Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. On+totta,+että+tieteessä+on+paljon+hölynpölyä,+vaikka+tieteen+avulla+on+myös+paljon+aikaan+edistystä.+Ja+on+totta+jos+tiedemies+on+evolutionisti,+hän+helposti+päättelee+tutkimustuloksista,+että+ne+tukevat+evoluutiohömppää,+mutta+toinen+voi+sanoa+samoista+tieteen+tuloksista,+että+ne+eivät+tue+evoluutioteoriaa,+vaan+pikemminkin+sitä,+että+Jumala+loi+kaiken+alussa.Ja+sopii+muistaa,+että+evoteorian+sokaisemat+tiedemiehet+ovat+keksineet+väkisin+puuttuvia+renkaita+ja+syyllistyneet+petokseen,+hammaslöytö+on+osoittautunut+sian+hampaaksi,+luulöydöt+ovat+olleet+jotain+aivan+muuta+kuin+niiden+löytäjät+ovat+uskotelleet.+Sitten+on+uskoteltu,+että+ihmisen+sikiö+käy+muka+erilaisia+kehitysvaiheita+läpi+kasvaessaan+äidin+kohdussa,+vaikka+tosiasiassa+ihmisen+sikiö+on+ihan+ihmisen+sikiön+näköinen+alusta+saakka,+se+ei+koskaan+ole+esim.+kalan+sikiön+näköinen+missään+kehitysvaiheessa,+niinkuin+jopa+biologian+kirjoissa+on+väitetty.Meidän+uskovien+ei+tarvitse+kieltää+mitään+osaa+todellisuudesta,+mutta+epäuskoisten+se+vasta+täytyy+kieltää+osa+todellisuudesta,+kun+usko+Jumalaan+on+amputoitu+mielestä+pois,+ja+näin+kaikkein+merkittävin+osa+todellisuudesta+on+kielletty.Olet+kyllä+oikeassa+siinä,+että+uskonto+järjestelmänä+on+joidenkin+harvojen+itseään+tärkeinä+pitävien+ihmisten+johtamaa+hölynpölyä,+mutta+minä+en+olekaan+puhunut+uskonnosta,+enkä+ole+yrittänyt+edistää+mitään+uskontoa;+pois+se+minusta!Se+mistä+olen+yrittänyt+puhua+on+usko,+usko+Jeesukseen,+siis+siihen+Jeesukseen+joka+on+ilmoitettu+Raamatussa,+ja+tähän+ei+tarvita+mitään+tärkeitä+uskonnollisia+johtajia,+jotka+tosiasiassa+monesti+ovat+typeryksiä,+vaan+ihmisten,+niin+sinunkin+bg-ope+tulee+uskoa+Jeesukseen+niin+kuin+Raamattu+opettaa.Sitä+paitsi+Raamattu+kehottaa+johtajia+johtamaan+esimerkillään+ja+olemaan+laumalleen+esikuvia,+tästä+on+kaukana+herroina+hallitseminen,+josta+Raamattu+johtajia+varoittaa+ja+sellainen+niinkuin+sanoit+tuomitse,+syylistä,+vangitse+tapa.Jeesus+on+sitten+ylin+esikuva,+ja+löytyykö+Raamatusta,+että+hän+olisi+tehnyt+niin+kuin+sinun+irvikuvassasi+johtajat+tekevät?+Montako+kertaa+Jeesus+oli+tuomitsemassa+väärin,+montako+kertaa+Jeesus+syyllisti+väärin,+montako+kertaa+Jeesus+oli+joitain+vangitsemassa,+montako+kertaa+Jeesus+oli+ketään+tappamassa,+vaikka+hänet+itse+haluttiin+ottaa+hengiltä?Ja+kyllä+Jeesus+kaiken+Luojana+hyvin+pystyy+tekemään+kaiken+itse,+mutta+hän+rakastaa+ihmisiä+ja+haluaa+nostaa+heitä+omiksi+ystävikseen+ja+palvelijoikseen,+niin+tuossa+syitä+miksi+Jeesus+ei+tee+kaikkea+itse,+mutta+hän+kyllä+johdattaa+kaiken+itse+ja+palvelijansa+palvelemaan,+sillä+Raamattu+sanoo,+että+ilman+Jeesusta+te+ette+voi+tehdä+mitään.
  2. Juurikin+noin!
  3. Ei+se+ole+mielikuvitusta,+että+Jeesus+puhuu+väillä+minulle,+ja+puhuu+hyvinkin+tuntuvasti!+Kuka+muu+kuin+rakastava+Jeesus+voi+saada+aikaan,+että+kokee+olevansa+rakkauden+pilven+sisällä.+Tämä+ei+ole+mielikuvitusta,+sillä+olen+tämän+itse+kokenut;+ja+tiedän+että+mielikuvituksella+ei+ole+asian+kanssa+mitään+tekemistä,+sillä+näin+"outoja"+ja+kuitenkin+sen+mukaisia+mitä+Jeesus+on,+ei+mielikuvitus+koskaan+pysty+tuottamaan.Sekin+olisi+edistystä,+jos+evoluutioteorian+lisäksi+käytettäisiin+aikaa+saman+verran+Jumalan+luomisen+opiskeluun,+mutta+tiedän,+että+jumalaton+ihminen+haluaa+pyyhkiä+pois+kaikki+todisteet+ja+opetuksen+luomisesta,+koska+Jumalan+kohtaaminen+on+jumalattomalle+ihmiselle+kauhistus.Toki+nämä+kaikenlaiset+vähemmistöihin+kuuluvat+ihmiset+ovat+samalla+tavalla+Jumalan+luomia+kuin+muutkin+ihmiset,+joten+heille+myös+kuuluu+luovuttamatta+ihmisen+arvo-tähän,+että+ihminen+on+Jumalan+luoma+ja+rakastama,+perustuu+ihmisen+arvo+ja+että+kaikilla+ihmisillä+on+samat+perusoikeudet.Katson+kuitenkin+vaikka+vähemmistöillä+samat+perusoikeudet,+niin+ei+näille+vähemmistöille+pidä+antaa+samoja+oikeuksia+harjoittaa+perverssioita,+niitä+joista+Raamattu+varoittaa,+samalla+tavoin+kuin+tavallisilla+heteroilla+on+oikeus+harjoittaa+nyt+seksuaalisuutta.Tuohon+on+yksi+syy+sen+lisäksi,+että+Raamattu+varoittaa+perverssioista,+nimittäin+kun+tutkitaanmitä+se+on+kun+harjoitetaan+perverssioita,+on+se+vahingollista+mielenterveydelle+sekä+fyysiselle+terveydelle,+ja+lisäksi+perverssioiden+suosiminen+vahingoittaa+ilmapiiriä+yhteiskunnassa.Kun+tiedän,+että+Jeesus-Luoja+on+takanani,+niin+minulle+on+lopulta+jokseenkin+yhdentekevää+kuka+minua+ryhtyy+vastustamaan,+sillä+ei+luotu+olento+niin+kuin+nyt+esimerkiksi+sinä,+voi+koskaan+kovin+kauaa+seistä+pystyssä+jos+käy+Jumalaa+ja+ystävääni+vastaan.
  4. Kaikkeen+mitä+mediassa,+siis+valtamediassa+rummutetaan+suureen+ääneen+on+syytä+suhtautua+varauksella,+niin+myös+ilmastonmuutoksesta+todistelemiseen.Jos+ette+satu+tietämään,+niin+nyt+tiedätte,+että+kaikki+valtamedia+maailmassa+on+rikollisen+rahaeliitin+käsissä,+ja+nämä+tyypit+eivät+suinkaan+ole+mitään+vilpittömiä,+nämä+tyypit+eivät+esim.+halua+informoida+ihmisiä+sentin+vertaa.Ja+kun+ilmastonmuutoshysteriaa+aletaan+purkaa,+niin+täytyy+osoittaa+sormella+juurikin+tätä+rahaeliittiä,+miksi+se+haluaa+rummuttaa+mediassaan+tätä+ilmastonmuutoshysteriaa?Mikä+poliittinen+poliittinen+tarkoitus+sillä+on+kun+saadaan+ihmiset+uskomaan,+että+nyt+ilmaston+lämpeneminen+on+ihmisten+hiilidioksidipäästöjen+ansiota?Eihän+ilmasto+ole+aiemminkaan+lämmennyt,+vaikka+ilmakehään+on+syydetty+hiilidioksidia+jo+hyvän+aikaa,+niin+miksi+se+nyt+lämpenisi+päästöjen+ansiosta?Taitaa+olla+aika+uskonto+ilmastonmuutosteoria,+jota+ei+pääse+kriittisesti+arvioimaan,+niin+kuin+ei+tahdo+evoluutioteoriaakaan+päästä+kritisoimaan,+vaan+haukutaan+tyhmäksi,+jos+on+eriäviä+mielipiteitä!Ja+aivan+samoin+kuin+evoluutioteoriaa+on+edistetty+valheella+ja+valheellisilla+löydöillä,+niin+valehtelua+ja+ylilyöntejä+löytyy+sieltä+missä+on+haluttu+edistää+ilmastonmuutosteoriaa,+on+löytynyt+lämpötilatilastojen+rukkausta,+että+muka+pystyttäisiin+todistamaan+ilmaston+lämpeneminen,+sekä+on+ennustettu+päin+seiniä+ennusteita+nyt+esim.+Himalajan+jäätiköiden+sulamisesta.+Eli+peli+ei+ole+puhdasta+ja+vilpitöntä.
  5. Maailman+kärsimys+lievittyisi+huomattavasti,+jos+kaikki+ihmiset+olisivat+kuuliaisia+Jumalan+Sanalle-+Raamatulle.Köyhyys+olisi+hyvin+yksinkertaista+poistaa+jos+vain+tahtoa+olisi,+eikä+kenenkään+tarvitsisi+olla+leivän+puutteessa.Sitä+varten+Jumala+on+antanut+Raamatussa+käskyjä+ja+varsinkin+kymmenen+käskyä,+että+ihmisen+olisi+hyvä+olla.