieni ole, riittää hyvin minullekin, yksinhuoltaja-demarille! - musta porvari
Ei tosiaankaan ole omistajan etu että toimitusjohtaja poliittisilla kannanotoillaan karkoittaa asiakkaat.
- me-262
Kuka muistaa: "Me emme oikeastaan tarvitse muita kuin yritysasiakkaita."
Pää poikki ja hirteen koko äijänkuvatus.
- hate crime
Suomenhurri on oikeassa,ollaan jupiseva ja valittava kansa,vaikka pitäisi ottaa Lontoon malli käyttöön !! Pesäpallomailat kouraan ja kadulle !!!!
- Saunan taa
Kovasti tuntuu oilevan huolissaan siitä että suomalaiset elävät liiaksi erilaisten valtion tukien varassa. Näin valittaa kaveri joka itse nettoaa valtiolta - oliko se nyt 300.000 e maataloustukea. Aika hävytön jätkä.
- moraalitonta menoa
Tili pois moraalittomasti johdetusta pankista
Vaihdan S-pankkiin Nordeasta, ja todella viisas teko. Siinä missä pankkikortti ja verkkotunnukset maksavat joka kuukausi Nordeassa, S-pankissa nekin ovat ilmaisia. Miksi veisin palkkarahani Björn Wahlroosille Nordeaan ja kannustaisin moraalitonta yrittäjyyttä ja kapitalismia. Nordea on pian samanlainen eliitin pankki kuin Sampo, jonka taustapiruna häärii myös "Nalle". Ruotsissa Björn jo uhkailee hallitusta tekemään riistokapitalismia tukevia päätöksiä tai hän.. Kilpailu ja ihmisten kyykkyyn laitto kapitalismin varjolla on mennyt jo liian pitkälle.- Kalutut luut
Yhteiskunnalle on kohtalokasta, jos korkeassa päättävässä asemassa olevalla on ilmiselvä vaikea trauma.
Oman vähäpätöisen asiakkuutensa ohjaaminen toiseen pankkiin on hyvä näpäytys elikkä ratkaisu, jos sen tekee tarpeeksi moni. Enpä tiedä onko Suomen historiassa ollut toista noin ylimielistä tyyppiä.
- tit`ts ai ai tit`ts
Ihme ettei kukaan viellä ole leiponut viiksi nalle kunnolla nekkuun?!
Sitä odotellessa väsään tupakit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664