Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. "Kukaan ei ole tuomitsemassa sinua tekojesi perusteella. Sinulle annetaan armoa armon päälle. Mikään ei voi erottaa sinua Jumalan rakkaudesta."

Jassoo. Ja miksi sitten kaikki tämä hölötys? Jos mikään ei voi minua siitä erottaa, antaa kaiken olla vaan ennallaan. Jotenkin vaan tuntuu - aikaisempiin kokemuksiini hellareissa viitaten - että tässä on koira haudattuna, tai sinulla on jonkinlainen ketuhäntä kainalossa (käytän tahallani kahta kammottavaa vanhaa kliseetä).
  2. "Oletko miettinyt, että koet olevasi homo juuri siitä syystä, että saisit jotain mitä vastaa sinun pitäisi taistella mutta johon sinä sen sijaan heittäydyt kaikella innolla ja hekumalla vain rikkoaksesi omaa moraaliasi vastaan."

En minä kapinoi mitään vastaan. Enkä heittäydy. Olen yhden miehen mies ja sillä siisti. Olemme uskollisia toisillemme kuten kunnon aviopuolisoiden tuleekin.

"Miksi haluat vihata?"

Mistä päättelet että haluaisin vihata? En tunnista itsessäni sellaista.

"Miksi pelkäät heteromiehiä?"

Mistä päättelet, että pelkäisin heteromiehiä? Minulla on paljon heteroystäviä, joiden kanssa mm. käyn saunassa. he eivät ujostele minua enkä minä heitä. Mikä tässä on mielestäsi ongelma?

"Minä esimerkiksi olen sinun tukenasi eikä minulla ole mitään sinua vastaan. "

Tukena tarkkaan ottaen mihin?

"Ei meidän miesten ole tarkoitus heittäytyä keskenään hekumoimaan vaan sen sijaan tukea toinen toistaan."

No herranen aika. Onhan sitä muitakin ihmissuhteita samaa sukupuolta olevien kanssa kuin muhinoiminen. Millaiseksi nymfomaaniksi minua oikein luulet? Arveletko että minulla alkaa heti ottaa eteen kuin jollain teinillä kun näen hyvännäköisen miehen (vrt. sinä näet naisen)?

"Tämän ajan valhe väittää, ettei miehistä ystävyyttä ole olemassa vaan että mies on miehelle susi. "

Mitä IHMEEN sterotypioita sinulla oikein on? Miehinen ystävyys ilman minkäänlaista seksuaalisuutta on ihan ookoo ja käyn kavereideni kanssa retkillä, hölkkään, käyn salilla ja istu iltoja (pääasiassa ilman alkoholia muuten). Ja minulle KUKAAN ei ole ennen sinua edes esittänyt sellaista mielipidettä olevan olemassa ettei miehistä ystävyyttä muka olisi. Mistä sellaista olet saanut päähäsi?

"Rukoilen miespuolisten ystävieni puolesta ja voin olla heidän kanssaan kuin pienet lapset konsanaan."

Niin minäkin voin vaikken rukoile heidän puolestaan.

Vastaatko kysymyksiini, kiitos. Lopeta käännyttäminen. HETI.
  3. Ottamatta sen enemmin kantaa aloituksen linkissä olleen viihdepläjäyksen laatuun, minulle jää hiukan epäselväksi, mikä on sen yhteys evoluutioon. Siinä, että evoluutiossa ei ole moraalia, ei hyvää eikä huonoa, on sinänsä totta. Evoluutioteoria kun on yhtä lahjomaton ja non-moraalinen (siis ei EPÄmoraalinen) kuin painovoimakin. Kuitenkin hyvin paljon moraalisempi kuin vaikkapa vanha testamentti.