Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

1474

1. Ei+tiede+pelota,+mutta+tieteen+käyttäminen+kristinuskoa+vastaan+on+kuvottavaa.Ateistinen+tiedemies+saa+tutkimustuloksia+jotka+tukevat+hänen+ateistisia+harhoja.+Jumalinen+Jumalaan+uskova+tiedemies+saa+tuloksia+jotka+tukevat+Jumala+uskoa+ja+sitä+mitä+Raamatussa+meille+kerrotaan.Oikea+tiedemies+ymmärtää,+että+tiede+ei+pysty+selittämään+miten+elämä+syntyi+maapallolle.+Mutta+uskova+ja+uskova+tiedemieskin+voi+ymmärtää+yksinkertaisen+totuuden:+Jumala+loi+elämän+maan+päälle,+ja+näin+meille+todistaa+Raamattukin.Se+että+elämän+syntyminen+maailmaamme+olisi+sattumasta+tullut,+on+sula+mahdottomuus,+sattumako+olisi+luonut+lukuisat+eliö-+ja+kasvilajit?
  2. Ensiksikin+Repe+pyydän+anteeksi,+että+menin+nimittelemään+sinua,+se+oli+väärin+ja+Raamatun+vastaisesti+minulta+tehty,+sillä+se+sanoo,+että+tulee+sävyisästi+ojentaa+vastustelijoita,+ehkä+Jumala+antaa+heille+mielen+muutoksen.+Tuosta+syystä+pyysin+tuon+tekstin+poistamista.Mutta+selitäppäs+se+miten+saatoin+kokea+kesällä+2007+ihmeparantumisen,+jonka+vaikutuksesta+tulin+selvästi+pirteämmäksi,+ja+lääkärinikin+myönsi+minun+kokeneen+ihmeparantumisen?Ja+vielä:+Olin+kerran+matkalla+autollani,+ja+minulla+ei+ollut+rahaa+kotimatkaan,++millä+olisin+maksanut+polttoaineen,+ja+en+maininnut+asiasta+kenellekään.+Menin+sitten+erääseen+uskovien+kokoukseen,+ja+siellä+eräs+täysin+tuntematon+vanhempi+nainen+tuli+luokseni+ja+antoi+minulle+juuri+sen+summan+rahaa+mitä+tarvitsin+kotimatkan+polttoaineeseen.+Ja+tämä+tarina+on+tosi,+milliäkään+en+valehtele.Erään+kerran+olin+linja-autolla+matkalla+seurakuntani+kokoukseen,+ja+Jeesus+antoi+mieleeni+paimen-asian+käsiteltäväksi+siten,+että+sain+mielessäni+joko+suostua+ottamaan+Jeesukselta+vastaan+paimenen+lahjan+tai+olisin+voinut+kieltäytyä,+minä+sitten+suostuin+mielessäni+sisäisesti+ottamaan+tämän+lahjan+vastaan.+Menin+sitten+kokoukseen+ja+en+tuosta+paimen+episodista+maininnut+kenellekään+mitään,+niin+kuitenkin+eräs+seurakuntasisar+sanoi+minulle,+että+minun+käteeni+on+annettu+paimenen+sauva!Nämä+ovat+Repe+tosia+tarinoita,+ja+omalta+osaltaan+todistavat,+että+Jeesus+on+Kristus,+eli+Jumalan+Pyhällä+Hengellä+voitelema+Messias-Vapahtaja,+joka+otti+ristillä+pois+maailman+pahat+teot+ja+synnit.
  3. Kiitos+neuvosta!
  4. Minä+en+tuon+naisraukan+taustoista+tiennyt,+oleellista+aloituksessani+on+kuitenkin,+että+pitää+elä+niin,+että+on+aina+valmis+kuolemaan,+että+kuolon+kohdatessa+pääsee+Taivaan+Paratiisiin+viettämään+ihmeellistä+onnentäyteistä+elämään.+Je+tuonne+mennään+uskomalla+Jeesukseen+pahojen+tekojemme+sijaiskärsijänä+NIINKUIN+Raamattu+opettaa.