Vapaa kuvaus

Aloituksia

293

Kommenttia

1496

1. Kuka+on+luonut+veden?+Eikö+hän+joka+on+luonut+koko+maailmankaikkeuden+pysty+järjestämään+niin+paljon+vettä+maapallolle,+että+vesi+nousi+viisitoista+kyynärää+yli+vuorten+huippujen+niinkuin+I+Mooseksen+kirja+7:20.+sanoo?+Pidän+toki+mahdollisena+sen,+että+Nooan+aikaan+korkeimpien+vuorten+huiput+saattoivat+olla+matalammalla+kuin+nykyisin.Geenitutkimuksella+voidaan+havaita,+että+maaeläimet+ovat+kulkeneet+geneettisesti+ahtaasta+portista+juuri+Nooan+aikaan,+eli+niitä+on+ollut+vain+pari+koiras+ja+naaras.Joka+puolelta+maailmaa+löytyy+todisteita+suuresta+tulvasta+jos+vain+tutkitaan+oikein,+eikä+väitetä+esimerkiksi+kerrostumien+syntyneen+vuosimiljoonien+aikojen+saatossa.+Esim.+joissain+paikoin+on+kivettyneitä+puunrunkoja+jotka+lävistävät+monta+kerrostumaa,+ja+näin+ei+voisi+olla+jos+nämä+kerrostumat+olisivat+syntyneet+miljoonissa+vuosissa;+ei+vaan+kerrostumat+ovat+syntyneet+kun+vesi+on+toistuvasti+kuljettanut+kiintoainesta,+juuri+niinkuin+tuhotulvassa+on+tapahtunut,+ja+puut+ovat+jääneet+noiden+kerrostumien+sisään.
  2. Paholaisella+on+tietty+voima+ja+hänkin+pystyy+tiettyyn+rajaan+asti+tekemään+ihmeitä,+mutta+kun+oikein+aletaan+mittelöimään+niin+kyllä+alkueräinen+Luoja-Jumala+on+ehdoton+voittaja,+häntä+ei+voita+allahin+nimellä+esiintyvä+saatana.Tiedätteks+tei+mikä+on+allah?+Arabit+palvoivat+ennen+islamin+opin+tuloa+lukuisia+epäjumalia,+ja+yksi+voimakkaimpia+näistä,+ellei+voimakkain+oli+kuun+jumala+allah;+ja+tämän+kuunjumala+allahin+profeetta+Muhamed+otti+palvottavaksi+ainoana+jumala,+ja+tälle+jumalalle+riivaajahenki+pakotti+hänet+kirjoittamaan+koraanin.Ja+koraanin+kirjoittaminen+oli+täysin+sen+vastakohta+mitä+aito+Jumala+kun+laittaa+omansa+kirjoittamaan+jotain+omissa+nimissään.+Se+oli+riivaajahenki,+joka+uhkasi+tukahduttaa+Muhamedin+jos+tämä+ei+suostu+kirjoittamaan+koraania.Mutta+aito+Raamatun+Jumala+ei+koskaan+laita+ketään+ihmistä+väkipakolla+tekemään+jotain,+hän+esittää+asiansa+jollekulle+palvelijalle+ja+hänellä+on+täysi+oikeus+kieltäytyä+tehtävästä,+vaikka+ei+ole+järkevää+kieltäytyä+tekemästä+sitä+mitä+Kaikkivaltias+Raamatun+Jumala+odottaa+tehtämän.Ei+minunkaan+tässä+tarvitse+minkään+väkipakon+uhalla+kirjoittaa+mitä+nyt+kirjoitan+opettaakseni+oikeasta+Raamatun+Jumalasta,+minä+teen+sen+täysin+omasta+vapaasta+tahdostani+jopa+mielelläni.Mutta+etsikää+minulle+se+joka+tekee+mitä+allah+tahtoo+täysin+omasta+vapaasta+tahdosta+ja+mielellään+sen+tekee?Ei+taida+löytyä,+sillä+epäjumala+allah+on+ihmisen+tahdon+murtaja+ja+vaatii+ehdotonta+kuuliaisuutta.+Mutta+Raamatun+Jumala+kysyy+tahdotko+sinä+palvella+minua,+ja+mielelläni+vastaan,+että+tahdon,+koska+Rakastan+tätä+aitoa+Jumalaa+ja+hänkin+Rakastaa+minua,+ja+rakkaudesta+häneen+mielelläni+pyrin+täyttämään+hänen+tahtonsa+parhaan+kykyni+mukaan.