Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hytre
profiilit
hytre
hytre
Vapaa kuvaus
Aloituksia
103
Kommenttia
557
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On palattu normaaliin päiväjärjestykseen.Tämä oli lainaus eräästä suomalaisesta
elokuvasta.Vanhan papan kommentista.
Ei sen ihmeelisempää.
07.12.2011 14:23
Ei se vaadi koulutusta,jos ihminen jättää uskonsa.Ja voihan se olla,että hän ei ole
ollut "uskova".Laitoin sanan lainausmerkkeihin,koska sanaa käytetään nykyään lä-
hinnä pilkka mielessä.
Kyllä se jokaisen oma asia on käykö jotain koulua tai ei.Se on
taas eri asia onko siinä koulunkäynnissä "järkeä".Elikkä,"lantussa" ei riitä kapasiteettiä.Tehot ovat heikot.Tai kouluttautuu ammattiin jossa on jo ennestään
paljon työttömiä.
07.12.2011 14:19
"Näkyy olevan taas henki päällä."
07.12.2011 14:04
"Näin on "Leimaat kovasti ihmisiä.Mahdatko edes tuntea heitä.Oleppa nyt rehellinen.Sinulla on nyt joku tunnetila joka häiritsee sinua.
07.12.2011 01:10
"Rintti".Ymmärrät varmaan,että tällä palstalla ei päästä sellaisiin tuloksiin,että toinen kirjoittaja "käännytetään".Olkaamme realistisia.Eihän me voida vaatia,että
toinen kirjoittaja "kumoaa" uskonsa.Tämähän on vain keskustelupalsta.Kumoaa tai
kieltää.Ei monet keskustelut mitä voi mediasta seurata juuri yksimielisyyteen pääty.
Me vain toteamme,että toinen kirjoittaja ajattelee nyt tuolla tavalla ja hänellä niinkuin toisellakin kirjoittajalla on mielipiteeseensä oikeus.
Tätä meidän tulisi kunnioittaa.
07.12.2011 01:01
Mitenkä uskon vaihto vaikutti apostoli Paavaliin?1Timoteukselle 1:12:"Olen kiitollinen Kristukselle Jeesukselle,meidän herrallemme,joka antoi minulle voimaa,koska hän katsoi minut uskolliseksi määräämällä minut palvelukseen."
Paavali oli aikaisemmin kristittyjen huomattava vainooja.Jae 13.:"Vaikka aikaisemmin olin rienaaja ja vainooja ja röyhkeä mies.Minulle osoitettiin kuitenkin
armoa,koska olin tietämätön ja toimin epäuskossa..14.Mutta Herramme ansaitsematon hyvyys oli tavattoman runsas uskon ja rakkauden ohella,joka on Kristuksen Jeesuksen yhteydessä."
06.12.2011 01:48
Täällä palstalla on jo käsitelty aivan oikein sitä tosiasiaa,että ihmisen tulee kunnioittaa myös eläimen elämää ja olla vastuuntuntoinen myös siinä suhteessa.
Lainaan tähän 2.Mooseksen kirja 23.:4"Jos tapaat vihollisesi sonnin tai hänen aasinsa eksyksissä,sinun tulee ehdottomasti palauttaa se hänelle.5.Jos
näet vihamiehesi aasin makaavan kuormansa alla,niin et saa jättää häntä.Sinun tulee hänen kanssaan ehdottomasti päästää se vapaaksi."
06.12.2011 01:24
Saarnaaja12:13":Johtopäätös asiasta kun kaikki on kuultu,on:Pelkää tosi Jumalaa ja pidä hänen käskynsä.Tämä on näet ihmisen koko velvollisuus.14.Sillä tosi Jumala saattaa kaikenlaisen työn tuomiolle kaiken salatun suhteen siitä,onko
se hyvää vai pahaa."
05.12.2011 00:58
Näistä hoidoista.Kun ihminen on tullut tiensä päähän niin kyllä hänelle annetaan saattohoidossa sellaiset lääkkeet,että hänen ei tarvitse kärsiä kovista kivuista.
Ja silloinhan on kysymys siitä,että hoidosta ei ole enään mitään apua..Siis ihminen ei enään siitä taudista parane.Olen ollut tällaisia ihmisiä katsomassa ja keskustelemassa heidän kanssaan.
Tätä nyt ei vielä voi sanoa eutanasiaksi vaan sairaan asialliseksi hoidoksi.Kivut hoidetaan asiallisesti ja inhimillisesti.Ihmisarvoisesti.
05.12.2011 00:36
ury76i8i.Menet nyt henkilöön.Tuo ei nyt ainakaan ole mitenkään sivistynyttä.En puu-
tu kommentteihisi meillä molemmilla on niihin oikeus.Se,ettei logiikkani ole mieleistäsi sille en valitettavasti voi mitään.
Tämä on keskustelupalsta tyydytään saatuihin vastauksiin ja jatketaan
eteenpäin.Tässähän ei käsitelty mitenkä käytän logiikkaa.
05.12.2011 00:03
Kokeilin tuota "viimeistä piikkiä".Se ei herättänyt minkäänlaisia ajatuksia lukijoissa.
Tällaisia ajatuksia vanhoista ihmisistä kirjoitellaan,eli miten päästään vanhuksis-
ta irti.Entäs eutanasia.
04.12.2011 23:50
Saarnaaja 5:10:"Hopeaa rakastava ei saa kyllikseen hopeaa eikä varallisuutta
rakastava tuloja.Tämäkin on turhuutta."
04.12.2011 23:15
Tunsin vanhemmat joilta sota vei lapset ja vähän muitakin omaisia.Otetaan nyt hiukan laajemmalta.Onko sodassa menneet eri asia.Ei se niistä vanhemmista niin mukavalta tuntunut.
04.12.2011 22:52
Lisään edellä olevaan kirjoitukseen sen verran,että tarkoitan potilaita,nimien leviämisellä.Ei anneta enempää kuormaa heille.Kyllä sairaala yleensäkin ei ole
mikään helppo paikka olla töissä.Lisättäköön myös tämä asia vielä tähän.
04.12.2011 21:12
Niin,minä kyllä miettisin mitä levittelen netissä.Se mitä mainitset edellä ei sitten varmastikaan kuulu näille palstoille.Valitettavasti on ikävää,mutta ihmisten nimet jotalin kautta vaan leviävät.
Hoitotapahtumaan en ota mitään kantaa.
04.12.2011 20:39
Palstan aloittaja ei taida tietää,mitä seuraa potilastietojen levittelystä?Tuo on va-
kava asia on sitten kyseessä mikä uskonto tahansa.Henkilökunta ei saa edes mut-
kan kautta levitellä potilastietoja,eikä mitä sairaalassa yleensäkin tehdään.Ei edes
tällä sivulla.En puutu tässä millään tavalla ko. hoitoon.
04.12.2011 20:15
Sain sitten tuonkin tittelin.
04.12.2011 20:05
Tähän voisi myös kysyä mikä ei ole syntiä?Nykyään käsitykset siitä mikä on oikein, mikä väärin vaihtelevat kovin.Ei sitä mikä on syntiä
tälle sivulle saa mahtumaan.
Jotkut ajattelevat,että kaikki on sallittua.Raamatun periaatteilla voimme ajatella asiaa.Näin tällainen tynkävastaus.
04.12.2011 20:04
Muistahan jokainen tekee valintansa täysi-ikäiseksi tullessaan.Oletko nyt "ajan tasalla".Toki valintansa ennenkin tai myöhemmin voi tehdä.Tarkoitan tällä uskonsa suhteen.Kaikilla ihmisillä on siihen oikeus.Kun ns.vaihtaa uskoaan.
04.12.2011 19:47
1.Johanneksen kirje:2:22:"Kuka on valehtelija,ellei se joka kieltää,että Jeesus on Kristus?Tämä on antikristus,se joka kieltää Isän ja Pojan.32.Kenelläkään,joka kieltääPojan,ei ole Isääkään.Sillä,joka tunnustaa Pojan on Isäkin.24.Pysyköön teissä se,minkä olette alusta asti kuulleet.Jos se,minkä olette alusta asti kuulleet,
pysyy teissä ,niin tekin tulette pysymään Pojan yhteydessä ja Isän yhteydessä.
25.Ja tämä on se luvattu,minkä hän itse meille lupasi:ikuinen elämä."
04.12.2011 19:34
25 / 28