Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. Ehkäpä miikanaahum vastaat vaikka seuraavaan:

Ollessani vielä nuori helluntailaispoika rukoilin Jumalaa joka päivä, monasti useamminkin että hän kuulisi minua ja ottaisi homouden minusta pois, koska päättelin sen olevan syntiä.

Luotin seuraavaan:

Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.
    Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.(Markus 11:23-24)

sekä seuraavaan:

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
    Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen." (Joh. 14:12-14)

Tunnustin myös syntini seurakunnan eräälle luotetulle jäsenelle, joka julisti minulle synninpäästön. Uskoin myös sen. Mutta homous kun ei lähtenyt sitten millään. Puolestani rukoiltiin yksityisesti ja porukassa. Välillä rukous oli hiljaista tuulen hyminää, välillä äänet raikuivat kesäyöhön varmaan kilometrin päähän. Käsiä pidettiin myös pääni päällä.

Mistähän johtuu, että kun lähestyn kolmeakymppiä, olen tasan yhtä homo kuin ennenkin? Ehkä metodeissa oli kuitenkin jotain vikaa? Olisiko minulla ollut joku salattu synti jota en edes ite tiennyt mikä sitten esti tämän toivotun rukousvastauksen saamisen? Olisiko rukoussessioissa ollut joku epäuskoinen, joka esti rukousvatauksen kanavoitumisen? Satoina iltoina itkin tyynyni märäksi, Sekään ei tuottanut tulosta.

Jos haluat miikanaahum kertoa asiassa jotain mitä en vielä tiedä, kerro äkkiä. Mutta älä työnnä enää sitä sontaa että pitää odottaa vielä viisitoista vuotta. Muuten olisi pikku hiljaa jumalasi vuoso tulla koputtelemaan minun veripumppaamoni ovelle koska alan olla jo osani tehnyt. Muuten on nimittäin vaarana, että eheytymiseni homoksi joka ei ole minkäänlaisesta parannuksesta kiinnostunut alkaa tulla pysyväksi olotilaksi.

Sinun vuorosi, kiitos.