Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Ensinnäkin, kyllä se viimeinen ajokiellon pvm vielä tulee. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa, kortti hyllyllä omista hölmöilyistä ja syrjäisellä paikalla asun. Niin se vaan tuli päivä jolloin kortin sai hakea ja seuraavana päivänä uuteen työpaikkaan. Silloin huomasi että mieliala koheni joka päivä. Ihmettelen kovasti monia viestejä joissa mollataan ja lällätellään. Keskustelupalstat ovat mulle aika uus juttu mutta on täällä kyllä kaikenlaisia höyrypäitä. Mitä vinkkejä voisin antaa ? Vaikea kysymys, sain ajan tapettua hyvin pitkälle sähköisen viestinnän kautta, puuhailin talon ja pihan parissa. Se on niin yksilöllistä että en osaa varsinaista vinkkiä antaa. Vaikka toisaalta, älä liikaa mieti mitä olet tehnyt. Suuntaa katseesi siihen että pääset taas "elävien" kirjoihin mukaan. Huomasin itse että "mitä jos olisin tehnyt toisin..." ajattelu pitkittää aikaa. 1 vinkki joka minulla loppupuolella auttoi, merkkasin kalenteriin "lusitut" päivät. Tuntui tosi mukavalta loppupuolella katsoa menneeseen ja verrata sitä tulevaan. Se pieni ilo yhtäkkiä, HUOMENNA saan kortin !!! Se oli riemun päivä. Tsemppiä kohti kevättä ja kyllä sulla vissiin riittää luettavaa kun katsoo viestiketjua :)