Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Huomautan,+että+en+ollut+missään+rahanmättötilaisuudessa,+ja+etkö+osaa+laskea+yksi+ynnä+yksi?Miten+voi+täysin+ventovieras+ihminen+antaa+minulle+rahaa+ja+vieläpä+täysin+oikean+summan+ilman+minkään+yliluonnollisen+puuttumista+asiaan?Laskepa+huviksesi+kuinka+monella+eri+tapaa+voidaan+puhua+ihmiselle+ja+tule+sitten+sanomaan,+että+mikä+on+todennäköisyys,+että+mielessäni+käsitellystä+asiasta+toinen+tulee+sanomaan+juuri+niinkuin+asia+mielessäni+kävi?Todisteita+yliluonnollisesta+on+pilvin+pimein,+mutta+sinä+tahdot+olla+muka+niin+järkevä,+että+et+usko+niihin.+Meillä+on+Raamattu+täynnä+kertomuksia+kuinka+yliluonnollinen+on+kerta+toisensa+jälkeen+puuttunut+asioihin;+ja+Raamatusta+et+voi+osoittaa+yhtään+kertomusta+valheeksi,+et+yhtään!
  2. Paholaisella+on+tietty+voima+ja+hänkin+pystyy+tiettyyn+rajaan+asti+tekemään+ihmeitä,+mutta+kun+oikein+aletaan+mittelöimään+niin+kyllä+alkueräinen+Luoja-Jumala+on+ehdoton+voittaja,+häntä+ei+voita+allahin+nimellä+esiintyvä+saatana.Tiedätteks+tei+mikä+on+allah?+Arabit+palvoivat+ennen+islamin+opin+tuloa+lukuisia+epäjumalia,+ja+yksi+voimakkaimpia+näistä,+ellei+voimakkain+oli+kuun+jumala+allah;+ja+tämän+kuunjumala+allahin+profeetta+Muhamed+otti+palvottavaksi+ainoana+jumala,+ja+tälle+jumalalle+riivaajahenki+pakotti+hänet+kirjoittamaan+koraanin.Ja+koraanin+kirjoittaminen+oli+täysin+sen+vastakohta+mitä+aito+Jumala+kun+laittaa+omansa+kirjoittamaan+jotain+omissa+nimissään.+Se+oli+riivaajahenki,+joka+uhkasi+tukahduttaa+Muhamedin+jos+tämä+ei+suostu+kirjoittamaan+koraania.Mutta+aito+Raamatun+Jumala+ei+koskaan+laita+ketään+ihmistä+väkipakolla+tekemään+jotain,+hän+esittää+asiansa+jollekulle+palvelijalle+ja+hänellä+on+täysi+oikeus+kieltäytyä+tehtävästä,+vaikka+ei+ole+järkevää+kieltäytyä+tekemästä+sitä+mitä+Kaikkivaltias+Raamatun+Jumala+odottaa+tehtämän.Ei+minunkaan+tässä+tarvitse+minkään+väkipakon+uhalla+kirjoittaa+mitä+nyt+kirjoitan+opettaakseni+oikeasta+Raamatun+Jumalasta,+minä+teen+sen+täysin+omasta+vapaasta+tahdostani+jopa+mielelläni.Mutta+etsikää+minulle+se+joka+tekee+mitä+allah+tahtoo+täysin+omasta+vapaasta+tahdosta+ja+mielellään+sen+tekee?Ei+taida+löytyä,+sillä+epäjumala+allah+on+ihmisen+tahdon+murtaja+ja+vaatii+ehdotonta+kuuliaisuutta.+Mutta+Raamatun+Jumala+kysyy+tahdotko+sinä+palvella+minua,+ja+mielelläni+vastaan,+että+tahdon,+koska+Rakastan+tätä+aitoa+Jumalaa+ja+hänkin+Rakastaa+minua,+ja+rakkaudesta+häneen+mielelläni+pyrin+täyttämään+hänen+tahtonsa+parhaan+kykyni+mukaan.
  3. Ei+ole+kristinuskossa+kyse+sadusta,+ja+minä+en+kuule+harhoja,+enkä+näe+harhoja,+eikä+minulla+ole+myöskään+harhaisia+ajatuksia,+minun+pääni+toimii+normaalisti.Ja+en+pystyisi+tänne+kirjoittamaan+lainkaan+jos+pääni+ei+olisi+kunnossa.Kukaan+ihminen+ei+voi+murtaa+kuoleman+valtaa,+mutta+Jumala+tähän+pystyy,+Raamatussa+on+muutama+kuvaus+kun+hän+herättää+kuolleen,+esimerkiksi+kun+Jeesus+herätti+Lasaruksen+kuolleista,+vaikka+tämä+oli+siinä+tilassa,+että+hänen+ruumiinsa+haisi.+Jeesus+vain+sanoi,+että+Lasarus+tule+ulos,+ja+tämä+asteli+ulos+haudasta.Luoja+Jumala+kun+on+ihmisen+tehnyt,+luonut+ja+valmistanut,+niin+hän+tietää+miten+ihmisen+solut+voidaan+kokonansa+uudistaa+kuolleista+herättämisessä.+Kun+tiedetään,+että+ihmisen+solut+kuolevat+kuolemassa+happomyrkytykseen.