Vapaa kuvaus

Aloituksia

292

Kommenttia

1496

1. Kyllä+minä+pääsenkin+paratiisiin+jos+vain+pidän+kiinni+uskosta+Jeesukseen,+mutta+minulla+on+erinäisiä+tehtäviä+Jeesukselta+täällä+maan+päällä+jotka+tulee+suorittaa+ja+vasta+nämä+suoritettuani+minä+voin+kuolla+ja+päästä+siten+paratiisiin+onnelaan.
  2. Onhan+Jumalan+suunnittelusta+todisteita,+sillä+monessa+paikkaa+maailmankaikkeuden+yksityiskohdissa+voidaan+havaita,+että+näissä+yksityiskohdissa+on+hyvinkin+järkeä;+eli+näiden+yksityiskohtien+takana+täytyy+olla+jokin+jolla+on+suunnattomasti+älykkyyttä+ja+voimaa,+ja+tämä+jokin+on+Raamatussa+ilmoitettu+Luoja-Jumala.+Sitäpaitsi+Raamattu+puhuu+yhtenään,+että+tämä+Jumala+on+luonut+kaiken.Tiedät+sä,+että+Ebola+ja+mikä+tahansa+sairaus+on+täällä+maaplaneetalla+siitä+syystä,+että+me+ihmiset+olemme+tehneet+pahaa+ja+syntiä,+me+olemme+rikkoneet+ihmisiä+ja+Jumalaa+vastaan.Jos+ihmiset+eivät+koskaan+olisi+tehneet+syntiä+ja+pahaa,+ei+meillä+olisi+Ebolaa+eikä+muitakaan+sairauksia.Ja+kuka+olisi+muu+kuin+Jumala+kirjoittanut+elävään+luontoon+valtavan+määrään+DNA-dataa?Ja+voidaan+ymmärtää,+että+tämä+DNA-data+ei+ole+voinut+syntyä+sattuman+voimasta,+vaan+se+on+vaatinut+tekijäkseen+juurikin+Raamatussa+ilmoitetun+Luoja-Jumalan.