Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
exhellari86
profiilit
exhellari86
exhellari86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
2626
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkäpä miikanaahum vastaat vaikka seuraavaan:
Ollessani vielä nuori helluntailaispoika rukoilin Jumalaa joka päivä, monasti useamminkin että hän kuulisi minua ja ottaisi homouden minusta pois, koska päättelin sen olevan syntiä.
Luotin seuraavaan:
Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.
Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.(Markus 11:23-24)
sekä seuraavaan:
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen." (Joh. 14:12-14)
Tunnustin myös syntini seurakunnan eräälle luotetulle jäsenelle, joka julisti minulle synninpäästön. Uskoin myös sen. Mutta homous kun ei lähtenyt sitten millään. Puolestani rukoiltiin yksityisesti ja porukassa. Välillä rukous oli hiljaista tuulen hyminää, välillä äänet raikuivat kesäyöhön varmaan kilometrin päähän. Käsiä pidettiin myös pääni päällä.
Mistähän johtuu, että kun lähestyn kolmeakymppiä, olen tasan yhtä homo kuin ennenkin? Ehkä metodeissa oli kuitenkin jotain vikaa? Olisiko minulla ollut joku salattu synti jota en edes ite tiennyt mikä sitten esti tämän toivotun rukousvastauksen saamisen? Olisiko rukoussessioissa ollut joku epäuskoinen, joka esti rukousvatauksen kanavoitumisen? Satoina iltoina itkin tyynyni märäksi, Sekään ei tuottanut tulosta.
Jos haluat miikanaahum kertoa asiassa jotain mitä en vielä tiedä, kerro äkkiä. Mutta älä työnnä enää sitä sontaa että pitää odottaa vielä viisitoista vuotta. Muuten olisi pikku hiljaa jumalasi vuoso tulla koputtelemaan minun veripumppaamoni ovelle koska alan olla jo osani tehnyt. Muuten on nimittäin vaarana, että eheytymiseni homoksi joka ei ole minkäänlaisesta parannuksesta kiinnostunut alkaa tulla pysyväksi olotilaksi.
Sinun vuorosi, kiitos.
31.03.2015 22:29
Rahan neuvotteluilla vähän niin kuin Kreikan kanssa? Miten se auttaa asiaa?
31.03.2015 16:19
Ehkä kerrot miten tuo liittyy alkuperäiseen asiaan ja varsinkin kirjoittamaani kommenttiin.
31.03.2015 16:12
Niin? Pitääkö maantieteen olla täsmälleen sama jotta asia olisi vertailukelpoinen? Onhan Amerikassa paljon muunkinlaista maata kuin Floridan suomaat, joita niitäkin jenkit ovat tuhoamassa hyvää vauhtia.
31.03.2015 07:06
Joten vastauksesi on aina pätevä GDI. Etkö ymmärrä, ettei se vastaa mihinkään?
30.03.2015 09:22
"Koska olet itse niin kovin viisas, niin saat ihan itsekin suorittaa tuon vertaisarvioinnin."
Minulla ei ole vertaisarviointiin edellytettävää tieteellistä pätevyyttä, ellei oteta lukuun sinun aivotuhnujesi arviointia. Se tosin ei ole tieteellinen prosessi.
"Tiedemiehet ovat sen kyllä jo kertaalleen tehneet kun he huomasivat Mooseksen väitteen paikkansapitävyyden."
Ketkä tiedemiehet, ja minkä väitteen?
"Nyt olisi hauska nähdä että minkälaisella aivopierulla yrität kiistaa Mooseksen puheet alkuräjähdyksestä."
Aika paljon saa käyttää luovaa mlikuvitusta jotta Genesiksestä löytäisi mainintoja alkuräjvhdyksestä. Ehkä selvin ilmaus - tosin vain asiayhteydestään irrotettuna - 2. Pietarinkirjeen viittaus alkuaineiden sulamiseen kuumuudesta.
23.03.2015 10:47
Niin... joskus tulee mieleen että näiden kikkeliuskontojen edustajien on pakko ajatella palleillaan. Mistä muuten kumpuaisi jatkuva kiinnostus toisten ihmisten sukupuolielämään?
22.03.2015 13:47
"eiväthän he voi sydämellään mitään ajatella"
Eivät tietenkään voi. Aivot ovat ne jolla ajatellaan. Sydämen tehtävä on toimia lähinnä veripumppuna. Vai muuttuuko ihmisen persoona tai ajattelu sydämensiirron seurauksena?
22.03.2015 13:27
"Jos olisi, niin eipä olisi vastaanväittäjiä. NYT ON."
Jos pitäisi odottaa että viimeinenkin vastaan väittävä ikiliikkujankeksijä olisi kuollut ja kuopattu, niin eipä tulisi mistään mitään.
22.03.2015 08:56
Kuka näistä itsensä tiedemiehiksi korottaneista ikiliikkujankeksijöistä tietää. Ehkä saman sylttytehtaan eri osastoilta.
22.03.2015 08:53
"Ja koska nyt on todistettu vertaisarvioinnin kestävästi että Genesiksen alkusanat ovat Luojan sanaa, niin voimme pitää varmana sitä että koko Genesis on totta, ja kun vielä tiedämme sen että nykytiede laahaa aika kaukana Raamatun perässä, mutta kuitenkin koko ajan lähestyen Genesiksen ilmoituksia niin voimme olla toiveikkaina sen suhteen että jonainpäivänä tiede tavoittaa Genesiksen kokonaan."
Vertaisarvioinnin kestävästi? Onkin kokonaan uusi määritelmä. Ehkä nyt vuosien vetkuttelun jälkeen liität linkin siihen vertaisarvioituun tutkimukseen jossa Genesiksen alkusanojen toeetaan olevan jumalalta (mikä tahansa jumala kelpaa, ei olla niin rajoittuneita).
Tähän alle, kiitos.
22.03.2015 08:50
Niinpä... Muistuttaa erästäkin viisasta, joka muistaakseni ateismipalstalla väittää että kaikki muslimit ovat ateisteja. Sellaisia älypäitä.
21.03.2015 21:57
Näinhän voi tietysti väittää, mutta et ehkä ymmärtänyt, että pyysin _tieteellistä_ todistetta. Ei tosin ollut yllätys että sellaista ei ole antaa. Silloin ainoaksi epätoivoiseksi mahdollisuudeksi jää koko tieteen turhentaminen.
21.03.2015 18:33
Vastaisitko Jyrki siihen alkuperäiseen kysymykseen mikä koski ensimmäistä tieteellistä ja objektiivista todistetta siitä, että kreationismin väitteet pitävät paikkansa ja evoluutioteorian ei? Jos et ymmärtänyt kysymystä, niin Repe varmaan vielä selventää.
Yritä tällä kertaa välttää henkilöihin menemistä ja listaa alle ne tieteelliset, siis tieteelliset todisteet. Voit aloittaa vaikkapa vertaisarvioiduilla tutkimuksilla. Tässä alla on vielä hyvin tilaa.
21.03.2015 08:39
"että yksilön henkisten resurssien niukkuus pikemminkin edistää kuin haittaa Jumalan valtavien aivoitusten ymmärtämistä."
Eikös ateismin ja koulutustason välisesta korrelaatiosta ole tutkimustietoakin?
20.03.2015 15:04
"Vai että meidän päivämme tarkoittivatkin tuhansia vuosia eteenpäin?"
Raamattuhan tunnetusti on kirja jossa mikään ei ole siten kuin siellä lukee, vaan se pitää "ymmärtää". Tämä Jyrin aivopieru (ei missään tapauksessa ansaitse möttösiinin nimeä) on oikein mainio esimerkki siitä, miten Raamattua luettaessa kaikki selitetään "parhain päin".
20.03.2015 13:58
Jahah... siisi hämähäkin tekivät armomurhia pelkästä säälistä...
Aina vaan villimmäksi menee. Loistavaa kretukomiikkaa. Kiitos, päivä alkoi hyvin! :)
20.03.2015 06:57
"Mitäs outoa siinä on että jo 2000 v. sitten ennustettiin että loppu tulee meidän päivinä?"
"Meidän" tarkoittaa siis tässä yhteydessä niitä, jotka elivät Uuden Testamentin aikoihin.
19.03.2015 14:40
Käsittääkseni Jyrbän usko evoluutioon on vahvempi kuin meistä perusevokeista kellään. Aikojen alussa nimittäin kun pelkästään kasvisravinnolla elävistä baramiineista sukeutui lihansyöjiä kuten esimerkkimme tiikeristä, tai leijonasta, tai hämähäkistä (en tiedä voiko sitä sanoa lihansyöjäksi mutta syö kuitenkin toisia elukoita), aikojen lopulla kun leijona taas laiduntaa lampaan kanssa ja syö ruohoa, tapahtuu toinen ihme:
kaikkien näiden elikoiden hampaisto, ruuansulatus ja sisäeritys jonkinlaisella superevoluutiolla sopeutuvat uudelleen kasvissyöntiin. Onpa siinä evoluution vauhti sellainen että huhhuh. En minäkään evoluutiolta ihan noin mahdottomia usko vaikka evoluutioteoriaa totena pidänkin.
17.03.2015 21:41
"Kuten huomaat, jyrbä suorastaan syöksyi kertomaan..."
En voinut olla huomaamatta ja paninkin merkille hänen täsmällisen ja kiertelemättömän vastauksensa.
17.03.2015 15:50
30 / 132