Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
exhellari86
profiilit
exhellari86
exhellari86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
2626
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ilmaus+"kunnallinen"+tarkoittaa+kaikkia+kuntamuotoja+kuten+maalaiskuntia+ja+kaupunkeja+jne.+"
Olen+tästä+oikein+hyvin+tietoinen.
"kuin+homohuoran+elämä+vanhojen+äijien+pökittävänä."
Minulla+ei+ole+tuollaisia+kokemuksia.+Kerrotko+omistasi?
+
"Ja+ajattele,+tämän+eheytyskokeilun+voit+tehdä+salaa+ihan+itse+niin+etteivät+umpihomot+pääse+haukkumaan."
Ei+ole+tarpeen.
"Huomasitkos+että+tässä+on+nyt+sitten+sinun+saatavilla+se+uskomusvapaa+eheytyshoito+ihan+omassa+kodissasi+ja+mentorina+voit+olla+sinä+itse,+eli+et+tarvitse+puoskareita+vaan+voit+itse+arvioida+onnistummistasi."
Kuule,+aiemmin+mainitsemasi+"kunnallinen+eheytyshoito"+viittaa+yksiselitteisesti+kunnallisiin+(siis+kunnan/kaupungin+tuottamiin)+palveluihin.+Odotan+sinua+edelleenkin+vastaamaan+sanoistasi.+Pysyt+edelleenkin+paskanpuhujana+kunnes+annat+todisteet+alkuperäiselle+väitteellesi.+Lukutaitoni+on+aina+ollut+luokan+parhaita,+samoin+kirjallinen+ilmaisuni.+Ja+netti+toimii+täällä+Mogánissa+yhtä+hyvin+kuin+muuallakin.
28.12.2016 20:17
Kun+ei+tunnu+pieniin+aivoihisi+menevän+perille,+kysyn+vielä+kerran:
-+missä+kunnassa,+milloin+ja+missä+siellä+tarjotaan+aiemmin+mainitsemaasi+kunnallista+eheytysohjelmaa?
-+missä+tämä+ohjelma+on+testattu?
-+mikä+sen+sisältö+on?
Toki+tiedän+valmiiksi,+etten+saa+vastausta+näihin+kysymyksiin,+mutta+toivoahan+on+pidettävä+yllä.
28.12.2016 00:52
"Jyri+on+kylläkin+uskomusvapaan+kunnallisen+eheytyshoidon+kannattaja.
"
Mikä+kunta?+Milloin?+Mikä+on+menetelmällinen+sisältö?
Koska+et+ole+voinut+etkä+voi+vastata+noihin+kysymyksiin,+tuli+jälleen+kerran+todistetuksi+että+olet+pelkkä+paskanpuhuja.+Miten+laaja,+sen+vain+tietää+jumalaksi+kutsumasi+satuolento,
27.12.2016 17:55
"Kunhan+ehdin+niin+valistan+sinua+ja+muita+eheytyshaluisia+kaikkien+aikojen+tehokkaimmalla+uskomusvapaalla+eheytysmenetelmällä+joka+toimii+teeseitse+menetelmälläkin+ilman+tukijoukkoja."
Milloinkohan+mahdat+"ehtiä"?+Ethän+unohda+kysymyksiäni?
27.12.2016 17:52
Kiitos+ystävällisestä+ja+osuvasta+kommentistasi.+Nämä+Jyrin+ja+eräiden+muiden+kommentit+kertovat+lähinnä+heistä+itsestään+ja+heidän+edustamansa+kreationismityypin+matalaotsaisuudesta.+En+kuitenkaan+ole+vähääkään+suuttunut,+sen+sijaan+hiukkasen+huvittunut.+Omat+kommenttini+ovat+sentään+olleet+jonkinmoinen+hiekanjyvä+kengässä+kun+sentään+vaivautuvat+minua+näin+muistamaan.
Älynlahjoiltani+vain+keskinkertaisena,+mutta+terveenä,+uskollisena+ja+kohtuullisen+menestyneenä+sekä+hyvin+tyytyväisenä+elämääni+en+ehkä+vastaa+heidän+stereotypioitaan,+mikä+näyttää+heitä+harmittavan.+Ja+luoja+tautia+lisätköön.
27.12.2016 08:25
Hämmästyttävän+yhdenmukaisesti+melkein+kaikilla+homoilla+on+jossain+vaiheessa+denialismikausi.+Se+ilmenee+erityisen+jyrkkänä,+kielteisenä+ja+tuomitsevana+suhtautumisena+homoihin+ja+homoseksuaalisuuteen.+Muistan+tämän+itsekin.+Tosin+olin+silloin+alle+14-vuotias.+Toisille+vaihe+voi+tulla+pappaiässäkin,+kuten+Jyrille.
Mitä+pikemmin+ihminen+eheytyy+hyväksymään+todellisuuden+sellaisena+kuin+se+on,+sitä+nopeammin+pääsee+tasapainoon+ja+eheytyminen+vahvistuu.+Silloin+ei+tarvitse+epätoivoisesti+hakea+irtosuhteita+eikä+kokeilla.+Pääsin+itse+tähän+vaiheeseen+jo+varhain.+Minulla+apunani+oli+samantyyppisestä+taustasta+kotoisin+oleva+poikaystävä.
Uskon,+että+pitkän+elämänkokemuksen+omaava+Jyri+löytää+kyllä+halutessaan+ammattiapua,+kunhan+vain+suostuu+ottamaan+sitä+vastaan,+ja+hylkää+villit+kuvitelmat+jostain+kunnallisesta+eheytyshoidosta.+Mutta+nämäkin+harhat+ovat+varmaan+hoidettavissa.+Tervetuloa+todellisuuteen!
27.12.2016 02:10
Koska+ilmaus+"vain+joku+Jerusalemin+homopoikahuora"+viittaa+mitä+ilmeisimmin+minuun,+tiedustelen+kohteliaimmin,+mikä+lienee+perusta+käyttää+minun+suhteeni+ilmausta+"huora".
Olen+elänyt+parisuhteessa+lähes+15+vuotta+enkä+tuona+aikana+kertaakaan+käynyt+vieraissa.+kun+rekisteröimme+parisuhteemme+lähes+heti+niin+pian+kuin+se+oli+mahdollista,+olimme+myös+lain+edessä+pariskunta,+vaikka+sillä+ei+tässä+ratkaisevaa+merkitystä+olekaan.+Uskollisuus+on+tärkeintä.
Jos+tarjoat+proniiskautista+satukirjaa+väitteesi+pohjaksi,+voin+vain+todeta,+että+sillä+ei+ole+yleispätevää+voimaa.+Muutenkin+kehottaisin+sinua+etsimään+apua+tuohon+omalaatuiselle+tuntuvaan+itsetehostukseen,+joka+usein+perustuu+virheellisiin+käsityksiin,+jopa+valheisiin.+Niit+ovat+vuosien+varrella+ansiokkaasti+paljastelleet+mm.+nimimerkit+Apocalypso,+Moloch+Horridus,+DrHouse+ja+monet+muut.
Joten+mitä+ystävällisimmin+kehotan+sinua+hankkimaan+itsellesi+eheytymis-+ja+miehistymispalveluja.+Momenlaista+apua+on+saatavilla.
27.12.2016 01:16
"Onneksi+on+tuo+kunnallinen+uskomusvapaa+ammattilaisapu,+joka+tosiaan+auttaa+tuollaisissa+ongelmissa."
Kerrotko+tarkkaan+otaen+missä?+Anna+linkki+jonkun+kunnan+kotisivulle,+jossa+esittämäsi+hoitovaihtoehto+on+tarjolla.
Ihan+selvyyden+vuoksi:+en+ole+hakemassa+tätä+itxelleni+mutta+osoitan+vain+jälleen+kerran+millainen+paskanpuhuja+olet.
26.12.2016 19:34
"Seksi+on+lisääntymistä+varten+räätälöity+puuha."
Olet+jäänyt+paljosta+paitsi.+Lisääntyminen+on+seksin+sivutuote+eikä+läheskään+aina+pääasia,+taitaa+oikeastaan+olla+aika+harvoin.+Ja+miksi+pitäisikään?+Paljon+oleellisempi+-+ainakin+minulle+-+on+kiintymyksen+osoittaminen+kumppanille.+Mutta+seksuaalisuudesta+saatavaa+puhdasta+sukupuolista+tyydytystä+ei+sitäkään+kannata+aliarvioida.
Näewtkö+ja+ymmärrätkö,+mitä+kaikkea+sukupuoliseen+kanssakäymiseen+voi+sisällyttää?
26.12.2016 15:39
Niin+minäkin+pelkään+mutta+minulla+on+eräs+kristilliseksi+mainittu+hyve,+nimittäin+kärsivällisyys.
26.12.2016 14:03
Hmmm...+eikös+huora+ole+sellainen+joka+myy+itseään?+Toisin+kuin+mm.+pikkujouluissa+ja+firmojen+kekkereissä+sikailevat+heteroäijät+minä+olen+uskollinen+puolisolleni+kaikissa+olosuhteissa.+
En+ole+koskaan+ollut+poikakodissa+eikä+minuaole+hyväksikäytetty.+Olen+kasvanut+rakastavassa,+terveessä+ilmapiirissä+(siinä+määrin+kuin+uskovassa+kodissa+yleensä+on+mahdollista+olla+terve+ilmapiiri).+
Sinulla+on+varmaan+vaikeaa+oman+denialismisi+kanssa.+Suosittelen+terapiaa+jotta+voisit+hyväksyä+itsesi+ja+oman+seksuaalisuutesi.+Tuollainen+uho+ja+itsetehostus+ei+ole+oikein+tervettä.+Tosin+ympäristö+ja+auktoriteetit+saavat+ihmiset+tekemään+ja+sanomaan+kaikkea+hullua,+kuten+mm.+Milgramin+koe+osoittaa.
26.12.2016 13:28
Edelleen+odotan+Jyrin+selkeää+ja+suoraa+vastausta+kysymyksiini.+En+tosin+pidätä+hengitystäni+odotellessani.
25.12.2016 13:41
Jyriä+pyytäisin+kertomaan+lyhyesti+ja+täsmällisesti,
-+missä+on+tarkka,+yksinkertainen+selostus+menetelmästä
-+mikä+tieteellinen,+tunnustettu+instituutti+on+vahvistanut+menetelmän+toimivuuden
-+missä+ja+milloin+(paikat,+järjestäjä,+päivämärä)+menetelmää+on+käytetty:+muutama+esimerkki+tältä+vuodelta+(2016)
Kiitos+jo+etukäteen!
25.12.2016 08:45
"...niin+taidanpa+lopettaa+teidän+kanssa+jutustelun+tähän."
Aikaisemman+kokemuksen+perusteella+voisin+lyödä+kohtalaisen+isosta+summasta+että+Jyrin+homo-+ja+anusfantasioita+sadaan+(=joudutaan)+lukemaan+vielä+monta+kertaa.
29.11.2016 06:51
Minulla+on+etäinen+mielikuva+että+hän+olisi+väittänyt+olleensa+poliisinkin.+50-+ja+60-luvulla+ei+käytetty+nykyisen+kaltaisia+soveltuvuus-+ja+älykkyystestejä+joten+voisi+olla+tottakin.
26.10.2016 11:08
Jyri:
"Tietenkään+Raamatussa+ei+hyväksytä+missään+kohdassa+viattomien+surmaamista+eikä+missään+kohdassa+ole+kerrottu+mitään+mistään+Mooseksen+lain+epäoikeudenmukaisuuksistai+eikä+edes+arvostelijoiden+julkaisuissa,+vaan+asia+on+niin+että+kun+Moosesta+luetaan+oikein+tarkasti+niin+ymmärretään+että+siinä+on+koko+ajan+kysymys+100+prosenttisesta+ehdottoman+oikeudenmukaisesta+rikollisten+kohtelusta."
Raamattu:
"Mene+siis+nyt+ja+kukista+amalekilaiset.+Julista+heidät+ja+heidän+omaisuutensa+Herralle+kuuluvaksi+uhriksi.+Älä+sääli+heitä+vaan+tapa+kaikki,+miehet+ja+naiset,+lapset+ja+imeväiset,+härät+ja+lampaat,+kamelit+ja+aasit."+(1+Sam.+15:3)
22.10.2016 10:42
Hoi+kirjaamo!+Pyydän+merkitsemään+diariin+Jyrin+uuden+keksinnön+entisistä+ammateistaan:
"Itsekin+mm.+ruotsinlaivoja+nuoruudessani+ohjailleena..."
21.10.2016 17:35
Ehkä+näytät+tarkan+lainauksen+kohdasta+jossa+hän+teki+niin.+Muuten+(vaikka+ilman+sitäkin)+pidän+sinua+surkeana+tyhjänpuhujana.
09.10.2016 09:49
En,+enkä+ole+edes+pyrkinyt.+Miksi+pyrkisin?
05.10.2016 00:07
"Siksi+suosittelisin+uskomusvapaata+kunnallista+eheytyshoitoa+jossa+terapia+perustuisi+harjoituksiin+jossa+oppilas+ssaisi+tehdä+miehuullisen+miehen+olemukseen+kuuluvia+tekoja+ja+näin+tulisi+näkemään+sen+että+kuinka+upeaa+on+olla+tosi+mies,+siis+se+mikä+hän+oikeasti+on+sisäisesti,+mutta+joka+ominaisuus+on+hänessä+ollut+vaiennettuna+syystä+tai+toisesta.+Tämä+toimii+aina.+"
Kerropa,+missä+on+tarkka+tieteellinen+selostus+tästä+menetelmästä,+mielellään+vertaisarvioituna+tutkimuksena.+Mistä+on+saatavissa+tilastollinen,+luotettavasta+lähteestä+peräisin+oleva+tilastollinen+vertailu?+ja+se+itse+tarjosi+näille+eheytyshoitoja+heteroiksi+ja+homma+toimi+vuosikasia+hyvin,+ilmeisesti+liiaankin+hyvin+sillä+vuosi+vuodelta+he+edistyivät+eheyttäjinä+niin+hyvin+että+homojen+määrä+alkoi+laseka+Stadiassa+ja+silloin+vallassa+olleet+umpparit+hoksasivat+että+pökittävä+riista+vähenee+ja+he+vaativat+lopettamaan+koko+eheytyspuolen+Setan+sisällä"
Jonkinlainen+lähde,+siis+muu+kuin+omat+houreesi,+olisi+mukava+saada.+
"Tämä+on+tämän+päivän+todellisuutta+tällä+rintamalla."
Jotakin+meille+taviksille+tavoittamatonta,+MTK:hon+kuuluvaa+rinnakkaistodellsiuutta+ilmeisesti.
"
05.10.2016 00:06
14 / 132