Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yamaha852
profiilit
yamaha852
yamaha852
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
suosittelen käydä lapissa nii näkisit minkälaiset kunkut ne on siel ja niitten käytöstavat niin luulen et saat ensimmäisenä niilt turpaan jos meet juttelee ja toisiksi tyytyväisenä voisit sanoa maahanmuuttajiksi tai pakolaisiksi!, puhun vain irakista tulleista!, en muista!.
01.07.2013 13:41
miten ihmees niit laiskoi voi mihinkään pakottaa ku me suomalaiset tehdään töitä hikipäässä ja ne vaa ottavat aurinkoo ja saavat sossusta enemmän rahaa kuin me suomalaiset!!!, vois jo miettii et alottaisko sodan tääl niitä vastaan ku kaupassakin ovat niin kovana että päälle kävelevät ilman mitään käytöstapoja!!!!!............
01.07.2013 13:22
moi, olen 25 ja kihloissa oleva mies. lukkiin tuon sun kertomuksen ja huomasin että olen samallainen omalle hellulle ku sun hellu sinulle!, ja siihen on yksi syy ja kun hellu kysyi että miksi en lähentele tai hallaa sitä enään kovin usein tai sitten kunnes se ite pyytää ja miks ei harrasteta enään sexiä 2 kertaa päivässä niin vastasin sille että koska olet vieressäni niin paljon ja tiedän että tulemme aina olemaan yhdessä ja tunnen oikeasti niin ja sen takia en aina jaksais olla sinussa kiinni!. minulla ja hellulla kummiskin seksiä 3-5 kertaa viikossa enään ja olen tyytyväinen siihen :)
ehdotus: kysy hellultasi suoraan että minkätakia se on ollu tollane!!! ja käytä hyvä mies ääntä välillä jos oikeasti haluat siltä vastauksen!, sano sille suoraan että kohta et halua tehdä sen kans yhtään mitään yhdessä ellei tuo sexielämä parane tai kerro syytä et miks on näin käyny!.
ei millään pahalla mut toi sun hellu on TODELLA pössi jos kauniisti sannoo! ,ko ei kerro sulle et miks ei halua enään sexiä tai lähentele sinua enään niin paljon!.
jos sun hellu on kummiskin onnellinen sinun kanssa ja sinä sen kanssa ja ootte kummiskin onnellisia ja tyytyväisiä siitä et miten teidän päivät yhdessä kulluu niin ELÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTA EROA KO SITTEN SAATAT MENETTÄÄ KAIKEN! ,mulla on kokemusta!.
13.06.2010 10:03
1 / 1