Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kristianf
profiilit
kristianf
kristianf
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensinnäkin, kyllä se viimeinen ajokiellon pvm vielä tulee. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa, kortti hyllyllä omista hölmöilyistä ja syrjäisellä paikalla asun. Niin se vaan tuli päivä jolloin kortin sai hakea ja seuraavana päivänä uuteen työpaikkaan. Silloin huomasi että mieliala koheni joka päivä. Ihmettelen kovasti monia viestejä joissa mollataan ja lällätellään. Keskustelupalstat ovat mulle aika uus juttu mutta on täällä kyllä kaikenlaisia höyrypäitä. Mitä vinkkejä voisin antaa ? Vaikea kysymys, sain ajan tapettua hyvin pitkälle sähköisen viestinnän kautta, puuhailin talon ja pihan parissa. Se on niin yksilöllistä että en osaa varsinaista vinkkiä antaa. Vaikka toisaalta, älä liikaa mieti mitä olet tehnyt. Suuntaa katseesi siihen että pääset taas "elävien" kirjoihin mukaan. Huomasin itse että "mitä jos olisin tehnyt toisin..." ajattelu pitkittää aikaa. 1 vinkki joka minulla loppupuolella auttoi, merkkasin kalenteriin "lusitut" päivät. Tuntui tosi mukavalta loppupuolella katsoa menneeseen ja verrata sitä tulevaan. Se pieni ilo yhtäkkiä, HUOMENNA saan kortin !!! Se oli riemun päivä. Tsemppiä kohti kevättä ja kyllä sulla vissiin riittää luettavaa kun katsoo viestiketjua :)
17.03.2012 09:39
Vaivaudut kuitenkin lukemaan, hanki elämä luuseri.
18.11.2011 23:46
En yleensä ota osaa näihin keskusteluihin mutta kun kerran on omakohtaista kokemusta niin antaa palaa. Olin naimisissa Dipl. Inssin kanssa 14v ja meillä meni hyvin kunnes erottiin. En mene yksityiskohtiin koska eivät kuulu tähän. Eron jälkeen seurustelin lähihoitajan kanssa jonkun aikaa. En valinnut kumpaakaan koulutuksen perusteella vaan luonteen. Ymmärrän että joillekkin miehille korkeasti koulutettu nainen on uhka jos itsellä ei ole korkeaa koulutusta. No antaa niiden olla, kyllä niitä miehiä on markkinoilla jotka arvostavat naisia. Minulla on ammattikoulun tasoinen koulutus, jos tapaan mahdollisen tulevan puolisoni netissä tai baarissa en ekana kysy ammattia. Ei muuta kuin lippu korkealle, kyllä se oikea löytyy :) ps! olen muuten vapaa... hyvää syksyä ja talven odotusta.
18.11.2011 23:40
Unohdin eilen laittaa yhteystietoni. s-posti:
[email protected]
14.02.2011 19:52
En tiedä pääseekö tästä syvemmälle, ensin ero, sitten työpaikka alta ja nyt kamppailua kämpästä. Kohta en tiedä missä tavata muksuja tai mitä heille tarjoaisi kun tulevat käymään. En tässä vuodata sen suurempia, kirjoitan mielummin suoraan sinulle asioistani jos laitat yhteystietosi minulle. Kiitos !
13.02.2011 09:35
1 / 1