Komissaari Olli Rehn JYRÄHTI Kreikalle!

Hyvä Olli

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Huh, huh, taitaa Ateenassa puntit tutista kun meidän Olli käytti kovaa kieltä. Ollin kanssa ei kannata rettelöidä!

    • Rahaa palaa

      Pitihän komissaari (kyllä, näitä on vieläkin, vaikka Staliln kuoli jo kauan aikaa sitten) Rehnin avata suunsa, kun Kreikassa ilmeni vakava tilanne: siellä alkoi esiintyä orastavaa demokratiaa.

      • EU määrää

        Jumalauta, ei tuollaisia kansanäänestyksiä saa järjestää, markkinat hermostuvat. Jos äänestystulot ei ole EU:lle mieleinen tankit kadulle, sotilashallitus valtaan!


    • pyöveli.

      Tuo Rehn on turha jätkä. Ei siitä ole mihinkään. Etelän pellet eivät puhetta usko. Kusettavat ja vedättävät näitä europellejä mielin määrin

      Ainoa mitä uskovat on 9 millisen reikä keskellä otsaa.

    • raakkuna1

      Olli Rehn on ajamassa EU,n tukipaketin toimivuutta asiallaan, ja periaatteessa kaikki pitäis mennä kuntoon, kunhan vain Kreikka pitäytyy sitoumuksissaan. On kuitenkin harvinaisen selvää että Olli Rehn on ainoastaan virkansa puolesta asialla, ja häneltä puuttuu kokonaisnäkemys tilanteesta.

      Ensinnäkin Kreikka ei ole suostunut esitettyihin vaatimuksiin. Ja toiseksi kukaan ei voi pakoittaa Kreikkaa noudattamaan tiukkaa budjetointia, joka vaatisi kansalta alistumista alhaiseen elintasoon. Tämä on tullut esille voimakkaissa kansan vastalauseissa esitettyä budjetointia vastaan. Ja kolmanneksi koko tukipakettijärjestelmä ei kykene tasapainoittamaan Kreikan taloutta pysyvästi, sillä "Vipumekanismi" kuuluu todelliseen taloustieteen ymmärtämiseen, eli asian hoitoon liittyvä puolitettu velkaosuus on ainoastaan teoriassa esitetty ratkaisumalli, joka takaa ainoastaan Euroopan Keskuspankkijärjestelmän etuuden, koska se saa rahansa takaisin EU valtioilta. Ja meidän Olli Rehn ei suostu ymmärtämään tälläistä huijausta, vaan hoitelee virkamiehen tapaan asioita. Salut.

    • Eikö Kreikka ole itsenäinen valtio?

      • raakkuna1

        Esitetty asia on kaikessa yksinkertaisuudessaan paikkansapitävä, sillä itsenäisyys tarkoittaa aikuisuutta, eikä holhoamista. Ja jos valtio menettää itsenäisyytensä huonolla politiikallaan, ja joutuu taloustutkintaan ja avustusten varaan, niin silloin voidaan kuvitella ettei voida myöskään puhua itsenäisyydestä. Mutta Kreikan itsenäisyyden tunto on melkoisen vahva, ja niin Papandreu kuin kansakin ainoastaan ärtyy holhoamisesta, ja määräilyvallasta, sehän ollaan huomattu. Niin annetaan Kreikan hoitaa ongelmansa keskuspankkijärjestelmän kanssa, silloin ollaan oikein asialla.

        Niin tietysti pelätään ongelmien leviämistä muihin valtioihin, mutta väitän että tuo EU on kokonaisuudessaan väärä hallintoratkaisu, joka tulee romahtamaan jokatapauksessa soon. Ja kaikki yritykset tukipakettijärjetelmän muodossa, ovat ainoastaan EKP,n edun mukaisia, mutta eivät kykene kuitenkiaan tasapainoittamaan Kreikan taloutta pysyvästi. Salut.


      • raakkuna1 kirjoitti:

        Esitetty asia on kaikessa yksinkertaisuudessaan paikkansapitävä, sillä itsenäisyys tarkoittaa aikuisuutta, eikä holhoamista. Ja jos valtio menettää itsenäisyytensä huonolla politiikallaan, ja joutuu taloustutkintaan ja avustusten varaan, niin silloin voidaan kuvitella ettei voida myöskään puhua itsenäisyydestä. Mutta Kreikan itsenäisyyden tunto on melkoisen vahva, ja niin Papandreu kuin kansakin ainoastaan ärtyy holhoamisesta, ja määräilyvallasta, sehän ollaan huomattu. Niin annetaan Kreikan hoitaa ongelmansa keskuspankkijärjestelmän kanssa, silloin ollaan oikein asialla.

        Niin tietysti pelätään ongelmien leviämistä muihin valtioihin, mutta väitän että tuo EU on kokonaisuudessaan väärä hallintoratkaisu, joka tulee romahtamaan jokatapauksessa soon. Ja kaikki yritykset tukipakettijärjetelmän muodossa, ovat ainoastaan EKP,n edun mukaisia, mutta eivät kykene kuitenkiaan tasapainoittamaan Kreikan taloutta pysyvästi. Salut.

        Se on nyt niin, että jos valtio on itsenäinen ja suvereeni niin se on itsenäinen ja suvereeni, menivät raha-asiat miten hyvänsä.

        Tämä on päässyt viime aikoina hämärtymään, tämä juridinen tosiasia.

        Joku tolkku!

        Hyvä Kreikka, hyppää vaikka kuiluun, mutta älä orjana!


      • raakkuna1
        jjeeves kirjoitti:

        Se on nyt niin, että jos valtio on itsenäinen ja suvereeni niin se on itsenäinen ja suvereeni, menivät raha-asiat miten hyvänsä.

        Tämä on päässyt viime aikoina hämärtymään, tämä juridinen tosiasia.

        Joku tolkku!

        Hyvä Kreikka, hyppää vaikka kuiluun, mutta älä orjana!

        On se tuokin eräs itsenäisyyden määritelmä, "Hyppää vaikka kuiluun, mutta älä orjana" Joop.


      • raakkuna1 kirjoitti:

        On se tuokin eräs itsenäisyyden määritelmä, "Hyppää vaikka kuiluun, mutta älä orjana" Joop.

        Kyllä, tätä mieltä olen.

        Tähän asti olen pitänyt Kreikan hallitusta nynnerönä ja asioiden hoitoa haaperteluna, Huonostihan ne ovat hommansa hoitaneet, ei se miksikään muutu, mutta tämä oli nyt oikea veto.

        Juutalaisetkin jonottivat kiltisti keskitysleirivaunuihin...

        Joskus se pitää nostaa leuka pystyyn, vaikka pelimerkit kehnot ovatkin.


    • piis of ceik

      > Komissaari Olli Rehn JYRÄHTI Kreikalle!

      Saas Suomen karhu elämöi..

      se nosti kämmentäns ja löii..

      - - -
      Kreikka hoidettu.

      t. Olli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe