Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Sehän+on+selvä,+ettei+Jumala+rakasta+silloin+kun+valitsee+Raamatusta+vain+ne+paikat+jotka+kuvaavat+hänen+vihaansa,+mutta+jättää+tyyten+mainitsematta+ne+Raamatun+paikat+jotka+kuvaavat+kuinka+syvästi+Jumala+rakastaa+luomiaan+ihmisiä+ja+kuinka+paljon+hänellä+on+myötätuntoa+varsinkin+omiaan+kohtaan.
  2. Minä+en+ole+solvannut+arvon+ateisteja,+tarkkaan+ottaen+vain+moitin+itse+ateismi-ajattelutapaa.Enhän+ole+ketään+nimitellyt+tai+panetellut,+pyrin+vain+tekemään+se+selväksi,+että+ateismi+on+sekä+hengellistä,+että+älyllistä+pimeyttä+ja+lisäksi+sotii+logiikkaa+ja+tervettä+ajattelua+vastaan.Enkä+minä+ole+pimeydessä,+vaan+olen+antanut+saatavilla+olevan+tiedon,+Raamatun+sekä+Jumalan+Hengen,+Pyhän+Hengen+valaista+ymmärrystäni+sekä+ajatteluani;+ja+näin+ollen+pystyn+ajattelemaan+mitä+Jumalaan+tulee+sekä+hänen+luomistöihin+huomattavan+totuuden+mukaisesti,+vaikka+minä+en+täydelliseksi+ajattelijaksi+itseäni+kutsu.Sen+varmaan+ateistitkin+myöntävät,+että+maailmankaikkeudella+ja+luomakunnalla+on+ollut+alku.+Joten+kysyn+nyt+ateisteilta,+että+kuka+on+alussa+koodannut+kaikkien+eliöiden+ja+olentojen+DNA-koodit,+koodit+joissa+on+eliöiden+oleellisin+informaatio,+informaatio+joka+määrää+suurimman+osan+itse+eliöstä+millainen+sen+tulee+olla?Te+sanotte,+että+sattuma+ja+pitkä+aika+selittää+DNA-koodin,+mutta+ei+kelpaa,+sillä+sattuma+ja+pitkä+aika+ei+ollenkaan+riitä+selittämään+valtavaa+määrää+täysin+järkiperäistä+DNA-koodia.Minäpä+sanon:+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala+on+ylivertaisella+älyllä+sekä+kyvykkyydellä+alussa+kun+on+luonut+kaikki+eliöt,+koodannut+myös+dna-informaation+soluihin;+mitenkään+muuten+tätä+valtavaa+tietomäärää+ei+ole+ole+ollut+mahdollista+tulla.Tästä+totuudesta+ette+pääse+mihinkään,+näin+se+on+ollut+ja+tulee+olemaan.+Ja+kuka+väittää,+että+olen+pimeä+tyyppi?
  3. Se+on+kuules+pahempi+myrkyttää+ajatusmaailma+jumalattomilla+ja+pahoilla+ajatuksilla,+kuin+että+ottaa+fyysisesti+myrkkyä.+Myrkky+nimittäin+tappaa+vain+ruumiin,+mutta+ei+sen+enempää.Mutta+myrkylliset+Jumalattomat+ajatukset+vievät+ajattelijansa+ikuiseen+tulihelvettiin+josta+ei+ole+paluuta.+Ja+ikävä+kyllä+moni+valitsee+myrkyttää+ajatusmaailmansa+sen+sijaan,+että+alistaisi+ajatuksensa+Raamatulle+ja+Jeesukselle+kuuliaiseksi.Mutta+kuitenki+Jeesus+on+myös+Vapahtaja,+ja+sinä+voit+viedä+myrkylliset+ajatukset+Jeesukselle+ja+sanoa,+että+katso+nyt+Jeesus,+minä+ajattelin+jälleen+väärin+ja+jumalattomia+ajatuksia,+auta.Ja+Jeesus+kyllä+puhdistaa+ajatusmaailman,+vaikka+tämä+ei+tapahdu+välttämättä+hetkessä+tai+kahdessa,+koska+on+hänen+tahto,+että+ihminen+ajattelee+oikeita+ja+puhtaita+ajatuksia.