Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. "Ilmaus+"kunnallinen"+tarkoittaa+kaikkia+kuntamuotoja+kuten+maalaiskuntia+ja+kaupunkeja+jne.+"Olen+tästä+oikein+hyvin+tietoinen."kuin+homohuoran+elämä+vanhojen+äijien+pökittävänä."Minulla+ei+ole+tuollaisia+kokemuksia.+Kerrotko+omistasi?+"Ja+ajattele,+tämän+eheytyskokeilun+voit+tehdä+salaa+ihan+itse+niin+etteivät+umpihomot+pääse+haukkumaan."Ei+ole+tarpeen."Huomasitkos+että+tässä+on+nyt+sitten+sinun+saatavilla+se+uskomusvapaa+eheytyshoito+ihan+omassa+kodissasi+ja+mentorina+voit+olla+sinä+itse,+eli+et+tarvitse+puoskareita+vaan+voit+itse+arvioida+onnistummistasi."Kuule,+aiemmin+mainitsemasi+"kunnallinen+eheytyshoito"+viittaa+yksiselitteisesti+kunnallisiin+(siis+kunnan/kaupungin+tuottamiin)+palveluihin.+Odotan+sinua+edelleenkin+vastaamaan+sanoistasi.+Pysyt+edelleenkin+paskanpuhujana+kunnes+annat+todisteet+alkuperäiselle+väitteellesi.+Lukutaitoni+on+aina+ollut+luokan+parhaita,+samoin+kirjallinen+ilmaisuni.+Ja+netti+toimii+täällä+Mogánissa+yhtä+hyvin+kuin+muuallakin.
  2. "Siksi+suosittelisin+uskomusvapaata+kunnallista+eheytyshoitoa+jossa+terapia+perustuisi+harjoituksiin+jossa+oppilas+ssaisi+tehdä+miehuullisen+miehen+olemukseen+kuuluvia+tekoja+ja+näin+tulisi+näkemään+sen+että+kuinka+upeaa+on+olla+tosi+mies,+siis+se+mikä+hän+oikeasti+on+sisäisesti,+mutta+joka+ominaisuus+on+hänessä+ollut+vaiennettuna+syystä+tai+toisesta.+Tämä+toimii+aina.+"Kerropa,+missä+on+tarkka+tieteellinen+selostus+tästä+menetelmästä,+mielellään+vertaisarvioituna+tutkimuksena.+Mistä+on+saatavissa+tilastollinen,+luotettavasta+lähteestä+peräisin+oleva+tilastollinen+vertailu?+ja+se+itse+tarjosi+näille+eheytyshoitoja+heteroiksi+ja+homma+toimi+vuosikasia+hyvin,+ilmeisesti+liiaankin+hyvin+sillä+vuosi+vuodelta+he+edistyivät+eheyttäjinä+niin+hyvin+että+homojen+määrä+alkoi+laseka+Stadiassa+ja+silloin+vallassa+olleet+umpparit+hoksasivat+että+pökittävä+riista+vähenee+ja+he+vaativat+lopettamaan+koko+eheytyspuolen+Setan+sisällä"Jonkinlainen+lähde,+siis+muu+kuin+omat+houreesi,+olisi+mukava+saada.+"Tämä+on+tämän+päivän+todellisuutta+tällä+rintamalla."Jotakin+meille+taviksille+tavoittamatonta,+MTK:hon+kuuluvaa+rinnakkaistodellsiuutta+ilmeisesti."