Vapaa kuvaus

Aloituksia

296

Kommenttia

1510

1. Jos+ihminen+aina+olisi+ollut+Luoja-Jumalalle+kuuliainen,+ei+olisi+minkäänlaista+kärsimystä.++Mutta+minkäs+teet+kun+ihminen+valitsee+olla+tottelematon+Jumalalle,+niin+siksi+täällä+on+niin+paljon+kärsimystä.Vähemmän+pahoja+tekoja+ja+syntiä=vähemmän+kärsimystä.Enemmän+syntiä+ja+pahoja+tekoja=enemmän+kärsimystä.Näin+se+vaan+menee,+ei+pidä+unohtaa,+että+ihminen+on+Jumalan+edessä+vastuullinen+mitä+on+elämänsä+aikana+tehnyt+ja+touhunnut.
  2. No+selitäppäs+sitten+Repe,+että+miksi+valhtelisin?Jos+minä+alan+täällä+valehtelemaan,+niin+saan+vastata+siitä+Jeesukselle,+minä+nääs+myös+pelkään+häntä+ja+pelkään+mitä+siitä+seuraa+jos+alan+valehtelemaan.Jumala+on+totuuden+Jumala,+ja+hänen+asiaansa+ei+edistetä+valehtelulla+vaan+kertomalla+totuus+kustakin+asiasta+mikä+asia+nyt+on+käsillä.Raamatussa+on+jopa+kirjoitettu,+että+Jumala+haluaa+totuutta+salatuimpaan+saakka.Jos+Repe+haluat+oisoittaa+minut+valhtelijaksi,+niin+esitä+MIKSI+valehtelisin.Kais+sinulla+on+jokin+syy+miksi+haluat+osoittaa,+että+m+iksi+tekstini+eivät+pidä+yhtä+totuuden+kanssa,+jos+siis+sanoisit+syyn,+että+minä+voisin+esittää+asiaan+vastauksen?Ets+sinä+voi+aivan+perusteetta+sanoa,+että+et+usko+mitä+olen+kirjoittanut!